EO hèquote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag Alfred volgend jaar in de nacht draaien? Ik vinnum zo saai
quote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mijn toetje is op. Ik ga afwassen en me optutten.
Ik bedank jullie allen voor de gezelligheid. Maak er een mooi feestje van vandaag en morgen.
(Ondertussen nog even uit je dakje met Alive.)
Doeg! En tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik bedank jullie allen voor de gezelligheid. Maak er een mooi feestje van vandaag en morgen.
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Fijne avondquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jij ook bedankt voor de gezelligheid! En tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
quote:
Ik bespeur een generatiekloof..quote:
Zo kunnen we het over elk nummer gaan hebben... zucht.quote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Homdeck het volgende:
ik vind dit wel tof. al kun je natuurlijk discusseren of het niet te hoog staat
Ja leukquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zo kunnen we het over elk nummer gaan hebben... zucht.
je valt in herhaling. heb je ook nog wat te melden over de muziek?quote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Klopt ja, je herkent meteen wie het zingt. Stijl is veel hetzelfde. Maar vind het prima muziekquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze herken ik dan weer niet, het typische geluid van ze haal je er wel meteen uit
Dat klinkt als een goed recept voor een topicreeksquote:Op maandag 31 december 2012 18:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Muziek/Muzeik...quote:Op maandag 31 december 2012 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed recept voor een topicreeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |