pwndquote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu willen ze ook nog dat ik mee ga.
Carmina Burana is mooierquote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Molurus het volgende:
Doet een beetje denken aan carmina burana. Alweer zo'n mars.
2013 is een verloren jaar. Nu al.quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt genietenquote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedeelde smart....quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je niet mee?quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ik hoor zojuist dat m'n moeder en zus naar Blof gaan. Moest het even met jullie delen
Je buik maken vlekken op mn hagelwit humeur..ja sluit die catheter dan beter aan!quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Er zit vlekken op je buik. Kon je het niet binnen houden?
Ik ben ook met mijn zusje geweest, sterker nog: ze heeft van mij het kaartje gekregen. (ik had voor mezelf een plekje op de gastenlijst geritseld)quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
psst, Eska, start Bruce maar weer in je gedachten
Hij was leuk.quote:
quote:Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keert
En kutbuurman.quote:Op zondag 30 december 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn buurman in groningen draait dit nummer het liefst keihard om vier uur 's nachts. Kutnummer.
Waar ging het over? Ik skip de A Gogo steeds want dan mis ik de echte lijstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |