quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:53 schreef Jian het volgende:
En opa die was acrobaat en Hoppie zat vol kattekwaad
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zo'n grap waar opa om zou kunnen lachen als-ie niet over hem zou gaan.
Meen je niet ha ha ha haquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa overweegt het darten in bed te gaan bekijken, dat zitten de hele tijd is nog best vermoeiend voor hem.
Als-ie 's middags uit bed komt gaat hij er snel weer bij zitten om bij te komen van het slapen. Zelfs slapen is voor hem knap vermoeiend.quote:
Als van Gerwen maar niet achter komt te staan, want dan gaat ie weer dreinend naar bedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft heel andere dingen aan zijn hoofd. Hij laadt zich op voor de grote finale tussen Michael van Gerwen en Phil Taylor.
[ afbeelding ]
Ja....... maar dat is hard werken voor hem, en van werken wordt je moequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie 's middags uit bed komt gaat hij er snel weer bij zitten om bij te komen van het slapen. Zelfs slapen is voor hem knap vermoeiend.
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:10 schreef pullup het volgende:
Terwijl jullie zijn slaapgedrag bespreken is hij rustig aan het indommelen vanwege de zware maaltijd van daarnet.
Nee, natuurlijk niet. Het waren er twee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het waren er twee.
Het is niet zozeer het volume van de maaltijd die het zwaar maakt. Hij was wel een kwartier per kadetje aan het knagen en dat is voor hem een behoorlijke inspanning.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maaltijd bestond toch niet alleen uit dat platgedrukte kadetje kroket?
ik gok op nummer 1 bq en nr twee scrutzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke FOK!ker gaat de eerste doodverwensing van opa krijgen in 2013?
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef pullup het volgende:
Oma heeft zomaar zonder overleg met opa een staatslot gekocht in plaats van aan de postcode loterij mee te doen.
Ze hebben blijkbaar niets gewonnen dus dit krijgt ze nog wel een maandje te horen
Hij heeft je 'grapje' gelezen, heeft onmiddellijk Hop ingeseind maar maakt zich er niet druk om.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
Omdat hij twee laffe kadetjes heeft genuttigd als 'avondmaal'? Nee, daar zou ik ook niet blij van worden,
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Gaston met de straatprijs vanavond bij hun de straat inkomt. Oh my, dat zou ik graag op stream zien
Dan kan jij mij wegbrengen maar ja zal wel nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heeft een van mijn betere vrienden een goede baan bij PCL ...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
Hoe duur zou die zijn om hem even bij opa aan te laten bellen met een fake berichtje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze liggen alweer op apegapen daar, de geiser zal toch niet defect zijn?
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uitquote:
Ik zwaai je toequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zwaai je me nu gedag of zwaai je me uit![]()
Ik zwaai ff naar Opawas vannacht ff op zijn sjat om ze daar in Den Haag de beste wensen te wensen, was gesjellig bij Opa thuis en op zijn sjat
Slecht voor opa's hartquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Hup kale Badmuts Meneer![]()
Opa, nu niet gaan huilen als v Gerwen wint hoor!
Lekker sportief dan!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
eensquote:
van Barneveld is buiten alles om sportief of niet sportief, simpel en naief of niet ,1 van de beste darters op deze planeet ... echter Phil Taylor is sinds 20 jaar een buitencategorie en een levende legende in dit spelletje en niemand ter wereld kan hem die status de eerstkomende 15 jaar afnemenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Met een vriend als barney heb je geen vijanden nodig...
verteld ff priveleven van tayler op tv![]()
![]()
![]()
Verdraaid ook alles raymond was juist sportief![]()
![]()
![]()
![]()
is zekers typich haags alles verdraaien
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kan beter wensen dat ie bij jou langs komt ..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buikspieren dat zouden overleven hoor
наше здоров'я (proost o.a.)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste set is binnen voor Van Gerwen!
Tenzij hij wint?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
Heeft hij zich al weer ingedekt door te zeggen dat v Gerwen waarschijnlijk toch gaat verliezen ?
Opa bevestigd dat nu met een "Yeaaaaaah" en een omhooggestoken vuist.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Gerwen doet precies wat opa ook zou doen.
Precies want opa weet dat misgooien niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
Wat een amateurs daar op dat podium, Opa was al lang en breed met de beker en het prijzengeld op weg naar huis geweest
Eerst gooit Van Gerwen een slechte beurt en zegt-ie dat dat 'm de set kost. Vervolgens doet Taylor dat direct daarna ook en zegt-ie dat het Taylor de set gaat kosten. Direct daarna nog een slechte beurt van Van Gerwen en ja hoor: opa zegt dat dat 'm de set kost.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Opa zegt: "hij gaat steeds beter gooien" Hij zegt er niet bij wie, wij moeten uit zien te kienen over wie hij het heeft, hij is ons aan het motiveren om zelf na te denken
Opa is zeer flexibel in zijn voorspellingen, hij is niet bang om "zo nu en dan" zijn mening bij te stellenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst gooit Van Gerwen een slechte beurt en zegt-ie dat dat 'm de set kost. Vervolgens doet Taylor dat direct daarna ook en zegt-ie dat het Taylor de set gaat kosten. Direct daarna nog een slechte beurt van Van Gerwen en ja hoor: opa zegt dat dat 'm de set kost.
Die is vast bedacht door die 'Turkse' buurman en dartmaat van hem die vannacht op bezoek was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef Jian het volgende:
"Of je gooit alles, of je gooit geen pepernoot" deze heb ik net in mijn boekje, "Ik leer pijltjesgooien" geschreven
"als ie achter komt is het klaar" Mooi-weer-supporter, het ergste wat je kan hebben, bij voetballen heb je ze ook, hou dan gewoon je harses denk ik dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa moedigt echt alleen maar aan als zijn favoriet voorstaat. Zodra het even tegen zit laat hij het koppie hangen en is het allemaal gelijk niets meer.
al 3 x geloof ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had Van Gerwen al afgeschreven, maar ja ...
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.quote:
Ik hoorde het hem zeggen inderdaad, maar nu van Gerwen voor staat, brult ie weer Cammmm annn en commandeert oma weer zijn biertjes te halenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De oude man met ervaring zou toch wel winnen volgens opa maar inmiddels is hij er al weer van overtuigd dat Van Gerwen hem met gemak zal verslaan. Over een paar minuten zal Taylor wel weer favoriet bij opa zijn.
Ik hoorde m net ook al over 10 minuten strafbank voor Taylor ....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil dat Taylor een gele kaart krijgt voor nagooien.
Opa reageert even richting Scrut dat hij 5-2 zei, maar dat is niet waar hoor, hij zei 5-3, ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is 4-3. Volgens opa had het 5-3 moeten zijn. Dat kan dus niet hè?
doen we!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |