Dat kwam toch wel vaker voor in de eerste seizoenen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef LetsGame het volgende:
Zijn PeterKelder en ik de enigen die het nog steeds raar vinden dat die verhaallijn met Rik en de louche geldverlener opeens zo afbrak?
Zoals met die vader van Melvin, ineens verdwenen Henny en Melvin om nooit meer gezien te worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat kwam toch wel vaker voor in de eerste seizoenen?
Dat was wel de ergste ja. Je zat de hele tijd te wachten tot die vader in beeld zou komen, gingen ze ineens weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals met die vader van Melvin, ineens verdwenen Henny en Melvin om nooit meer gezien te worden.
Dat moet in seizoen 2 zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals met die vader van Melvin, ineens verdwenen Henny en Melvin om nooit meer gezien te worden.
Daar gaan we weer!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Gulmez het volgende:
kap toch is over dat gezeik van al die afleveringen van vroeger, waarom leven jullie in de tijd terug.. het komt erg autistisch over als een soort obsessie, leef gewoon in het nu en heb het over afleveringen die nu gebeuren anders is het voor niemand aantrekkelijk om hier te lezen
Er zat totaal geen climax in die verhaallijn. Een paar bedreigingen, Rik wordt één keertje toegetakeld en Anita neemt zijn schulden overquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef LetsGame het volgende:
Zijn PeterKelder en ik de enigen die het nog steeds raar vinden dat die verhaallijn met Rik en de louche geldverlener opeens zo afbrak?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Maar dat kun je nog enigszins wijten aan het feit dat het (redelijk) in het begin van de serie was, en de Nederlandse schrijvers toen langzaamaan begonnen met het zelf verzinnen van verhaallijnen. Maar die verhaallijn met die schuldeiser in seizoen 7 had veel beter gekund.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was wel de ergste ja. Je zat de hele tijd te wachten tot die vader in beeld zou komen, gingen ze ineens weg.
Mocht je het nog niet weten, er is een zogeheten "Live-topic" op Fok! over het huidige GTST, waar niet gesproken wordt over het verledenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Gulmez het volgende:
kap toch is over dat gezeik van al die afleveringen van vroeger, waarom leven jullie in de tijd terug.. het komt erg autistisch over als een soort obsessie, leef gewoon in het nu en heb het over afleveringen die nu gebeuren anders is het voor niemand aantrekkelijk om hier te lezen
Vind ik ook. En daarbij, zonder die oude seizoenen zou GTST nu niet eens bestaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar gaan we weer!
En ik snap niet dat sommigen zich er zo druk over kunnen maken.
Die oude seizoenen zijn gewoon te koop in de winkel. En seizoen 7 is net uitgebracht.
Als een aantal mensen hier (waaronder ik), het leuk vinden om terug te kijken. Of om voor het eerst te bekijken. Mag daar toch wel over gepraat/ gediscusseerd worden?
Als ik kijk naar de aantal reacties in het Live-topic, wordt er soms tijdens de aflevering niet gepost of wordt er zelfs meer dan een dag niet gepostquote:Als er alleen over het huidige gtst gepraat zou worden. Dan worden er op sommige dagen, maar een paar berichten geplaatst, denk ik!
Nou, als wij hem niet willen en jullie ook niet, stel ik voor dat Gulmez een éénmans-GTST-topic opentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Hé hallo, wij willen Gulmez ook niet!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was wel de ergste ja. Je zat de hele tijd te wachten tot die vader in beeld zou komen, gingen ze ineens weg.
Dat was in ieder geval niet de laatste keer dat je Stephanie te zien kreegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat moet in seizoen 2 zijn!![]()
Ik vind het in seizoen 2 ook nogal raar, dat Stephanie als getrouwde vrouw, Boos wordt op Daniel. Omdat hij niet voor haar gekozen heeft, maar voor Sandra Mulder.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, als wij hem niet willen en jullie ook niet, stel ik voor dat Gulmez een éénmans-GTST-topic opent
Ik weet niet wie dit gemaakt heeft, maar diegene kan erg goed photoshoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
Cover van de dvd-box van seizoen 8?
[ afbeelding ]
Denk je er over om te verkassen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik wist niet eens dat er een live topic over gtst bestond, interessant.
Dank je voor het complimentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dit gemaakt heeft, maar diegene kan erg goed photoshoppen.![]()
Helaas is aan de kwaliteit van de castfoto en logo te zien dat het niet van JustBridge is..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
Cover van de dvd-box van seizoen 8?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8 had dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |