Vertel vertel vertelquote:Op maandag 31 december 2012 21:34 schreef FAUSTINO het volgende:
Best wel foute boel op het moment
Edit: Laatste keer dat ik op oudejaarsavond werk ongelooflijk![]()
Gelukkig nieuwjaar voor het mooiste meisje van FOK!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig nieuw jaar![]()
On topic , twijfel een beetje of ik dit weekend niet iets heel doms gedaan heb
Thanks jij ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar voor het mooiste meisje van FOK!
Het heeft me heel veel moeite gekost om dit goed te quoten nu.quote:Op zondag 30 december 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ahhh
OT: Al de hele dag last van de spieren in mijn nek/schouders.
Maar weet wel waar dat van komt
Goedzo!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me wel prima! Kort, maar leuk avondje gehad, voor het eerst sinds jaren niet saai thuis rond de nieuwjaarswisseling.
Mooi.quote:Op maandag 31 december 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm. Mjoah, toch wel beter dan verwacht.
komt wel goed schatje,laat je niet zo opnaaien johquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:12 schreef nicknicknickname het volgende:
Altijd fijn om het nieuwe jaar te beginnen met dreigementen van iemand die voor mijn deur staat![]()
Politie is onderweg, helaas duurt het wel wat langer door de vuurwerkoverlast
Te belachelijk voor woorden ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
komt wel goed schatje,laat je niet zo opnaaien joh![]()
Negeren is de beste optie maar misschien een beetje laat nu
dat weet ik toch alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden ditkomt er eindelijk politie rijden ze weer weg voordat ik beneden ben
mag lijen dat ze je deur intrappenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 06:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Alsof je luisterde met je lamme kop
Jij mag ook wel binnenkomen zonder dat agressieve vriendje van je hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mag lijen dat ze je deur intrappen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:01 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Jij mag ook wel binnenkomen zonder dat agressieve vriendje van je hoor
Is dat wel gezond na zo'n korte nacht?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:47 schreef pietkanarie het volgende:
Nog weinig geslapen (2x een kwartiertje in de trein ongeveer) maar nog verbazingwekkend wakker. Zal nog wel veranderen. Nu onderweg naar de nieuwjaarsduik! Dus ik voel me enthousiast.
Oordoppenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Moe, wilde een beetje bijslapen (was half 4 thuis en dat wist ze ook), maar moeders besloot al vanaf half 9 door het huis te denderen en alle kerstspullen op te bergen....
Dit, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De kater komt later. Maar voel me me naar verhouding best wel fit nog
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De kater komt later. Maar voel me me naar verhouding best wel fit nog
Hij wil wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
Verward. Hij wil niets , maar staat onverwachts met nieuwjaarsdag zonder geslapen te hebben voor mijn deur ........ Als iemand dit snapt wil die dat me dan uitleggen want ik snap er niets meer van![]()
![]()
Aan de andere kant wel lief
Hij wil wel wat denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
Verward. Hij wil niets , maar staat onverwachts met nieuwjaarsdag zonder geslapen te hebben voor mijn deur ........ Als iemand dit snapt wil die dat me dan uitleggen want ik snap er niets meer van![]()
![]()
Aan de andere kant wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |