SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Websites
• Officiele GTST site
• RTL XL
• GTST fanclub
• WikiNee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ze is nog steeds prachtig.quote:
Cool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dunne Wiet komt terug (boulevard), moet Nina nu helemaal oppassen om Noud sosieso te verliezen?
Of gaat ze Nina weer stalken.
Alle opties zijn open, lijkt me.
Ah nee toch. Komt Wiet echt terug? Gadverdamme..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dunne Wiet komt terug (boulevard), moet Nina nu helemaal oppassen om Noud sosieso te verliezen?
gaat ze ook met die grote zakken spekkies op de bank...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ah nee toch. Komt Wiet echt terug? Gadverdamme..
Hahaha dat zit er dik in! Geen tonnetjes snoep meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
gaat ze ook met die grote zakken spekkies op de bank...
Mijn favoriet is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ah nee toch. Komt Wiet echt terug? Gadverdamme..
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nice"snoeperd"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |