Dre Hazes?quote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef Renesite het volgende:
Roxeanne
Fouradi
Thomas Berge
Gio
Jim
Niks is goed genoeg voor mijn ventje!!
Ik zou mijn best doen om beiden te redden. Dat soberso.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat bedoel je wel. Als je mij moest redden of je laptop, dan redde je je laptop.
D'r woont een look-a-like van hem in de straat, ik schrok me doodquote:
Ik heb hem automutilatief opgevoed.quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel in de lengte he en niet in de breedte.
This shit is making me crazyyyyyy.quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r woont een look-a-like van hem in de straat, ik schrok me doodMaar nee niks voor mij
Heb jij kipfiletjes ja?quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb hem automutilatief opgevoed.
Of nou ja, adviseer altijd met de lijn mee te snijden in een stuk vlees, wat dat betreft zijn onze armpjes net kippenvleugeltjes.
En darts mijquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
This shit is making me crazyyyyyy.
Aldus Alanis Morisette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja zoals je aan de totale verneuking van de naam van een bepaald land merkt kan m'n iPod het niet hendelenquote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk, 203943002 miljoen plaatjes achter elkaar
Ow chermquote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zoals je aan de totale verneuking van de naam van een bepaald land merkt kan m'n iPod het niet hendelen
owquote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:
Over acht posts volgende pagina komt goedddd
Ik ook welquote:
hoeveel staat het nu>quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
Ik denk ik lig mooi om twaalf uur in bed, gaat Barney ineens darten!
Ik heb nog een rookworst liggenquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook wel! al vind ik een bockworstje ook lekker.
Oi...quote:Op maandag 31 december 2012 00:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog een rookworst liggenMaar die moet eerst twintig minuten wellen...
Ik heb het deze keer gewoon over zo'n goddelijk ding van de Hema hoorquote:Op maandag 31 december 2012 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi...
Dat is ook wel eens sexier gezegd...
Ow, 5-3 negatief voor Barney?quote:
Eentje in de vorm van een hemaworst?quote:Op maandag 31 december 2012 00:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het deze keer gewoon over zo'n goddelijk ding van de Hema hoor
Nope Taylorquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, 5-3 negatief voor Barney?
hij heeft al een paar ton binnen, waarom nog gooien...
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!quote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, 5-3 negatief voor Barney?
hij heeft al een paar ton binnen, waarom nog gooien...
Vogend jaar weer gooienquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!
Dat zou jij wel willen hequote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eentje in de vorm van een hemaworst?
Maar René leeft dan ook op grote euhm voetquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!
René houdt van grootquote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar René leeft dan ook op grote euhm voet
Is ook een mannentussendoortje Lutje.quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga spontaan Snickers eten van de spanning. Ik lust die dingen niet eens
Ja daarom, dadelijk ga ik ook nog bier drinkenquote:Op maandag 31 december 2012 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is ook een mannentussendoortje Lutje.
Hahahahaquote:Op maandag 31 december 2012 00:32 schreef Renesite het volgende:
LUTJE BETEKENT KLEIN IN HET GRONINGS
Uit een flesje.quote:Op maandag 31 december 2012 00:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daarom, dadelijk ga ik ook nog bier drinken
Zij roept ook dat ie erin zit?quote:Op maandag 31 december 2012 00:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Schoonmoeder kijkt ook zo te horen
Dikkiequote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef Lutte het volgende:
Omg ik eet een chocadelolly half wit half bruin, goddelijk
HOE DENK JE DAT RENÉ ER GEKOMEN IS?quote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
WIL HET NIET WETEN. LAAT STAAN ER AAN DENKEN
quote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
HOE DENK JE DAT RENÉ ER GEKOMEN IS?
Nou oke slecht voorbeeld, die komt van de aliens.
Klopt. Ik ben hier ter voorkoming van de schrijnende voortplanting der mensheid op planeet aarde. Ik ben een gestuurde gezant van het Homofilosofische leger..quote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
HOE DENK JE DAT RENÉ ER GEKOMEN IS?
Nou oke slecht voorbeeld, die komt van de aliens.
Blijf je onderwijl posten?quote:Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene moet mij nu even troostseks geven.
Hoi
Zaadvragend?quote:Op maandag 31 december 2012 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, iemand kijkt mij vragend aan.
HUHOI!
Ow, ik moest dat vragend aanpassen. Dus werd het lief. Ik werd mishandeld. Dus. Kan je het aanpassen dat hij niet vragend kijkt maar lief?quote:
Nee want ik ga slapenquote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, ik moest dat vragend aanpassen. Dus werd het lief. Ik werd mishandeld. Dus. Kan je het aanpassen dat hij niet vragend kijkt maar lief?
Ik zat hetzelfdequote:
quote:
dankje, maar nee, ik ben afgevallen, ik heb geen katten en zwangere vrouwen uit de boom gehaaldquote:
Nee je bent de strijd met jezelf aangegaan en shitquote:Op maandag 31 december 2012 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dankje, maar nee, ik ben afgevallen, ik heb geen katten en zwangere vrouwen uit de boom gehaald
quote:Op maandag 31 december 2012 23:47 schreef iBenny het volgende:
Iedereen een gelukkig 2013! Maak er wat leuks, gezelligs en moois van![]()
Van hetzelfduhuhuh!quote:Op maandag 31 december 2012 23:49 schreef Renesite het volgende:
Iedereen verrukkelijke 2013. Maak het jouw jaar mensjes! Kuhnalluh!!!!
Proost Zwabbert!quote:
Geen idee, het is wel lekker op zich. Alleen je moet niet het derde glas in een minuut naar achter tikken omdat je weg moet.quote:Op maandag 31 december 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Daww, Bacardi's poging tot stijl. Geen idee of het wat is, proef je de bourbonvaten een beetje?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uurtje eerder en dit was de woordgrap van het jaar!
Om je op te vrolijken: bij gipsy wedding een brandblusser voor als de jurk in brand vliegt vanwege een paar honderd lampjes. Het ding is beplakt met steentjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet goed kijken. 20, want 1/5de
#fail
ik ook geen oma's en opa's meerquote:
Die was ik nog eerder kwijt ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef Lutte het volgende:
M'n neefje praat volzinnenEn als hij antwoordt is het ook echt een reactie op wat je zei!
Oké hij is elf inmiddels maar beter laat dan nooit!
M'n neefje praat volzinnenEn als hij antwoordt is het ook echt een reactie op wat je zei!
ik nog beide oma's en 1 opa. Maar dat wist je alquote:
Ja maar het was wel grappigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:36 schreef Lutte het volgende:
Dat verhaal was niet grappig bedoeld hè
Hier nog één oma, die ik dus erg vaak zie. Maar ik had al een bonusopa dus mag niet klagen
tyquote:
De eerste en meteen ook laatste keer zat ik 'n dag later op radiologiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ty
klinkt niet echt alsof je veel zin hebt om te schaatsen he
gewoon met warme choco aan de kant zitten
schaatsen is ook niet mijn favoriete bezigheid. bij mij is t ook zo dat ik meer op t ijs lig dan dat ik opde schaatsen staquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
De eerste en meteen ook laatste keer zat ik 'n dag later op radiologie
Nee tochquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
De eerste en meteen ook laatste keer zat ik 'n dag later op radiologie
Daar wist ik heul niks vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
JawelMaar het was niks, misschien een scheurtje. I survived
Dat tweede denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar wist ik heul niks van.
...of ben ik het vergeten?
quote:
Ik heb het wel ooit gekund, maar -heb na ff te hebben gekeken- kom er niet uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand verstand van Excel?
Als ik een lijst maak met data... kan ik die dan automatisch op volgorde laten lopen enzo?
Ah, ok... Ja, ik krijg het binnenkort op school...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het wel ooit gekund, maar -heb na ff te hebben gekeken- kom er niet uit.
Volgens mij werkt Siep veel met excel
Dat kan ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ok... Ja, ik krijg het binnenkort op school...
Maar ben al klaar... alles de hele tijd in lopen voegen
Doe voortaan even bellen dan? Dat had je 1 minuut gekostquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ok... Ja, ik krijg het binnenkort op school...
Maar ben al klaar... alles de hele tijd in lopen voegen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe voortaan even bellen dan? Dat had je 1 minuut gekost
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:50 schreef Lutte het volgende:
Woei schaatsen was leuk! Geen enkele keer gevallen
Je viel om?quote:
op mn matras joh. Bleh hoofd lichtjes en meh lichaam.quote:
Ja als je niet slaapt, krijg je dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
op mn matras joh. Bleh hoofd lichtjes en meh lichaam.
Stomme 2 januari.
Nah, sliep wel van 1 tot half 4 of zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als je niet slaapt, krijg je dat.
Das te kort voor jouquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, sliep wel van 1 tot half 4 of zo! En een uurtje 5 tot 6 of zo
Mooi zowquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:50 schreef Lutte het volgende:
mooie is nog dat zij erop in gaatquote:
alleen koek en zopie op?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:50 schreef Lutte het volgende:
Het wordt steeds beterquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
mooie is nog dat zij erop in gaat
Heb ik wat leesvoer voor vnvquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
mooie is nog dat zij erop in gaat
ja zag hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt steeds beter. In het derde topic hebben ze 'een heel gesprek'
kan je niet even naar huis rijden? Tis maar saai zo hierquote:
Alleen geen systeemcameraquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
Ik wil deze die...:
Samsung Galaxy Camera
Morgen ben ik weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
kan je niet even naar huis rijden? Tis maar saai zo hier
Bij spoed kun je altijd wel ergens terecht toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik vandaag de orthodontist bellen.
"In verband met de kerstvakantie zijn wij maandag 7 januari weer bereikbaar"kut ortho
Daarnaast alleen maar ma/di/wo consult
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
kan je niet even naar huis rijden? Tis maar saai zo hier
Hoezo moet je de ortho hebben dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik vandaag de orthodontist bellen.
"In verband met de kerstvakantie zijn wij maandag 7 januari weer bereikbaar"kut ortho
Daarnaast alleen maar ma/di/wo consult
Ik zat hardop te lachenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat topic Benny, vanochtend zitten lezen, geniaal
Spalkje zit los van een tand al een maandquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij spoed kun je altijd wel ergens terecht toch?
Dat ijzertje? NU regelen. Geen week meer wachten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spalkje zit los van een tand al een maand!
Owquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ijzertje? NU regelen. Geen week meer wachten.
Broertje had dat ook, die kon weer drie maanden een beugel
Die bovenste werd helemaal afgeslacht in reviews. Zou een enorme tegenvaller zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef Renesite het volgende:
http://www.digicamshop.nl(...)r-10-30mm-zwart.html
of
http://www.fotokonijnenbe(...)mm-f35-56-zwart.html
Zulke wil ik!
Echtquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ijzertje? NU regelen. Geen week meer wachten.
Broertje had dat ook, die kon weer drie maanden een beugel
Hoeso?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Fuck... dan ben ik ook genaaid
Wil het liefst de tweede ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die bovenste werd helemaal afgeslacht in reviews. Zou een enorme tegenvaller zijn
duurt veels te langquote:
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan iets langer dan een maandquote:
De deed het al beterquote:[..]
Wil het liefst de tweede ook!
Wauwquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT
MORGEN 1,5 VERKEEEEEEERING!
Een relasieeeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT
Zooooow lang alquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT
spijt vanquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, je hebt JA gezegd!
BAM verkering.
Ja johquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was dit de echteechte officielistische "ja"?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Ik ging er nog steeds vanuit dat dat een grapje was
Tot in de eeuwigheidquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe vaak haal je die er weer bij?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe vaak haal je die er weer bij?
Dan mag deze ook nog wel een keertje hèquote:Patrick zegt:
Komend weekend zijn we alleeen
nou, dan weet je t wel he
al dokter gebeld?
goodmorning hun
René zegt
huh????
we gaan??
wat??
Patrick zegt:
sjoelen!
Die welquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dan mag deze ook nog wel een keertje hè
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dan mag deze ook nog wel een keertje hè
pff ik heb roos eerst twee keer ten huwelijk gevraagd, voordat we überhaupt een beetje contact haddenquote:
Ow. Wij hebben de liefde bedreven tussen een horde schapen aan de waddenzeedijk maar heb hem gespot dressed like negroid en daarnaast heeft hij mij ook al 50 keer ten huwelijk gevraagd en ik hem 51. En mijn buren zijn zijn worst nightmare.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
pff ik heb roos eerst twee keer ten huwelijk gevraagd, voordat we überhaupt een beetje contact hadden
Ik dacht dat op was gegaan in Skypequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
We leven in 2013, k ga niet meer msnen
Ik begin eerst over kinderen, weet je direct of het een blijvertje is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
pff ik heb roos eerst twee keer ten huwelijk gevraagd, voordat we überhaupt een beetje contact hadden
Dat was geen liefde bedrijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Wij hebben de liefde bedreven tussen een horde schapen aan de waddenzeedijk maar heb hem gestopt dressed like negroid en daarnaast heeft hij mij ook al 50 keer ten huwelijk gevraagd en ik hem 51. En mijn buren zijn zijn worst nightmare.
Ik ook. Nee is ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik begin eerst over kinderen, weet je direct of het een blijvertje is.
Hier is het een combi van Skype, Facebook, Whatsapp en Google Talkquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ben autistisch dus tijden het interwebzen kan... IK... NIETTTTT... WHATSAPPEN WANT... Brrr eng
Nope. Series doe ik meestal gewoon in het Engels. Wat je kunt doen is een seizoen downloaden en de subs erbij zoeken (zoeken op bestandsnaam (Scrubs.Season2.DVDRip-XviD-FoV, oid.) + nl / dutch subs)quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Renesite het volgende:
Benny? Kan jij op website blabla nzb of whatever Scrubs nederlands ondertiteld alle seizoenen vinden?
Vind die serie in het Nederlands toch leuker wegens de hele snelle grapjes die ik dan wel leuk vind, denk te vinden, dingen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Series doe ik meestal gewoon in het Engels. Wat je kunt doen is een seizoen downloaden en de subs erbij zoeken (zoeken op bestandsnaam (Scrubs.Season2.DVDRip-XviD-FoV, oid.) + nl / dutch subs)
Dan zou je het op die manier kunnen proberenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind die serie in het Nederlands toch leuker wegens de hele snelle grapjes die ik dan wel leuk vind, denk te vinden, dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |