SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar is die Bruce? Ik zie hem niet.
Dat maakt het niet minder knap.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is maar de leg van Taylor jongens.
Kan niet veel beter (maar er zijn lastigere outsquote:
Tegen Barney ook veel 100+ finishes. Blijft mooi om te zien.quote:
Precies wat ik dacht lol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar zat nog 1 jongen van de Barney Army.
Dat vind ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Knap dat die gasten zo snel kunnen rekenen
Ik denk dat als je dat al zolang doet het niet eens een kwestie van rekenen meer is. Die Bruce kent alle combinaties gewoon.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Ziet ie niet gewoon ergens op een schermpje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Het rekenen lukt me ook, nu het gooien nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Ze rekenen niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Of inderdaad dat hij gewoon alle combinaties uit zijn hoofd weetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]denk dat dat gewoon automatisch gaat, schermpje ofzo
Ze rekenen niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Maar ze kunnen wel op het geschreven blad kijken links en rechts.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ziet ie niet gewoon ergens op een schermpje?
Ik bedoel eigenlijk die refereesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze rekenen niet.
Ze weten precies wat ze moeten gooien bij een bepaald getal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |