Het was deel 68, dus we maken al bijna 60 topics matigen garpjes over de drummert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef Molurus het volgende:
Beatles... most overrated band in history.
Trivia: de drummer had zo'n beroerde techniek dat hij eigenlijk niet langer dan een half uur kon spelen.
Mij ook. Eerst is het "nummers moeten minstens een jaar oud zijn om in de lijst te kunnen komen!quote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ach, dat gejank over de ''nieuwere'' nummers komt mij uit de strot.
Lekker warm...quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft iemand het uurlijstje? Zit inmiddels op m'n ipad
En als we dat wel doen, wat dan he? Ga je slaan.quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus begin er gewoon maar niet over, ok?
Vandaar mijn vraag ook. Zo de wind waait, waait een ieders pet hier soms...quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij ook. Eerst is het "nummers moeten minstens een jaar oud zijn om in de lijst te kunnen komen!"
En 3 jaar later zeiken ze nog steeds over dezelfde nummers. Dus begin er gewoon maar niet over, ok?
Wacht maar tot The Cave komt!quote:Op maandag 31 december 2012 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En als we dat wel doen, wat dan he? Ga je slaan.
Waarom zit jij daar niet dan?quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef MohMi het volgende:
Liefje belde uit OostenrijkIk mis em niet, hoor
![]()
Ik zou nu een flauwe grap kunnen maken, maar dan krijg ik weer gezeurquote:Op maandag 31 december 2012 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wacht maar tot The Cave komt!
[ afbeelding ]
Je weet toch...je vriendin kun je niet gebruiken op wintersport après skiquote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar niet dan?
als jij belooft dat je niet over innuendo gaat zeikenquote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij ook. Eerst is het "nummers moeten minstens een jaar oud zijn om in de lijst te kunnen komen!"
En 3 jaar later zeiken ze nog steeds over dezelfde nummers. Dus begin er gewoon maar niet over, ok?
Dat kan ik niet belovenquote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als jij belooft dat je niet over innuendo gaat zeiken
Niet vergeten dat ze rood zijnquote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef Karina het volgende:
Lekker wel dit. Hete pepers onder een brug.
en het is onder de brug.quote:
Zal ik wel even doen.quote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als jij belooft dat je niet over innuendo gaat zeiken
Ja jaquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ik niet vergeten hoorDit klonk beter.
hmmquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als dit niet Anthony Kiedis..
quote:Op maandag 31 december 2012 18:09 schreef Szura het volgende:
Take me al the waaaaayyyyeeeeeee yeeaaaieeyeaaahhhh ooohhnoonono yeaahahea
Alleen even bij de hoogste noteringen van Coldplay, ok?quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Clocksquote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen even bij de hoogste noteringen van Coldplay, ok?
hahaquote:
EO hèquote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag Alfred volgend jaar in de nacht draaien? Ik vinnum zo saai
quote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mijn toetje is op. Ik ga afwassen en me optutten.
Ik bedank jullie allen voor de gezelligheid. Maak er een mooi feestje van vandaag en morgen.
(Ondertussen nog even uit je dakje met Alive.)
Doeg! En tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik bedank jullie allen voor de gezelligheid. Maak er een mooi feestje van vandaag en morgen.
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Fijne avondquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jij ook bedankt voor de gezelligheid! En tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
quote:
Ik bespeur een generatiekloof..quote:
Zo kunnen we het over elk nummer gaan hebben... zucht.quote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Homdeck het volgende:
ik vind dit wel tof. al kun je natuurlijk discusseren of het niet te hoog staat
Ja leukquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zo kunnen we het over elk nummer gaan hebben... zucht.
je valt in herhaling. heb je ook nog wat te melden over de muziek?quote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Klopt ja, je herkent meteen wie het zingt. Stijl is veel hetzelfde. Maar vind het prima muziekquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze herken ik dan weer niet, het typische geluid van ze haal je er wel meteen uit
Dat klinkt als een goed recept voor een topicreeksquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Muziek/Muzeik...quote:Op maandag 31 december 2012 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed recept voor een topicreeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |