SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar is die Bruce? Ik zie hem niet.
Dat maakt het niet minder knap.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is maar de leg van Taylor jongens.
Kan niet veel beter (maar er zijn lastigere outsquote:
Tegen Barney ook veel 100+ finishes. Blijft mooi om te zien.quote:
Precies wat ik dacht lol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar zat nog 1 jongen van de Barney Army.
Dat vind ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Knap dat die gasten zo snel kunnen rekenen
Ik denk dat als je dat al zolang doet het niet eens een kwestie van rekenen meer is. Die Bruce kent alle combinaties gewoon.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Ziet ie niet gewoon ergens op een schermpje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Het rekenen lukt me ook, nu het gooien nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Ze rekenen niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Of inderdaad dat hij gewoon alle combinaties uit zijn hoofd weetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]denk dat dat gewoon automatisch gaat, schermpje ofzo
Ze rekenen niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Maar ze kunnen wel op het geschreven blad kijken links en rechts.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ziet ie niet gewoon ergens op een schermpje?
Ik bedoel eigenlijk die refereesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze rekenen niet.
Ze weten precies wat ze moeten gooien bij een bepaald getal.
Dacht eigenlijk dat de vraag over de caller gingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Maar ze kunnen wel op het geschreven blad kijken links en rechts.
Maar ze doen dit op ervaring.
Oh ah.quote:
Met de punt naar achter.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Van Gerwen gewoon doorloopt
Show m whos bossquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond het vooral mooi hoe MVG lekker doorliep
hij bedankte hem welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Van Gerwen gewoon doorloopt
Der is niks te beleven daar tijdens een pauzequote:
Staat ook stijf van de roids volgens mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Als hij ook van die gekke bekken trekt bij het klaarkomen zal zijn vriendin waarschijnlijk denken dat hij een beroerte heeft gekregen
Helaas miste ik datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey zagen jullie ook van Gerwen gewoon doorlopen?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Als hij ook van die gekke bekken trekt bij het klaarkomen zal zijn vriendin waarschijnlijk denken dat hij een beroerte heeft gekregen
20 minuten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
hoe lang gaan al die reclames tussendoor wel niet duren.
dan haalt iedereen bier.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Der is niks te beleven daar tijdens een pauze
Hij zei wel iets van thank you.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond het vooral mooi hoe MVG lekker doorliep
10 minquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
werd ook opgemerkt door de commentator.quote:
180 minutenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
minstens ja.quote:
Dan hij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dit laat zien dat mvg vele malen beter als hem is
ze testen op dopingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Staat ook stijf van de roids volgens mij
Hij speelt wel tegen de power hé.quote:
reclameduur viel me mee.quote:
wel eens een wedstrijdje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Trebo het volgende:
Die Co Stompe, heeft hij eigenlijk wel eens gewonnen?
Zijn we eindelijk af van Clooney's nespresso?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef De_Fietser het volgende:
Wie heeft er zin in een rondje reclame-raden?
Co wint iedere avond bij RTLquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Trebo het volgende:
ja maar nog steeds doordreunende renault-reclames.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk af van Clooney's nespresso?
twintigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee he zit hier weer met 20 docenten Nederlands...
Zeker zijn portemonnee.quote:
Menquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
Wie zegt dat MvG het bullen niet gewonnen heeft.
Heb dat muziekje ook nog in mn hoofdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ja maar nog steeds doordreunende renault-reclames.
De commentatoren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik zeg alleen dat Taylor meestal het aanvangen van de wedstrijd aan zijn tegenstander overlaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
En ondanks daar nog bijna een break.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Nober het volgende:
Taylor's gemiddelde een stuk lager maar die had ook nog wel een hoge score staan in leg 1 en 3.
Wat zou die nou vangen voor die paar dagen in de studio mee te lullen?quote:
Nee he, zit...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee he zit hier weer met 20 docenten Nederlands...
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Trebo het volgende:
dan kun je beter dat juichen van het publiek in je hoofd hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb dat muziekje ook nog in mn hoofd
Van Taylor in de finale van German Darts Championshipquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Trebo het volgende:
jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zou die nou vangen voor die paar dagen in de studio mee te lullen?
Is dan een bedrag van 10.000 euro een beetje in de richting of een totaal onrealistische inschatting?
Ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
Nee, alles t/m twintig schrijf je voluit en sowieso alle tientallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, boven die tien mag je met getallen aangeven
zou wel lekker zijn als hij die ook pakt.quote:
Hoeft nu nog niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn als hij die ook pakt.
redtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef marcodej het volgende:
Taylor echt prima op de dubbels. Daar red hij zichzelf voorlopig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |