yolo broquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, ik drink geregeld 1 of 2 biertjes. Soms 3. Ik zuip me alleen niet meer lam waardoor ik de volgende dag een kater heb.
Het kost me een paar minuten per dag om uit te vinden wat ik gegeten heb en hoeveel ik nog moet eten. Het is het zeker waard om te doen, want anders heb je geen idee.quote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm daar gaat best een hoop werk inzitten maar ik zal het eens proberen. Eet elke avond en middag bijna wat anders dus ik ga wel uit van een gemiddelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het algemeen zijn de shakes van B&F veel lekkerder. Als je dus een lekkere smaak zoekt, bestel bij B&F. De shakes bij B&F zijn ook allemaal romig, terwijl bij XXL sommige erg waterig zijn. De enige echte shakes die bij XXL lekker smaken zijn aardbei en banaan.
Ondanks dat ik een fervent XXL'er ben, ga ik toch bij B&F bestellen.Mijn volgende potten worden straicciatella en coconut-bounty. Het enige dat ik nog bij XXL ga bestellen is hun aardbei smaak. Ik vind die toch lekkerder dan die van B&F.
If not now, then when.
Ik heb beide samplepacks gehad hé.quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel whey eet je wel niet manKom ik aan met 4 kilo in het jaar max
Baasje. Gewoon een boomstam zoeken en squatten.quote:Op maandag 31 december 2012 10:34 schreef Bendoe het volgende:
GAINZ!
De gym is dicht morgenik wou leg day doen.
Je DL gewicht zakt omdat je twee weken niks doet, niet omdat je teveel vreet.... neurologische (de-)adaptatie.quote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef seto het volgende:
Als je deadlift in twee weken 40kg zakt terwijl je aankomt doe je wel iets heel fout.
Dan nog, 40kg vind ik wel extreem. Zelf nooit meegemaakt though, misschien kan het wel.quote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Je DL gewicht zakt omdat je twee weken niks doet, niet omdat je teveel vreet.... neurologische (de-)adaptatie.
Mwah... hij zit zo wel weer op z'n ouwe gewicht.quote:Op maandag 31 december 2012 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
Dan nog, 40kg vind ik wel extreem. Zelf nooit meegemaakt though, misschien kan het wel.
Ach dat is een of twee keer en dan is het weer goed. Niet zo boeiend.quote:Op maandag 31 december 2012 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
Dan nog, 40kg vind ik wel extreem. Zelf nooit meegemaakt though, misschien kan het wel.
50 mm olympic bar die krom trekt met 100 kg? Kwaliteitje..quote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef SunTzu het volgende:
Kan hier niet eens fatsoenlijk deadliften in een gym met echte bodybuilders, eergisteren nog een stang krom gelift waar maar max 100kg aan kon.
Misschien stomme vraag maar is het raar dat ik me focus op eiwitten? Heb niet het idee dat ik energie ofzo tekort kom. Net wat ik zeg, die shakes lijken mij vooral interessant omdat het een aanvulling is voor de bouwstenen van spierweefsel. Uiteraard ga ik het uitzoeken (zometeen ff standaard ontbijt berekenen) maar ik las bijvoorbeeld dat voor en na een training een extra voedingsmoment veel kan uitmaken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Afvallen of aankomen zonder kcals te tracken, is voor mij hetzelfde als het rijden op de snelweg zonder snelheidsmeter in de auto.
1) Het is echt niet handig, maar het is ook niet strikt noodzakelijk
2) Hoe meer ervaring je hebt mét een snelheidsmeter, hoe beter je kunt schatten hoe hard je gaat
Daarom zou ik iedereen op een bepaald moment wel adviseren om eens een keer je kcal inname te tracken, om een goed inzicht te krijgen hoeveel energie je precies eet. Het is niet 'noodzakelijk', net als een snelheidsmeter niet 'noodzakelijk' is in je auto, maar 't is wel verrekte handig.
Bij een beetje normaal dieet zit je al heel snel over je eiwitten heen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar is het raar dat ik me focus op eiwitten? Heb niet het idee dat ik energie ofzo tekort kom. Net wat ik zeg, die shakes lijken mij vooral interessant omdat het een aanvulling is voor de bouwstenen van spierweefsel. Uiteraard ga ik het uitzoeken (zometeen ff standaard ontbijt berekenen) maar ik las bijvoorbeeld dat voor en na een training een extra voedingsmoment veel kan uitmaken.
Shake is handig om je normale voeding aan te vullen als je niet aan je eiwitbehoefte komt. Als je gewoon fatsoenlijk verspreid over de dag eet zal het niet zo heel veel uitmaken imho of je gelijk na je work out je shakie drinkt.quote:Op maandag 31 december 2012 13:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar is het raar dat ik me focus op eiwitten? Heb niet het idee dat ik energie ofzo tekort kom. Net wat ik zeg, die shakes lijken mij vooral interessant omdat het een aanvulling is voor de bouwstenen van spierweefsel. Uiteraard ga ik het uitzoeken (zometeen ff standaard ontbijt berekenen) maar ik las bijvoorbeeld dat voor en na een training een extra voedingsmoment veel kan uitmaken.
60% carbs 20% eiwit 20% vetquote:Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik sport nu vooral in de ochtend, na mijn ontbijt en voor mijn lunch. En ja ik ga mijn gemiddelde eiwit inname eens berekenen.
Wat is 60/20/20 trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |