Dat klinkt als muziek van Ronald Schilperoort in mijn orenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, serieus @ Dm. Maar ik blijf lekker hier![]()
Wanneer val je in slaap, bij de eerste scène voor de leader of al bij de terugblik?quote:En lang leve RTL gemist, je moest eens weten hoe laat ik kijk... hehehe. Slaap prima!
Meestal na een minuut of 5 a 10quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klinkt als muziek van Ronald Schilperoort in mijn oren
[..]
Wanneer val je in slaap, bij de eerste scène voor de leader of al bij de terugblik?
Tijdens de aflevering?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Meestal na een minuut of 5 a 10
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
Lekker makkelijk als de hele aflevering van maandag alweer op youtube staat, hoef ik ook niet op de shortie te wachten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef MoiMoi85 het volgende:
Waar dan? Ik kijk altijd een aflevering vooruit via Sizz, maar staat er nog steeds niet op.
Beter afronden is natuurlijk een subjectief begrip, ik zat toen helemaal niet op zo een vermoeiende verhaallijn te wachten in ieder geval en er kwam natuurlijk iets hiervan in die Lisette de Boer verhaallijn. Dit 2 keer in korte tijd zo een beetje teveel van het goede worden. Zoals al gezegd is het subjectief, maar ik vond het wel best zo en heb me er niet aan gestoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog had de verhaallijn beter kunnen worden afgerond. Rik die een nacht lang in een bunker wordt vastgehouden, Anita die wordt bedreigd, wat al niet meer... Mét een aardige climax: Rik die Anita redt als ze bedreigd wordt door de schuldeiser. Anita die (samen met Arthur en zijn honkbalknuppel?) op zoek gaat naar Rik en hem bevrijdt uit die bunker. En vervolgens dreigen ze de schuldeiser naar de politie te stappen met bewijzen over zijn corrupte handelswijze (pure bluf), waarop de schuldeiser de schuld kwijtscheldt en verdwijnt.
Allemaal manieren om Rik en Anita weer 'on speaking terms' te krijgen en de verhaallijn met een aardige climax af te ronden. Want nu zat ik te wachten op iets wat niet komt. De verhaallijn werd goed opgebouwd, maar liep met een enorme sisser af. Zoals met de huidige verhaalijnen ook het geval is.
Wat wil je anders; Iemand moet het 'populaire' Charlie-concept overnemen aldus de schrijvers.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rikki is een egocentrische arrogante bitch geworden, dat is zeer jammer.
Het komt helemaal niet autistisch over dat je er niet tegen kan dat wij ons 'gezeik' leveren over de seizoenen van vroeger. Hier, figuur:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Gulmez het volgende:
kap toch is over dat gezeik van al die afleveringen van vroeger, waarom leven jullie in de tijd terug.. het komt erg autistisch over als een soort obsessie, leef gewoon in het nu en heb het over afleveringen die nu gebeuren anders is het voor niemand aantrekkelijk om hier te lezen
Had ik al naar verwezenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het komt helemaal niet autistisch over dat je er niet tegen kan dat wij ons 'gezeik' leveren over de seizoenen van vroeger. Hier, figuur:
SHO / [GTST LIVE TOPIC] #4: MegaToby's Superzaad en Nina's magische eieren
VAN WIEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja daar kreeg ik maanden terug ook een dm over,
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog een shot van de Hedwig clip op een van de DVD's:Verdomd, ik vond dat zo'n vaag type middenin die clip! Was dát Alice de BoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Rohan Gottschalk, hij wil ons de mond snoeren.quote:
Haar laatste terugkeer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomd, ik vond dat zo'n vaag type middenin die clip! Was dát Alice de Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Haar laatste terugkeer.Over stemmen horen gesproken; Dat stuk van Simon in seizoen 5, dat hij 'in geestelijk verband' met Wies praat, dat was volgens mij ook het laatste wat we van Simon vernamen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit momenteel op DVD 14 (of 15, volgens mij 15), Jessica heeft Harmsens baantje overgenomen, Marieke is stikjaloers, Arthur durft de telefoon niet meer op te nemen, Stan en Linda hebben wat, Sonja is vertrokken (Awh), Arnie is weer terug en Dian en Floris hebben Jefs auto in de poep gereden
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Tot seizoen 8.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 5:
[..]
Over stemmen horen gesproken; Dat stuk van Simon in seizoen 5, dat hij 'in geestelijk verband' met Wies praat, dat was volgens mij ook het laatste wat we van Simon vernamen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |