Het is niet zozeer het volume van de maaltijd die het zwaar maakt. Hij was wel een kwartier per kadetje aan het knagen en dat is voor hem een behoorlijke inspanning.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?
ik gok op nummer 1 bq en nr twee scrutzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke FOK!ker gaat de eerste doodverwensing van opa krijgen in 2013?
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef pullup het volgende:
Oma heeft zomaar zonder overleg met opa een staatslot gekocht in plaats van aan de postcode loterij mee te doen.
Ze hebben blijkbaar niets gewonnen dus dit krijgt ze nog wel een maandje te horen
Hij heeft je 'grapje' gelezen, heeft onmiddellijk Hop ingeseind maar maakt zich er niet druk om.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
Omdat hij twee laffe kadetjes heeft genuttigd als 'avondmaal'? Nee, daar zou ik ook niet blij van worden,
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Dan kan jij mij wegbrengen maar ja zal wel nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heeft een van mijn betere vrienden een goede baan bij PCL ...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze liggen alweer op apegapen daar, de geiser zal toch niet defect zijn?
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uitquote:
Ik zwaai je toequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uit![]()
Ik zwaai ff naar Opawas vannacht ff op zijn sjat om ze daar in Den Haag de beste wensen te wensen, was gesjellig bij Opa thuis en op zijn sjat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |