Vertel vertel vertelquote:Op maandag 31 december 2012 21:34 schreef FAUSTINO het volgende:
Best wel foute boel op het moment
Edit: Laatste keer dat ik op oudejaarsavond werk ongelooflijk![]()
Gelukkig nieuwjaar voor het mooiste meisje van FOK!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig nieuw jaar![]()
On topic , twijfel een beetje of ik dit weekend niet iets heel doms gedaan heb
Thanks jij ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar voor het mooiste meisje van FOK!
Het heeft me heel veel moeite gekost om dit goed te quoten nu.quote:Op zondag 30 december 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ahhh
OT: Al de hele dag last van de spieren in mijn nek/schouders.
Maar weet wel waar dat van komt
Goedzo!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me wel prima! Kort, maar leuk avondje gehad, voor het eerst sinds jaren niet saai thuis rond de nieuwjaarswisseling.
Mooi.quote:Op maandag 31 december 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm. Mjoah, toch wel beter dan verwacht.
komt wel goed schatje,laat je niet zo opnaaien johquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:12 schreef nicknicknickname het volgende:
Altijd fijn om het nieuwe jaar te beginnen met dreigementen van iemand die voor mijn deur staat![]()
Politie is onderweg, helaas duurt het wel wat langer door de vuurwerkoverlast
Te belachelijk voor woorden ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
komt wel goed schatje,laat je niet zo opnaaien joh![]()
Negeren is de beste optie maar misschien een beetje laat nu
dat weet ik toch alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden ditkomt er eindelijk politie rijden ze weer weg voordat ik beneden ben
mag lijen dat ze je deur intrappenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Alsof je luisterde met je lamme kop
Jij mag ook wel binnenkomen zonder dat agressieve vriendje van je hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mag lijen dat ze je deur intrappen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:01 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Jij mag ook wel binnenkomen zonder dat agressieve vriendje van je hoor
Is dat wel gezond na zo'n korte nacht?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:47 schreef pietkanarie het volgende:
Nog weinig geslapen (2x een kwartiertje in de trein ongeveer) maar nog verbazingwekkend wakker. Zal nog wel veranderen. Nu onderweg naar de nieuwjaarsduik! Dus ik voel me enthousiast.
Oordoppenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Moe, wilde een beetje bijslapen (was half 4 thuis en dat wist ze ook), maar moeders besloot al vanaf half 9 door het huis te denderen en alle kerstspullen op te bergen....
Dit, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De kater komt later. Maar voel me me naar verhouding best wel fit nog
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De kater komt later. Maar voel me me naar verhouding best wel fit nog
Hij wil wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
Verward. Hij wil niets , maar staat onverwachts met nieuwjaarsdag zonder geslapen te hebben voor mijn deur ........ Als iemand dit snapt wil die dat me dan uitleggen want ik snap er niets meer van![]()
![]()
Aan de andere kant wel lief
Hij wil wel wat denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
Verward. Hij wil niets , maar staat onverwachts met nieuwjaarsdag zonder geslapen te hebben voor mijn deur ........ Als iemand dit snapt wil die dat me dan uitleggen want ik snap er niets meer van![]()
![]()
Aan de andere kant wel lief
quote:
Dat geloof ik ook want niet geslapen vanuit feest dus s'ochtends aan de deur staan en hij was aan het mompelen dat die het niet van zichzelf snaptequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij wil wel wat denk ik![]()
OT: koppijn.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kolere voel me in een keer bezopen![]()
en nu naar mijn ouders
Iemand is volgens mij best wel een beetje verliefd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Dat geloof ik ook want niet geslapen vanuit feest dus s'ochtends aan de deur staan en hij was aan het mompelen dat die het niet van zichzelf snapte
En ergens vind ik het ook een superromantische actie. Het geeft me wel wat na te denken![]()
Heb ik ook wel even over getwijfeld of dat wel zo slim was. Uiteindelijk is het wel heel goed uitgepakt, want ik ben nog steeds wakker. Zometeen wel een paar uur slapen maar opzich heeft de duik me juist erg goed gedaan en opgefrist. Maar daarmee is niet gezegd dat het allemaal zo'n verstandig plan was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dat wel gezond na zo'n korte nacht?
Ik sympathiseer met je. Die paar meiden waar ik het eerder over had zijn inmiddels bezet en ik loop me weer wat op te winden over bepaalde dingen. Ik voel me wat fucked up, maar daar bewust van zijn en het binnenin laten uitrazen door afleiding te zoeken helpt wat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:07 schreef patrickpsv het volgende:
Gebrek aan intimiteit begint me op te breken. Moet dit jaar echt iets aan gebeuren.
geniet ervanquote:Op woensdag 2 januari 2013 04:21 schreef candygirl het volgende:
Dag en nachtritme naar de klote door die dagen en andere factoren.
Had niks geslapen vannacht, dus sta ook maar op.
Wafeltjes bakken lijkt me nu zeer goed idee![]()
Klinkt goed je typt ook zonder spelfouten wat bedoel je precies met "die dagen" danquote:Op woensdag 2 januari 2013 04:21 schreef candygirl het volgende:
Dag en nachtritme naar de klote door die dagen en andere factoren.
Had niks geslapen vannacht, dus sta ook maar op.
Wafeltjes bakken lijkt me nu zeer goed idee![]()
Haat aan whatsapp met hun 'laatste online' functie. Gebruik dat soort shit echt niet meer voor gesprekken waarvan ik wil dat ze antwoorden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom reageert ze niet gewoon op whatsapp?
Ik weet mattiequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haat aan whatsapp met hun 'laatste online' functie. Gebruik dat soort shit echt niet meer voor gesprekken waarvan ik wil dat ze antwoorden.
En neem je telefoon niet mee. Ga je toch alleen maar op zitten kijken. Echt heerlijk om ff de stad in te kunnen zonder telefoon enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet mattie
Verdomme ik baal. Maargoed, zometeen maar ff de stad in.
Als je uitgeslapen bent, kun je je bed verkopen:-Dquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:30 schreef formerjellybean het volgende:
uitgeslapen en weer back to normal .
Ik regel geen chicks via whatsapp maar ik maak afspraken daarmee. En dan is het gewoon vervelend als mensen niet reageren terwijl ze het wss wel gelezen hebben. En zomaar langsgaan bij een meisje doe ik ook niet, of ze dat nou leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
Of jullie doen gewoon spontaan negeren de whatsapp en gaan gewoon spontaan langsVind ze vast leuk.
dat helpt niet meer als het gevoel zo heftig is. Het is altijd wel iets waardoor het niet werkt, iets in de goede richting tegenkomen lijkt nogal een opgave en de tijd tikt maar door.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met je. Die paar meiden waar ik het eerder over had zijn inmiddels bezet en ik loop me weer wat op te winden over bepaalde dingen. Ik voel me wat fucked up, maar daar bewust van zijn en het binnenin laten uitrazen door afleiding te zoeken helpt wat.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben er helemaal klaar meewat een godverdomde kutstart van dit jaar...
Rij je dus de stad in om wat kleding te kopen, steekt er vanuit het niets zo'n dikke vette zeug over waardoor ik op de rem moet en van m'n zadel af moet om evenwicht te bewaren, jas blijft achter zadel hangen en scheurt vervolgens kapot. Dikke zeug in haar gebrekkige kotsNederlands 'sorry' en loopt zonder ook maar te stoppen gauw door.
Vervolgens blijkt de hele stad mijn maat te hebben want ik heb uiteindelijk maar 1 trui kunnen kopen, en dan ook nog in een andere kleur dan die wat ik eigenlijk wou (want die was natuurlijk uitverkocht in mijn maat).
Kleermaker zegt mijn jas niet meteen te kunnen maken, maar minstens 2 dagen bezig te zijn, dus daar begin ik niet aan.
En tot slot: het meisje waar ik morgen mee zou afspreken laat niets van zich horen. We hadden nog geen tijd besproken en dat vroeg ik haar via whatsapp. Geen antwoord sinds gisteravond 19:00 terwijl ze sindsdien 100x online is geweest op whatsapp. Dus dan maar even gebeld, want een tijdsafspraak is toch wel handig. Neemt ze niet op en is ze 2 minuten later wel weer online op whatsapp.
Was ook weer te mooi om waar te zijn...
Wat een klotezooi allemaal... ben even echt klaar met alles![]()
Dankje, hoop dat je gelijk hebt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Het komt wel goed schatje.![]()
* Fera paast Neo een biertje
Als je er over wilt praten, laat maar even weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje, hoop dat je gelijk hebt..
Heb je een oogje op hem?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, laat maar even weten.
Haha, nee. Niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je een oogje op hem?![]()
OT: Es geht. Morgen voor het eerst in 9 maanden werken, totaal geen zin in
Ahhh wat schattigquote:
Is het schattig om goede vrienden te zijn met een ex?quote:
Hopelijk niet want dat zou betekenen dat ik ook schattig benquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het schattig om goede vrienden te zijn met een ex?
Misschien ben jij ook wel heel schattig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk niet want dat zou betekenen dat ik ook schattig benOok al is die vriendschap aan het verwateren
En dat is interessant, omdat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er net achter dat de jongen waar ik mee aan het daten ben, zijn vader een miljoenenbedrijf heeft
Zie PM en dankje dat je ervoor openstaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, laat maar even weten.
OT: Emotioneel, niet positief. Ik barstte spontaan in tranen uit bij het horen van een bepaalde songtekst.
he huillie, omdat ze niet de goede kleur trui hadden? Jij gaat het nog zwaar krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zie PM en dankje dat je ervoor openstaat
En why emotioneel? Welk liedje?
OT: leeg
Een oude vriend van me op de middelbare school is sinds zijn 19e internet entrepreneur en maakt nu een jaaromzet van 2.5 miljoen. Leuk, dat studerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er net achter dat de jongen waar ik mee aan het daten ben, zijn vader een miljoenenbedrijf heeft
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Luxuria het volgende:
Wie ben jij nou weer, klapharkquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
he huillie, omdat ze niet de goede kleur trui hadden? Jij gaat het nog zwaar krijgen
Ah joh, laat hem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
he huillie, omdat ze niet de goede kleur trui hadden? Jij gaat het nog zwaar krijgen
Het was voor mij eenquote:
Top. Houden dus :pquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het was voor mij een-moment omdat ik dat niet had verwacht en het ook nog een heel bekend bedrijf is.
knuffeltjequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel me kutter dan kut. God mag weten waarom.
Dit dus...quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
2 uur in bed en nog wakker liggen
Het zit je alleen dwars?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:06 schreef Fera het volgende:
Nieuwsgierig. Ik wil weten hoe ik aan die stem kom bij de verkiezingen. Wie was het?
Ik ben niet boos.
Het is me niet helemaal duidelijk of vergeetachtigheid of slaaptekort nu je probleem is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:05 schreef JerryLee het volgende:
Om 4.00 wakker worden ,en niet meer de solo van Cowboys From Hell kunnen visualiseren op de hals .
...en maar staren in het luchtledige
Niet je nest uitgaan want dan word de hond wakker ,om 5.00 uur toch zo onrustig dat opstaan een betere optie was .
Rondje met hem gemaakt ,prakkie gegeven ,en zelf een croissantje met ham .
Koffertje open boel gestemd ,kijken of we het voor zevenen weer in ons hoofd hebben
de tol der leeftijd ?
The feeling continues...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Melancholisch... Wat mij betreft had het vandaag al de Dag van Saudade kunnen zijn of nog beter: maak er maar gewoon een week van of desnoods een maand...
Want ,je hebt je verhaal of taak niet op orde ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:55 schreef Kotsdrol het volgende:
Beetje opgefokt, zometeen naar de psycholoog..
En waarom moet ik altijd alles op het laatste moment doen!
Ik hoop slaaptekort ,ben met zindelijkheidstraining hond bezig .quote:Op donderdag 3 januari 2013 06:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk of vergeetachtigheid of slaaptekort nu je probleem is.
Maar ik heb deze nacht ook amper mijn ogen dicht gehad dus überscherp kan ik mezelf nu ook niet echt noemen.
Tevens: CFH
Nee hoor, maar ik wil gewoon alles weten.quote:
Nou inderdaad, dat eerste, ik weet al 2 weken dat ik bepaalde opdrachten met gaan doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Want ,je hebt je verhaal of taak niet op orde ?
Omdat je het gevoel hebt ,dat er zo veel verlangd van je word door derden,
dat je niet toekomt aan de dingen die je eigenlijk wil ?
Want ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat eerste, ik weet al 2 weken dat ik bepaalde opdrachten met gaan doen
Alleen laat mijn hoofd het niet echt toe, om die stap dan ook te nemen, kortom alles op het laatste moment.
Omdat ik een enorme chaoot ben in mijn hoofd, moeite met plannen, structuur e.d.quote:
Dat is onrust ,die oorzaak moet je wegnemen .quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme chaoot ben in mijn hoofd, moeite met plannen, structuur e.d.
Had je idd al lang niet meer gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Na 2 maanden ban ben ik weer terug, aan mezelf gewerkt enzulks, voel me weer top.
Zelf aangevraagd, vond dat ik te zeikerig en jankerig deed, dus even pauze genomen, nu weer terug, A-J 2.0.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Had je idd al lang niet meer gezien
Waarom had je een ban?
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb per 1 februari nu officieel een andere baan. Opluchting en veel zin in
Sorry maar:quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik hoop slaaptekort ,ben met zindelijkheidstraining hond bezig .
We zitten nu op zes uur nachtrust,nog een weekje is alles weer normaal.
Nee expres de vloerbedekking nog een half jaar laten liggen ,quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sorry maar:, dacht dat het over paniekaanvallen of andere stressdingen ging. Nou ja, niks aan de hand dus (tenzij je erg dure en makkelijk te ver ruïneren vloerbedekking in je huis hebt liggen)
met een sisser afgelopen dus, beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb per 1 februari nu officieel een andere baan. Opluchting en veel zin in
Als je er te lang naar kijkt kan ik me dat wel voorstellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef Zelus het volgende:
[..]
ik word draaierig van je UI, echt.
Wel grappig gemaakt
af en toe verplichte "rust" kan geen kwaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, vond dat ik te zeikerig en jankerig deed, dus even pauze genomen, nu weer terug, A-J 2.0.
Yeps, gelukkig lur ik ook in forums waar jij weinig komt, kan ik daar ff afkickuhhhquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je er te lang naar kijkt kan ik me dat wel voorstellen
En hoe voel jij je nu? Ik zie alleen maar reacties op anderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:23 schreef Zelus het volgende:
[..]
Yeps, gelukkig lur ik ook in forums waar jij weinig komt, kan ik daar ff afkickuhhh
filmpje van maken en posten hier.quote:
Wow pas postte je volgens mij idd ook al over de vierde..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
filmpje van maken en posten hier.
ik voel me wel goed. gister weer een familielid overleden, al de 5e in een half jaar of zo. gelukkig heb ik niet zo heel veel op met familie, maar mijn ouders hebben het er wel moeilijk mee, zoveel in korte tijd.
klopt. en thanks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wow pas postte je volgens mij idd ook al over de vierde..
Toch sterkte!
Sterkte man, bizar dat die dingen soms zo snel gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
filmpje van maken en posten hier.
ik voel me wel goed. gister weer een familielid overleden, al de 5e in een half jaar of zo. gelukkig heb ik niet zo heel veel op met familie, maar mijn ouders hebben het er wel moeilijk mee, zoveel in korte tijd.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sterkte man, bizar dat die dingen soms zo snel gaan
OT: weer een dagje geshopt en gelijk m'n trui geruild voor de juiste kleur die nu wel beschikbaar was. Daarna nog wat kleren gekocht en daarna lekkere dingen bij de appie gehaald
Voel me dus wat beter nu, vanavond avondje bankhangen en genieten van m'n laatste vrije dagen.
Nope, helemaal niets. Zie haar misschien maandag. Wil het er wel met haar even over hebben ipv de situatie kapot te negeren, eerlijkheid tegenover elkaar geniet de voorkeur wmb.quote:
Vergeet niet dat je gewoon tof bent. Ok?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Genegeerd, alleen en even best wel erg verschrikkelijk naar. Nog zoveel te doen, maar waar doen we het uiteindelijk voor? Doel en daarmee dus ook motivatie kwijt.
Maar even douchen en daarna weer verder gamen, misschien dat dat me wat opvrolijkt.
Moblo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je gewoon tof bent. Ok?
Dat is minder.. Zou het er idd even met haar over hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Zie haar misschien maandag. Wil het er wel met haar even over hebben ipv de situatie kapot te negeren, eerlijkheid tegenover elkaar geniet de voorkeur wmb.
ik voel me nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En hoe voel jij je nu? Ik zie alleen maar reacties op anderen
Wat heeft je zo over de zeik gekregen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Ambipur het volgende:
Irritatie. Dat is wat ik voel.
Boosheid erbij. Ik heb zin om een bord of 10 op de grond te smijten. Temperamentvol boos zijn is niet leuk.
Moet iets regelen en ben daarvoor afhankelijk van een persoon, waarvan ik dat niet wil zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heeft je zo over de zeik gekregen als ik vragen mag?
OT: beter dan vanochtend, een beetje beweging doet me goed.
Tempramentvolquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Ambipur het volgende:
Irritatie. Dat is wat ik voel.
Boosheid erbij. Ik heb zin om een bord of 10 op de grond te smijten. Temperamentvol boos zijn is niet leuk.
Ja! Ook daar heb ik niemand voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
TempramentvolStaat garant voor leuke goedmakers
![]()
Oh, nou. Als dat zo is en mensen voelen zich aangesproken, DM me!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
genoeg fok!vrijwilligers denk ik zo.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, nou. Als dat zo is en mensen voelen zich aangesproken, DM me!
graag gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, nou. Als dat zo is en mensen voelen zich aangesproken, DM me!
Hier ben ik.quote:
Bewust of onbewust, het doet jou sowieso pijn, en je moet er niks mee, denk eerst aan jouw eigen gevoelensquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef bamischijf het volgende:
bedonderd, in de steek gelaten en verneukt door mijn ex. Zij is echter totaal oblivious voor wat er mis is gegaan, blijft heel lief doen en vind dat ik maar even over de relatie heen moet komen en hoopt dat we dan weer normaal kunnen doen.
Ik begin steeds meer over de relatie heen te komen en geef gewoon heel veel om dit meisje. Geen idee wat ik hiermee moet. Soms denk ik wel eens: had ze me maar bewust laten zitten, ipv per ongeluk. Voorlopig heb ik het maar losgelaten. Dus: ik voel me verdrietig en verward, opgelucht en boos. Chaos in het koppie.
Ik ben bang. Voor meisjes.quote:
Sterkte man. Dat is wel een klote soort pijn jaquote:
Doen. Lucht op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
Wanna scream and shout, let it all out...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef theKiD het volgende:
@msacras Lichaam is bezig met pestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom kan je niet quoten? Gaat prima, kijk maar.
HA! Heb t niet kunnen quoten opgelostquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:29 schreef msacras het volgende:
[..]
En waarom kan je niet quoten? Gaat prima, kijk maar.
Snap ik.. Zou ik ook worden als ik zovaak niet kon slapen.. Maar is de oorzaak dan niet iets om te veranderen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
tnx...
ja begin er goed van te balen eigenlijk
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:29 schreef minthy het volgende:
Wakker. Het wordt tijd dat ik weer een ritme krijg
nou tis meer ook geen ritme, onregelmatig werken, en nu ook verkouden lekker irritant...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Snap ik.. Zou ik ook worden als ik zovaak niet kon slapen.. Maar is de oorzaak dan niet iets om te veranderen?
Geen ritme icm onregelmatig werk, welcome to my world the last almost 13 years..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou tis meer ook geen ritme, onregelmatig werken, en nu ook verkouden lekker irritant...
Ja breekt je dat niet op?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen ritme icm onregelmatig werk, welcome to my world the last almost 13 years..![]()
Dit. En bakken koffie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:05 schreef Luxuria het volgende:
Geen zin, denk dat ik maar eerder naar huis ga vandaag.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik voel me jarig.
Ik heb vandaag een Android-tablet gekregen!![]()
Ik ga er echt nog eens helemaal bij horen in deze maatschappij. Allemaal dingen waar ik voorheen nooit interesse in had krijg ik nu allemaal in mijn schoot geworpen.
Paar dagen geleden al gedwongen om aan de Whatsapp te gaan. Ik heb sinds een half jaar een webcam. Sinds een maandje een (roze) digitale camera...
Maar ik laat mij NIET overhalen om Facebook en Twitter aan te schaffen!
Ja dank je, maar ik ben niet jarig, ik voel me alleen jarig.quote:
Dan wil ik ook even reageren met de mededeling dat ik niet heb geDM'tquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
Beste Fok dagboek,
Voor de goede orde zal ik hier vermelden dat mijn verzoek van gisteren een grap was. Men hoeft mij geen DM's te sturen voor lichamelijk contact.
Sarcasme is blijkbaar niet altijd te herkennen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
Beste Fok dagboek,
Voor de goede orde zal ik hier vermelden dat mijn verzoek van gisteren een grap was. Men hoeft mij geen DM's te sturen voor lichamelijk contact.
Sarcasme is blijkbaar niet altijd te herkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Nee, ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:22 schreef Fera het volgende:
Opgelucht, maar ook weer niet. De kogel is door de kerk: ik ga stoppen met mijn opleiding. Nu nog aan mijn ouders vertellen.
Twitter is gratis hé dat je dat weet, en kan handig zijn als je veel vrienden hebt die je kunt volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |