Die is ook mooiquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
ik vind die van Birdy overigens best mooi
Ja, op 95.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Had Fritsje de kans, laat 'ie 'm liggen
He, als dat niet Vangelis
Oh jaquote:
Dit precies, mijn jeugd was dat. Jack van Gelder.quote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me denken aan Spel zonder grenzen. Daar draaiden ze dit altijd als eindtune. Maakte het programma nog epischer
Sorry ik lig bijna te slapenquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Had Fritsje de kans, laat 'ie 'm liggen
He, als dat niet Vangelis
quote:
Masters of war!quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, op 95.
Maar Tangled Up in Blue, Shelter from the Storm, Stuck inside if Mobile, It Ain t Me, Babe, It's Allright Ma, Tomorrow is such a long time...... allemaal niet
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
ik vind die van Birdy overigens best mooi
Ballad Of A Thin Manquote:
Gecondoleerd!quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ik hoor zojuist dat m'n moeder en zus naar Blof gaan. Moest het even met jullie delen
Harder dan je hebben kan?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ik hoor zojuist dat m'n moeder en zus naar Blof gaan. Moest het even met jullie delen
Bazenshow was datquote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me denken aan Spel zonder grenzen. Daar draaiden ze dit altijd als eindtune. Maakte het programma nog epischer
mocht jij niet mee?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zeeuwse kust livequote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |