quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
"gvd, ik heb weer zuurkool gegeten" en hij staat op en ........
de prijsvraag is natuurlijk, wat gaat ie doen? Ik hoor wat spuiten geloof ik
Ach, daar heeft-ie pillen voor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Copycat het volgende:
Zuurkool eten terwijl je maagpatiėnt bent. Slim.
Alsof die 15 biertjes per avond er goed aan doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Copycat het volgende:
Zuurkool eten terwijl je maagpatiėnt bent. Slim.
Ook weer waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
Alsof die 15 biertjes per avond er goed aan doen
7,5quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan commentaar hebben op grote oma die een wijntje wil nadat ze een paracetamol heeft genomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Splinters en balken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan commentaar hebben op grote oma die een wijntje wil nadat ze een paracetamol heeft genomen.
2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt best mee .. ik had er een prachtige videoclip verwachtquote:
Oop monitort graag alles wat er op 'zijn' topic verschijnt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vermoed dat "Ik ben een klein geil sletje" een vies nummer is. Hem ontgaat maar weinig, voor de zekerheid luistert hij het maar even.
Vandaar dat de bijbehorende bewegende beelden uitblijven ..quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop monitort graag alles wat er op 'zijn' topic verschijnt.
Jessus, hebbie 'm door ...... Wanneer zegt ze nou eens gewoon, "gaat je geen flikker aan, zuipschuit"quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma komt thuis en wordt aan een kruisverhoor onderworpen want opa vindt dat ze veel te lang is weggebleven.
Heeft die nog meer noten op zijn zang, jemig wat een zannikerd zeg pppfffff.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's goeie voornemen voor oma is dat ze meer aan zichzelf moet denken. Nu krijgt ze nog even op haar lazer dat hij last van z'n darmen heeft. Ook de leverworst die oma gekocht heeft mag ze zelf opeten, hij wil leverworst van de Aldi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |