abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 december 2012 @ 13:05:04 #51
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_121005556
Kan hier niet eens fatsoenlijk deadliften in een gym met echte bodybuilders, eergisteren nog een stang krom gelift waar maar max 100kg aan kon.
pi_121005936
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef SunTzu het volgende:
Kan hier niet eens fatsoenlijk deadliften in een gym met echte bodybuilders, eergisteren nog een stang krom gelift waar maar max 100kg aan kon.
50 mm olympic bar die krom trekt met 100 kg? Kwaliteitje..
  maandag 31 december 2012 @ 13:15:45 #53
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121006016
Hey gasten.
ff op de valreep een fototje van mij en m'n twee beste vrinden het squatrack en m'n bidon. :+
(hij gaat al ff mee zoals je ziet, maar let op de deuk in de bidon. van het deadliften, hij zat een keer tussen het rack en de schijf lol.)

ps, volgende keer zal ik weer netjes met m'n spiegelreflex doen, en zonder shirt.

Prettige jaarwisseling, en een voorspoedig 60/20/20 jaar :+ ;)
en bedankt voor alle tips he menschen. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 31-12-2012 13:24:12 ]
  maandag 31 december 2012 @ 13:22:59 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121006300
Zojuist een TRX aangeschaft om tijdens trips voor 't werk toch nog wat te kunnen doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121006317
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Afvallen of aankomen zonder kcals te tracken, is voor mij hetzelfde als het rijden op de snelweg zonder snelheidsmeter in de auto.

1) Het is echt niet handig, maar het is ook niet strikt noodzakelijk

2) Hoe meer ervaring je hebt mét een snelheidsmeter, hoe beter je kunt schatten hoe hard je gaat

Daarom zou ik iedereen op een bepaald moment wel adviseren om eens een keer je kcal inname te tracken, om een goed inzicht te krijgen hoeveel energie je precies eet. Het is niet 'noodzakelijk', net als een snelheidsmeter niet 'noodzakelijk' is in je auto, maar 't is wel verrekte handig.
Misschien stomme vraag maar is het raar dat ik me focus op eiwitten? Heb niet het idee dat ik energie ofzo tekort kom. Net wat ik zeg, die shakes lijken mij vooral interessant omdat het een aanvulling is voor de bouwstenen van spierweefsel. Uiteraard ga ik het uitzoeken (zometeen ff standaard ontbijt berekenen) maar ik las bijvoorbeeld dat voor en na een training een extra voedingsmoment veel kan uitmaken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 31 december 2012 @ 13:27:31 #56
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121006481
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 13:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Misschien stomme vraag maar is het raar dat ik me focus op eiwitten? Heb niet het idee dat ik energie ofzo tekort kom. Net wat ik zeg, die shakes lijken mij vooral interessant omdat het een aanvulling is voor de bouwstenen van spierweefsel. Uiteraard ga ik het uitzoeken (zometeen ff standaard ontbijt berekenen) maar ik las bijvoorbeeld dat voor en na een training een extra voedingsmoment veel kan uitmaken.
Bij een beetje normaal dieet zit je al heel snel over je eiwitten heen.
Gewoon tellen, gebruik myfitnesspal (ideaal vind ik) en kijk hoe je zit met je verhoudingen.
Ik zat een tijd op 400gram eiwitten (dat is 4g/kg) veel te veel dus, en nu ik op 2g zit, en veul meer carbs, sta ik voller dan ooit en heb ik veel meer energie, en voel me beter.
voor mij werkt 60/20/20 het best heb ik het idee.
  maandag 31 december 2012 @ 13:27:58 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121006496
quote:

[..]

Shake is handig om je normale voeding aan te vullen als je niet aan je eiwitbehoefte komt. Als je gewoon fatsoenlijk verspreid over de dag eet zal het niet zo heel veel uitmaken imho of je gelijk na je work out je shakie drinkt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121006661
Ik sport nu vooral in de ochtend, na mijn ontbijt en voor mijn lunch. En ja ik ga mijn gemiddelde eiwit inname eens berekenen.

Wat is 60/20/20 trouwens? :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 31 december 2012 @ 13:32:59 #59
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121006708
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik sport nu vooral in de ochtend, na mijn ontbijt en voor mijn lunch. En ja ik ga mijn gemiddelde eiwit inname eens berekenen.

Wat is 60/20/20 trouwens? :P
60% carbs 20% eiwit 20% vet
pi_121006831
Doe zelf ongeveer 40K, 30E, 30V. Op rustdagen meer vet ipv kh.
  maandag 31 december 2012 @ 13:42:09 #61
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_121007044
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

60% carbs 20% eiwit 20% vet
Vanwaar deze keuze qua verhoudingen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 31 december 2012 @ 13:44:28 #62
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121007170
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Vanwaar deze keuze qua verhoudingen?
omdat ik gewoon veel beter kan trainen op high carb.
en ik gewoon veel voller sta de hele dag. Er zit echt een enorm verschil bij mij tussen high carb en normal carb (zeg maar)
  maandag 31 december 2012 @ 14:00:10 #63
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121007903
quote:

[..]

Er is wel wat voor te zeggen dat voor spiersynthese eiwitten de belangrijkste macronutrienten zijn. Maar zonder carbs bijvoorbeeld geen fijne intensieve training, en zonder vetten geen goede hormoonhuishouding. Beide ook belangrijk voor je doelen.

Het omzetten van eiwitten / aminozuren in energie in de vorm van glucose is inefficient om je glycogeen aan te vullen en is onnodig zwaar voor lever en nieren. Beter eet je gewoon genoeg carbs, daar zijn ze voor. :)

Teveel eiwit kan geen 123 kwaad, maar je lichaam gaat efficienter om met carbs of vetten als brandstof. Zeker voor explosieve sporten zoals wat wij doen, of extreme endurance sporten hebben carbs voordelen. Overschot aan eiwit draagt niet bij aan een hogere spiersynthese. Denk maar aan twee bouwvakkers die een muurtje metselen: je kunt wel 10 vrachtwagens op een dag aan bakstenen aanvoeren, de metselaars gebruiken alleen wat ze nodig kunnen hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 31-12-2012 14:09:31 ]
Confidence through competence
  maandag 31 december 2012 @ 14:12:09 #64
55709 Stereotomy
pi_121008392
Zelf heb ik een voorkeur voor iets minder carbs en meer vet in vergelijking met RaymondK, voel ik me persoonlijk beter bij.

Van wat ik anekdotaal lees op teh interwebz hebben mensen die van nature makkelijk de neiging hebben dikkig worden (endo) baat bij iets minder carbs, terwijl hardgainers prima op relatief hoge carbs kunnen leven, maar deze observatie zal vast niet voor iedereen kloppen.
pi_121008471
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef RaymondK het volgende:
Hey gasten.
ff op de valreep een fototje van mij en m'n twee beste vrinden het squatrack en m'n bidon. :+
(hij gaat al ff mee zoals je ziet, maar let op de deuk in de bidon. van het deadliften, hij zat een keer tussen het rack en de schijf lol.)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ps, volgende keer zal ik weer netjes met m'n spiegelreflex doen, en zonder shirt.

Zou hard gaan cutten als ik jou was. Meer definitie gaat je veel beter staan, denk ik. :)
pi_121009381
quote:
Hey gasten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er goed uit chef!
  maandag 31 december 2012 @ 15:03:05 #67
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121010373
Gisteren weer eens pull ups gedaan, de spierpijn in mijn lats en biceps is echt te ziek :')

quote:
Hey gasten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Buff _O_ hou wel je bf in de gaten.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_121011665
Macro verhoudingen zijn natuurlijk nonsens. Het is volkomen persoonsafhankelijk. Op internet zie je ook altijd mensen vragen: "Wat zijn jouw macro's?", "Hoeveel eiwitten neem jij in?". :')

quote:
Hey gasten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

BO$$ BEEST. Lekker bezig man. Als je gaat cutten dan ga je er sowieso bruut uitzien. Keep it up!
If not now, then when.
pi_121012222
RaymondK, goede shit man. Nice.

Vandaag enorme kramp in mijn rechterbiceps bij het wegtikken van mijn shake. Kan gebeuren, maar een pretje, dat is wat anders. w/ Trainen op lege maag is fantastisch trouwens.
pi_121012459
Het enige wat ik mij afvraag qua macro verhoudingen is of je het nou moet berekenen over de LBM of het lichaamsgewicht. De ene doet het via de LBM en de ander via het lichaamsgewicht. Tellen ze de organen etc. ook bij de LBM of wat? Ik neem aan dat ook andere vitale onderdelen eiwitten nodig hebben en niet alleen de spieren.

Stereo?
If not now, then when.
pi_121012479
Net een grote faal. Was bezig met mijn werkset deaadlifts en alle 20kg schijven waren in gebruik dus gebruikte 15+5. Tijdens het deadliften dacht ik fuck dit gaat een stuk makkelijker dan vorige keer. Tijdens het opruimen kwam ik erachter dat ik 85kg inplaats van 95kg deed lol.

En ik denk dat ik mijn squat techniek eindelijk fatsoenlijk heb, alleen nu moet ik telkens ee safety bars omlaag en daarna weer omhoog doen voor anderen anders kom ik er steeds tegen aan. Vooral het onderste stuk van de squat gaat zwaar als ik daar voorbij ben gaat het omhoog.

Owja en beste wensen allemaal.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 31 december 2012 @ 15:56:38 #72
55709 Stereotomy
pi_121012784
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik mij afvraag qua macro verhoudingen is of je het nou moet berekenen over de LBM of het lichaamsgewicht. De ene doet het via de LBM en de ander via het lichaamsgewicht. Tellen ze de organen etc. ook bij de LBM of wat? Ik neem aan dat ook andere vitale onderdelen eiwitten nodig hebben en niet alleen de spieren.

Stereo?
Fatso's zitten aan de hoge kant vergeleken met ripped mensen. Het is een vuistregel.

De meeste studies die bijgedragen hebben aan deze vuistregel hebben gekeken naar het effect op LBM, maar om het makkelijk te maken hebben mensen naar boven afgerond en er 2 g eiwit / kg lichaamsgewicht van gemaakt. Het is dus een schatting van een serie schattingen.

Bij mij zou het ca. 10-15 gram ( :') ) uitmaken of ik het met LBM of lichaamsgewicht schat, ga ik me niet druk om maken.

Oh en Lean Body Mass = alles wat géén vet is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 31-12-2012 16:06:49 ]
  maandag 31 december 2012 @ 15:57:00 #73
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_121012798
quote:
Hey gasten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice. Beforepics?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_121013325
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Fatso's zitten aan de hoge kant vergeleken met ripped mensen. Het is een vuistregel.

De meeste studies die bijgedragen hebben aan deze vuistregel hebben gekeken naar het effect op LBM, maar om het makkelijk te maken hebben mensen naar boven afgerond en er 2 g eiwit / kg lichaamsgewicht van gemaakt. Het is dus een schatting van een serie schattingen.

Bij mij zou het ca. 10-15 gram ( :') ) uitmaken of ik het met LBM of lichaamsgewicht schat, ga ik me niet druk om maken.

Oh en Lean Body Mass = alles wat géén vet is.
Aah, dat is inderdaad niet zo spannend dan. :P Bedankt!
If not now, then when.
  maandag 31 december 2012 @ 16:24:59 #75
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_121013983
quote:
Hey gasten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_
Deathlift or Die.
  maandag 31 december 2012 @ 17:03:28 #76
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_121015430
quote:
11s.gif Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké guys. Ik heb nu van beide zaken (XXL en B&F) de shakes geprobeerd en hieronder mijn "review":

XXL:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B&F:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het algemeen zijn de shakes van B&F veel lekkerder. Als je dus een lekkere smaak zoekt, bestel bij B&F. De shakes bij B&F zijn ook allemaal romig, terwijl bij XXL sommige erg waterig zijn. De enige echte shakes die bij XXL lekker smaken zijn aardbei en banaan.

Ondanks dat ik een fervent XXL'er ben, ga ik toch bij B&F bestellen. :P Mijn volgende potten worden straicciatella en coconut-bounty. Het enige dat ik nog bij XXL ga bestellen is hun aardbei smaak. Ik vind die toch lekkerder dan die van B&F.
Speculaas hadden ze ook bij XXL volgens mij. Heb sampletje ervan geproefd, smerige zooi, net als cookies & cream.

Laatste pot eiwit die ik heb gekocht was van B&F , banaan.
Daarvoor had ik banaan van bodylab. Deze vond ik wel iets beter smaken en was ook stuk fijner , lost ook iets beter op.

Volgende keer ga ik weer voor bodylab.

[ Bericht 32% gewijzigd door Hiatus op 31-12-2012 17:10:30 ]
pi_121016522
Samples?
Hoe? Waar?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  maandag 31 december 2012 @ 17:33:46 #78
391621 Hiatus
pi_121016648
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:30 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Samples?
Hoe? Waar?
tijdje geleden waren er acties bij B&F en XXL nutrition waarbij je paar gratis samples kon krijgen, zonder iets anders te bestellen ofzo.
Stond op dutchbodybuilding
pi_121016710
ach so...
Nu niet meer, dus?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  maandag 31 december 2012 @ 17:37:48 #80
391621 Hiatus
pi_121016810
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:35 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
ach so...
Nu niet meer, dus?
nee, is ook minstens maand geleden.
Ik houd het denk ik bij banaan, miss probeeer ik vanille eens.
  maandag 31 december 2012 @ 18:00:56 #81
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121017616
Zo, laatste training van het jaar geweest. En wedereom complete faal op benen. Die doen al zeker 2 weken niet lekker meer mee. Misschien maar even 2 weekjes rust geven. Bovenlijf ging weer oke.
Nieuwe schema bevalt wel, zeker qua tijd. Wel nog iets aangepast.

Vanaf volgende week:
- Squat (na rust periode) - 15-20 kilo minder en nog meer op vorm en betere ROM. Kijken hoe goed de knie mee blijft doen.
- barbell row
- benchpress
- flies
- inclined dumbell row
- incl dumbell press
- Seated calf extension
- pullover
- 20 tot 40 minuten cardio

Na vanmiddag komt er nog een mil. press bij en skip ik de pullover of een press. Weer even focus op vet kwijtraken. Begin in mei op 101 kilo en 26% BF. Zit nu 87 kilo 18.5% BF.

Ik had blij geweest met 95kg en had niet verwacht ooit de 90 nog te zien. Ik ga nu nog even door tot de 80-82 :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 31 december 2012 @ 18:42:22 #82
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121018770
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:00 schreef stinkie het volgende:
Zo, laatste training van het jaar geweest. En wedereom complete faal op benen. Die doen al zeker 2 weken niet lekker meer mee. Misschien maar even 2 weekjes rust geven. Bovenlijf ging weer oke.
Nieuwe schema bevalt wel, zeker qua tijd. Wel nog iets aangepast.

Vanaf volgende week:
- Squat (na rust periode) - 15-20 kilo minder en nog meer op vorm en betere ROM. Kijken hoe goed de knie mee blijft doen.
- barbell row
- benchpress
- flies
- inclined dumbell row
- incl dumbell press
- Seated calf extension
- pullover
- 20 tot 40 minuten cardio

Na vanmiddag komt er nog een mil. press bij en skip ik de pullover of een press. Weer even focus op vet kwijtraken. Begin in mei op 101 kilo en 26% BF. Zit nu 87 kilo 18.5% BF.

Ik had blij geweest met 95kg en had niet verwacht ooit de 90 nog te zien. Ik ga nu nog even door tot de 80-82 :)
Nice! En wat als je op 80 zit? Cleanbulken?
Boks van Bendoe _O_
pi_121018823
Lekker bezig man ga zo door.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_121019306

Hier een heeerlijke test boost voor het nieuwe jaar *O* *O* *O* :9~ *; :9~
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_121019436
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:00 schreef McNulty het volgende:

Hier een heeerlijke test boost voor het nieuwe jaar *O* *O* *O* :9~ *; :9~
Niet beschikbaar op mobiel, maar die reacties maken mr nogal nieuwsgierig:(
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121019485
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 19:05 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Niet beschikbaar op mobiel, maar die reacties maken mr nogal nieuwsgierig:(
you will not be disappoint B-)
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_121020743
Weet iemand hier een goede powerlifting gym rotterdam en omgeving. Zou graag wat begeleiding willen waar ik echt wat aan heb. Wil mijn squat richting de 200kg volgend jaar :)
pi_121021465
Jezus hoeveel squat je nu dan? Kom ik aan met een squat van 50 kilo.
pi_121021965
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:25 schreef esv7 het volgende:
Jezus hoeveel squat je nu dan? Kom ik aan met een squat van 50 kilo.
Highbar 110 lowbar 150
pi_121022481
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:47 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Highbar 110 lowbar 150
Nice, zit daar zoveel verschil tussen?
pi_121023674
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 21:12 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nice, zit daar zoveel verschil tussen?
ik heb erg lange benen. Bij mij wel
pi_121025506
Pens zit bomvol, kwark is binnen en nu party hardy. Goodnight mooikwaibois.

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:30 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Samples?
Hoe? Waar?
http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition
http://www.bodyenfitshop.(...)erving-variety-pack/
If not now, then when.
pi_121026343
Aesthetic new year gasten!!
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121026423
pump it up!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 00:46:24 #95
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121026681
2013! Let the cut begin!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 1 januari 2013 @ 00:52:22 #96
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121026839
A new year of GAINS!

[ Bericht 11% gewijzigd door Bendoe op 01-01-2013 00:58:25 ]
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 1 januari 2013 @ 00:55:17 #97
55709 Stereotomy
pi_121026919
Goed 2013 toegewenst allen, veel motivatie en inzet dit jaar *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:00:19 #98
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_121027048
Beste wensen!
Caloriesurplus in het eerste etmaal dit jaar is al gemaakt.
BEASTMODE
pi_121027922
Sup, swole 2013 allemaal.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 10:16:32 #100
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_121031665
Alle gyms hier zijn gesloten op eentje na, eerste dag van het jaar lekker beginnen met een full body workout. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')