Dit dus...quote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef ElProf het volgende:
Kom op man, had haar aangesproken in die bar op de een of andere manier. Nu lijk je net een stalker en geef je sowieso al een verkeerde eerste indruk.
Geen idee, misschien vind ze het wel spannend?quote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef BellaSwan het volgende:
waarom zet zij nou weer X aan het einde van het bericht
ja beetje gemeen, straks geeft het een verkeerde indrukquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vind ze het wel spannend?
zeg dat je die van iemand uit de bar hebt gekregenquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef einzeinz het volgende:
Nu wil ze weten hoe ik aan haar nummer kom, wat ik wel kan begrijpen.
Maar als ze die open en bloot op haar Facebook heeft staan???
Dit inderdaad, gewoon eerlijk zijn, gaat ze écht geen probleem van maken, of ze moet niet 100% zijnquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Natalie het volgende:
Nou uhmmm... wat dacht je van: 'm'n maat (geef zijn naam) kent je en ik vond je telefoonnummer via facebook'.
Al loop je wel het risico over te komen als een stalker.
Nee, vast nietquote:Op zondag 30 december 2012 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon eerlijk zijn, gaat ze écht geen probleem van maken, of ze moet niet 100% zijn
Lekker de smsjes openbaar maken, en er straks achterkomen dat ze op Fok! zit of zoquote:Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Gedver, dit loopt zo fout![]()
[ afbeelding ]
Nou Bjorn, ze heeft je geblokkeerd, gefeliciteerdquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan ik niet meer op haar Facebook
Ik had veel beter gezwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |