Peanuts, verdient Wesley Sneijder per 2 dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
125.000 pond krijgt van Gerwen, dat zijn een boel centjes
en dat gooit Yolante er dan weer door heen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Peanuts, verdient Wesley Sneijder per 2 dagen
Ja duh, dan is Taylor al dood.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Over 30 jaar wint Van Gerwen, volgens Barney.
ik denk heus wel dat het topsport is, je gooiarm ppffftt 3 keer gooien en ik heb al een tennisarm, maar het heeft ook met concentratie en uithoudings vermogen te maken lijkt me. is Darten eigenlijk al een Olympisch onderdeel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Jian het volgende:
Omdat je er geld mee kan verdienen is het opeens topsport volgens die ouwe, "het was toch een kroegspelletje" Met een staatslot kopen kan je multimiljonair worden en dat is toch ook geen topsport, ouwe
Ja, dat is beter als die narrige Barney, die dat niet meteen kon opbrengenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef kukelesoantje het volgende:
En een sportieve van Gerwen, gelijk Taylor feliciteren met de overwinning.
Ja, paraolympics dan hè, die bierbuiken gelden als een zware handicapquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk heus wel dat het topsport is, je gooiarm ppffftt 3 keer gooien en ik heb al een tennisarm, maar het heeft ook met concentratie en uithoudings vermogen te maken lijkt me. is Darten eigenlijk al een Olympisch onderdeel?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, paraolympics dan hè, die bierbuiken gelden als een zware handicap
Kan-ie nog net 12 uur slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
Hij gaat afsluiten, hij moet morgen vroeg weer op ................
Goede morgen, zag het pas in het nieuws vanmorgen, wie er gewonnen heeft, heb naar sbs gekeken dat schaatsen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef Margo37 het volgende:
Jammerrrrrr voor v Gerwen, heb ff met opa mee
Pijltjes kauwen net als Taylorquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef Poezewoes het volgende:
na het darten wordt dat weer een actueel onderwerp, wat eet Opa, who cares?
Wij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef Poezewoes het volgende:
na het darten wordt dat weer een actueel onderwerp, wat eet Opa, who cares?
Ja natuurlijk, we zijn bloed nieuwsgierig, als het je niet interesseert wat opa eet, wat doe je hier dan, ongelofelijkquote:
Wat eet jij vanavond?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we zijn bloed nieuwsgierig, als het je niet interesseert wat opa eet, wat doe je hier dan, ongelofelijk
Dat mokkel heeft het er zelf naar gemaakt. Net als oma. Die mag blij wezen dat opa zo'n zachtmoedig mens is. Anders moest ze net als Sylvie ook de hele tijd zo'n enorme zonnebril op als ze naar buiten ging!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:59 schreef Jian het volgende:
Goh, Rafael en Sylvie gaan scheiden, hij heeft 'r op haar muil geslagen tijdens een oudejaarsfeestje. Het is natuurlijk ook wel een beetje een zuiger die Sylvie, ik bedoel die Raffie is normaliter een lieve zachte jongen, maar als ze je het bloed onder de nagels vandaan halen, tsja , ik bedoel ik wil het niet goedpraten, maar ........
Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Margo37 het volgende:
RTL Boulevard begint ook steeds vroeger op de dag. Nu opa nog
Ik klik het niet eens aan Zoa omdat het me geen reet interesseertquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef ZOA het volgende:
en om 7.00 precies het Fokweer
FOK! wat een weer...Zacht en overwegend bewolkt
Opa gaat laat wokken....quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buiten
Bij oma onder de rokken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |