Ik vind Harder dan ik hebben kan wel heel mooiquote:
En hij doet zo zijn best.quote:
1492, kut filmquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
Voor welke film was dit ook alweer, over zo'n boot toch?
Conquest of Paradise, zoals de track heet dusquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
Voor welke film was dit ook alweer, over zo'n boot toch?
Die is ook mooiquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
ik vind die van Birdy overigens best mooi
Ja, op 95.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Had Fritsje de kans, laat 'ie 'm liggen
He, als dat niet Vangelis
Oh jaquote:
Dit precies, mijn jeugd was dat. Jack van Gelder.quote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me denken aan Spel zonder grenzen. Daar draaiden ze dit altijd als eindtune. Maakte het programma nog epischer
Sorry ik lig bijna te slapenquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Had Fritsje de kans, laat 'ie 'm liggen
He, als dat niet Vangelis
quote:
Masters of war!quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, op 95.
Maar Tangled Up in Blue, Shelter from the Storm, Stuck inside if Mobile, It Ain t Me, Babe, It's Allright Ma, Tomorrow is such a long time...... allemaal niet
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
ik vind die van Birdy overigens best mooi
Ballad Of A Thin Manquote:
Gecondoleerd!quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ik hoor zojuist dat m'n moeder en zus naar Blof gaan. Moest het even met jullie delen
Harder dan je hebben kan?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ik hoor zojuist dat m'n moeder en zus naar Blof gaan. Moest het even met jullie delen
Bazenshow was datquote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me denken aan Spel zonder grenzen. Daar draaiden ze dit altijd als eindtune. Maakte het programma nog epischer
mocht jij niet mee?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zeeuwse kust livequote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
pwndquote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu willen ze ook nog dat ik mee ga.
Carmina Burana is mooierquote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Molurus het volgende:
Doet een beetje denken aan carmina burana. Alweer zo'n mars.
2013 is een verloren jaar. Nu al.quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt genietenquote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedeelde smart....quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je niet mee?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je buik maken vlekken op mn hagelwit humeur..ja sluit die catheter dan beter aan!quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Er zit vlekken op je buik. Kon je het niet binnen houden?
Ik ben ook met mijn zusje geweest, sterker nog: ze heeft van mij het kaartje gekregen. (ik had voor mezelf een plekje op de gastenlijst geritseld)quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
psst, Eska, start Bruce maar weer in je gedachten
Hij was leuk.quote:
quote:Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keert
En kutbuurman.quote:Op zondag 30 december 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn buurman in groningen draait dit nummer het liefst keihard om vier uur 's nachts. Kutnummer.
Waar ging het over? Ik skip de A Gogo steeds want dan mis ik de echte lijstquote:
Niets om je voor te schamen!quote:
Wauw, da's als een sandwich van lekker brood met lauwe inhoud!quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
314 Op Fietse Skik 1997
313 People Help The People Birdy 2011
312 The Great Gig In The Sky Pink Floyd 1973
311 Easy Livin' Uriah Heep 1973
310 Lopen Tot De Zon Komt Acda en De Munnik 1997
309 Walk Of Life Dire Straits 1985
308 Strawberry Fields Forever The Beatles 1967
quote:
Lauwe inhoud?quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, da's als een sandwich van lekker brood met lauwe inhoud!
Over relaties met vrouwen van zangersquote:
Over muzes, wie deed het met wie (en wat waren de nummers die ervoor werden geschreven). Zo had hij een hele kettingreactie van relaties met bijbehorende nummers.quote:
ach niemand hoort het tochquote:
Je kan zeggen wat je wil, ze stemmen wel als een malle.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Het publiek bij Blofoptredens is trouwens megasuf, en ze hebben zelfs zwaaisjaaltjes
Partnerruil in de muziekwereld en de daardoor ontstane songs...quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar ging het over? Ik skip de A Gogo steeds want dan mis ik de echte lijst
Volgens mij heb ik die ook al gehoord tijdens zijn theatertour.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Over muzes, wie deed het met wie (en wat waren de nummers die ervoor werden geschreven). Zo had hij een hele kettingreactie van relaties met bijbehorende nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |