Je bent niet de enigequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik krijg het heen en weer van die Rikki
Ze wil eigenlijk zelf met Tim het bed in duiken maar toch ook weer niet. Maar Rozemarijn mag het ook nietquote:
Lana wordt net zoals haar omaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haar wraak!
Immers, heeft Aysen haar vader vermoord.
Oplossing: een triootjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk zelf met Tim het bed in duiken maar toch ook weer niet. Maar Rozemarijn mag het ook niet
Maria de jong het enige wat ze gedaan heeft is haar man vermoorden.quote:
Ik ook. De hele tijd tegen iedereen ''HOU OP!'' ''HOU OP!'' Dat kind moet echt een chillpilquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik krijg het heen en weer van die Rikki
De oma van haar moeders kant, bedoelde ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maria de jong het enige wat ze gedaan heeft is haar man vermoorden.
Ha wist ik welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De oma van haar moeders kant, bedoelde ik
Scherp opgemerkt trouwens
ze hebt wel wat maar ook weer nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Wat een zaaddodend saaie truttebol, die Rozemarijn.
Ik vond haar zeker vanavond, wel erg slecht acteren ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Mwah, ik vind haar iets minder erg dan Rikki. Die is echt verpestquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Rikki is een egocentrische arrogante bitch geworden, dat is zeer jammer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar iets minder erg dan Rikki. Die is echt verpest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rikki is een egocentrische arrogante bitch geworden, dat is zeer jammer.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |