Je bent niet de enigequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik krijg het heen en weer van die Rikki
Ze wil eigenlijk zelf met Tim het bed in duiken maar toch ook weer niet. Maar Rozemarijn mag het ook nietquote:
Lana wordt net zoals haar omaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haar wraak!
Immers, heeft Aysen haar vader vermoord.
Oplossing: een triootjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk zelf met Tim het bed in duiken maar toch ook weer niet. Maar Rozemarijn mag het ook niet
Maria de jong het enige wat ze gedaan heeft is haar man vermoorden.quote:
Ik ook. De hele tijd tegen iedereen ''HOU OP!'' ''HOU OP!'' Dat kind moet echt een chillpilquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik krijg het heen en weer van die Rikki
De oma van haar moeders kant, bedoelde ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maria de jong het enige wat ze gedaan heeft is haar man vermoorden.
Ha wist ik welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De oma van haar moeders kant, bedoelde ik
Scherp opgemerkt trouwens
ze hebt wel wat maar ook weer nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Wat een zaaddodend saaie truttebol, die Rozemarijn.
Ik vond haar zeker vanavond, wel erg slecht acteren ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Mwah, ik vind haar iets minder erg dan Rikki. Die is echt verpestquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
Rikki is een egocentrische arrogante bitch geworden, dat is zeer jammer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar iets minder erg dan Rikki. Die is echt verpest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rikki is een egocentrische arrogante bitch geworden, dat is zeer jammer.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat seizoen, iig, zong ze alles behalve goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:15 schreef LetsGame het volgende:
Blijkbaar lijdt Jef ook aan geheugenverlies in seizoen 7. Hij zei dat hij niet wist dat Laura zo goed kan zingen.
Dat muziekje hier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
Meneer Harmsen![]()
En nog die prachtige muziek erbij
Ik heb laatst al die afleveringen ook weer op een vrije dag zitten bekijken, het was best een lugubere serie moet ik zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
Janine en Mira zijn ooit nog eens samen betrokken geweest bij een ongelukVreemd genoeg werd daar in GTST niet naar verwezen
En hier krijgen Linda en Rob Floor een ernstig ongelukTegen het einde is Koossie ook nog even te zien
Soms echt luguber, ja. Die met de man die met zijn arm in de gehaktmolen terechtkomt staat er (gelukkig?) nog niet opquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb laatst al die afleveringen ook weer op een vrije dag zitten bekijken, het was best een lugubere serie moet ik zeggen
Oh nee?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Soms echt luguber, ja. Die met de man die met zijn arm in de gehaktmolen terechtkomt staat er (gelukkig?) nog niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico bekijken, anderszijds zie je nu wel heel goed dat het nep is maargoedEr is ook een aflevering waar Erik de Vogel een collega speelt die er heel kakkerig uitziet weet ik nogquote:Wel vaak dezelfde acteurs. Joep Sertons, Bob van Tol, Isa Hoes of Hiske van der Linden (allemaal GTST-acteurs) speelden soms in 3 verschillende afleveringen
[Edit] Gevonden, op 2.23:
Een heer met stijl
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh nee?Ah, tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico bekijken, anderszijds zie je nu wel heel goed dat het nep is maargoedNaja, ik hoef 'm niet persé te zien, maar er zijn genoeg mensen die die aflevering al jaren zoeken
Yups, maar die heb je al gepostquote:[..]
Er is ook een aflevering waar Erik de Vogel een collega speelt die er heel kakkerig uitziet weet ik nog
Best een leuke serie om te zien, zeker met al die acteurs die in GTST spelen/hebben gespeeld![]()
Oh ja weet ik veel, ik ben nu eenmaal verstrooid, zo een type die zijn eigen auto niet terug kan vinden in een winkelcentrum parkeergarage om er vervolgens achter te komen dat ie op een buitenparkeerplaats staatquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, tochNaja, ik hoef 'm niet persé te zien, maar er zijn genoeg mensen die die aflevering al jaren zoeken
[..]
Yups, maar die heb je al gepost
Best een leuke serie om te zien, zeker met al die acteurs die in GTST spelen/hebben gespeeld
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, ik ben nu eenmaal verstrooid, zo een type die zijn eigen auto niet terug kan vinden in een winkelcentrum parkeergarage om er vervolgens achter te komen dat ie op een buitenparkeerplaats staatGerard Dendermonde is er soms niks bij
Allebei goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou zal Bing doodgaan aan het virus???? Of blijft hij maanden in kunstmatige coma liggen!!!!
quote:
Als ie uiteindelijk maar doodgaat, afgrijselijk personage.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou zal Bing doodgaan aan het virus???? Of blijft hij maanden in kunstmatige coma liggen!!!!
Dokter Hokuspokus zou hem toch zo weg moeten kunnen toveren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ie uiteindelijk maar doodgaat, afgrijselijk personage.
Alleen nog van Maxime afkomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij begint eindelijk zijn allure weer een beetje terug te krijgen.
Nu hij en Sjors uit elkaar zijn vind ik 'm wat beter te pruimen, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Klopt, vond hem ook wel oke de laatste tijd, maar hij kan vreslijk irrie zijn, maar ja das zijn rol!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nu hij en Sjors uit elkaar zijn vind ik 'm wat beter te pruimen, eigenlijk.
Vind je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
In dat seizoen, iig, zong ze alles behalve goed.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het een heftige rol die bing nu speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |