nice. Als het maar gezellig is geweestquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De avondturen van Fles en Darkwing in het Sauerland staan hier. Weinig treinigs, dus even een linkje voor wie zin heeft
Wat mij betreft is een SGMm een onverwacht geschenk uit de hemel als je Plan V verwachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de praktijk vaak wel. Maar als je kijkt naar de dienstkaartjes...
Dat is een afstand van nog geen 60 km...twitter:jonworth twitterde op woensdag 02-01-2013 om 23:16:59Chelmsford-London season ticket is £3540/year. In Germany unlimited travel on entire rail network is ¤4090/£3330/year with BahnCard 100. reageer retweet
Een conversatie met EVA van NS.quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:kaart tariefeenheden
EVA zegt:Wilt u informatie over tariefeenheden?
U zegt:ja
*Hier bleef het even stil*
U zegt:hallo?
EVA zegt:Goedenavond,
U zegt:kaart tariefeenheden
EVA zegt:Ik heb er even moeite mee.
U zegt:tariefeenheden
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
Die gast is geschift. Treinreizen is in Engeland echt overdreven duur. Je KUNT mazzel hebben en een enigszins normaal tarief betalen, maar dan moet je goed zoeken. Maar ergens zit er in die hoofdjes van die lui iets goed scheef, want die durven rustig te beweren dat 95 pond voor een retourtje Birmingham - Londen (180 km) een scherpe prijs is. Kijk maar:quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef James1988 het volgende:
DamnDat is een afstand van nog geen 60 km...twitter:jonworth twitterde op woensdag 02-01-2013 om 23:16:59Chelmsford-London season ticket is £3540/year. In Germany unlimited travel on entire rail network is ¤4090/£3330/year with BahnCard 100. reageer retweet
Begrijpelijk dat de Britten niet blij zijn wanneer de ondersecretaris van het Department for Transport zegt dat de prijzen wel meevallen
Als ik het scan, maar ik bedenk me net dat ik de scanner aan mijn vader cadeau heb gedaan...quote:
En dan vinden wij Fyra duur..quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast is geschift. Treinreizen is in Engeland echt overdreven duur. Je KUNT mazzel hebben en een enigszins normaal tarief betalen, maar dan moet je goed zoeken. Maar ergens zit er in die hoofdjes van die lui iets goed scheef, want die durven rustig te beweren dat 95 pond voor een retourtje Birmingham - Londen (180 km) een scherpe prijs is. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Je kúnt in Engeland heel voordelig reizen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens was ik (met een Super Off-Peak Return) 27 pond 50 kwijt voor een retourtje. Dat is like 33 euro voor 360 km. Ongeveer vergelijkbaar met het NS 40 % kortingtarief.
Wie vindt Amsterdam - Breda duur??quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:38 schreef b2py het volgende:
[..]
En dan vinden wij Fyra duur..
22 euro voor een retourtje Amsterdam - Breda..
115 km enkele reis..
En voor over een maand?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef James1988 het volgende:
Dat is ook zo voor Spanje, de AVE is behoorlijk duur. Een enkeltje Barcelona - Madrid (620 km) voor morgen kost ¤ 119.80 in tweede klas (reistijd 2u45).
Dat is bijna taxitarief iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wie vindt Amsterdam - Breda duur??
Een enkeltje Rotterdam-Antwerpen (95km) voor 54 euro, dát vinden we duur.
Is wel wat goedkoper hè tegenwoordig met dat Jump On-ticketquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
ER STAAT EEN CAPS LOCK AAN TE STAAN BIJ IEMAND.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is nou aardig:
http://www.flickr.com/pho(...)01923/in/photostream
Over een maand is een enkeltje Barcelona - Madrid met AVE verkrijgbaar vanaf ¤ 59.90.quote:
Ja lieve schat, dat zijn de no-flex tickets. Pak nu eens een full flex?quote:
onder de 10 cent per km. Meer dan schappelijk voor een HST. Kan je niks van zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef James1988 het volgende:
Over een maand is een enkeltje Barcelona - Madrid met AVE verkrijgbaar vanaf ¤ 59.90.
Als je de afgelegde afstand meeneemt is het inderdaad een vrij redelijk tarief, ook omdat je vrijwel alleen maar op hogesnelheidslijnen rijdt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onder de 10 cent per km. Meer dan schappelijk voor een HST. Kan je niks van zeggen.
mooi he?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ER STAAT EEN CAPS LOCK AAN TE STAAN BIJ IEMAND.
EN "LET OOK OP DE BESTEMMINGSDISPLAY"? GOD CHRISTUS WAAR MOET IK ANDERS OP LETTEN DAN
Denk je dat je van een kale kip kan plukken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef DriekOplopers het volgende:
Na dat gevalletje brandstichting van gisteren tijd voor actie. Met juristen overlegd, en we gaan het proberen. Schadevergoeding voor reizigers!
http://www.voorbeterov.nl/genoegdoening.php
Niet geschoten is altijd mis, hup Driek!quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef DriekOplopers het volgende:
Na dat gevalletje brandstichting van gisteren tijd voor actie. Met juristen overlegd, en we gaan het proberen. Schadevergoeding voor reizigers!
http://www.voorbeterov.nl/genoegdoening.php
Even hierop terugkomend, ik heb vooralsnog de volgende suggesties gehad:quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:31 schreef b2py het volgende:
Is er al een idee waar we naar toe gaan met het nieuwjaarsrondje?
Naar aanleiding van de wisselstoring vanochtend te Amsterdam Lelylaan.twitter:NS_online twitterde op donderdag 03-01-2013 om 09:53:17Amsterdam Centraal-Hoofddorp: van 11.00 tot +/- 12.30 uur minder Sprinters om herstelwerkzaamheden aan een wissel mogelijk te maken. #AsdHfd reageer retweet
quote:
Ze zijn waarschijnlijk net op lunchpauze ofzo, wacht op antwoord..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
is er trouwens al een antwoord gekomen op de vraag over de mobiele uitcheckpaal bij Heerenveen IJsstadion?
Inmiddels voel ik me gewoon genegeerd of ze weten het daar ook gewoon niet..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk net op lunchpauze ofzo, wacht op antwoord..
Ze missen af en toe tweets, gewoon even een herinneringstweet sturen, antwoord komt dan wel :-).quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Inmiddels voel ik me gewoon genegeerd of ze weten het daar ook gewoon niet..
Mooie foto, maar waarom sloop je steeds je EXIF eruit?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
DBS 6477 + afvoer DuPont
In Dordrecht wordt elke dag steevast DuPont bediend, zoals ook nu. Hier staat de trein bij DuPont vandaan gereed om naar de Kijfhoek te vertrekken. De ketelwagons hebben het nummer 1230, wat in dit geval Methanol betekent.
Nog nooit meegemaakt, neem die trein zeker 40 keer per jaar...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de praktijk vaak wel. Maar als je kijkt naar de dienstkaartjes...
dat heb ik al gedaan ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:40 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ze missen af en toe tweets, gewoon even een herinneringstweet sturen, antwoord komt dan wel :-).
Niet. Dat deden ze al:quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef b2py het volgende:
Frequencies will almost double to one train per hour,
Het opbrengen van begrip voor NS HiSpeed is onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef b2py het volgende:
Het aangeven van het toeslagvrij zijn van de Fyra tussen Amsterdam C en Schiphol is onmogelijk.
Welke trein?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, neem die trein zeker 40 keer per jaar...
Ik citeer alleen vanwege de belangstelling in eerdere aanbestedingsgunningen in Duitsland, ken het gebied nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet. Dat deden ze al:
[ afbeelding ]
Dan pas je de tekst toch aan van "toeslag verplicht" naar "toeslag verplicht tussen Schiphol en Breda".quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef b2py het volgende:
Via OVinNL.
Het aangeven van het toeslagvrij zijn van de Fyra tussen Amsterdam C en Schiphol is onmogelijk. Er is alleen per treinnummer/serie aan te geven of deze toeslagvrij is. Hierdoor staat er nog steeds bij de Fyra vanaf Schiphol tot aan Amsterdam dat er toeslag betaald dient te worden en uiteraard ook de andere kant op. Een omroepbericht ontbrak.
http://ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=8&p=238194#p238194
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |