quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:53 schreef Jian het volgende:
En opa die was acrobaat en Hoppie zat vol kattekwaad
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zo'n grap waar opa om zou kunnen lachen als-ie niet over hem zou gaan.
Meen je niet ha ha ha haquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa overweegt het darten in bed te gaan bekijken, dat zitten de hele tijd is nog best vermoeiend voor hem.
Als-ie 's middags uit bed komt gaat hij er snel weer bij zitten om bij te komen van het slapen. Zelfs slapen is voor hem knap vermoeiend.quote:
Als van Gerwen maar niet achter komt te staan, want dan gaat ie weer dreinend naar bedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft heel andere dingen aan zijn hoofd. Hij laadt zich op voor de grote finale tussen Michael van Gerwen en Phil Taylor.
[ afbeelding ]
Ja....... maar dat is hard werken voor hem, en van werken wordt je moequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie 's middags uit bed komt gaat hij er snel weer bij zitten om bij te komen van het slapen. Zelfs slapen is voor hem knap vermoeiend.
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:10 schreef pullup het volgende:
Terwijl jullie zijn slaapgedrag bespreken is hij rustig aan het indommelen vanwege de zware maaltijd van daarnet.
Nee, natuurlijk niet. Het waren er twee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het waren er twee.
Het is niet zozeer het volume van de maaltijd die het zwaar maakt. Hij was wel een kwartier per kadetje aan het knagen en dat is voor hem een behoorlijke inspanning.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?
ik gok op nummer 1 bq en nr twee scrutzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke FOK!ker gaat de eerste doodverwensing van opa krijgen in 2013?
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef pullup het volgende:
Oma heeft zomaar zonder overleg met opa een staatslot gekocht in plaats van aan de postcode loterij mee te doen.
Ze hebben blijkbaar niets gewonnen dus dit krijgt ze nog wel een maandje te horen
Hij heeft je 'grapje' gelezen, heeft onmiddellijk Hop ingeseind maar maakt zich er niet druk om.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
Omdat hij twee laffe kadetjes heeft genuttigd als 'avondmaal'? Nee, daar zou ik ook niet blij van worden,
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Dan kan jij mij wegbrengen maar ja zal wel nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heeft een van mijn betere vrienden een goede baan bij PCL ...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze liggen alweer op apegapen daar, de geiser zal toch niet defect zijn?
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uitquote:
Ik zwaai je toequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uit![]()
Ik zwaai ff naar Opawas vannacht ff op zijn sjat om ze daar in Den Haag de beste wensen te wensen, was gesjellig bij Opa thuis en op zijn sjat
Slecht voor opa's hartquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Hup kale Badmuts Meneer![]()
Opa, nu niet gaan huilen als v Gerwen wint hoor!
Lekker sportief dan!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
eensquote:
van Barneveld is buiten alles om sportief of niet sportief, simpel en naief of niet ,1 van de beste darters op deze planeet ... echter Phil Taylor is sinds 20 jaar een buitencategorie en een levende legende in dit spelletje en niemand ter wereld kan hem die status de eerstkomende 15 jaar afnemenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kan beter wensen dat ie bij jou langs komt ..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoor
наше здоров'я (proost o.a.)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste set is binnen voor Van Gerwen!
Tenzij hij wint?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
Heeft hij zich al weer ingedekt door te zeggen dat v Gerwen waarschijnlijk toch gaat verliezen ?
Opa bevestigd dat nu met een "Yeaaaaaah" en een omhooggestoken vuist.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Gerwen doet precies wat opa ook zou doen.
Precies want opa weet dat misgooien niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
Wat een amateurs daar op dat podium, Opa was al lang en breed met de beker en het prijzengeld op weg naar huis geweest
Eerst gooit Van Gerwen een slechte beurt en zegt-ie dat dat 'm de set kost. Vervolgens doet Taylor dat direct daarna ook en zegt-ie dat het Taylor de set gaat kosten. Direct daarna nog een slechte beurt van Van Gerwen en ja hoor: opa zegt dat dat 'm de set kost.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Opa zegt: "hij gaat steeds beter gooien" Hij zegt er niet bij wie, wij moeten uit zien te kienen over wie hij het heeft, hij is ons aan het motiveren om zelf na te denken
Opa is zeer flexibel in zijn voorspellingen, hij is niet bang om "zo nu en dan" zijn mening bij te stellenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst gooit Van Gerwen een slechte beurt en zegt-ie dat dat 'm de set kost. Vervolgens doet Taylor dat direct daarna ook en zegt-ie dat het Taylor de set gaat kosten. Direct daarna nog een slechte beurt van Van Gerwen en ja hoor: opa zegt dat dat 'm de set kost.
Die is vast bedacht door die 'Turkse' buurman en dartmaat van hem die vannacht op bezoek was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef Jian het volgende:
"Of je gooit alles, of je gooit geen pepernoot" deze heb ik net in mijn boekje, "Ik leer pijltjesgooien" geschreven
"als ie achter komt is het klaar" Mooi-weer-supporter, het ergste wat je kan hebben, bij voetballen heb je ze ook, hou dan gewoon je harses denk ik dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa moedigt echt alleen maar aan als zijn favoriet voorstaat. Zodra het even tegen zit laat hij het koppie hangen en is het allemaal gelijk niets meer.
al 3 x geloof ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had Van Gerwen al afgeschreven, maar ja ...
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.quote:
Ik hoorde het hem zeggen inderdaad, maar nu van Gerwen voor staat, brult ie weer Cammmm annn en commandeert oma weer zijn biertjes te halenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.
Ik hoorde m net ook al over 10 minuten strafbank voor Taylor ....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil dat Taylor een gele kaart krijgt voor nagooien.
Opa reageert even richting Scrut dat hij 5-2 zei, maar dat is niet waar hoor, hij zei 5-3, ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is 4-3. Volgens opa had het 5-3 moeten zijn. Dat kan dus niet hè?
doen we!quote:
Peanuts, verdient Wesley Sneijder per 2 dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
125.000 pond krijgt van Gerwen, dat zijn een boel centjes
en dat gooit Yolante er dan weer door heen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Peanuts, verdient Wesley Sneijder per 2 dagen
Ja duh, dan is Taylor al dood.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Over 30 jaar wint Van Gerwen, volgens Barney.
ik denk heus wel dat het topsport is, je gooiarm ppffftt 3 keer gooien en ik heb al een tennisarm, maar het heeft ook met concentratie en uithoudings vermogen te maken lijkt me. is Darten eigenlijk al een Olympisch onderdeel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Jian het volgende:
Omdat je er geld mee kan verdienen is het opeens topsport volgens die ouwe, "het was toch een kroegspelletje" Met een staatslot kopen kan je multimiljonair worden en dat is toch ook geen topsport, ouwe
Ja, dat is beter als die narrige Barney, die dat niet meteen kon opbrengenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef kukelesoantje het volgende:
En een sportieve van Gerwen, gelijk Taylor feliciteren met de overwinning.
Ja, paraolympics dan hè, die bierbuiken gelden als een zware handicapquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk heus wel dat het topsport is, je gooiarm ppffftt 3 keer gooien en ik heb al een tennisarm, maar het heeft ook met concentratie en uithoudings vermogen te maken lijkt me. is Darten eigenlijk al een Olympisch onderdeel?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, paraolympics dan hè, die bierbuiken gelden als een zware handicap
Kan-ie nog net 12 uur slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
Hij gaat afsluiten, hij moet morgen vroeg weer op ................
Goede morgen, zag het pas in het nieuws vanmorgen, wie er gewonnen heeft, heb naar sbs gekeken dat schaatsen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef Margo37 het volgende:
Jammerrrrrr voor v Gerwen, heb ff met opa mee
Pijltjes kauwen net als Taylorquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef Poezewoes het volgende:
na het darten wordt dat weer een actueel onderwerp, wat eet Opa, who cares?
Wij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef Poezewoes het volgende:
na het darten wordt dat weer een actueel onderwerp, wat eet Opa, who cares?
Ja natuurlijk, we zijn bloed nieuwsgierig, als het je niet interesseert wat opa eet, wat doe je hier dan, ongelofelijkquote:
Wat eet jij vanavond?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we zijn bloed nieuwsgierig, als het je niet interesseert wat opa eet, wat doe je hier dan, ongelofelijk
Dat mokkel heeft het er zelf naar gemaakt. Net als oma. Die mag blij wezen dat opa zo'n zachtmoedig mens is. Anders moest ze net als Sylvie ook de hele tijd zo'n enorme zonnebril op als ze naar buiten ging!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:59 schreef Jian het volgende:
Goh, Rafael en Sylvie gaan scheiden, hij heeft 'r op haar muil geslagen tijdens een oudejaarsfeestje. Het is natuurlijk ook wel een beetje een zuiger die Sylvie, ik bedoel die Raffie is normaliter een lieve zachte jongen, maar als ze je het bloed onder de nagels vandaan halen, tsja , ik bedoel ik wil het niet goedpraten, maar ........
Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Margo37 het volgende:
RTL Boulevard begint ook steeds vroeger op de dag. Nu opa nog
Ik klik het niet eens aan Zoa omdat het me geen reet interesseertquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef ZOA het volgende:
en om 7.00 precies het Fokweer
FOK! wat een weer...Zacht en overwegend bewolkt
Opa gaat laat wokken....quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buiten
Bij oma onder de rokken?quote:
Huub van Ballengooi ?quote:
We moeten er gewoon meer van hebben, van opaquote:
Toppiequote:
Dan ben ik nog net op tijd om team stampot te vormen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Jian het volgende:
Hij is nog niet online, na gisteren kost het hem natuurlijk moeite om zichzelf te vermannen en zich weer aan ons te presenteren als de sterke Oop die wij kennen
Zei me zoon van 15 ook al vanmiddag hahahahahahahahahahaahaquote:
En de winnaar is : TEAM STAMPPOTquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:38 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat eet oop op de eerste woensdag van het jaar??
• Soep
• Saté
• Stamppot
• Gewokte verse groenten
• Krieltjes, groente uit een potje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de winnaar is : TEAM STAMPPOT
Vanavond op het menu: zuurkoolstamppot met 'spekkies'
In korte tijd is "stamppot" ineens de meest gekozen optie van de poll geworden. Dit riekt naar users die nog snel even bij de winnaars wilden horen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Satequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, om kwart over vijf wist ik dat ook
Eerst picturesquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In korte tijd is "stamppot" ineens de meest gekozen optie van de poll geworden. Dit riekt naar users die nog snel even bij de winnaars wilden horen.
Die komen wel.quote:
Is het geen optie voor opa en oma om er een tweede cam bij te zetten op de keuken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die komen wel.
Oma heeft een pond spekkies gekocht, dus ze kunnen behoorlijk eten. Op dit moment wordt het spek gebakken. Oma zet daarom de buitendeur open, opdat het hele huis niet blauw komt te staan.
Dat was dan ook de reden dat het deze keer niets anders kon zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, stampot is lekker origineel, dat vreet ie 4 dagen in de week
Op de één of andere manier voelt dit toch als een complimentquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je iets anders dacht ben je geen echte opa volger
kwaliteitjequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:29 schreef Jian het volgende:
voor de liefhebberts, Hobbit gesignaleerd op usenet, r5 met subs
Opa
Ja, die is zoeter. Wtf?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks dat de zuurkool van de groenteboer Oop goed smaakt, vindt hij die uit het vat van Leo toch lekkerder.
Leo tieft natuurlijk gewoon een zooitje zuurkool uit het pak in dat vat, da's lekker zout en daar houdt die ouwe vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks dat de zuurkool van de groenteboer Oop goed smaakt, vindt hij die uit het vat van Leo toch lekkerder.
[ afbeelding ]
Ik word een beetje misselijk.quote:
Het is ook net alsof het eten vanuit zijn mond op het bord belandquote:
Helemaal eens, hij heeft toch wel een lekkere jus op de zuurkool hèquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is een vurig pleitbezorger van het gebruik van Croma.
Beter dan al die magere rommel, aldus Oop
[ afbeelding ]
Oop en Oma zijn niet echt grote eters. Er is ook nog veel zuurkool met spek over. Dat krijgt Grote Oma mee naar huis.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef beequeen het volgende:
De diepvries ligt nog vol met spullen van de Kerst. Soep kan derhalve niet worden ingevroren.
Of de diepvries is heul klein of zijn vrouw heeft ingekocht voor een weeshuis.
Fixed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop en Oma zijn is niet echt een grote eters.
Je vergeet het koekje bij de koffiequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fixed.
Twee uur na de maaltijd volgen de hompen kaas, paprikachips enz.
quote:
Zo is de koektrommel snel leegquote:
Och, een biertje is ook niet ongezond hoor, je moet er alleen niet avond aan avond liters van naar binnenwerkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wordt een beetje moe van al dat gezonde vocht. dus het eerste biertje zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.
[ afbeelding ]
Ach, het zijn maar kleine flesjes hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, een biertje is ook niet ongezond hoor, je moet er alleen niet avond aan avond liters van naar binnenwerken
Ja 0.25 l en hij kiepert ze per 2 naar binnen, dus als halve liters en dat de hele avond doorquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar kleine flesjes hoor.
Het zijn kleine litertjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja 0.25 l en hij kiepert ze per 2 naar binnen, dus als halve liters en dat de hele avond door
Mary Jane kills the brain But Jesus freesusquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Coos........STOP WEED SMOKING!! @ConcernedMom420
I have information about 9/11. Will post later on.
Maar hij noemt twee flesjes echt één biertje. Als z'n huisarts vraagt hoeveel-ie drinkt zal hij het aantal waarschijnlijk nog wel een keer halveren.quote:
het waren Moslims die aan de stuurknuppel zaten, en die blowen niet hequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mary Jane kills the brain But Jesus freesus![]()
Wat een halve krat pils per dag met je doet weet ik niet.
Ze zal wel een keer tegen oma gezegd hebben dat opa ook wel eens wat mag doen in huis in plaats van solitair spelen op facebook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is blij dat grote oma weg is want haar aanwezigheid is niet goed voor oma.
En dat-ie wel eens wat vaker een schoon shirt aan mag trekken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal wel een keer tegen oma gezegd hebben dat opa ook wel eens wat mag doen in huis in plaats van solitair spelen op facebook.
Dat schijnt bijna net zo goed te zijn als The kleddie eterquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat vanavond naar Afváter kijken.
En een comedy (kom mee die) kan nooit een mooie film zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat schijnt bijna net zo goed te zijn als The kleddie eter
Die wijsheden ... Ze zouden niet misstaan op een tegeltje. Wat je dan uiteraard voor 50 cent koopt ... etcetera, etcetera.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
En een comedy (kom mee die) kan nooit een mooie film zijn
Beter koop je opa voor 50 cent en ga je op hem stampen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wijsheden ... Ze zouden niet misstaan op een tegeltje. Wat je dan uiteraard voor 50 cent koopt ... etcetera, etcetera.
Dat zou bijna net zo onaardig zijn als hem een bepaalde pil als verjaardagscadeau gunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter koop je opa voor 50 cent en ga je op hem stampen.
... op de rommelmarkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter koop je opa voor 50 cent en ga je op hem stampen.
Zal het me ook zo lang nagedragen worden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou bijna net zo onaardig zijn als hem een bepaalde pil als verjaardagscadeau gunnen.
Ik denk dat je hem in zijn hart geraakt hebt. Als hij nu maar zijn FOK!-klassiekers zou kennen, kon hij erom lachen. Of niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal het me ook zo lang nagedragen worden?
Ik zal maar niet over z'n hont beginnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in zijn hart geraakt hebt. Als hij nu maar zijn FOK!-klassiekers zou kennen, kon hij erom lachen. Of niet.
Een Duitse herder, de lekkerste hond die er bestaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over z'n hont beginnen.
Когда деньги говорят, тогда правда молчит ....quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wijsheden ... Ze zouden niet misstaan op een tegeltje. Wat je dan uiteraard voor 50 cent koopt ... etcetera, etcetera.
Inderdaad de meest ideale als je er saté van wil maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Duitse herder, de lekkerste hond die er bestaat
Saté K9.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad de meest ideale als je er saté van wil maken.
Bij jou zal-ie eerder aan K1 denken..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa denkt: "Kaa negen?"
Hij verveelt zich nu dus hij gaat maar wat medicijnen slikken.
En jij denkt de hele dag aan K3, zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij jou zal-ie eerder aan K1 denken..
Shop het anders!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil iets grappigs met K3 zeggen maar ik weet niks
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil iets grappigs met K3 zeggen maar ik weet niks
Eerlijk gezegd niet, maar er zijn rottere dingen waar je aan kunt denken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij denkt de hele dag aan K3, zeker?
Ik was ook verbaasdquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
Dus de een zit op andermans knieën en doet daarbij ook nog het broekje van die ander uit. Knap!
Godskolere!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigs
Nee, dat is K3quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Huh, Kut, kut, kut roept ie opeens, z'n Gilles de la Tourette speelt op
Niet zo moeilijk hoor. Als die ene een stripster-string draag, dan is het een fluitje van een centquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
Dus de een zit op andermans knieën en doet daarbij ook nog het broekje van die ander uit. Knap!
Goed nummerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigs
Of gewoon een schaartje bij de hand heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor. Als die ene een stripster-string draag, dan is het een fluitje van een cent
Tekstueel past het wel bij het niveau.quote:
Erg subtiel is-ie niet hèquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
"gvd, ik heb weer zuurkool gegeten" en hij staat op en ........
de prijsvraag is natuurlijk, wat gaat ie doen? Ik hoor wat spuiten geloof ik
Ach, daar heeft-ie pillen voor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Copycat het volgende:
Zuurkool eten terwijl je maagpatiënt bent. Slim.
Alsof die 15 biertjes per avond er goed aan doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Copycat het volgende:
Zuurkool eten terwijl je maagpatiënt bent. Slim.
Ook weer waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
Alsof die 15 biertjes per avond er goed aan doen
7,5quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan commentaar hebben op grote oma die een wijntje wil nadat ze een paracetamol heeft genomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Splinters en balken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan commentaar hebben op grote oma die een wijntje wil nadat ze een paracetamol heeft genomen.
2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt best mee .. ik had er een prachtige videoclip verwachtquote:
Oop monitort graag alles wat er op 'zijn' topic verschijnt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vermoed dat "Ik ben een klein geil sletje" een vies nummer is. Hem ontgaat maar weinig, voor de zekerheid luistert hij het maar even.
Vandaar dat de bijbehorende bewegende beelden uitblijven ..quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop monitort graag alles wat er op 'zijn' topic verschijnt.
Jessus, hebbie 'm door ...... Wanneer zegt ze nou eens gewoon, "gaat je geen flikker aan, zuipschuit"quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma komt thuis en wordt aan een kruisverhoor onderworpen want opa vindt dat ze veel te lang is weggebleven.
Heeft die nog meer noten op zijn zang, jemig wat een zannikerd zeg pppfffff.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's goeie voornemen voor oma is dat ze meer aan zichzelf moet denken. Nu krijgt ze nog even op haar lazer dat hij last van z'n darmen heeft. Ook de leverworst die oma gekocht heeft mag ze zelf opeten, hij wil leverworst van de Aldi.
Niet bewegen is ook niet goed voor de darmpies !!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
Zuurkool niet goed
Spekkies niet goed
Zuurkool mét spekkies helemaal niet goed
Leverworst (kips) niet goed
Zure bommen niet goed
Oma begint goed in het Nieuwe Jaar..
Wat niet is, kan nog komen, als ze het maar wel op stream doetquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat oma nog nooit per ongeluk een kop hete thee of koffie over opa heeft gemorst.
Misschien geeft ze hem daarom wel zuurkool met vette spekkiesquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat oma nog nooit per ongeluk een kop hete thee of koffie over opa heeft gemorst.
Een hele langzame moord. Zou oma zo slim zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien geeft ze hem daarom wel zuurkool met vette spekkies
Je weet het niet, ze koopt toch allemaal dingen die niet goed voor hem zijn, drop, chips vet eten en vergeet niet hoe hard ze loopt om hem bier te brengen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een hele langzame moord. Zou oma zo slim zijn?
Daar is oma helemaal niet voor nodig hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een hele langzame moord. Zou oma zo slim zijn?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als oma die ouwe zeiksnor een dezer dagen de scheidingspapieren in het gezicht zou werpen. En dan met koffers en al de deur uit, om in de -vul hier een mooie auto in- van haar nieuwe, Marokkaanse vriend te stappen.
Ik ben altijd al een sucker voor romantiek geweest.
Wat zou het gaaf zijn als oma die ouwe zeiksnor een dezer dagen de scheidingspapieren in het gezicht zou werpen. En dan met koffers en al de deur uit, om in de -vul hier een mooie auto in- van haar nieuwe, Marokkaanse vriend te stappen.
Ik heb wel een beeld van waar dat allemaal zit...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet, ze koopt toch allemaal dingen die niet goed voor hem zijn, drop, chips vet eten en vergeet niet hoe hard ze loopt om hem bier te brengen.
Lekker rollen met Mohammed tussen de stofraggen!!!!quote:
Ja het is wel te zien héquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb wel een beeld van waar dat allemaal zit...![]()
[ afbeelding ]
Lachende mensen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop hoort een vreemd geluid buiten..
[ afbeelding ]
Spot er maar mee, Oop had onlangs al de grootste moeite om ongewenst volk de deur te wijzen.. dreigen met de polisie belle hielp wel...quote:
Leo? die nog een bestelling af komt leverenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop hoort een vreemd geluid buiten..
[ afbeelding ]
Tja, bezoek is ook gewoon niet goed voor oma. Straks gaat ze nog denken dat het leven ook leuk kan zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Spot er maar mee, Oop had onlangs al de grootste moeite om ongewenst volk de deur te wijzen.. dreigen met de polisie belle hielp wel...![]()
[ afbeelding ]
Invasie van de FOK!kers?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Spot er maar mee, Oop had onlangs al de grootste moeite om ongewenst volk de deur te wijzen.. dreigen met de polisie belle hielp wel...![]()
[ afbeelding ]
Het klinkt alleszins geloofwaardig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schrijf maar even niet op wat opa nu allemaal zegt, niemand zou het geloven.
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schrijf maar even niet op wat opa nu allemaal zegt, niemand zou het geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |