Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Dan kan jij mij wegbrengen maar ja zal wel nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Nu heeft een van mijn betere vrienden een goede baan bij PCL ...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze liggen alweer op apegapen daar, de geiser zal toch niet defect zijn?
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uitquote:
Ik zwaai je toequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uit![]()
Ik zwaai ff naar Opawas vannacht ff op zijn sjat om ze daar in Den Haag de beste wensen te wensen, was gesjellig bij Opa thuis en op zijn sjat
Slecht voor opa's hartquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Hup kale Badmuts Meneer![]()
Opa, nu niet gaan huilen als v Gerwen wint hoor!
Lekker sportief dan!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
eensquote:
van Barneveld is buiten alles om sportief of niet sportief, simpel en naief of niet ,1 van de beste darters op deze planeet ... echter Phil Taylor is sinds 20 jaar een buitencategorie en een levende legende in dit spelletje en niemand ter wereld kan hem die status de eerstkomende 15 jaar afnemenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kan beter wensen dat ie bij jou langs komt ..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoor
наше здоров'я (proost o.a.)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste set is binnen voor Van Gerwen!
Tenzij hij wint?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
Heeft hij zich al weer ingedekt door te zeggen dat v Gerwen waarschijnlijk toch gaat verliezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |