Dre Hazes?quote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef Renesite het volgende:
Roxeanne
Fouradi
Thomas Berge
Gio
Jim
Niks is goed genoeg voor mijn ventje!!
Ik zou mijn best doen om beiden te redden. Dat soberso.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat bedoel je wel. Als je mij moest redden of je laptop, dan redde je je laptop.
D'r woont een look-a-like van hem in de straat, ik schrok me doodquote:
Ik heb hem automutilatief opgevoed.quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel in de lengte he en niet in de breedte.
This shit is making me crazyyyyyy.quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r woont een look-a-like van hem in de straat, ik schrok me doodMaar nee niks voor mij
Heb jij kipfiletjes ja?quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb hem automutilatief opgevoed.
Of nou ja, adviseer altijd met de lijn mee te snijden in een stuk vlees, wat dat betreft zijn onze armpjes net kippenvleugeltjes.
En darts mijquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
This shit is making me crazyyyyyy.
Aldus Alanis Morisette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja zoals je aan de totale verneuking van de naam van een bepaald land merkt kan m'n iPod het niet hendelenquote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk, 203943002 miljoen plaatjes achter elkaar
Ow chermquote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zoals je aan de totale verneuking van de naam van een bepaald land merkt kan m'n iPod het niet hendelen
owquote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:
Over acht posts volgende pagina komt goedddd
Ik ook welquote:
hoeveel staat het nu>quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
Ik denk ik lig mooi om twaalf uur in bed, gaat Barney ineens darten!
Ik heb nog een rookworst liggenquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook wel! al vind ik een bockworstje ook lekker.
Oi...quote:Op maandag 31 december 2012 00:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog een rookworst liggenMaar die moet eerst twintig minuten wellen...
Ik heb het deze keer gewoon over zo'n goddelijk ding van de Hema hoorquote:Op maandag 31 december 2012 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi...
Dat is ook wel eens sexier gezegd...
Ow, 5-3 negatief voor Barney?quote:
Eentje in de vorm van een hemaworst?quote:Op maandag 31 december 2012 00:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het deze keer gewoon over zo'n goddelijk ding van de Hema hoor
Nope Taylorquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, 5-3 negatief voor Barney?
hij heeft al een paar ton binnen, waarom nog gooien...
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!quote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, 5-3 negatief voor Barney?
hij heeft al een paar ton binnen, waarom nog gooien...
Vogend jaar weer gooienquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!
Dat zou jij wel willen hequote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eentje in de vorm van een hemaworst?
Maar René leeft dan ook op grote euhm voetquote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan jij van een paar ton je hele leven leven? Nee he? Oke!
René houdt van grootquote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar René leeft dan ook op grote euhm voet
Is ook een mannentussendoortje Lutje.quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga spontaan Snickers eten van de spanning. Ik lust die dingen niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |