SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
Nee was maar een geintje... maar is ie daar gevallen? Ik ken daar wel flink wat mensenquote:
Meesterlijk idd, al blijven die van de BBC ook heerlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
Die promofilmpjes van Sky. Wat ongelofelijk geil altijd.
Cruciaal voor een 9dart belevingquote:
Da's het laatste wat ik las.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee was maar een geintje... maar is ie daar gevallen? Ik ken daar wel flink wat mensen
Ja klopt, maar vind het wel echt een topgozerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Hij doet zo raar met zijn miond als hij praat.
Op z'n 23ste was Taylor nog niet eens in een WK finale geweest, pas op z'n 30ste.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:10 schreef vosss het volgende:
Hij heef iets meer titels als ik; das het enigste verschil.
15 tegen 0. Dat is iets meer ja
MVG heeft zelfspot. Daar is niks mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:10 schreef vosss het volgende:
Verteltquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gerwen verteld alleen maar onwaarheden
..?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gerwen verteld alleen maar onwaarheden
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Die zwakzinnige meid die Klaassen zijn piemeltje kreeg te zien, was dat niet gewoon de zus van Van Gerwen
Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MVG heeft zelfspot. Daar is niks mee.
Wanneer won PT zijn eerste en hoe oud is MVG?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:10 schreef vosss het volgende:
MVG = 23 JAARquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Wanneer won PT zijn eerste en hoe oud is MVG?
30 23quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Leeftijd doet er toch totaal niet toe bij het darten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
GEEN IDEE HOE LAAT BEGINT HET NOU?????????quote:
Dus concluse: MVG kan zo 7 titels halen voordat hij 30 isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MVG = 23 JAAR
Taylor bij eerste titel 30
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
GEEN IDEE HOE LAAT BEGINT HET NOU?????????
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
'Michael is helemaal niet aan het nadenken over dingen.'
Dat denk ik ook niet nee
Wat is recent?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Oud beeld van de bookies, inmiddels is Van Gerwen gewoon favoriet
Speciaal voor jou "gangster-Barney"quote:
Jawel. Hoe ouder je wordt hoe minder je kans krijgt op titelsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Leeftijd doet er toch totaal niet toe bij het darten.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou "gangster-Barney"
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan houd je dat geld wel voor jezelf
Dat kan hij inderdaad beter overlaten aan scherpzinnige filosofen als co stompé.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
'Michael is helemaal niet aan het nadenken over dingen.'
Dat denk ik ook niet nee
Sorry, meer valt er niet van te maken.quote:
Zit daar een spindoctor achter om hem een stoer imago aan te meten?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou "gangster-Barney"
[ afbeelding ]
Tenzij het over barney gaatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef ejfaar het volgende:
Barney geeft Stompe ook geen kans om te praten
Tja, wat moet je zeggen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
De clichés vliegen weer vrolijk in het rond.
Is een caller die gaat stoppenquote:
Bruce Spendley, is ook vanavond de referee.quote:
Tja, je kunt moeilijk drie kwartier scherpe analyses over dartsen geven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
De clichés vliegen weer vrolijk in het rond.
Russ Bray is baas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bruce Spendley, is ook vanavond de referee.
Die callt al téringlang wedstrijden. Heeft de meeste ninedarts gecalld.
Op het moment dat de eerste dart gegooid wordtquote:
Ze moeten nog poten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:19 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wie mag er beginnen dan?
20:30 ingeschakeld en nog steeds aan het wachtenquote:
Diegene die het dichst bij de double bull komt mag dat beslissenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:19 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wie mag er beginnen dan?
Ga je toch afwassen tijdens de reclame, moet toch gebeuren meid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik kijk nu al op tegen al die reclames tussendoor...
Ja, heb je wel een grote woonkamer voor nodig.quote:
Er zitten Nederlanders in de zaal. Wat denk jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Benieuwd of er geBOE't gaat worden zometeen.
Van Gerwen het ervaren talent noemen, is wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef icloud het volgende:
Ik zie nu die man op tv, en hij zegt "we hebben een ervaren talent en een natuurtalent"
Is die ervaren phil en het natuurtalent mvg? of juist andersom?
Thanks manquote:
Precies maar phil geen natuurtalent noemen is ook slecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gerwen het ervaren talent noemen, is wel wat overdreven
Ja boeiuh, je land is toch voor je eigen land ga je toch niet boe roepenquote:
Hobgoblinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
daar sta je dan met een papiertje waar 180 op staat te zwaaien en boe te roepen naar iemand die eruit ziet als een bejaarde tuinkabouter
hihi misschien stiekemquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je land is toch voor je eigen land ga je toch niet boe roepen
Als je geen respect toont, hoef je dat ook niet terug te verwachten..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je land is toch voor je eigen land ga je toch niet boe roepen
Tja, in Engeland is dat helaas anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:25 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Als je geen respect toont, hoef je dat ook niet terug te verwachten..
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 21:23:29The Power komt op en het licht in het perscentrum begint te flikkeren! Toch iets met stroom te maken? #rtl7darts reageer retweet
Gaan we weer de hele avond "grappige" tweets posten?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 21:23:29The Power komt op en het licht in het perscentrum begint te flikkeren! Toch iets met stroom te maken? #rtl7darts reageer retweet
.
Best wel een debiel die Arjanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
.
Komt de tweede helft wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar is die Bruce? Ik zie hem niet.
Liever dat dan jouw zure posts.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we weer de hele avond "grappige" tweets posten?
Niet de hele avond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zijn de mods sjaggie vanavond, zeker nog katertquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt het nog een lange avondquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |