abonnement Unibet Coolblue
pi_120965890
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: TRV / [TRV] Nieuws en aanbiedingen #7: ¤467 retour naar Buenos Aires!

Voor je vluchtverslag deze: TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #9

Voor algemene vragen over vliegen => TRV / Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => TRV / Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
ITA Software
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl
www.lowcostairlines.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

TRV / Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #23
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #24

[ Bericht 0% gewijzigd door Thetallguy op 04-02-2013 21:12:00 ]
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_120965974
Laatste posts van het vorige deel:

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef Kielse het volgende:
Waarvandaan: Brussel, Amsterdam
Wanneer: 4 of 5 of 6 juli en terugkomst eind juli (of enkele dagen vroeger)
Waar naar toe: Sri Lanka
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Welke prijzen: Rond de 800 a 900 ¤
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

2 losse retourtjes. Amsterdam-Dubai vanaf 285,- en Dubai- Colombo vanaf 234 euro.
Tickets zoeken via oa skyscanner.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_121003661
Thx, maar ik heb precies niet veel zin in die vele tussenstappen en wat als mijn bagage verloren raakt en mijn volgende vliegtuig wacht? Ik heb er nu 1 gevonden van 750¤, misschien dat het nog goedkoper kan met één van de vroegboekacties.
pi_121006452
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Kielse het volgende:
.. ik heb precies niet veel zin in die vele tussenstappen en wat als mijn bagage verloren raakt en mijn volgende vliegtuig wacht?..
niet panieken, het is niet structureel dat je bagage kwijt raakt. of dat de kans zo enorm groot is, dat je daar je reis plannen moet op aanpassen.
in principe is dit gewoon het probleem van de vliegmaatschappij. als je bagage ergens kwijt raakt, komt die toch altijd weer ergens anders boven water, en heb je vaak binnen twee dagen als nog je bagage, op je hotel bezorgd.
enigste voorzorgsmaatregelen die je zelf moet treffen is, zorgen dat als per ongeluk de label die ze aan het koffer plakken verloren gaat, dat er dan nog steeds een duidelijk teken is dat deze koffer van jouw is. Wat ik zelf doe is altijd een groot A4tje boven op mijn kleren met mijn naam telefoon nummer en exacte eindbestemming (hotel) in mijn koffer.
En buiten op de koffer in de houder voor de gegevens van de eigenaar, mijn visite kaartje, of als je dat niet hebt, gewoon met pen en papier je naam en telefoon nummer.
En dan heb ik in mijn daypack nog voor twee of drie dagen schoon ondergoed.
In principe heb je je dan heel erg ruim af gezekerd voor het verloren gaan van je bagage.

Gaat je koffer verloren dan krijg je alleen een bedrag per kilogram van de vliegmaatschappij on geacht de werkelijke waarde, daar wordt je niet gelukkig van. Maar je kan de hele waarde terug claimen van je reis verzekering.
pi_121038477
Goedemiddag.

Waarvandaan: Brussel, Amsterdam
Wanneer: 4 t/m 7 Januari
Waar naar toe: Barcelona.
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Welke prijzen: liefst onder de 100 euro.

Had deze reis al een tijdje gepland ,En mocht de vliegtickets overnemen van een familielid voor 85,- nu bleek helaas dat ik dan bij Ryanair 110 euro per persoon omboekingskosten moet betalen vandaar dat ik nu opzoek ben naar nieuwe tickets.
pi_121040010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:33 schreef Jelle- het volgende:
Goedemiddag.

Waarvandaan: Brussel, Amsterdam
Wanneer: 4 t/m 7 Januari
Waar naar toe: Barcelona.
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Welke prijzen: liefst onder de 100 euro.

Had deze reis al een tijdje gepland ,En mocht de vliegtickets overnemen van een familielid voor 85,- nu bleek helaas dat ik dan bij Ryanair 110 euro per persoon omboekingskosten moet betalen vandaar dat ik nu opzoek ben naar nieuwe tickets.
Eindhoven misschien een optie? Anders kom ik boven de 200e uit.
Dan heb je met Ryanair een retoertje voor 125e+ toeslagen.
EIN-REU 4/1 08.55a <-> REU-EIN 7/1 11.30a
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_121041680
Waarvandaan: Amsterdam, ander Nederlands vliegveld.
Wanneer: 19 -22 april
Waar naar toe: Londen
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Prijzen: idem

Heb zelf al een reis gevonden voor +- 75 Euro p.p via EasyJet, ben benieuwd of het nog goedkoper kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Bassie op 01-01-2013 18:31:19 ]
pi_121101001
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef Roger_ het volgende:

[..]

niet panieken, het is niet structureel dat je bagage kwijt raakt. of dat de kans zo enorm groot is, dat je daar je reis plannen moet op aanpassen.
in principe is dit gewoon het probleem van de vliegmaatschappij. als je bagage ergens kwijt raakt, komt die toch altijd weer ergens anders boven water, en heb je vaak binnen twee dagen als nog je bagage, op je hotel bezorgd.
enigste voorzorgsmaatregelen die je zelf moet treffen is, zorgen dat als per ongeluk de label die ze aan het koffer plakken verloren gaat, dat er dan nog steeds een duidelijk teken is dat deze koffer van jouw is. Wat ik zelf doe is altijd een groot A4tje boven op mijn kleren met mijn naam telefoon nummer en exacte eindbestemming (hotel) in mijn koffer.
En buiten op de koffer in de houder voor de gegevens van de eigenaar, mijn visite kaartje, of als je dat niet hebt, gewoon met pen en papier je naam en telefoon nummer.
En dan heb ik in mijn daypack nog voor twee of drie dagen schoon ondergoed.
In principe heb je je dan heel erg ruim af gezekerd voor het verloren gaan van je bagage.

Gaat je koffer verloren dan krijg je alleen een bedrag per kilogram van de vliegmaatschappij on geacht de werkelijke waarde, daar wordt je niet gelukkig van. Maar je kan de hele waarde terug claimen van je reis verzekering.
Ik maakte mij eerder zorgen aangezien ik met verschillende luchtvaarmaatschappijen zou vliegen.
Ik heb nu volgende vlucht gevonden:

Brussel - Rome met Alitalia
Rome - Sri Lanka (5u wachten in Rome) met SriLankan
Sri Lanka - Rome
Rome - Brussel

Op alle websites wordt dit als 'pakket' aangeboden, maar als ik land in Rome moet ik mijn bagage oppikken en dan opnieuw inchecken bij SriLankan. Ja toch? Maar wat als er op die vlucht naar Rome iets fout gaat met mijn bagage? Wordt die dan later naar Rome of toch naar Sri Lanka opgestuurd?

En is er een verschil als ik de 2 vluchten apart koop? Dus een retour Brussel - Rome en een retour Rome - Sri Lanka met dezelfde vluchturen? Dat komt zowaar een 100¤ goedkoper uit...
pi_121120114
1. waarvandaan: Barcelona
2. wanneer: 11 januari, vertrek tussen 11 en 13u
3. waarnaartoe: Pamplona (evt iets binnen 3 kwartier afstand kan ook..kan worden opgehaald)
4. hoe: trein of bus
5. op welke manier: zo snel mogelijk zonder echt veel extra te moeten betalen. Ben best bereid om wat meer te betalen, zolang het maar niet te extreem wordt.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: De trein naar Pamplona gaat maar 4x per dag en 9.30 is te vroeg en de eerstvolgende om 15.30 te laat..veel verder ben ik nog niet gekomen. Normaliter zou de trein ideaal zijn gezien de reistijd van 3u 45min. Van een vriend begreep ik dat er ook een goedkope bus gaat, maar dat zou een kleine 6 uur reizen zijn (vertrekt rond 13u).

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121142329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 08:40 schreef Kielse het volgende:

[..]

Ik maakte mij eerder zorgen aangezien ik met verschillende luchtvaarmaatschappijen zou vliegen.
Ik heb nu volgende vlucht gevonden:

Brussel - Rome met Alitalia
Rome - Sri Lanka (5u wachten in Rome) met SriLankan
Sri Lanka - Rome
Rome - Brussel

Op alle websites wordt dit als 'pakket' aangeboden, maar als ik land in Rome moet ik mijn bagage oppikken en dan opnieuw inchecken bij SriLankan. Ja toch? Maar wat als er op die vlucht naar Rome iets fout gaat met mijn bagage? Wordt die dan later naar Rome of toch naar Sri Lanka opgestuurd?

En is er een verschil als ik de 2 vluchten apart koop? Dus een retour Brussel - Rome en een retour Rome - Sri Lanka met dezelfde vluchturen? Dat komt zowaar een 100¤ goedkoper uit...
Nee, als dit een pakket is, dan wordt je koffer gewoon door geleverd, je krijgt gewoon een ticket van Srilankan of Alitalia (denk ik) en dat is dan een code schare vlucht.
Oftewel onder verantwoordelijkheid van een maatschappij, en nog zou je twee losse vluchten hebben geboekt, wordt het als nog op gelost. Want ze weten ook, de kosten ga jij claimen bij je reis verzekering, en die berekend dat geheid door aan de vliegmaatschappij die je koffer is kwijt geraakt.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:07:52 #11
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_121162997
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Roger_ het volgende:

[..]

Nee, als dit een pakket is, dan wordt je koffer gewoon door geleverd, je krijgt gewoon een ticket van Srilankan of Alitalia (denk ik) en dat is dan een code schare vlucht.
Oftewel onder verantwoordelijkheid van een maatschappij, en nog zou je twee losse vluchten hebben geboekt, wordt het als nog op gelost. Want ze weten ook, de kosten ga jij claimen bij je reis verzekering, en die berekend dat geheid door aan de vliegmaatschappij die je koffer is kwijt geraakt.
Als maatschappijen in dezelfde alliantie zitten dan is het zelfs mogelijk om bij los geboekte tickets de bagage toch naar de eindbestemming te labelen, zo vloog ik met diverse Oneworld aanbieders (Cathay, Finnair, BA) vanaf Bangkok via Hong Kong, Helsinki, en London naar Amsterdam, en aan het eind van de rit lag de koffer gewoon in Amsterdam, al deze tickets waren apart geboekt en ik had in elk van deze steden een kort bezoek in de stad en heb niet om mijn bagage hoeven denken.

Echter Sri Lankan treed nu ook toe tot Oneworld, en daar maakt Al Italia geen deel van uit, deze valt onder Skyteam waar KLM bijvoorbeeld ook lid van is.
Het is geen garantie dat de koffer zeker kan worden doorgestuurd naar de eindbestemming. In principe bij het aanbod als pakket moet het kunnen, dan zou de vlucht als codeshare worden aangeboden, dat kan je controleren door de vluchtnummers te controleren.
Wanneer je het los boekt onder diverse vluchtnummers van de maatschappijen welke niet in dezelfde alliantie zitten, succes bij de incheckbalie.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_121164149
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Als maatschappijen in dezelfde alliantie zitten dan is het zelfs mogelijk om bij los geboekte tickets de bagage toch naar de eindbestemming te labelen, zo vloog ik met diverse Oneworld aanbieders (Cathay, Finnair, BA) vanaf Bangkok via Hong Kong, Helsinki, en London naar Amsterdam, en aan het eind van de rit lag de koffer gewoon in Amsterdam, al deze tickets waren apart geboekt en ik had in elk van deze steden een kort bezoek in de stad en heb niet om mijn bagage hoeven denken.

Echter Sri Lankan treed nu ook toe tot Oneworld, en daar maakt Al Italia geen deel van uit, deze valt onder Skyteam waar KLM bijvoorbeeld ook lid van is.
Het is geen garantie dat de koffer zeker kan worden doorgestuurd naar de eindbestemming. In principe bij het aanbod als pakket moet het kunnen, dan zou de vlucht als codeshare worden aangeboden, dat kan je controleren door de vluchtnummers te controleren.
Wanneer je het los boekt onder diverse vluchtnummers van de maatschappijen welke niet in dezelfde alliantie zitten, succes bij de incheckbalie.
het hoeft niet eens dezelfde alliantie te zijn, zolang ze maar een "bagage handling agent" op het betreffende vliegveld hebben die voor beide maatschappijen werkt. Ik heb al eens een Vlucht van Air Canada ( Star Aliance) door laten labelen in Santiago de Chili op Delta ( SkyTeam ) Daar zit het 'm alleen in dat je moet vragen aan de balie, en dan ook een balie medewerker tegenover je hebt die van die mogelijkheid af weet.
pi_121196725
Heen: AMS - SFO rond 24 maart 2013
Terug: LAX - AMS rond 6 april 2013

Voor twee personen.

Het liefst rechtstreekse vluchten. Overstappen is geen probleem als de totale vluchttijd maar geen 20h is :D

Ik kom nu op ¤809 p.p uit via KLM, twee keer een directe vlucht.

Alvast bedankt!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_121206188
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heen: AMS - SFO rond 24 maart 2013
Terug: LAX - AMS rond 6 april 2013

Voor twee personen.

Het liefst rechtstreekse vluchten. Overstappen is geen probleem als de totale vluchttijd maar geen 20h is :D

Ik kom nu op ¤809 p.p uit via KLM, twee keer een directe vlucht.

Alvast bedankt!!!
Met 1 overstap in Philadelhia voor 534,- Maar dan inderdaad tegen de 20 uur.
Voor iets meer (585,-) Op 17 uur. Of rond de 590 op 15 en 17 uur. Allen met US airways.Dagje later terug voor 534,- en totale vluchttijden van 17 uur. ( vliegtickets.nl)
Rechtstreeks vanaf Amsterdam is klm 1 van de weinige denk ik. Maar voor een verschil van bijna 300,- pp zou ik het wel weten : p
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121208326
Ik snap soms niet helemaal hoe het met de prijzen van vluchten zit. Ik moet binnenkort naar Madrid vliegen (1 way ticket) en vind via Skyscanner steeds verschillende prijzen en vluchten (met wel of geen overstaps). Is het zo dat als je langer 'wacht' met boeken je een goedkopere vlucht krijgt? Of niet per definitie? Of is er überhaupt niet zo een soort regel en moet je gewoon geluk hebben en een beetje goed zoeken op websites?
pi_121208457
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Met 1 overstap in Philadelhia voor 534,- Maar dan inderdaad tegen de 20 uur.
Voor iets meer (585,-) Op 17 uur. Of rond de 590 op 15 en 17 uur. Allen met US airways.Dagje later terug voor 534,- en totale vluchttijden van 17 uur. ( vliegtickets.nl)
Rechtstreeks vanaf Amsterdam is klm 1 van de weinige denk ik. Maar voor een verschil van bijna 300,- pp zou ik het wel weten : p
Tnx. Via welke site heb je dit allemaal gevonden :D ?

Ik ga met mijn pa en die is lui :') en wilt zsm op zijn bestemming zijn ;)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_121223157
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Tnx. Via welke site heb je dit allemaal gevonden :D ?

Ik ga met mijn pa en die is lui :') en wilt zsm op zijn bestemming zijn ;)
Vliegtickets.nl en tix.nl oa. Maar 300,- besparen om 4 a 5 uurtjes langer onderweg te zijn is wel te overzien toch ;)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121223358
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:06 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Vliegtickets.nl en tix.nl oa. Maar 300,- besparen om 4 a 5 uurtjes langer onderweg te zijn is wel te overzien toch ;)
Ik verdien het niet in 5 uurtjes :D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_121237363
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik snap soms niet helemaal hoe het met de prijzen van vluchten zit. Ik moet binnenkort naar Madrid vliegen (1 way ticket) en vind via Skyscanner steeds verschillende prijzen en vluchten (met wel of geen overstaps). Is het zo dat als je langer 'wacht' met boeken je een goedkopere vlucht krijgt? Of niet per definitie? Of is er überhaupt niet zo een soort regel en moet je gewoon geluk hebben en een beetje goed zoeken op websites?
Wachten tot kort voor vertrek wordt het in de regel alleen maar duurder. Ideale moment is een week of 6 voor vertrek. Naar Madrid zal het allemaal niet heel veel uitmaken, is een relatief goedkope bestemming. In januari met Ryanair vanaf Charleroi vanaf ¤25 en met transavia.com vanaf Rotterdam vanaf ¤45 te vinden.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 13:55:02 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_121309357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
1. waarvandaan: Barcelona
2. wanneer: 11 januari, vertrek tussen 11 en 13u
3. waarnaartoe: Pamplona (evt iets binnen 3 kwartier afstand kan ook..kan worden opgehaald)
4. hoe: trein of bus
5. op welke manier: zo snel mogelijk zonder echt veel extra te moeten betalen. Ben best bereid om wat meer te betalen, zolang het maar niet te extreem wordt.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: De trein naar Pamplona gaat maar 4x per dag en 9.30 is te vroeg en de eerstvolgende om 15.30 te laat..veel verder ben ik nog niet gekomen. Normaliter zou de trein ideaal zijn gezien de reistijd van 3u 45min. Van een vriend begreep ik dat er ook een goedkope bus gaat, maar dat zou een kleine 6 uur reizen zijn (vertrekt rond 13u).

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt :)
Iberia vliegt tussen Barcelona en Pamplona, maar dat kost bijna ¤ 300 (te kort voor vertrek voor een goedkoper ticket) voor een enkele reis. Vertrek 15.55, aankomst 17.00 uur.

Auto huren geen optie?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_121316287
1.Vanaf Amsterdam Schiphol
2. De maand juli, 2013
3. Caribisch gebied, bij voorkeur niet de 'Nederlandse' Eilanden, dus bijv Cuba of Dom Republiek (geen resort dingen..)
4. Vliegen
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Prijzen die ik tot nu toe heb gevonden zijn vrij prijzig, om en nabij de 1000,- Wie biedt minder? :p
pi_121317481
Morgen gaan de KLM werelddeal weken weer van start! *O*
Abracadabra, tapate guarra!
pi_121319383
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Iberia vliegt tussen Barcelona en Pamplona, maar dat kost bijna ¤ 300 (te kort voor vertrek voor een goedkoper ticket) voor een enkele reis. Vertrek 15.55, aankomst 17.00 uur.

Auto huren geen optie?
Thanks, 300 is wel erg duur ja. Eerder niet gezegd, maar ik moet een paar dagen later (op maandag) ook nog terug. Auto is niet ideaal, dus denk dat ik het maar bij de bus ga houden. In ieder geval erg goedkoop en dan maar een paar uurtjes tukken of een filmpje kijken ofzo. Bedankt voor de moeite :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121341816
Ik wil +- 8 februari naar New York vliegen vanaf Amsterdam/Brussel/Dusseldorf en +- 12 mei terug. Ik loop vanaf 10 februari tot 10 mei stage. Ik heb nu tickets gevonden voor 560 euro vanaf Brussel. Iemand toevallig een betere deal :-)
pi_121344028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:34 schreef LaGrive het volgende:
Ik wil +- 8 februari naar New York vliegen vanaf Amsterdam/Brussel/Dusseldorf en +- 12 mei terug. Ik loop vanaf 10 februari tot 10 mei stage. Ik heb nu tickets gevonden voor 560 euro vanaf Brussel. Iemand toevallig een betere deal :-)
512+12¤ via connections.com met Virgin Atlantic vanuit Brussel en een tussenstop in London. Maar misschien dat je dan liever 40¤ meer uitgeeft voor een rechtstreekse vlucht vanuit Brussel?
pi_121349787
1. amsterdam
2. 29 maart 2013 tot en met 27 april
3. De volgorde maakt ons niet veel uit...wat het goedkoopste is:
iig:
9 volle dagen Christchurch/Nieuw Zeeland
3 volle dagen Sydney
3 volle dagen Ayers Rock/Alice Springs (ivm outback tour voor 12 uur aankomen, na 19 uur weg)
3 volle dagen Cairns
4 volle dagen Melbourne
Hebben dan nog 5 marge dagen.
4. vliegtuig
5. zo goedkoop mogelijk met zo min mogelijk tijdsverlies.
6. Rond de 2000
Er schijnt via quantas nationale vluchten voor 75 pp per vlucht te zijn. Ik kan dit niet vinden. Verder kan binnen Australie alles gewijzigd worden, wat het goedkoopste is.
pi_121407963
Weekendje Benelux. Optie is met de auto te gaan maar ik krijg meer het vakantiegevoel bij een reis met het openbaarvervoer maar dan wil ik niet duurder uit zijn.

1. waarvandaan: Groningen
2. wanneer: April
3. waarnaartoe: Benelux:
vrijdag Groningen-Antwerpen. Zaterdag Antwerpen-Brussel. Zondag Brussel-Luxemburg (stad). Maandag Luxemburg-Groningen
4. hoe: met de trein (mag intercity maar ook een sneller trein) of touringcar
5. op welke manier: Vrijdagochtend vertrekken en 's middags (of 's morgens) aankomen, za+zo zo veel mogelijk midden op de dag. Maandag zo laat mogelijk vertrekken. Qua benzine kom ik op z'n 100,- uit. Ik wil kijken of ik daar met openbaarvervoer onder kan zitten.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Via treinplanners, gebaseerd op goedkoopste tarief, geen rekening gehouden met tijden: G-A ¤20,40,- A-B ¤6,90 B-L ¤37,60, L-G ¤52,- = 116,90
Ik heb een voordeelurenkaart van de NS

[ Bericht 0% gewijzigd door Miendientje op 10-01-2013 21:27:08 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:42:10 #28
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_121430232
In 2014 wil ik proberen naar Burning Man te gaan. Dat is zo bij elkaar géén goedkope onderneming...
Om vast een budget-idee te verkrijgen de volgende vraag: (met de data van BM2013 overigens)

Waarvandaan: Nederland
Wanneer: 24 of 25 augustus aankomst
Waar naar toe: Reno, Nevada
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Prijzen: idem

Aantal overstappen is niet zo van belang

Heeft iemand ervaring met het van Europa naar het eerst bereikbare vliegveld in USA te gaan en dan ter plaatse binnenlandse vlucht(en) te regelen? Is dit goedkoper dan in één keer een vlucht boeken?

Als ik op de diverse ticketsites kijk dan is deze reis te doen vanaf ongeveer 700 euro, lijkt me dat dat voor minder moet kunnen?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:56:33 #29
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_121480085
Oké ik moet binnenkort heel goedkoop van A naar B komen. Ik wil graag op bezoek bij een vriend van me in Las Palmas. Een vriend van me heeft daar een appartementje en ik zou heel graag op vakantie willen maar heb geen cent te makken. Nou heeft hij het geregeld voor 30 euro ofzo om te vliegen, maar ik kan hem niet goed bereiken.
Ik wil dus weten hoe ik zo goedkoop mogelijk daar kan geraken. Direct vliegen of overstappen is allemaal geen probleem. Uren verblijven op 1 of ander vliegveld geen probleem. Ik ben flexibel en slaap zonder moeite in een hoekje op de grond. Graag ergens in februari of maart. Voor een week tot aan 3 weken. Ik zit al een tijdje te kijken op tickets.nl maar ik kom er echt niet uit. Ik vind het ook lastig om te zoeken omdat ik niet op een bepaalde dag weg wil gaan. Ik ben erg flexibel en werk kan ook binnen 2 weken ofzo makkelijk regelen. Ik kan maximaal 3 weken weg omdat ik geen vakantiegeld of iets krijg, dus weg zijn betekend ook gewoon niks verdienen. En ik heb natuurlijk wel gewoon kosten. Momenteel geen eigen huis dus dat scheelt maar dan nog moeten er natuurlijk dingen betaald worden> En daar is het leven ook niet gratis. Budget is MAXIMAAL 200 euro voor de reis. Ik kan daar gratis verblijven en eten en dergelijke schijnen niet heel duur te zijn.
Ik denk niet dat het mogelijk is om budget direct naar het Eiland te vliegen, en dat het misschien goedkoper is om naar Marokko te vliegen en dan met een bootje ofzo naar Las Palmas?
Ik ben echt toe aan vakantie, even uit de grijze grauwe klote zooi. Is dit mogelijk voor dit budget?

[ Bericht 12% gewijzigd door borbit op 12-01-2013 20:07:47 ]
pi_121484425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Beelzebufo het volgende:
In 2014 wil ik proberen naar Burning Man te gaan. Dat is zo bij elkaar géén goedkope onderneming...
Om vast een budget-idee te verkrijgen de volgende vraag: (met de data van BM2013 overigens)

Waarvandaan: Nederland
Wanneer: 24 of 25 augustus aankomst
Waar naar toe: Reno, Nevada
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Prijzen: idem

Aantal overstappen is niet zo van belang

Heeft iemand ervaring met het van Europa naar het eerst bereikbare vliegveld in USA te gaan en dan ter plaatse binnenlandse vlucht(en) te regelen? Is dit goedkoper dan in één keer een vlucht boeken?

Als ik op de diverse ticketsites kijk dan is deze reis te doen vanaf ongeveer 700 euro, lijkt me dat dat voor minder moet kunnen?
Vliegen naar Vegas( rond 500 euro) en dan vliegen naar Reno? Bij niet reguliere plaatsen is het vaak goedkoper idd om eerst naar een bekendere plaats te vliegen. Niet ter plaatse regelen! Wel van tevoren al boeken anders betaal je wel een hogere prijs! Je zal ook met de bus ( greyhound) vanaf Vegas kunnen. Is iets van 7 uur rijden.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  zondag 13 januari 2013 @ 20:56:13 #31
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_121520876
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef borbit het volgende:
eigen huis dus dat scheelt maar dan nog moeten er natuurlijk dingen betaald worden> En daar is het leven ook niet gratis. Budget is MAXIMAAL 200 euro voor de reis. Ik kan daar gratis verblijven en eten en dergelijke schijnen niet heel duur te zijn.
Ik denk niet dat het mogelijk is om budget direct naar het Eiland te vliegen, en dat het misschien goedkoper is om naar Marokko te vliegen en dan met een bootje ofzo naar Las Palmas?
Ik ben echt toe aan vakantie, even uit de grijze grauwe klote zooi. Is dit mogelijk voor dit budget?
Ryanair vanaf Eindhoven, 6 tm 20 februari: 118 euro, direct. Kijk even op hun site of op skyscanner.net. Voor dat bedrag moet je wel op en neer kunnen hoor in die maanden.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_121564748
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniekiller9 op 14-01-2013 21:03:31 ]
pi_121564895
1. waarvandaan : Nederland ( maakt niet uit als het goedkoper is in belgie)
j2. wanneer: rond 8 juli t/m ongeveer 1 augustus
3. waarnaartoe: Phoenix ,AZ USA
4. hoe vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.: rond de 800-900 euro

zag er een van 529 maar dan moet je 13 uur wachten op NY
pi_121587879
1. Amsterdam, Brussel, Dusseldorf (Frankfurt kan ook nog)
2. Vertrek rond 25 juni 2013, terug op 20 juli
3. Azië, voorkeur voor Maleisië of Thailand. Zijn aan het kijken voor een rondreis door Azië, landen hebben nog geen specifieke voorkeur.
4. Vliegtuig
5. Overstappen is geen probleem.
6. Vluchten naar bijvoorbeeld Singapore, goedkoopste wat ik kan vinden is 540 euro met overstap in Zurich. Niet veel geld. Maar ben ook geinteresseerd in andere vluchthaven
pi_121593948
509 euro naar Singapore vanaf Amsterdam met korte overstap in Zurich als je 25 juni heet gaat en 20 juli terug gaat. Vandaag is laatste dag van dit actietarief, te boeken via de site van Swiss.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:37:31 #36
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_121595254
Ik wil met mijn vriendin 26juli vertrekken vanaf Girona of Barceona Spanje naar marokko (willekeurige stad om vervolgens 9/10/11 dagen later terug tevliegen op Rotterdam/Eindhoven/Amsterdam.
Zo goedkoop mogelijk!
pi_121613197
Ik ben bezig een vlucht te zoeken maar ik kom er niet helemaal uit..

het plan is als volgt:

19/7/13 van Dusseldorf naar Muscat
23/7/13 van Muscat naar Colombo
10/8/13 van Colombo naar Dusseldorf

(data zijn flexibel, maar dit is het goedkoopst/gunstigst qua tijden voor zover ik het heb kunnen vinden)

ik heb op cheaptickets.nl gezocht vanwege het handige overzicht en multi-city zoekopties, maar boek liever via de site van de luchtvaartmaatschappij zelf, maar dat lukt me niet.

op cheaptickets vind ik het volgende schema voor 825 euro met Etihad airways. Prima prijs, dus ik ga naar de site van Etihad en zoek deze vluchten op met hun multi-city zoekoptie. Ik krijg dan niet de goede vlucht van Muscat naar Colombo te zien, maar een vlucht op een andere tijd met een ander vluchtnummer, en die wil ik niet. Wanneer ik zoek op de 'losse' vlucht op Etihad.com vind ik deze wel (het goede vluchtnummer). Hoe kan het dat cheaptickets andere vluchten aanbied in dit pakket dan Etihad zelf doet? Op ebookers.com vind ik wel het onderstaande schema, maar voor 910. Het liefst boek ik niet via cheaptickets, maar als dit de enige optie is.. zijn er dan risico's aan verbonden ivm die verschillende vluchten? En als dit als pakket wordt aangeboden, word je bagage dan mee getransferd? bv van Abu Dhabi naar Muscat op de eerste vlucht? Hoop dat het zo een beetje duidelijk is, dank voor de hulp alvast!! :)

vr 19/07 21:30 Dusseldorf za 20/07 05:50 Abu Dhabi EY 1998 (6h20)
za 20/07 08:45 Abu Dhabi za 20/07 09:50 Muscat EY 382 (1h05)

di 23/07 10:50 Muscat di 23/07 11:55 Abu Dhabi EY 383 (1h05)
di 23/07 23:00 Abu Dhabi wo 24/07 05:05 Colombo EY 7408 (4h35)

za 10/08 04:25 Colombo za 10/08 07:30 Abu Dhabi EY 267 (4h35)
za 10/08 08:35 Abu Dhabi za 10/08 13:40 Dusseldorf EY 1997 (7h05)
pi_121621225
Vanuit: Brussel (Parijs Londen Amsterdam of Keulen mag ook)
Naar: Mexico (stad of naar cancun)
Wanneer: Juli (eind juni als begin kan ook)
Hoe lang: 2 weken ongeveer
Hoe: vliegen; zo goedkoop mogelijk
Al gevonden: ¤706 met Iberia vanuit Brussel.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_121622417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:22 schreef miro86 het volgende:
Vanuit: Brussel (Parijs Londen Amsterdam of Keulen mag ook)
Naar: Mexico (stad of naar cancun)
Wanneer: Juli (eind juni als begin kan ook)
Hoe lang: 2 weken ongeveer
Hoe: vliegen; zo goedkoop mogelijk
Al gevonden: ¤706 met Iberia vanuit Brussel.
706 euro is een zeer scherpe prijs, zeker voor die tijd van het jaar! Veel goedkoper ga je het niet vinden denk ik, mits er werelddeal aanbiedingen van KLM zijn voor die tijd, dan vlieg je voor 600 euro op en neer naar Mexico D.F. vanaf Amsterdam.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:40:21 #40
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_121646021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 01:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

706 euro is een zeer scherpe prijs, zeker voor die tijd van het jaar! Veel goedkoper ga je het niet vinden denk ik, mits er werelddeal aanbiedingen van KLM zijn voor die tijd, dan vlieg je voor 600 euro op en neer naar Mexico D.F. vanaf Amsterdam.
706 Euro met Iberia en dan ook nog vanaf Brussel is geen goede prijs. Het is niet een over de top prijs wellicht voor die periode, maar Iberia is geen maatschappij waar een weldenkend mens vrijwillig mee zou moeten gaan vliegen.
Iemand die er vrijwillig voor kiest om met Iberia te vliegen moet preventief worden opgenomen in een inrichting.

Mijn persoonlijke aversie tegen deze Spaanse amateurs terzijde, als je eind juni kunt vertrekken, en dan is het vooral belangrijk dat het ook nog kan voor de 22ste, dan moet er met andere maatschappij naar verwachting nog wel wat goede tarieven beschikbaar komen in februari of maart. Nu boeken voor deze prijs is echt zonde.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_121648064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:40 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

706 Euro met Iberia en dan ook nog vanaf Brussel is geen goede prijs. Het is niet een over de top prijs wellicht voor die periode, maar Iberia is geen maatschappij waar een weldenkend mens vrijwillig mee zou moeten gaan vliegen.
Iemand die er vrijwillig voor kiest om met Iberia te vliegen moet preventief worden opgenomen in een inrichting.

Mijn persoonlijke aversie tegen deze Spaanse amateurs terzijde, als je eind juni kunt vertrekken, en dan is het vooral belangrijk dat het ook nog kan voor de 22ste, dan moet er met andere maatschappij naar verwachting nog wel wat goede tarieven beschikbaar komen in februari of maart. Nu boeken voor deze prijs is echt zonde.
Geen ervaring met Iberia, maar vlieg zelf altijd vanaf Brussel omdat ik dat een veel fijner vliegveld vind dan Schiphol, daarnaast is het meestal nog goedkoper ook.

Vlieg volgende week naar Puerto Vallarta met British Airways en heb dit ticket vorige week voor 730 euro aangeschaft.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_121653712
Iberia is voor mij oke (ik vind persoonlijk KLM niet beter, nooit goede ervaringen mee gehad). Overstappen in de VS is anders mega karig. Nu vooral, omdat mijn maat dan een transfer-visum nodig heeft. Daarnaast heb ik veel miles zitten bij BA.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_121654355
quote:
Vanuit: Brussel (Parijs Londen Amsterdam of Keulen mag ook)
Naar: Mexico (stad of naar cancun)
Wanneer: Juli (eind juni als begin kan ook)
Hoe lang: 2 weken ongeveer
Hoe: vliegen; zo goedkoop mogelijk
Al gevonden: ¤706 met Iberia vanuit Brussel.
-Voor 665,- met Delta bv vertrek 26 juni en terug 10 juli op Mexico city.
Voor 698,- heen op Mexico city en terug vanuit Cancun (ik weet niet waar je het liefst heen vliegt?)
Vliegen vanaf Brussel btw
-Of met de trein vanaf Antwerpen/Amsterdam voor 635,- Te boeken op KLM
-Of met de trein vanaf Brussel en vliegen vanaf Amsterdam (eind juni heen en juli terug) voor 608,- oa op vliegtickets.nl

[ Bericht 13% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 16-01-2013 21:33:17 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_121656559
Leuk. Dankje!
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:41:24 #45
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121659803
Omdat ik het zelf veel te druk heb en jullie wellicht betere resources hebben dan ik (het is toch wat, wie is hier nou de reisorganisator?!) wil ik eens kijken of jullie wat leuks kunnen vinden. Let op: het is dus een retour VAN Zuid Amerika NAAR Europa. En die zijn een stuk duurder dan andersom helaas :( Gaat om 2 volwassenen:

1. waarvandaan Liefst Bariloche (BRC), Neuquen (NQN) of Buenos Aires (EZE) mag uiteraard ook, of Osorno (ZOS) dan wel Santiago de Chile (SCL)
2. wanneer Half juni vertrek, 4 of 5 weken retour, mag vanaf een andere stad in Europa als dat goedkoper uitpakt
3. waarnaartoe Europa, liefst heen op Amsterdam of iets dat in de buurt ligt, maar elke plaats in Europa is ok als we daarna door kunnen reizen met een lowcost maatschappij naar Holanda
4. hoe vliegen uiteraard
5. op welke manier Zo goedkoop mogelijk, als het met 7x overstappen is: geen probleem
6. Welke prijzen Zelf kom ik over het algemeen niet onder de EUR 1000-1200 uit, al helemaal niet in de periode dat wij willen, maar wie weet.

Degene die me echt serieus geld kan besparen wordt beloond :P

Edit: Aangezien mijn vrouw Argentijnse is, liever niet via de US... Dat wordt een gedoe met visum etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door flipsen op 16-01-2013 22:52:19 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_121677877
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef flipsen het volgende:
Omdat ik het zelf veel te druk heb en jullie wellicht betere resources hebben dan ik (het is toch wat, wie is hier nou de reisorganisator?!) wil ik eens kijken of jullie wat leuks kunnen vinden. Let op: het is dus een retour VAN Zuid Amerika NAAR Europa. En die zijn een stuk duurder dan andersom helaas :( Gaat om 2 volwassenen:

1. waarvandaan Liefst Bariloche (BRC), Neuquen (NQN) of Buenos Aires (EZE) mag uiteraard ook, of Osorno (ZOS) dan wel Santiago de Chile (SCL)
2. wanneer Half juni vertrek, 4 of 5 weken retour, mag vanaf een andere stad in Europa als dat goedkoper uitpakt
3. waarnaartoe Europa, liefst heen op Amsterdam of iets dat in de buurt ligt, maar elke plaats in Europa is ok als we daarna door kunnen reizen met een lowcost maatschappij naar Holanda
4. hoe vliegen uiteraard
5. op welke manier Zo goedkoop mogelijk, als het met 7x overstappen is: geen probleem
6. Welke prijzen Zelf kom ik over het algemeen niet onder de EUR 1000-1200 uit, al helemaal niet in de periode dat wij willen, maar wie weet.

Degene die me echt serieus geld kan besparen wordt beloond :P

Edit: Aangezien mijn vrouw Argentijnse is, liever niet via de US... Dat wordt een gedoe met visum etc.
jun. 11 UX 42 EZE 12:10PM MAD 5:30AM 12h 20m Airbus A330 Economy (Q)
Layover in MAD 2h 35m
UX 1065 MAD 8:05AM MXP 10:20AM 2h 15m Boeing 737 Economy (Q)
jul. 10 UX 1026 ORY 8:55PM MAD 10:55PM 2h 0m Boeing 737 Economy (A)
Layover in MAD 1h 0m
UX 41 MAD 11:55PM EZE 8:10AM 13h 15m Airbus A330 Economy (A)

¤ 895,00 met Air Europa. Heen naar Milaan (+easyjet naar Amsterdam), terug vanaf Parijs (+thalys). Beide met korte overstap in Madrid.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:34:07 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121713264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
¤ 895,00 met Air Europa. Heen naar Milaan (+easyjet naar Amsterdam), terug vanaf Parijs (+thalys). Beide met korte overstap in Madrid.
Muchas gracias! Hoewel ik niet bepaald een UX fan ben is het wel het goedkoopste wat ik kon vinden. Met wat kleine aanpassingen in data en plaatsen denk ik inderdaad dat dat het wordt. Mijn bevindingen krijgen jullie later wel te horen >:)

Belofte maakt schuld, PM me je adres even en ik zorg voor een leuke beloning tzt ;)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_121719187
Eventueel anders voor 907 heen en terug op Madrid met aireuropa.
(1075 op Amsterdam ook aireuropa)

[ Bericht 40% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 18-01-2013 13:32:27 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:33:14 #49
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121719412
Nou, het voordeel van dat we nu op Rome vliegen (en geld besparen) is dat we nu gelijk aan boord kunnen van een cruiseschip dat uit Rome/Civitavecchia vertrekt en we dat bespaarde geld dubbel en dwars gaan uitgeven *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:57:13 #50
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_121728245
Van: Nederland
Naar: Marrakech of Casablanca (Marokko)
Budget: onder de 170 euro
Wanneer: medio juli, 17 juli - 6 augustus
Met: 5 mensen
Overstappen: Boeit niet, zo cheap mogelijk
Niets is wat het lijkt
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:03:46 #51
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_121730812
Met Easyjet vanaf Gatwick voor 135pond. Goedkoper vind ik zo snel niet.
Met Vueling vanaf Barcelona 130 euro.
Moet je nog wel ff op zoek naar goedkope vluchtjes naar Londen/Barcelona.

Onder de 200 moet gaan lukken is een uitdaging :)

[ Bericht 34% gewijzigd door PLAE@ op 18-01-2013 18:09:34 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:10:06 #52
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121731069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Jules4Barca het volgende:
Van: Nederland
Naar: Marrakech of Casablanca (Marokko)
Budget: onder de 170 euro
Wanneer: medio juli, 17 juli - 6 augustus
Met: 5 mensen
Overstappen: Boeit niet, zo cheap mogelijk
Wachten op Ryanair.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:20:15 #53
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_121758007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:10 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Wachten op Ryanair.
En tot wanneer moet ik ongeveer wachten?
Niets is wat het lijkt
pi_121759504
Van: Schiphol/Rotterdam/Eindhoven/Brussel/Charleroi
Naar: Girona
Wanneer: 17 tm 27 juli (flexibel)
Zelf gevonden: 166 euro vanaf Charleroi met ryanair.

Optie: Zo goedkoop mogelijk.
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:14:40 #55
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_121767515
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:20 schreef Jules4Barca het volgende:

[..]

En tot wanneer moet ik ongeveer wachten?
Hoewel de periode waarin jij wilt een relatief dure periode is, midden in de zomervakantie, zal Ryanair uiteindelijk wel de goedkoopste zijn met de rechtstreekse vlucht.
Het is wel verstandig om nog even te wachten met boeken, Ryanair vestigt een basis op Fez en Marrakesh, dus er komen meer bestemmingen en wellicht frequenties bij zodat de prijs nog wat gaat dalen.
Mijn inschatting is dat als je aan data gebonden bent maart of april de beste tijd om te boeken is, wanneer je niet aan data bent gebonden is zo'n 6 weken voor vertrek de beste tijd.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_121769654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Van: Schiphol/Rotterdam/Eindhoven/Brussel/Charleroi
Naar: Girona
Wanneer: 17 tm 27 juli (flexibel)
Zelf gevonden: 166 euro vanaf Charleroi met ryanair.

Optie: Zo goedkoop mogelijk.
ik neem aan dat je dit gevonden hebt via tix.nl , skyscanner,com, cheaptickets.nl , expedia.com of lowcostairlines.nl .
we zijn goed, maar op die manier helpen wij ook mekaar.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:20:29 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_121774295
161 vanaf Groningen 18 t/m 28. Parkeer liever in een woonwijk van Eelde dan voor veel. geld bij het vliegveld in België dus die optie kan je zo 50 euro of meer schelen :P
Of je moet anders gebracht/opgehaald worden.
pi_121907365
Hallo reizigers,

Ik ben bezig met het zoeken naar een vliegticket.

Ik ga voor een half jaar naar Argentinië en zou graag willen vertrekken rond de 28e van Februari en wil midden Augustus terug komen.

Echter is dit de eerste keer dat ik een vlucht als deze boek. Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik het beste een ticket kan boeken.

Kan iemand mij van advies dienen?

Alvast bedankt :)
pi_121908153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef alf89 het volgende:
Hallo reizigers,

Ik ben bezig met het zoeken naar een vliegticket.

Ik ga voor een half jaar naar Argentinië en zou graag willen vertrekken rond de 28e van Februari en wil midden Augustus terug komen.

Echter is dit de eerste keer dat ik een vlucht als deze boek. Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik het beste een ticket kan boeken.

Kan iemand mij van advies dienen?

Alvast bedankt :)
ligt uiteraard aan wanneer en waar vandaan, probeer CHASER
pas gevonden, best praktisch als je wat keuze wil hebben wat betreft vertrek luchthaven.
pi_121908506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Roger_ het volgende:

[..]

ligt uiteraard aan wanneer en waar vandaan, probeer CHASER
pas gevonden, best praktisch als je wat keuze wil hebben wat betreft vertrek luchthaven.
Bedankt. Ik zal eens kijken. Zelf vond ik op Delta.com tickets rond de 850 euro. Hopelijk vind ik ze nog goedkoper.
pi_121912627
800 euro met Delta vanuit Amsterdam http://www.kayak.com/flig(...)/2013-08-14-flexible

Beter vind ik niet en ga je ook niet meer vinden, denk ik. Zeker aangezien je binnenkort al wilt vertrekken.
pi_121919249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef ehouse het volgende:
800 euro met Delta vanuit Amsterdam http://www.kayak.com/flig(...)/2013-08-14-flexible

Beter vind ik niet en ga je ook niet meer vinden, denk ik. Zeker aangezien je binnenkort al wilt vertrekken.
Ik denk het ook niet. Ik heb alle links uit OP geprobeerd en kwam uiteindelijk toch op Delta uit.
Toch bedankt voor jullie hulp. De vlucht is geboekt.
pi_121950120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef alf89 het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet. Ik heb alle links uit OP geprobeerd en kwam uiteindelijk toch op Delta uit.
Toch bedankt voor jullie hulp. De vlucht is geboekt.
denk er aan de vlucht van Delta naar Zuid Amerika, daar zetten ze altijd de oudste kisten in, dus CRT monitor in het gangpad zo ongeveer gegarandeerd. Dus neem vooral het oogmasker mee!
pi_122063191
Ik ga binnenkort naar Seattle voor mijn werk en wil daarna een paar dagen op familiebezoek in Eugene (uurtje vliegen vanaf Seattle) en dan terug naar huis. Nou zijn er sowieso maar weinig zoekmachines waar je meerdere bestemmingen kan zoeken en ik vind niets wat echt ideaal is (betaalbaar, op goede tijden en zonder eindeloos veel overstaptijd). De beste optie is tot nu toe twee losse retourtickets AMS - SEA en SEA - EUG, maar die krijg ik niet op elkaar aangesloten. Ik wil graag direct vanaf Eugene door naar Nederland en vind het daarbij prima om op Seattle over te stappen, maar dit krijg ik niet als transferoptie in de zoekmachine boven. Qua tijd zou het makkelijk haalbaar moeten zijn (ruim 6 uur overstaptijd). Ik kan natuurlijk twee losse tickets boeken, maar vind dat nogal een risico en gedoe. Zijn er mogelijkheden om twee losse tickets tot transfer om te bouwen, of hangt dat van de maatschappij af? Iemand tips?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122071769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef Roger_ het volgende:

[..]

denk er aan de vlucht van Delta naar Zuid Amerika, daar zetten ze altijd de oudste kisten in, dus CRT monitor in het gangpad zo ongeveer gegarandeerd. Dus neem vooral het oogmasker mee!
Goed om te weten. Even zorgen dat ik dus zelf wat materiaal aan muziek en films meeneem. Of zie ik dit verkeerd?

Oogmasker begin ik niet aan. Gewoon ogen dicht doen en slapen.
pi_122079920
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef alf89 het volgende:

[..]

Goed om te weten. Even zorgen dat ik dus zelf wat materiaal aan muziek en films meeneem. Of zie ik dit verkeerd?

Oogmasker begin ik niet aan. Gewoon ogen dicht doen en slapen.
ik ben normaal ook van de oogjes dicht en snaveltjes toe, maar die CRT daar draaien ze in loops reclame op die nog al eens veel flikkerde op alle drie de vluchten die ik heb gehad. ( allen Atlanta - Santiago , naar wat ik begreep van mede reizigers is dat standaard, op zuid Amerika )
Het zijn over het algemeen nacht vluchten, dus ja, of je, je eigen entertainment mee neemt.
Ik was blij dat ik een keer een terug vlucht moest omboeken, en ze hadden voor de afwisseling eens een non refundable/changable ticket gekocht, was een retour met Air Canada Santiago - Frankfurt goedkoper als een enkeltje naar Amsterdam met Delta/KLM. Haluja. Verschil tussen Heaven and Hell.
pi_122080001
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Roger_ het volgende:

[..]

ik ben normaal ook van de oogjes dicht en snaveltjes toe, maar die CRT daar draaien ze in loops reclame op die nog al eens veel flikkerde op alle drie de vluchten die ik heb gehad. ( allen Atlanta - Santiago , naar wat ik begreep van mede reizigers is dat standaard, op zuid Amerika )
Het zijn over het algemeen nacht vluchten, dus ja, of je, je eigen entertainment mee neemt.
Ik was blij dat ik een keer een terug vlucht moest omboeken, en ze hadden voor de afwisseling eens een non refundable/changable ticket gekocht, was een retour met Air Canada Santiago - Frankfurt goedkoper als een enkeltje naar Amsterdam met Delta/KLM. Haluja. Verschil tussen Heaven and Hell.
Hoewel ik hier van baal, ben ik blij om nu al dit te horen. Zo kan ik mij prima voorbereiden hierop.
pi_122107568
Iemand enig idee of er nog bijzonder goede deals te krijgen zijn voor een vlucht naar New York? Denk erover om in de zomer heen te gaan, vind nu prijzen van 550 euro voor een directe vlucht met KLM.. Dat lijkt mij eigenlijk al heel netjes, maar is er iets beters?

Wel graag een directe vlucht want vind overstappen zonde van mijn tijd (tenzij het 200 euro scheelt ofzo)
pi_122107642
quote:
11s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand enig idee of er nog bijzonder goede deals te krijgen zijn voor een vlucht naar New York? Denk erover om in de zomer heen te gaan, vind nu prijzen van 550 euro voor een directe vlucht met KLM.. Dat lijkt mij eigenlijk al heel netjes, maar is er iets beters?

Wel graag een directe vlucht want vind overstappen zonde van mijn tijd (tenzij het 200 euro scheelt ofzo)
Via KLM was het een week geleden in de werelddealweken nog 420.
pi_122107987
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Via KLM was het een week geleden in de werelddealweken nog 420.
Die zie ik nu uberhaupt niet meer :o staat vanaf 550..
pi_122111102
Ik zat eens te denken om een weekend te gaan snowboarden in Zwitserland (omgeving Zurich). Amsterdam -> Zurich met KLM kom ik uit op iets van 180 euro in maart. Voorkeur gaat uit via Rotterdam, maar Geneve is weer uitgesloten :P.

Voor zover ik kan overzien kan het ook met Transavia van Rotterdam naar Geneve. Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Plus nog een vraag, ik heb zo'n handbagage koffertje waar alles zo'n beetje inpast, kan ik dan mijn snowboard als 'normale' bagage inchecken bij KLM? Of geldt daar een toeslag voor?

[ Bericht 17% gewijzigd door Sport_Life op 27-01-2013 14:09:53 ]
pi_122115192
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat eens te denken om een weekend te gaan snowboarden in Zwitserland (omgeving Zurich). Amsterdam -> Zurich met KLM kom ik uit op iets van 180 euro in maart. Voorkeur gaat uit via Rotterdam, maar Geneve is weer uitgesloten :P.

Voor zover ik kan overzien kan het ook met Transavia van Rotterdam naar Geneve. Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Plus nog een vraag, ik heb zo'n handbagage koffertje waar alles zo'n beetje inpast, kan ik dan mijn snowboard als 'normale' bagage inchecken bij KLM? Of geldt daar een toeslag voor?
http://www.lowcostairlines.nl/
probeer dit eens
pi_122130447
Heeft hier iemand ervaring met Iceland Air? Ze bieden namelijk een erg aantrekkelijke prijs om van Amsterdam naar Denver te vliegen. Ik zie dat ze in Economy standaard niet gratis eten / drinken aanbieden maar dat is niet zo'n probleem aangezien de goedkoopste concurrenten zo'n 200 Euro duurder zijn per ticket. Zijn de vliegtuigen wel OK? Boeing 757 zag ik met personal entertainment.

Of kan iemand een nog betere deal vinden?

wanneer? vanaf het weekend 6 juli voor 2 weken (mag dus ook later vertrek in juli zijn).
vanaf? Amsterdam, Brussel. Dusseldorf, Keulen (ergens niet te ver van Maastricht dus).
waar naartoe? Denver International Airport
Tot nu toe gevonden? Zo'n 850 Euro per ticket (we vliegen met 2 volwassenen en 1 kind).

bedankt alvast
Alpha kenny one
pi_122143345
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat eens te denken om een weekend te gaan snowboarden in Zwitserland (omgeving Zurich). Amsterdam -> Zurich met KLM kom ik uit op iets van 180 euro in maart. Voorkeur gaat uit via Rotterdam, maar Geneve is weer uitgesloten :P.

Voor zover ik kan overzien kan het ook met Transavia van Rotterdam naar Geneve. Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Plus nog een vraag, ik heb zo'n handbagage koffertje waar alles zo'n beetje inpast, kan ik dan mijn snowboard als 'normale' bagage inchecken bij KLM? Of geldt daar een toeslag voor?
Je kunt evt kijken of je een goedkoop ticket kan scoren naar Basel met EasyJet. Uurtje met bus/trein naar Zürich. Anders kun je ook nog de nachttrein nemen naar Zürich (via nshispeed.nl of bahn.de) - maar dat kan ik je niet aanbevelen als je langer bent dan 1.75m ;)
pi_122343768
1. Helsinki (enkele reis)
2. 23 of 24 Juli, wat het goedkoopst is :p
3. Amsterdam
4. Vliegtuig

Daarnaast zocht ik ook nog een enkeltje naar Riga vanaf Nederland (luchthaven maakt niet uit) op 10 Juli :)
pi_122343886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:23 schreef Kadoex het volgende:
1. Helsinki (enkele reis)
2. 23 of 24 Juli, wat het goedkoopst is :p
3. Amsterdam
4. Vliegtuig

Daarnaast zocht ik ook nog een enkeltje naar Riga vanaf Nederland (luchthaven maakt niet uit) op 10 Juli :)
denk dat dit een hele goede link voor je is
http://www.lowcostairlines.nl/
pi_122345759
Iemand bekend met vluchten in Juni of Juli naar Rio en terug ergens vanaf Porto Alegre vliegen? Kan voorlopig alleen maar tickets van 1000 euro vinden maar het moet toch ook voor 800 kunnen?
pi_122362940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend met vluchten in Juni of Juli naar Rio en terug ergens vanaf Porto Alegre vliegen? Kan voorlopig alleen maar tickets van 1000 euro vinden maar het moet toch ook voor 800 kunnen?
heb slecht nieuws voor je , dat zijn inderdaad de prijzen die kant op, misschien dat je met Delta over Atlanta kan vliegen, of eventueel nog een of andere optie met Air France over CDG .

ik klop het niet op tix.nl in, zie dat er best vele opties zijn, heb nu wat gezien dat er opties zijn rond de 800,- op Rio. met BA en Iberia, maar daar moet je dan nog de ruimbagage bij tellen voor de vlucht op Madrid
pi_122368527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Roger_ het volgende:

[..]

heb slecht nieuws voor je , dat zijn inderdaad de prijzen die kant op, misschien dat je met Delta over Atlanta kan vliegen, of eventueel nog een of andere optie met Air France over CDG .

ik klop het niet op tix.nl in, zie dat er best vele opties zijn, heb nu wat gezien dat er opties zijn rond de 800,- op Rio. met BA en Iberia, maar daar moet je dan nog de ruimbagage bij tellen voor de vlucht op Madrid
Plan is nu om naar Buenos Aires te vliegen en vanaf dara richting Rio te rijden maar dat zou een kleine tegenvaller zijn! Hoewel de kosten verder dermate laag liggen dat het wel haalbaar blijft! tix.nl is dus een goede site? En die extra bagage is ook maar max 50 neem ik aan?
pi_122377367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 03:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Plan is nu om naar Buenos Aires te vliegen en vanaf dara richting Rio te rijden maar dat zou een kleine tegenvaller zijn! Hoewel de kosten verder dermate laag liggen dat het wel haalbaar blijft! tix.nl is dus een goede site? En die extra bagage is ook maar max 50 neem ik aan?
er zijn hier mensen die zweren op skyscanner.com , zelf zweer ik meer op tix.nl omdat die wat meer mogelijkheden heeft, en voor mij heel handig, het is een van de weinige sites die QKL ; Keulen trein station, in zijn berekening mee kan nemen. En ze hebben de optie om van af een ander vliegveld terug te vliegen als waar je op vliegt.
Ik gebruik ook wel eens chaser.nl , omdat die de mogelijkheid hebben om te kiezen voor vliegvelden "Nederland en omgeving"

wat betreft je ruim bagage voor Iberia express, ik moet het ook op zoeken HIER onderaan de pagina staat dat het 60,- kost .
pi_122378134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Roger_ het volgende:

[..]

heb slecht nieuws voor je , dat zijn inderdaad de prijzen die kant op, misschien dat je met Delta over Atlanta kan vliegen, of eventueel nog een of andere optie met Air France over CDG .

ik klop het niet op tix.nl in, zie dat er best vele opties zijn, heb nu wat gezien dat er opties zijn rond de 800,- op Rio. met BA en Iberia, maar daar moet je dan nog de ruimbagage bij tellen voor de vlucht op Madrid
Dat was dan zeker niet vanuit Nederland, want Iberia (express) vliegt niet meer op Nederland. Of een AMS/RTM-LHR-MAD-GIG vlucht, maar dat lijkt mij ook niet de meest optimale/goedkoper route :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_122378544
Wil van de zomer +- 3 weken naar Japan (regio Tokyo/Osaka), heen vanaf 8 juli en terug voor eind augustus. Vertrek vanaf Amsterdam of Zurich, maar Belgie, Duitsland of Italie is ook prima als het echt scheelt.

Goedkoopste wat ik gevonden heb is plm 650 euro met Aeroflot, wat op zich natuurlijk een prima prijs is gegeven het seizoen. Iemand nog iets beters in de aanbieding?
pi_122384537
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:51 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dat was dan zeker niet vanuit Nederland, want Iberia (express) vliegt niet meer op Nederland. Of een AMS/RTM-LHR-MAD-GIG vlucht, maar dat lijkt mij ook niet de meest optimale/goedkoper route :)
kan zijn dat ik DUS standaard inklop, wat ik nu zo zie heb je inderdaad gelijk zou kunnen hebben.
Ik bedoelde ook
óf vluchten van Delta met een tussenstop op Atlanta ( heen én terug :) )
óf vluchten met Air France met een europese vlucht naar CDG en van af daar naar Zuid Amerika
óf een vlucht met BA over LHR , maar niet een combinatie natuurlijk.
van uit de regio Nederland zijn er relatief weinig rechtstreekse vluchten op Zuid Amerika ( even uit mijn ervaring spreken, naar de bestemmingen waar ik heen ben geweest)
pi_122440109
Van: Nederland
Naar: de zon
Budget: onder de 500 euro pp all in
Wanneer: 8 dagen tussen 15 en 24 februari
Overstappen: zo cheap mogelijk

Vooral onder de 500 euro blijven is tot nu toe niet te doen. Al gecheckt voor egypte, maar dat is prijzig, de betaalbare landen tikken net de 18 graden aan op dit moment.
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_122441575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend met vluchten in Juni of Juli naar Rio en terug ergens vanaf Porto Alegre vliegen? Kan voorlopig alleen maar tickets van 1000 euro vinden maar het moet toch ook voor 800 kunnen?
Je kan beter retour vliegen op Rio en een apart ticket Porto Alegro-Rio erbij voor 50 euro.
Retourtje met Delta rond de 600 en rechtstreeks rond de 700.
Te vinden via oa skyscanner.nl. Diverse data in juni en juli
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_122473994
1. waarvandaan: Nederland
2. wanneer: 19-04-2013 t/m 24-04-2013
3. waarnaartoe: Istanbul
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Transavia 150¤ (incl bagage 180¤)

Iemand die iets kan vinden wat goedkoper is?
Eskimo Joe
  maandag 4 februari 2013 @ 19:22:26 #87
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_122475288
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef uppie83 het volgende:
Van: Nederland
Naar: de zon
Budget: onder de 500 euro pp all in
Wanneer: 8 dagen tussen 15 en 24 februari
Overstappen: zo cheap mogelijk

Vooral onder de 500 euro blijven is tot nu toe niet te doen. Al gecheckt voor egypte, maar dat is prijzig, de betaalbare landen tikken net de 18 graden aan op dit moment.
Sharm-el-Sheik, half pension is 500 euro bij Corendon.
pi_122481066
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland, maakt vrij weinig uit vanaf waar.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 15 of 14 maart vertrekken, terugkomst tussen 18 en 21. ligt eraan welke het goedkoopst uitpakt.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Tallinn, Estland.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Het liefst niet overstappen, dan zou ik in Helsinki moeten overnachten in mijn eentje. Daar heb ik vrij weinig trek in.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 232 euro, via SkyScanner maar dat is nog met overstap. Liefst zonder..

Ik heb overigens al een slaapplaats in Tallinn.
pi_122482916
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef d1ce het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland, maakt vrij weinig uit vanaf waar.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 15 of 14 maart vertrekken, terugkomst tussen 18 en 21. ligt eraan welke het goedkoopst uitpakt.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Tallinn, Estland.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Het liefst niet overstappen, dan zou ik in Helsinki moeten overnachten in mijn eentje. Daar heb ik vrij weinig trek in.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 232 euro, via SkyScanner maar dat is nog met overstap. Liefst zonder..

Ik heb overigens al een slaapplaats in Tallinn.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Roger_ het volgende:
mijn standaard tip,

http://www.lowcostairlines.nl/

kan ik dit niet ergens instellen dat deze reactie automatisch ge post wordt in elk topic wat geöpend wordt ?
nog makkelijker kan ik het niet maken
http://www.lowcostairlines.nl/estland/tallinn
pi_122483267
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Roger_ het volgende:

[..]

[..]

nog makkelijker kan ik het niet maken
http://www.lowcostairlines.nl/estland/tallinn
Site is best okay om een overzicht van rechtstreekse vluchten te krijgen. Je mist alleen altijd de actuele prijzen nog (zit over het algemeen geen feed achter), plus connecties worden niet weergegeven. Naar Tallinn heb je goede opties met bijv. SAS via Kopenhagen/Stockholm, Air Baltic via Riga of Finnair via Helsinki (die vaak ook goedkoper uit kunnen vallen dan de rechtstreekse Estonian Air vlucht die lowcost weergeeft, afhankelijk van de data).
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_122484617
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Site is best okay om een overzicht van rechtstreekse vluchten te krijgen. Je mist alleen altijd de actuele prijzen nog (zit over het algemeen geen feed achter), plus connecties worden niet weergegeven. Naar Tallinn heb je goede opties met bijv. SAS via Kopenhagen/Stockholm, Air Baltic via Riga of Finnair via Helsinki (die vaak ook goedkoper uit kunnen vallen dan de rechtstreekse Estonian Air vlucht die lowcost weergeeft, afhankelijk van de data).
Het probleem is dat ik de volgende dag pas naar Tallinn vlieg, het zou mij te veel geld kosten om een nacht in Helsinki te verblijven. De optie om via Stockholm of Kopenhagen te vliegen is dat ook met een overstap (en overnachting)?
pi_122484762
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Site is best okay om een overzicht van rechtstreekse vluchten te krijgen. Je mist alleen altijd de actuele prijzen nog (zit over het algemeen geen feed achter), plus connecties worden niet weergegeven. Naar Tallinn heb je goede opties met bijv. SAS via Kopenhagen/Stockholm, Air Baltic via Riga of Finnair via Helsinki (die vaak ook goedkoper uit kunnen vallen dan de rechtstreekse Estonian Air vlucht die lowcost weergeeft, afhankelijk van de data).
dat gedeelte staat verder onderaan,
pi_122486854
Ik wil graag weer terug naar Bangkok (BKK) met mijn vriendin; kunnen jullie helpen voor een ticket?

Mogelijk vanaf Düsseldorf, Keulen-Bohn, Amsterdam of Frankfurt am Main (in oplopende prioriteit - liefst Dusseldorf dus). Woon bij de grens vandaar.
Datum: 15-16 Juli tot 4-5 Augustus

Wij hadden laatst een ticket gevonden voor 540, maar helaas was onze data nog niet verwerkt op werk.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122506929
heb al wat rond gekeken op de "reguliere"sites.
maar aangezien het nog even duurt (november) weet ik niet of ik nog moet wachten?

Waarheen, Vietnam ( Saigon heen, Hanoi terug)
Wanneer; 10 mei heen en 30 mei terug
Vanaf: Ams, Bru

graag jullie tips.
pi_122509035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef jenb2002 het volgende:
heb al wat rond gekeken op de "reguliere"sites.
maar aangezien het nog even duurt (november) weet ik niet of ik nog moet wachten?

Waarheen, Vietnam ( Saigon heen, Hanoi terug)
Wanneer; 10 mei heen en 30 mei terug
Vanaf: Ams, Bru

graag jullie tips.
tix.nl China Southern ¤ 670,- inclusief de administratie kosten
pi_122516700
Ik heb een dagje Eurodisney aangeboden gekregen. :)
Mits ik zelf zorg dat ik er kan komen. En aangezien ik geen zin heb om in mijn eentje uren in de auto te zitten en een hekel heb aan bussen ben ik op zoek gegaan naar andere oplossingen. Mijn beste optie tot dusver: met de auto naar Brussel Zuid en daar de TGV naar Marne-la-Vallee. Vliegtuig lijkt me geen optie, dan kan ik beter alsnog vijf uur achter het stuur kruipen.

Maar misschien hebben jullie nog betere ideeën.

De details:
Retour Weert - Marne-la-Vallee.
Auto ter beschikking vanaf Weert, tot anderhalf uur rijden geen bezwaar.
Data: op het moment ga ik uit van maandag 25 maart, indien haalbaar in 1 dag heen en terug maar een overnachtingsplek kan ook geregeld worden. Het maakt me dan niet uit of ik maandagavond laat vertrek (en dinsdag laat terug) of maandag heel vroeg vertrek (en dinsdag vroeg terug). Ik ben flexibel in data, zolang het maar tussen 24 en 28 maart is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122517850
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een dagje Eurodisney aangeboden gekregen. :)
Mits ik zelf zorg dat ik er kan komen. En aangezien ik geen zin heb om in mijn eentje uren in de auto te zitten en een hekel heb aan bussen ben ik op zoek gegaan naar andere oplossingen. Mijn beste optie tot dusver: met de auto naar Brussel Zuid en daar de TGV naar Marne-la-Vallee. Vliegtuig lijkt me geen optie, dan kan ik beter alsnog vijf uur achter het stuur kruipen.

Maar misschien hebben jullie nog betere ideeën.

De details:
Retour Weert - Marne-la-Vallee.
Auto ter beschikking vanaf Weert, tot anderhalf uur rijden geen bezwaar.
Data: op het moment ga ik uit van maandag 25 maart, indien haalbaar in 1 dag heen en terug maar een overnachtingsplek kan ook geregeld worden. Het maakt me dan niet uit of ik maandagavond laat vertrek (en dinsdag laat terug) of maandag heel vroeg vertrek (en dinsdag vroeg terug). Ik ben flexibel in data, zolang het maar tussen 24 en 28 maart is.
ik denk dat de makkelijkste optie is. rijden tot Herzogenrath, daar kun je gratis bij het station parkeren, daar de boemel naar Aken, daar de ICE/Thalys naar Brussel, en voila
check de site van de Duitse Spoorwegen

pi_122517949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Roger_ het volgende:

[..]

ik denk dat de makkelijkste optie is. rijden tot Herzogenrath, daar kun je gratis bij het station parkeren, daar de boemel naar Aken, daar de ICE/Thalys naar Brussel, en voila
check de site van de Duitse Spoorwegen

[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel veel reistijd. Alleen al vier uur van Aachen naar Parijs. En dan van tevoren nog naar Herzogenrath en boemelen. Als ik via Brussel ga ben ik uit en thuis in vier uur (als alles meezit).

Of zie ik het verkeerd? :@ Bedankt voor het meekijken in ieder geval. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122518500
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel veel reistijd. Alleen al vier uur van Aachen naar Parijs. En dan van tevoren nog naar Herzogenrath en boemelen. Als ik via Brussel ga ben ik uit en thuis in vier uur (als alles meezit).

Of zie ik het verkeerd? :@ Bedankt voor het meekijken in ieder geval. :Y
je kan uiteraard bij Brussel Midi je auto zetten, maar als je van weert naar Brussel rijdt, ik zelf zou dan die twee uur nog effe door rijden naar Parijs.
Weert - Brussel Midi = 1¾ uur . ( zonder file, met 10 uur )
Weert - Disneyland Parijs is 4½ uur , let wel op veel werkzaamheden tussen Luik en Mons.

ter hoogte van Peronne een simpel hotelletje pakken, Campagnille of Etapp.

Vliegen vanuit Weert is inderdaad niet te doen, alleen vanuit Amsterdam, Düsseldorf of Keulen, zijn er rechtstreekse vluchten.

persoonlijk zelf zou ik rijden, maar dan ben ik ook een beetje gewend om kilometer te vreten.
pi_122524091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:52 schreef Roger_ het volgende:

[..]

je kan uiteraard bij Brussel Midi je auto zetten, maar als je van weert naar Brussel rijdt, ik zelf zou dan die twee uur nog effe door rijden naar Parijs.
Weert - Brussel Midi = 1¾ uur . ( zonder file, met 10 uur )
Weert - Disneyland Parijs is 4½ uur , let wel op veel werkzaamheden tussen Luik en Mons.

ter hoogte van Peronne een simpel hotelletje pakken, Campagnille of Etapp.

Vliegen vanuit Weert is inderdaad niet te doen, alleen vanuit Amsterdam, Düsseldorf of Keulen, zijn er rechtstreekse vluchten.

persoonlijk zelf zou ik rijden, maar dan ben ik ook een beetje gewend om kilometer te vreten.
ik ben niet zo'n kilometervreter, en zeker niet in mijn eentje voor of na een dag rondsjouwen door het park. En als ik een gunstig treintarief kan pakken ben ik qua kosten volgens mij ook nog goedkoper uit dan op en neer rijden met de auto. En daarom kwam ik het ook hier vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122528077
tickets van belgie -> via trein naar schiphol --> bestemming

Moet ik dan ook eerst naar belgie gaan? Of kan ik direct naar schiphol gaan
pi_122528794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
tickets van belgie -> via trein naar schiphol --> bestemming

Moet ik dan ook eerst naar belgie gaan? Of kan ik direct naar schiphol gaan
in principe niet, in de praktijk, zou ik het niet doen. al vaak hier besproken.
KLM mag je de vlucht niet weigeren, maar dan sta je daar op schiphol, en doen ze het wel kun je praten als brugman, ze laten je niet toe, kun je achteraf wel gaan procederen, of dan maar een nieuw ticket kopen en achteraf terug eisen.
Maar om dan met hoge bloeddruk je vakantie te beginnen. ik kan het afraden
pi_122529183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Roger_ het volgende:

[..]

in principe niet, in de praktijk, zou ik het niet doen. al vaak hier besproken.
KLM mag je de vlucht niet weigeren, maar dan sta je daar op schiphol, en doen ze het wel kun je praten als brugman, ze laten je niet toe, kun je achteraf wel gaan procederen, of dan maar een nieuw ticket kopen en achteraf terug eisen.
Maar om dan met hoge bloeddruk je vakantie te beginnen. ik kan het afraden
Ok. Hoe zit het precies met de tickets dan? Moet je dan in belgie de tickets ophalen? En kan je dat dan een dag van tevoren doen?
pi_122529823
ik ben een keer via Brussel Midi en dan naar CDG (Charles de Goulle; Parijs) gereisd met de Thalys, toen was het niet mogelijk om online in te checken, en moest dat aan de AirFrance balie in Brussel Midi zelf zijn, daar worden dan ook je boarding cards uit geprint.
De bagage moest ik zelf mee nemen, bij de trein afgeven, en op CDG weer op pikken, en zelf naar de dropoff balie sleuren.
Wat ik begrepen heb is in Antwerpen, een vergelijkbare service.
Je kan wel op de terug weg de trein reis over slaan, ik weet even niet precies hoe het gaat in Schiphol (heb begrepen dat het anders gaat als in CDG) als je terug vliegt, en je checked daar je koffers in, dan moet je daar aan de balie aangeven dat ze de koffers maar tot Amsterdam moeten labelen, zodat je dan Taxfree inkopen in je bagage kan doen.
pi_122531312
Zojuist een mooie aanbieding naar Japan geboekt met 1 overstap zowel op heen als terugweg.

Nu wil ik op de terugweg tijdens transfer uitstappen en resterende 'kwart' ticket verloren laten gaan, ik vervolg mn reis vanaf tussenstop op andere manier.

Ik weet dat je niet halverwege kan opstappen maar uitstappen? Doen ze daar moeilijk over (let wel; er is ruimbagage dat ook unloaded moet worden).
pi_122533078
Dit is ook een goed topic waar bovenstaande twee vragen ook regelmatig naar voren komen ;) TRV / Vragen over vliegen #26 (e-tickets, inchecken, bagage, etc.)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_122538200
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Je kan beter retour vliegen op Rio en een apart ticket Porto Alegro-Rio erbij voor 50 euro.
Retourtje met Delta rond de 600 en rechtstreeks rond de 700.
Te vinden via oa skyscanner.nl. Diverse data in juni en juli
Goede tip inderdaad, vliegen op de ene stad en terug vanaf de andere stad komt duurder uit ja.
pi_122547209
1. waarvandaan je wilt reizen, Nederland (Maakt niet zoveel uit waar. Ik heb studenten week ov. Als de reis maar goedkoop is.
2. wanneer je wilt reizen, Het liefst vrijdag 1 maart tot maandag 4 maart. Dagje eerder, later of langer maakt me niet zoveel uit.
3. waarnaartoe je wilt reizen, Berlijn!
4. hoe je wilt reizen, trein of vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Veel rond de 100 euro maar vraag me af of het goedkoper kan.
pi_122548468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:30 schreef Eline92 het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, Nederland (Maakt niet zoveel uit waar. Ik heb studenten week ov. Als de reis maar goedkoop is.
2. wanneer je wilt reizen, Het liefst vrijdag 1 maart tot maandag 4 maart. Dagje eerder, later of langer maakt me niet zoveel uit.
3. waarnaartoe je wilt reizen, Berlijn!
4. hoe je wilt reizen, trein of vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Veel rond de 100 euro maar vraag me af of het goedkoper kan.
Bus is geen optie?
pi_122549352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Bus is geen optie?
Zou ook kunnen
pi_122591984
Iemand een idee waar ik, voor een acceptabele prijs, tickets kan vinden naar Bangkok?

15 juli tot 4 augustus
vertrek van dusseldorf, keulen-bohn, amsterdam of frankfurt (woon dicht bij de Duitse grens in limburg)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122629415
Even een simpele vraag over boeken naar Azie:
Ik zat nu te kijken voor september, en dan is de prijs nog zeer goed: rond de 650 euro. Hoeveel tijd van te voren moet je boeken wil het niet te ver omhoog gaan? Want ik hou er niet van nu al voor september te boeken maar wil ook geen hoofdprijs betalen in juni voor september,.
pi_122643985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:30 schreef Eline92 het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, Nederland (Maakt niet zoveel uit waar. Ik heb studenten week ov. Als de reis maar goedkoop is.
2. wanneer je wilt reizen, Het liefst vrijdag 1 maart tot maandag 4 maart. Dagje eerder, later of langer maakt me niet zoveel uit.
3. waarnaartoe je wilt reizen, Berlijn!
4. hoe je wilt reizen, trein of vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Veel rond de 100 euro maar vraag me af of het goedkoper kan.
Quer-durchs-land-ticket van de Deutsche Bahn. Daarmee mag je op iedere RE/IR/IRE/S-bahn mee in Duitsland. Kost ¤42,- per dag voor 1 persoon, ¤50 voor 2 personen. Zie: http://www.bahn.de/region(...)er-durchs-land.shtml
pi_122646011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef Zocalo het volgende:
Even een simpele vraag over boeken naar Azie:
Ik zat nu te kijken voor september, en dan is de prijs nog zeer goed: rond de 650 euro. Hoeveel tijd van te voren moet je boeken wil het niet te ver omhoog gaan? Want ik hou er niet van nu al voor september te boeken maar wil ook geen hoofdprijs betalen in juni voor september,.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef Zocalo het volgende:
Even een simpele vraag over boeken naar Azie:
Ik zat nu te kijken voor september, en dan is de prijs nog zeer goed: rond de 650 euro. Hoeveel tijd van te voren moet je boeken wil het niet te ver omhoog gaan? Want ik hou er niet van nu al voor september te boeken maar wil ook geen hoofdprijs betalen in juni voor september,.
Ik heb precies dezelfde vraag... ik wil in juli-augustus vertrekken naar bangkok.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122666398
Ik zet hem hier gewoon nog een keer neer vanwege goede hoop, ik ben van plan morgen te gaan boeken.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland, maakt vrij weinig uit vanaf waar.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 14 t/m 19 maart
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Tallinn, Estland.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk, zonder over te stappen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 339 euro incl. Taxen en toeslagen e.d. (via gate1)

Ik heb overigens al een slaapplaats in Tallinn.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:37:03 #116
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_122670603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:32 schreef d1ce het volgende:
Ik zet hem hier gewoon nog een keer neer vanwege goede hoop, ik ben van plan morgen te gaan boeken.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland, maakt vrij weinig uit vanaf waar.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 14 t/m 19 maart
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Tallinn, Estland.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk, zonder over te stappen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 339 euro incl. Taxen en toeslagen e.d. (via gate1)

Ik heb overigens al een slaapplaats in Tallinn.
14 tm 19 maart: 176 euro, 14 tm 18 maart: 161 euro. Dan vlieg je met Finnair via Helsinki. Dus wel een tussenstop. Eventueel kun je er voor kiezen om naar Helsinki te vliegen en vanaf daar de ferry naar Tallinn te nemen. Helaas vliegt Ryanair niet meer vanaf Weeze op Tallinn.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_122671861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:37 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

14 tm 19 maart: 176 euro, 14 tm 18 maart: 161 euro. Dan vlieg je met Finnair via Helsinki. Dus wel een tussenstop. Eventueel kun je er voor kiezen om naar Helsinki te vliegen en vanaf daar de ferry naar Tallinn te nemen. Helaas vliegt Ryanair niet meer vanaf Weeze op Tallinn.
Dus 339 euro is de goedkoopste optie om rechtstreeks te gaan?
pi_122675080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dus 339 euro is de goedkoopste optie om rechtstreeks te gaan?
te voet is uiteraard het goedkoopste :P
pi_122679112
Heb even een heel moeilijke kwestie.

Ik wil graag woensdag 7 maart na 18.00 uur vanaf Amsterdam of alles wat na 16.00 uur vanaf Amsterdam te bereizen is naar Lissabon. Ik wil zaterdagochtend 9 maart 14.00 uur terug zijn in Amsterdam, en kom dan vanuit Porto.

Het enige wat van belang is, is dat ik donderdagavond in Lissabon ben en vrijdagavond in Porto. Het maakt me dus ook niet uit om eventueel donderdagochtend nog te vertrekken.

Kom zelf niet heel veel verder, nergens is een echte "via" trip te plannen, en ik kan zo 1-2-3 ook niet vinden of er nachttreinen rijden van Porto - Lissabon (dan zou ik een vroege vlucht terug vanuit Lissabon kunnen pakken). Wie kan me helpen?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:46:30 #120
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122681549
Reisverslaggeefster worden is mijn inziens de goedkoopste oplossing... ^O^

Let vooral op de zinsnedes

Mijn hyperactiviteit is onuitroeibaar."
Ook zal ze er langere tijd verblijven.
Daardoor kon ze lange tijd niet werken

Langere vacanties betaald door de belastingbetaler via BNN zal die gluipererige reisverslaafde kut vast wel helpen.. :Y

http://www.telegraaf.nl/p(...)amma_Floortje__.html
pi_122681755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Extrawelt het volgende:
Heb even een heel moeilijke kwestie.

Ik wil graag woensdag 7 maart na 18.00 uur vanaf Amsterdam of alles wat na 16.00 uur vanaf Amsterdam te bereizen is naar Lissabon. Ik wil zaterdagochtend 9 maart 14.00 uur terug zijn in Amsterdam, en kom dan vanuit Porto.

Het enige wat van belang is, is dat ik donderdagavond in Lissabon ben en vrijdagavond in Porto. Het maakt me dus ook niet uit om eventueel donderdagochtend nog te vertrekken.

Kom zelf niet heel veel verder, nergens is een echte "via" trip te plannen, en ik kan zo 1-2-3 ook niet vinden of er nachttreinen rijden van Porto - Lissabon (dan zou ik een vroege vlucht terug vanuit Lissabon kunnen pakken). Wie kan me helpen?
Lijken me wat lastige eisen, hoort daar ook een groot budget bij? zo ja:

woensdag 17:50 ams-lis (tap,skyscanner) 222
of donderdag 09:25-1835 easyjet 120

vrijdag trein lis-porto http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgnextoid=a4f6f9e12a584010VgnVCM1000007b01a8c0RCRD&lang=en
+- 30 euro. 3 uur

zaterdag porto-ams
06:05-13:45 (skyscanner, lufthansa) 313
pi_122682113
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Extrawelt het volgende:
Heb even een heel moeilijke kwestie.

Ik wil graag woensdag 7 maart na 18.00 uur vanaf Amsterdam of alles wat na 16.00 uur vanaf Amsterdam te bereizen is naar Lissabon. Ik wil zaterdagochtend 9 maart 14.00 uur terug zijn in Amsterdam, en kom dan vanuit Porto.

Het enige wat van belang is, is dat ik donderdagavond in Lissabon ben en vrijdagavond in Porto. Het maakt me dus ook niet uit om eventueel donderdagochtend nog te vertrekken.

Kom zelf niet heel veel verder, nergens is een echte "via" trip te plannen, en ik kan zo 1-2-3 ook niet vinden of er nachttreinen rijden van Porto - Lissabon (dan zou ik een vroege vlucht terug vanuit Lissabon kunnen pakken). Wie kan me helpen?
Snel even op tix.nl deze gevonden:


plus bovengenoemde treinverbinding van bitowner
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_122682419
haha ja dat ziet er beter uit
pi_122684448
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:10 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Snel even op tix.nl deze gevonden:
[ afbeelding ]

plus bovengenoemde treinverbinding van bitowner
dacht dat ik de enigste was die zo verknocht aan TIX was
pi_122757720
Interessant topic :)

Ik wil half maart (maar ik kijk niet op een week, of zelfs twee) van Amsterdam naar Bangkok. Vind het niet erg om er langer over te moeten doen door overstappen... wil gewoon zo goedkoop mogelijk. Via Skyscanners kan het voor 614 euro met Malaysia Air (15 maart tm 26 april, met tussenstop in Kuala Lumpur). Budgetair zegt 610 met EgyptAir (11 maart tm 25 april, met tussenstop in Cairo). Maar ik ben dus zeer flexibel in mijn reistijden.

Als iemand wat beters weet hoor ik dat zeer graag. Bij voorbaat dank!
pi_122757903
Ik heb trouwens wel eens begrepen dat die vliegsites met cookies bijhouden hoe vaak je komt en ergens op zoekt en op die manier voorkomen dat je niet ineens "betere" aanbiedingen krijgt. Is dat een broodje aap of klopt dat? Oftewel, heeft het zin om steeds m'n cookies te verwijderen voordat ik ga zoeken?
pi_122771047
1. waarvandaan: Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer: Heenreis ~17 Juli en Terugreis ~12 Augustus (Flexibel, ergens in die maanden met ongeveer een maand tijd er tussen.)
3. waarnaartoe: Peru (Lima?)
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Als ik via Tix.nl of Skyscanners.nl zoek vindt ik ticketprijzen van 1050-1100 euro, van Delta Airlines.

Elke input wordt gewaardeerd.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 07:48:30 #128
62913 Blik
The one and Only!
pi_122778577
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:51 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb trouwens wel eens begrepen dat die vliegsites met cookies bijhouden hoe vaak je komt en ergens op zoekt en op die manier voorkomen dat je niet ineens "betere" aanbiedingen krijgt. Is dat een broodje aap of klopt dat? Oftewel, heeft het zin om steeds m'n cookies te verwijderen voordat ik ga zoeken?
Ik vond het in ieder geval heel verdacht dat ik afgelopen zondag opeens geen goedkopere vluchten meer kon vinden, nadat er in de middag opeens volop beschikbaarheid was. Mijn gedachte is dan dat er wordt bijgehouden waar er naar gezocht wordt en op basis van vraag/aanbod dit weer invloed heeft op de ticketprijzen
pi_122778953
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:51 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb trouwens wel eens begrepen dat die vliegsites met cookies bijhouden hoe vaak je komt en ergens op zoekt en op die manier voorkomen dat je niet ineens "betere" aanbiedingen krijgt. Is dat een broodje aap of klopt dat? Oftewel, heeft het zin om steeds m'n cookies te verwijderen voordat ik ga zoeken?
Niet mijn ervaring. Ik heb 2 maanden lang gezocht naar tickets en uiteindelijk de goedkoopste kunnen boeken die ik al die tijd heb langs zien komen ;) Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk ook al je cookies verwijderen of even ergens anders het internet op.
pi_122792909
Wie kan me helpen?

Ik wil graag, van eind juli tot half augustus:

- Van Amsterdam
- Naar Auckland
- Zo goedkoop mogelijk

Zelf gezocht maar kom niet onder de 15/1700 euro, en dat is nog met meerdere (lange) stops ook. Iemand die me kan helpen?
pi_122793154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Ahoy- het volgende:
Wie kan me helpen?

Ik wil graag, van eind juli tot half augustus:

- Van Amsterdam
- Naar Auckland
- Zo goedkoop mogelijk

Zelf gezocht maar kom niet onder de 15/1700 euro, en dat is nog met meerdere (lange) stops ook. Iemand die me kan helpen?
Met eerste zoektocht op Skyscanner kom ik al op 1200 :P Maar misschien een idee om te zoeken op tickets naar de grote vliegvelden in ZO Azie (Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore, Manilla evt) en vanaf daar Aziatische prijsvechter te pakken naar Nieuw Zeeland? Bangkok/Singapore zie ik regelmatig voor 500 en retour vanaf daar naar NZ heb ik al gezien voor 300 of minder terwijl ik daar niet echt naar gezocht heb.

Tuurlijk is ticket naar Bangkok/KL/SP dan ook al met tussenstop en is totale vlucht dan met 2 tussenstops, maar 2 dagen in die steden is ook geen straf lijkt me :)
pi_122794327
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Met eerste zoektocht op Skyscanner kom ik al op 1200 :P Maar misschien een idee om te zoeken op tickets naar de grote vliegvelden in ZO Azie (Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore, Manilla evt) en vanaf daar Aziatische prijsvechter te pakken naar Nieuw Zeeland? Bangkok/Singapore zie ik regelmatig voor 500 en retour vanaf daar naar NZ heb ik al gezien voor 300 of minder terwijl ik daar niet echt naar gezocht heb.

Tuurlijk is ticket naar Bangkok/KL/SP dan ook al met tussenstop en is totale vlucht dan met 2 tussenstops, maar 2 dagen in die steden is ook geen straf lijkt me :)
Wow. thanks! Ik koos waar mogelijk wel de optie meerdere maatschappijen, maar weet niet of ze bijv. ook Air Asia meenemen. Zelf vorig jaar combinatie Air Asia/Emirates gedaan, was ook niet duur. Ik ga een vriendin opzoeken en terug als zij ook terugkomt. Zij vliegt met Cathay, dat was ook de goedkoopste, maar ga als het nodig is via een andere route. Ik ga doorzoeken, nogmaals bedankt!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 17:00:22 #133
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_122794435
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 07:48 schreef Blik het volgende:
Ik vond het in ieder geval heel verdacht dat ik afgelopen zondag opeens geen goedkopere vluchten meer kon vinden, nadat er in de middag opeens volop beschikbaarheid was. Mijn gedachte is dan dat er wordt bijgehouden waar er naar gezocht wordt en op basis van vraag/aanbod dit weer invloed heeft op de ticketprijzen
Dynamic Pricing. Zoek je op het zelfde moment op een andere PC met een ander IP nummer, krijg je soms weer andere aanbiedingen te zien 8)7
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_122796366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dynamic Pricing. Zoek je op het zelfde moment op een andere PC met een ander IP nummer, krijg je soms weer andere aanbiedingen te zien 8)7
Als je op die ene pc ver genoeg het boekingsproces in bent (als het ware echt aan het boeken bent dus) dan worden de stoelen in die boeking gelockt om jou de kans te geven je boeking af te ronden voordat iemand anders ze boekt.

Als je dan op een andere pc (pc2) kijkt kan je hier een andere prijs treffen, omdat op de ene pc (pc1) stoelen gelockt zijn, en het systeem denkt dat deze geboekt zijn. Zijn de stoelen op 'pc1' de laatste beschikbare stoelen in een bepaalde prijsklasse, dan krijg je op 'pc2' automatisch stoelen in een hogere prijsklasse te zien. Zo lijkt het dus alsof je andere pricing ziet op verschillende pcs, terwijl je eigenlijk alleen je eigen prijs aan het opdrijven bent ;)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  dinsdag 12 februari 2013 @ 19:44:37 #135
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_122800538
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Als je op die ene pc ver genoeg het boekingsproces in bent (als het ware echt aan het boeken bent dus) dan worden de stoelen in die boeking gelockt om jou de kans te geven je boeking af te ronden voordat iemand anders ze boekt.

Als je dan op een andere pc (pc2) kijkt kan je hier een andere prijs treffen, omdat op de ene pc (pc1) stoelen gelockt zijn, en het systeem denkt dat deze geboekt zijn. Zijn de stoelen op 'pc1' de laatste beschikbare stoelen in een bepaalde prijsklasse, dan krijg je op 'pc2' automatisch stoelen in een hogere prijsklasse te zien. Zo lijkt het dus alsof je andere pricing ziet op verschillende pcs, terwijl je eigenlijk alleen je eigen prijs aan het opdrijven bent ;)
Toch is dat niet helemaal waar. Als ik op mijn pc tarieven aan het zoeken ben voor een bepaalde vlucht met bepaalde datum en doe dat een paar keer achter elkaar, met data die daarom heen liggen en wil de volgende dag het ticket dat ik gevonden had gaan boeken, is nét dat ticket weg. Ga ik dan achter de laptop van mijn vrouw zitten met een aparte internetverbinding, dan kan ik hem daar soms nog wel vinden. Is me inmiddels meerdere malen overkomen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_122800818
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Als je op die ene pc ver genoeg het boekingsproces in bent (als het ware echt aan het boeken bent dus) dan worden de stoelen in die boeking gelockt om jou de kans te geven je boeking af te ronden voordat iemand anders ze boekt.

Als je dan op een andere pc (pc2) kijkt kan je hier een andere prijs treffen, omdat op de ene pc (pc1) stoelen gelockt zijn, en het systeem denkt dat deze geboekt zijn. Zijn de stoelen op 'pc1' de laatste beschikbare stoelen in een bepaalde prijsklasse, dan krijg je op 'pc2' automatisch stoelen in een hogere prijsklasse te zien. Zo lijkt het dus alsof je andere pricing ziet op verschillende pcs, terwijl je eigenlijk alleen je eigen prijs aan het opdrijven bent ;)
Klinkt als een goede verklaring.

Iemand nog ideeën over Thailand uit mijn eerdere post? Of is rond de 600 wel het minimum?
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:55:02 #137
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_122821207
Hoeveel weken van te voren is het qua prijs het beste boeken bij lowcostcarriers als bv WizzAir en RyanAir?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_122824850
Ben momenteel op zoek naar een ticket van Brussel naar Cancun, nu heb ik er een gevonden met overstap in Chicago en daarna in Houston. Bij de tweede overstap in Houston heb ik een layover van 41min, ga ik dit redden?

Weet even niet meer of ik bij de tweede overstap ook door security moet of dat dit alleen bij de eerste binnenkomst in de VS het geval is (in Chicago dus).

Iemand die dit weet?
pi_122825369
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Gauner het volgende:
Ben momenteel op zoek naar een ticket van Brussel naar Cancun, nu heb ik er een gevonden met overstap in Chicago en daarna in Houston. Bij de tweede overstap in Houston heb ik een layover van 41min, ga ik dit redden?

Weet even niet meer of ik bij de tweede overstap ook door security moet of dat dit alleen bij de eerste binnenkomst in de VS het geval is (in Chicago dus).

Iemand die dit weet?
Kan je het jezelf niet makkelijker maken met een rechtstreekse (afhankelijk van het seizoen met tussenstop) vlucht van Jetairfly van Brussel naar Cancun?
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_122826416
41 minuten is overigens wel heel kort.. denk niet dat je dat jezelf moet aandoen.
pi_122905325
Kan iemand mij helpen? Ik wil van 10 april t/m 14 april naar Berlijn met 2 personen. Nu ben ik er al echter dat je boeken via de belgische klm goedkoper is. Kan dit echter wel? Ik wil niet dat ik op de vluchthaven te horen krijg dat dit niet mag en dat ik nieuwe tickets moet kopen. Het prijsverschil is niet zo heel groot, dus ik zit te twijfelen. Misschien iemand hier die dit wel eens gedaan heeft?

Ik heb wel bij easyjet een goedkopere vlucht gevonden, maar daar zijn we niet blij met de tijden.

Ik neem aan dat langer wachten geen zin heeft en dat alles alleen maar duurder wordt.
pi_122905449
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:02 schreef Molly27 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil van 10 april t/m 14 april naar Berlijn met 2 personen. Nu ben ik er al echter dat je boeken via de belgische klm goedkoper is. Kan dit echter wel? Ik wil niet dat ik op de vluchthaven te horen krijg dat dit niet mag en dat ik nieuwe tickets moet kopen. Het prijsverschil is niet zo heel groot, dus ik zit te twijfelen. Misschien iemand hier die dit wel eens gedaan heeft?

Ik heb wel bij easyjet een goedkopere vlucht gevonden, maar daar zijn we niet blij met de tijden.

Ik neem aan dat langer wachten geen zin heeft en dat alles alleen maar duurder wordt.
Dat is geen probleem, let alleen op dat als je een ticket Antwerpen/Brussel - Amsterdam - Berlijn koopt dat je ook daadwerkelijk je ticket aldaar op moet halen. Op KLM.be een ticket Amsterdam - Berlijn kopen is verder geen probleem :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:02:58 #143
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_122923968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, let alleen op dat als je een ticket Antwerpen/Brussel - Amsterdam - Berlijn koopt dat je ook daadwerkelijk je ticket aldaar op moet halen. Op KLM.be een ticket Amsterdam - Berlijn kopen is verder geen probleem :)
De reden dat een ticket vanaf de Belgische KLM site met een bestemming Amsterdam - XXX goedkoper is ligt in het feit dat er op de Belgische KLM site geen boekingskosten voor een ticket wordt gerekend, dit scheel dus per ticket 10 euro.
Voordeel van de Belgische site is dat je vanaf daar ook prima met Ideal kan betalen.

KLM kan door het wegvallen van grenzen in Europa geen onderscheid meer maken in welk land men staat ingeschreven binnen Europa. Wel is het inderdaad van belang om te controleren of je daadwerkelijk een ticket hebt geboekt met vertrek vanaf Amsterdam.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_122979985
1. waarvandaan: Amsterdam, Parijs of Brussel
2. wanneer: Heenreis Juni 2013 en Terugreis Juni 2013 (Flexibel, maar liefst een periode van +-18 dagen)
3. waarnaartoe: Japan
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Via Aeroflot voor +- 530 naar Tokyo heen en terug vanaf Brussel

Iemand iets goekoper gevonden? :p

Alvast bedankt!
pi_122983944
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef brasta het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, Parijs of Brussel
2. wanneer: Heenreis Juni 2013 en Terugreis Juni 2013 (Flexibel, maar liefst een periode van +-18 dagen)
3. waarnaartoe: Japan
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Via Aeroflot voor +- 530 naar Tokyo heen en terug vanaf Brussel

Iemand iets goekoper gevonden? :p

Alvast bedankt!
KLM.nl (air france) en Qatar airways hebben nu aanbiedingen voor die periode als ik het goed heb :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122984382
Dat ze maar eens gaan stunten voor bangkok (~ 15 juli - 4 augustus)

1. waarvandaan: Düsseldorf, Amsterdam, Frankfurt, Brussel
2. wanneer: Heenreis 15 Juli en Terugreis 4 Augustus 2013 (Flexibel, maar liefst maar enkele dagen)
3. waarnaartoe: Thailand
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Met overstap, mits dit geen 5+ uur is
6. Zelf gevonden: 691 met qatar
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122984597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef flipsen het volgende:
Toch is dat niet helemaal waar. Als ik op mijn pc tarieven aan het zoeken ben voor een bepaalde vlucht met bepaalde datum en doe dat een paar keer achter elkaar, met data die daarom heen liggen en wil de volgende dag het ticket dat ik gevonden had gaan boeken, is nét dat ticket weg. Ga ik dan achter de laptop van mijn vrouw zitten met een aparte internetverbinding, dan kan ik hem daar soms nog wel vinden. Is me inmiddels meerdere malen overkomen...
Dat heb ik ook al een paar keer ondervonden.

:N
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123000472
1. waarvandaan: Düsseldorf, Amsterdam, Eindhoven, Maastricht, brussel
2. Wanneer: maart of april
3. waarnaartoe: gambia, banjul
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: maakt niet uit
6. Zelf gevonden: Corendon, 379

Is het nog goedkoper te doen?
pi_123068506
1. waarvandaan: Melbourne, Australie.
2. wanneer: vertrek ergens tussen 15 juli en 15 augustus.
3. waar naartoe: Amsterdam of Dusseldorf, enkele reis, met een multi-stopover in Zuidoost Azië. Land maakt niet erg veel uit, maar ik denk dat ik sowieos Thailand + laos of cambodja wil zien.
4. hoe: Vliegtuig, evt bus/trein in Azië.
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Vlucht met korte/geen stopovers voor 1000-1500. Lange stopover 2500.

Ik wil graag goedkoop naar huis via zuidoost Azië, met het liefst 2 landen met beide een week daar. Met losse vluchten komen al gauw uit op 2500 euro, en goedkopere bieden geen interessante stop aan.
pi_123070194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef _Loki het volgende:
1. waarvandaan: Melbourne, Australie.
2. wanneer: vertrek ergens tussen 15 juli en 15 augustus.
3. waar naartoe: Amsterdam of Dusseldorf, enkele reis, met een multi-stopover in Zuidoost Azië. Land maakt niet erg veel uit, maar ik denk dat ik sowieos Thailand + laos of cambodja wil zien.
4. hoe: Vliegtuig, evt bus/trein in Azië.
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Vlucht met korte/geen stopovers voor 1000-1500. Lange stopover 2500.

Ik wil graag goedkoop naar huis via zuidoost Azië, met het liefst 2 landen met beide een week daar. Met losse vluchten komen al gauw uit op 2500 euro, en goedkopere bieden geen interessante stop aan.
Melbourne- Kuala Lumpur met airasia voor 226,- of naar Bangkok voor 290,-
Tussen Bangkok en Kuala Lumpur en andere steden in Azie vooral Airasia en Tiger Airways.
Bangkok-Brussel op 14 juli = 165,- maar dat is denk ik te vroeg? Wel echt de cheapste manier ( dan ben je voor 400 euro terug :p )
Of Bangkok- Amsterdam voor 434 met Aeroflot Of Norwegian via kayak.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_123103675
Wow, dat is heel creatief, danku! :)
pi_123107608
Beste Fokkers,

Graag wil ik naar Tokio, helaas geen andere optie dan in het hoogseizoen :(

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf en indien veel goedkoper Parijs
2. wanneer: vertrek ergens tussen 13 juli en 20 augustus. (Duur van reis ongeveer 10 - 15 dagen)
3. waar naartoe: Tokio
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop van meerdere dagen mag.
6. Zelf gevonden: ¤634, Amsterdam - Tokio met Aeroflot in augustus

Lijkt het jullie verstandig om deze vlucht te boeken, of zou ik nog even afwachten?

alvast bedankt :)
pi_123130845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef Bankdrukker het volgende:
Beste Fokkers,

Graag wil ik naar Tokio, helaas geen andere optie dan in het hoogseizoen :(

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf en indien veel goedkoper Parijs
2. wanneer: vertrek ergens tussen 13 juli en 20 augustus. (Duur van reis ongeveer 10 - 15 dagen)
3. waar naartoe: Tokio
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop van meerdere dagen mag.
6. Zelf gevonden: ¤634, Amsterdam - Tokio met Aeroflot in augustus

Lijkt het jullie verstandig om deze vlucht te boeken, of zou ik nog even afwachten?

alvast bedankt :)
586,- ook met Aeroflot van 25 of 26 (29 ook) juli tm 9 aug vanaf Amsterdam
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_123130864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 02:02 schreef _Loki het volgende:
Wow, dat is heel creatief, danku! :)
You're welcome :)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:24:41 #155
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_123156400
Ik wil graag een dagje londen doen en ben al een mooi end aan het puzzelen.
Zo is het voordeliger voor mij om heen te gaan via londen city, en terug te vliegen vanaf stansted naar Bremen. Daarnaast is met de bus heen ook heel goedkoop, alleen hebben we hier eigenlijk geen zin in. Zijn er nog andere mogelijkheden waar ik niet aan heb gedacht?

Wensen: dagje londen, reizen in Nederland met het OV, zo veel mogelijk...
Door de weeks en zo goedkoop mogelijk maar toch een volledige dag londen.
Periode.. maart tot juni voorkeur di wo of do...
pi_123157779
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

586,- ook met Aeroflot van 25 of 26 (29 ook) juli tm 9 aug vanaf Amsterdam
Bedankt :) Dat zou super zijn, zelf kan ik deze vlucht helaas niet vinden voor die prijs? Heb zelf gezocht met Momondo, Skyscanner en Aeroflot zelf. Via welke pagina heb jij deze vlucht gevonden? Zou de prijs inmiddels weer veranderd zijn misschien..
pi_123158364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef werkman1 het volgende:
Ik wil graag een dagje londen doen en ben al een mooi end aan het puzzelen.
Zo is het voordeliger voor mij om heen te gaan via londen city, en terug te vliegen vanaf stansted naar Bremen. Daarnaast is met de bus heen ook heel goedkoop, alleen hebben we hier eigenlijk geen zin in. Zijn er nog andere mogelijkheden waar ik niet aan heb gedacht?

Wensen: dagje londen, reizen in Nederland met het OV, zo veel mogelijk...
Door de weeks en zo goedkoop mogelijk maar toch een volledige dag londen.
Periode.. maart tot juni voorkeur di wo of do...
Kan je -als je toch naar Bremen terugvliegt- niet beter gewoon een retourtje Bremen - Stansted bij Ryanair halen? ¤51 als je op een doordeweekse dag heen en weer wilt. Oneway vliegen naar Londen City kost je over het algemeen ook al gauw ¤50.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_123158414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef Bankdrukker het volgende:

[..]

Bedankt :) Dat zou super zijn, zelf kan ik deze vlucht helaas niet vinden voor die prijs? Heb zelf gezocht met Momondo, Skyscanner en Aeroflot zelf. Via welke pagina heb jij deze vlucht gevonden? Zou de prijs inmiddels weer veranderd zijn misschien..
Veranderd helaas denk ik....vond hem via kayak.de en kayak.com
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:22:51 #159
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_123160463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Kan je -als je toch naar Bremen terugvliegt- niet beter gewoon een retourtje Bremen - Stansted bij Ryanair halen? ¤51 als je op een doordeweekse dag heen en weer wilt. Oneway vliegen naar Londen City kost je over het algemeen ook al gauw ¤50.
Klopt inderdaad, echter: Groningen Bremen, 22,50 met de bus, vlucht 20 euro, Stansted naar Londen 11 euro= 53,50. Schiphol heen is met studentOV gratis en je bent sneller in Londen en goedkoper. Terug is de bus naar Groningen 7,50, en daardoor interessanter.
pi_123162621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:22 schreef werkman1 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, echter: Groningen Bremen, 22,50 met de bus, vlucht 20 euro, Stansted naar Londen 11 euro= 53,50. Schiphol heen is met studentOV gratis en je bent sneller in Londen en goedkoper. Terug is de bus naar Groningen 7,50, en daardoor interessanter.
Kan je dan niet uberhaupt beter een retourtje naar één van de Londense luchthavens vanaf Amsterdam kopen. Dan is het vervoer terug ook gratis ;)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:53:43 #161
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_123164086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Kan je dan niet uberhaupt beter een retourtje naar één van de Londense luchthavens vanaf Amsterdam kopen. Dan is het vervoer terug ook gratis ;)
De vluchten van Easyjet zijn allemaal duurder dan 7,50+20 euro en vervoer naar één van die luchthavens is ca even duur als naar stansted
pi_123173700
Beste mede Fokkers,

Ik zoek twee tickets naar Bangkok, maar kom zelf erg hoog uit voor het hoogseizoen.

1. waarvandaan: Düsseldorf, Amsterdam, Frankfurt, Brussel.
2. wanneer: Vertrek tussen 14 juli en 17 juli en verblijf tot max. 4 augustus.
3. waar naartoe: Bangkok
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop mogelijk, maar liefst niet te lang.
6. Zelf gevonden: ¤667.84 via Düsseldorf (Emirates Airlines).

Moet ik voor Bangkok nog wachten op een aanbieding? Of boeken?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:45:22 #163
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_123190555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 20:01 schreef relativity het volgende:
Beste mede Fokkers,

Ik zoek twee tickets naar Bangkok, maar kom zelf erg hoog uit voor het hoogseizoen.

1. waarvandaan: Düsseldorf, Amsterdam, Frankfurt, Brussel.
2. wanneer: Vertrek tussen 14 juli en 17 juli en verblijf tot max. 4 augustus.
3. waar naartoe: Bangkok
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop mogelijk, maar liefst niet te lang.
6. Zelf gevonden: ¤667.84 via Düsseldorf (Emirates Airlines).

Moet ik voor Bangkok nog wachten op een aanbieding? Of boeken?
Hoog? Dat is gewoon een erg scherpe prijs voor die tijd. Boeken dus.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_123196586
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Ahoy- het volgende:
Wie kan me helpen?

Ik wil graag, van eind juli tot half augustus:

- Van Amsterdam
- Naar Auckland
- Zo goedkoop mogelijk

Zelf gezocht maar kom niet onder de 15/1700 euro, en dat is nog met meerdere (lange) stops ook. Iemand die me kan helpen?
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar ik ben een aantal jaren geleden via de VS gevlogen ipv over Azie. Dus met tussenstops in Washington en LA van elk 2 uur. Dat scheelde toen echt veel geld. Totale reistijd was iets langer maar op zich viel dat nog mee.

Misschien iets om nog naar te kijken. Airline weet ik niet meer zeker, ik dácht Delta.
pi_123196751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:45 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Hoog? Dat is gewoon een erg scherpe prijs voor die tijd. Boeken dus.
Het is met 30+ uur overstap... :( Anders had ik het wel gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door relativity op 22-02-2013 10:39:01 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123203794
eind juni naar Buenos Aires en dan 25 juli terug van Rio voor zo'n 800 euro met Lufthansa. Wel 30uur heen- en terug vliegen :')

Weet iemand hoe het zit met paspoortnummers? Maatje moet hem vernieuwen maar levert dat nog problemen op?
pi_123204014
1. waarvandaan: Amsterdam
2. wanneer: vertrek ergens tussen 13 juli en 3 augustus. Liefst vertrek op zaterdag, zodat ik met 15 vakantiedagen 3 weken weg kan en weer op een zaterdag/zondag terug ben. Indien het veel scheelt is 1 extra vakantiedag mogelijk.
3. waar naartoe: Colombia
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, maar geen zin in enorm lange overstappen
6. Zelf gevonden: ¤1000,- met Delta (met lange overstap) en ¤ 1200 met KLM (met prima overstap)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 februari 2013 @ 16:36:46 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123210265
Waarvandaan je wilt reizen: Vliegveld in NL (Amsterdam, Eindhoven)
Wanneer je wilt reizen: Woensdag 3 Maart, ochtend. (of dinsdagavond laat), donderdag terug. (4 Maart)
Waarnaartoe je wilt reizen: Praag (Werk)
Hoe je wilt reizen: Vliegen heeft voorkeur
Op welke manier je wilt reizen: Liefst direct, mag eventueel met korte tussenstop.
Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: KLM, directe vluchten. Lufthansa die er een dag over doet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:44:05 #169
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_123214897
Ik wil ongeveer 24 juni vertrekken tot ongeveer 29 juli (5 weken) vanaf AMS (Dusseldorf en Brussel ook een optie) naar Bangkok.
Een stopover behoort tot de mogelijkheden, overstap ook wel tenzij we uren moeten wachten.
Zelf gevonden: 606 euro p.p.
Kan dit goedkoper?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_123227308
1. waarvandaan: Nederland (Amsterdam, Rotterdam... maakt niet uit)
2. wanneer: Heenreis ~11 jul 2013 en terugreis ~8 aug 2013
3. waarnaartoe: Mombasa, Kenia
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk graag.
6. Zelf gevonden: Bijna altijd boven de 1000 bij oa Kayak en Skyscanner etc. Ik hoop op de 800 p.p. (Als dat kan.)
pi_123232599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Ahoy- het volgende:
Wie kan me helpen?

Ik wil graag, van eind juli tot half augustus:

- Van Amsterdam
- Naar Auckland
- Zo goedkoop mogelijk

Zelf gezocht maar kom niet onder de 15/1700 euro, en dat is nog met meerdere (lange) stops ook. Iemand die me kan helpen?
Voor zulke verre reizen kun je het beste op zondagochtend online boeken. Geen populaire tijd dus veel goedkoper, heel sneaky.
Scheelde mij zo'n 200 euro voor een enkeltje naar Melbourne, vergeleken met boeken op vrijdagavond bijvoorbeeld, voor precies dezelfde vlucht.
pi_123235777
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef xfemme het volgende:
1. waarvandaan: Nederland (Amsterdam, Rotterdam... maakt niet uit)
2. wanneer: Heenreis ~11 jul 2013 en terugreis ~8 aug 2013
3. waarnaartoe: Mombasa, Kenia
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk graag.
6. Zelf gevonden: Bijna altijd boven de 1000 bij oa Kayak en Skyscanner etc. Ik hoop op de 800 p.p. (Als dat kan.)
Vanaf Brussel op precies die data 824,-
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_123243451
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:31 schreef relativity het volgende:

[..]

Het is met 30+ uur overstap... :( Anders had ik het wel gedaan.
Je gaf aan dat je ook via Frankfurt kon vertrekken, voor 10 euro meer kan je met Emirates naar Bangkok gaan met maar 3 uur overstap.
pi_123246046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Je gaf aan dat je ook via Frankfurt kon vertrekken, voor 10 euro meer kan je met Emirates naar Bangkok gaan met maar 3 uur overstap.
AH dat is beter ja :) bedankt.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:06:48 #175
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_123410831
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarvandaan je wilt reizen: Vliegveld in NL (Amsterdam, Eindhoven)
Wanneer je wilt reizen: Woensdag 3 Maart, ochtend. (of dinsdagavond laat), donderdag terug. (4 Maart)
Waarnaartoe je wilt reizen: Praag (Werk)
Hoe je wilt reizen: Vliegen heeft voorkeur
Op welke manier je wilt reizen: Liefst direct, mag eventueel met korte tussenstop.
Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: KLM, directe vluchten. Lufthansa die er een dag over doet.
Ehm 3 maart is op een zondag niet op een woensdag
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2013 @ 15:07:40 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123410864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef werkman1 het volgende:

[..]

Ehm 3 maart is op een zondag niet op een woensdag
Correctie, 6 Maart heen, 7 terug.

Goedkoopste alternatief is nu dinsdag de 5e heen via R'dam.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:11:03 #177
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_123410982
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Correctie, 6 Maart heen, 7 terug.

Goedkoopste alternatief is nu dinsdag de 5e heen via R'dam.
Donderdag terug met Easyjet naar Amsterdam kost je 100 euro
pi_123633498
Ola, ik ben aan het zoeken naar tickets voor een maandje naar Maleisië in juli/augustus. Ik kom zelf uit op tickets tussen de 800 en 1000 euro, dus vroeg me af of jullie mee kunnen kijken. Ik heb geen ervaring met de maatschappijen op die route, en wil wel een fatsoenlijke hebben.

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: vertrek ergens tussen 11 juli en 6 augustus. (Duur van reis 3,5-4 weken)
3. waar naartoe: Maleisië
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop mag, liever niet meer dan een paar uur.
6. Zelf gevonden: 807 euro, Egyptair, 1 overstap van 4 uur.
pi_123633921
Lufthansa! Aanbiedingen naar Kuala Lumpur en Signapore voor 649 en 629. Vertrek tot eind juli. Te boeken tot 12 maart.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123641788
quote:
3s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lufthansa! Aanbiedingen naar Kuala Lumpur en Signapore voor 649 en 629. Vertrek tot eind juli. Te boeken tot 12 maart.
Mja, ik zie de actie staan, maar als ik dan data probeer uit te kiezen kom ik niet lager dan 1090 euro uit...
pi_123673976
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola, ik ben aan het zoeken naar tickets voor een maandje naar Maleisië in juli/augustus. Ik kom zelf uit op tickets tussen de 800 en 1000 euro, dus vroeg me af of jullie mee kunnen kijken. Ik heb geen ervaring met de maatschappijen op die route, en wil wel een fatsoenlijke hebben.

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: vertrek ergens tussen 11 juli en 6 augustus. (Duur van reis 3,5-4 weken)
3. waar naartoe: Maleisië
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Tussenstop mag, liever niet meer dan een paar uur.
6. Zelf gevonden: 807 euro, Egyptair, 1 overstap van 4 uur.
Dusseldorf - Kuala Lumpur met een tussenstop in Dubai met Emirates
687,33 Euro.
Nadeel : Overstap van 4 uur op de heenreis en een van 10 uur op de terugreis.

Dusseldorf - Singapore met een tussenstop in Dubai met Emirates
658 Euro
Overstap van 4 uur op de heenreis en een van 7 uur op de terugreis

--------------
Ik vind zelf de service en de vliegtuigen (A380 + B777), beter dan die van Egyptair, alleen bij Egyptair mag je 2 stuks bagage meenemen van 23 KG (2x23) en bij Emirates maximaal 30 KG
-------------

Tip : Als je dan vaker met Emirates gaat vliegen wordt lid van hun Skywards programma, na 1 / 2 retourvuchten heb je al een enkeltje met easyJet.

Vanaf 7500 miles heb je een enkeltje met eastJet, en je spaart als je naar Kuala Lumpur vliegt 6000 miles en naar Singapore 8000.

[ Bericht 7% gewijzigd door lokpokken op 05-03-2013 20:58:11 ]
pi_123751240
Ik ga met mijn vriendin onverwachts voor een bruiloft naar Canada. Nu heb ik zelf nog nooit gevlogen en zou ook niet weten hoe ik daar het goedkoopst kom. Ik heb al zoveel bedragen op verschillende sites gezien maar ik wil er zeker van zijn dat ik goed en goedkoop vlieg.

De één zeg namelijk op Newark vliegen en de ander weer Toronto. Ik moet in de buurt van London zijn in Canada. Ergens tussen 25/04 en 10/5 wil ik heen en terug vliegen en het liefst wil ik er 9á10 dagen zijn ivm. werk.

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: vertrek ergens tussen 25/4 en 18/4 augustus. (Duur van reis 9á10 dagen)
3. waar naartoe: London, Canada
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, tussenstop geen probleem.
6. Zelf gevonden: 524 euro, Virgin, 1 overstap en reisduur van 28u!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123752037


[ Bericht 100% gewijzigd door lokpokken op 07-03-2013 17:02:56 ]
pi_123752596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:41 schreef dimmak het volgende:
Ik ga met mijn vriendin onverwachts voor een bruiloft naar Canada. Nu heb ik zelf nog nooit gevlogen en zou ook niet weten hoe ik daar het goedkoopst kom. Ik heb al zoveel bedragen op verschillende sites gezien maar ik wil er zeker van zijn dat ik goed en goedkoop vlieg.

De één zeg namelijk op Newark vliegen en de ander weer Toronto. Ik moet in de buurt van London zijn in Canada. Ergens tussen 25/04 en 10/5 wil ik heen en terug vliegen en het liefst wil ik er 9á10 dagen zijn ivm. werk.

1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: vertrek ergens tussen 25/4 en 18/4 augustus. (Duur van reis 9á10 dagen)
3. waar naartoe: London, Canada
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, tussenstop geen probleem.
6. Zelf gevonden: 524 euro, Virgin, 1 overstap en reisduur van 28u!
Vanaf waar vlieg je dan met Virgin? Ergens in Engeland?
pi_123752611
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:13 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Vanaf waar vlieg je dan met Virgin? Ergens in Engeland?
Volgens mij vanaf Schiphol? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123752764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf Schiphol? :P
Maar dan vlieg je eerst met een andere luchtvaartmaatschappij naar Engeland? Want Virgin Atlantic en Virgin America vliegen niet vanaf Schiphol ;p

Ik heb trouwens een vlucht van America Airines gevonden voor 568 Euro wel iets duurder dan de vlucht die je gevonden had maar op de heenreis maar een tussenstop van 2 uur en op de terugreis een tussenstop van 3,5 uur.
Dusseldorf - Chicago - Toronto
Nadeel : Op de reis Chicago - Toronto moet je voor je eten betalen want je vliegt met American Eagle.

Newark ligt trouwens bij Newyork
pi_123752970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:18 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Maar dan vlieg je eerst met een andere luchtvaartmaatschappij naar Engeland? Want Virgin Atlantic en Virgin America vliegen niet vanaf Schiphol ;p

Ik heb trouwens een vlucht van America Airines gevonden voor 568 Euro wel iets duurder dan de vlucht die je gevonden had maar op de heenreis maar een tussenstop van 2 uur en op de terugreis een tussenstop van 3,5 uur.
Dusseldorf - Chicago - Toronto
Nadeel : Op de reis Chicago - Toronto moet je voor je eten betalen want je vliegt met American Eagle.

Newark ligt trouwens bij Newyork
I know, maar New Ark is net zo ver tot mijn bestemming als Toronto ongeveer. En als Newark dan flink goedkoper is.. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123753000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef dimmak het volgende:
ew Ark is net zo ver tot mijn bestemming als Toronto ongeveer. En als Newark dan flink goedkoper is..
Volgensmij was er een aanbieding bij de KLM als je op Newark vliegt, ik zal wel even kijken.

Heen : 22/23 April, Terug 1 Mei.
Amsterdam - Newark (Newyork)
Te boeken bij op KLM.nl
Prijs : 498 Euro
Vlucht wordt uitgevoerd door : Delta Airlines (Rechtstreeks)

Je kunt de 10 Euro boekingskosten vermijden als je via KLM./be boekt.

[ Bericht 7% gewijzigd door lokpokken op 07-03-2013 17:34:38 ]
pi_123821687
Zijn van plan deze zomer Californië te verkennen. Het een en ander begint natuurlijk met een vlucht. Het lukt ons vanzelfsprekend een vlucht te vinden, maar zou graag bij de experts hier checken of er niet goedkopere opties zien. Aangezien het gaat om het hoogseizoen verwacht ik er niet veel van. Of weet iemand uit ervaring dat bepaalde airliners voorgaande jaren nog met stunts zijn gekomen?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Voorkeur heeft Schiphol vanwege het comfort. Heb een lease-auto voor handen met vrije km's, dus er zijn wel mogelijkheden om uit te wijken.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

We zouden graag vertrekken in de week van 15 juli 2013. Voor een periode van 3 weken.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Het idee is een rondje door het wilde westen van de VS. We dachten aan te beginnen in San Francisco daar een huurauto op te pikken en via de natuurparken en Vegas naar Los Angeles te rijden en van daaruit het vliegtuig weer terug te pakken. De omgekeerde reis is vanzelfsprekend ook een optie.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Het vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voorkeur is uiteraard direct, maar de prijzen die ik daar voor gezien heb rijzen echt de pan uit. Ik heb nu dan ook met name gekeken naar vluchten met 1 overstap. Met meer overstappen ben ik benieuwd hoeveel daarmee te besparen valt.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

EUR 1.500 voor directe vlucht (KLM). Net onder de EUR 1.000 kom ik uit met British Airways.
pi_123823243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Dusseldorf - Kuala Lumpur met een tussenstop in Dubai met Emirates
687,33 Euro.
Nadeel : Overstap van 4 uur op de heenreis en een van 10 uur op de terugreis.

Dusseldorf - Singapore met een tussenstop in Dubai met Emirates
658 Euro
Overstap van 4 uur op de heenreis en een van 7 uur op de terugreis

--------------
Ik vind zelf de service en de vliegtuigen (A380 + B777), beter dan die van Egyptair, alleen bij Egyptair mag je 2 stuks bagage meenemen van 23 KG (2x23) en bij Emirates maximaal 30 KG
-------------

Tip : Als je dan vaker met Emirates gaat vliegen wordt lid van hun Skywards programma, na 1 / 2 retourvuchten heb je al een enkeltje met easyJet.

Vanaf 7500 miles heb je een enkeltje met eastJet, en je spaart als je naar Kuala Lumpur vliegt 6000 miles en naar Singapore 8000.
Thanks, het is Emirates geworden, Dusseldorf-Kuala Lumpur met elke keer een overstap van 4 uur, voor 600 euro :).
pi_123835315
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Thanks, het is Emirates geworden, Dusseldorf-Kuala Lumpur met elke keer een overstap van 4 uur, voor 600 euro :).
Oke mooi ;)
pi_123890040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef KneiterS het volgende:
Zijn van plan deze zomer Californië te verkennen. Het een en ander begint natuurlijk met een vlucht. Het lukt ons vanzelfsprekend een vlucht te vinden, maar zou graag bij de experts hier checken of er niet goedkopere opties zien. Aangezien het gaat om het hoogseizoen verwacht ik er niet veel van. Of weet iemand uit ervaring dat bepaalde airliners voorgaande jaren nog met stunts zijn gekomen?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Voorkeur heeft Schiphol vanwege het comfort. Heb een lease-auto voor handen met vrije km's, dus er zijn wel mogelijkheden om uit te wijken.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

We zouden graag vertrekken in de week van 15 juli 2013. Voor een periode van 3 weken.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Het idee is een rondje door het wilde westen van de VS. We dachten aan te beginnen in San Francisco daar een huurauto op te pikken en via de natuurparken en Vegas naar Los Angeles te rijden en van daaruit het vliegtuig weer terug te pakken. De omgekeerde reis is vanzelfsprekend ook een optie.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Het vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voorkeur is uiteraard direct, maar de prijzen die ik daar voor gezien heb rijzen echt de pan uit. Ik heb nu dan ook met name gekeken naar vluchten met 1 overstap. Met meer overstappen ben ik benieuwd hoeveel daarmee te besparen valt.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

EUR 1.500 voor directe vlucht (KLM). Net onder de EUR 1.000 kom ik uit met British Airways.
ik heb zelf nergens meer goedkoper kunnen vinden dan 1000 Euro voor een retourtje. Het laagste wat ik tegenkwam was 1002 Euro met American.
pi_123894825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef KneiterS het volgende:
Zijn van plan deze zomer Californië te verkennen. Het een en ander begint natuurlijk met een vlucht. Het lukt ons vanzelfsprekend een vlucht te vinden, maar zou graag bij de experts hier checken of er niet goedkopere opties zien. Aangezien het gaat om het hoogseizoen verwacht ik er niet veel van. Of weet iemand uit ervaring dat bepaalde airliners voorgaande jaren nog met stunts zijn gekomen?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Voorkeur heeft Schiphol vanwege het comfort. Heb een lease-auto voor handen met vrije km's, dus er zijn wel mogelijkheden om uit te wijken.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

We zouden graag vertrekken in de week van 15 juli 2013. Voor een periode van 3 weken.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Het idee is een rondje door het wilde westen van de VS. We dachten aan te beginnen in San Francisco daar een huurauto op te pikken en via de natuurparken en Vegas naar Los Angeles te rijden en van daaruit het vliegtuig weer terug te pakken. De omgekeerde reis is vanzelfsprekend ook een optie.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Het vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voorkeur is uiteraard direct, maar de prijzen die ik daar voor gezien heb rijzen echt de pan uit. Ik heb nu dan ook met name gekeken naar vluchten met 1 overstap. Met meer overstappen ben ik benieuwd hoeveel daarmee te besparen valt.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

EUR 1.500 voor directe vlucht (KLM). Net onder de EUR 1.000 kom ik uit met British Airways.
wel een dure periode, ga je in juni is het zeker veel goedkoper.

Probeer arkefly eens :)
pi_124005129
Hey,

Ik zoek redelijke tickets van Bangkok of Kuala Lumpur. Ik wil op +/- 11-17 mei terug vliegen naar Amsterdam/Dusseldorf/Brussel/Frankfurt/Berlijn of vliegvelden in de buurt daarvan. Ik heb tijd zat, dus al zijn er 28 tussenstops, zal me worst wezen.

In principe ben ik op die data in Bangkok, maar ik kan voor minder dan 30 euro in Kuala Lumpur komen, dus houdt dat ook zeker open als optie.

Goedkoopste tot nu
Malaysian airlines KL-AMS direct voor 333 euro op 14 mei
Sri lankan airlines Bangkok - Frankfurt 1 tussenstop voor 367 euro op 14 mei

Ik ben bang dat het niet echt goedkoper gaat worden, maar nooit geschoten is altijd mis.

Gr
pi_124011330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hey,

Ik zoek redelijke tickets van Bangkok of Kuala Lumpur. Ik wil op +/- 11-17 mei terug vliegen naar Amsterdam/Dusseldorf/Brussel/Frankfurt/Berlijn of vliegvelden in de buurt daarvan. Ik heb tijd zat, dus al zijn er 28 tussenstops, zal me worst wezen.

In principe ben ik op die data in Bangkok, maar ik kan voor minder dan 30 euro in Kuala Lumpur komen, dus houdt dat ook zeker open als optie.

Goedkoopste tot nu
Malaysian airlines KL-AMS direct voor 333 euro op 14 mei
Sri lankan airlines Bangkok - Frankfurt 1 tussenstop voor 367 euro op 14 mei

Ik ben bang dat het niet echt goedkoper gaat worden, maar nooit geschoten is altijd mis.

Gr
Ik zou kiezen voor de bovenste vlucht met Malaysian Airlines, rechtstreekse vlucht, mooie vliegtuigen.
Is ook een 5 ster airline volgens Skytrax en heeft enkele prijzen gewonnen vorig jaar o.a. beste cabine personeel.
En je mag trouwens 30 KG bagage meenemen.
pi_124037288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor de bovenste vlucht met Malaysian Airlines, rechtstreekse vlucht, mooie vliegtuigen.
Is ook een 5 ster airline volgens Skytrax en heeft enkele prijzen gewonnen vorig jaar o.a. beste cabine personeel.
En je mag trouwens 30 KG bagage meenemen.
Ik ben ook met Malaysian aangekomen en was echt heel tevreden over de service. Heb 4 warme maaltijden gekregen in 14 uur vliegen :'). Maar echt een prima airline. Ik denk dat ik die dan ook maar neem.
  donderdag 14 maart 2013 @ 03:49:53 #197
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124037758
Ik heb ook één keer gevlogen met Malaysian, KUL-AMS, en ben er erg tevreden over. Ga alleen niet bij de nooduitgang aan de raamkant zitten, want daar is het ijskoud. M'n voeten waren gevoelloos geworden, zo koud waren ze.
Dit zal overigens aan het type vliegtuig liggen, niet alleen aan de maatschappij.
  Moderator donderdag 14 maart 2013 @ 08:05:30 #198
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124038564
Hebben jullie ook gemerkt dat een retourtje goedkoper is dan 2x een los ticket?

En hebben jullie nog suggesties om goedkoop naar west amerika te komen (locatie is niet erg belangrijk als het maar in de driehoek (en het liefst de punten ;) ) van san fransico en los angeles en phoenix/flagstaff zit. Vertrek punt mag ook flexibel, schiphol, dusseldorf of brussel.
vertrek tijd is ergens eerste week juli tot eerste week augustus (en dan periode van 4 weken)
overstappen geen bezwaar, retour locatie mag ook anders zijn dan aankomst locatie, het is ook mogelijk om een binnenlandse vlucht te maken.

bedankt!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_124071131
1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: Begin juni, voor 3 weken. Dus liefste vrij-ma tot andere vrij-ma.
3. waar naartoe: Cancun Mexico
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, tussenstop geen probleem.
6. Zelf gevonden: 720 euro via jetairfly

Paar jaar geleden was het 200 euro heen en 150 terug :(
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:36:13 #200
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124076099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef marshall het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: Begin juni, voor 3 weken. Dus liefste vrij-ma tot andere vrij-ma.
3. waar naartoe: Cancun Mexico
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, tussenstop geen probleem.
6. Zelf gevonden: 720 euro via jetairfly

Paar jaar geleden was het 200 euro heen en 150 terug :(
Via Arke.nl. Zij kopen goedkoop in.
pi_124076239
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef marshall het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Düsseldorf
2. wanneer: Begin juni, voor 3 weken. Dus liefste vrij-ma tot andere vrij-ma.
3. waar naartoe: Cancun Mexico
4. hoe: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, tussenstop geen probleem.
6. Zelf gevonden: 720 euro via jetairfly

Paar jaar geleden was het 200 euro heen en 150 terug :(
Ik heb voor 699 euro nog een vlucht gevonden met United + Swiss, te boeken bij Ebookers.nl.
Heen een vlucht vanaf Amsterdam van United met een tussenstop in Houston, en terug een vlucht van Swiss met een tussenstop in Zurich.
pi_124101985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ik heb voor 699 euro nog een vlucht gevonden met United + Swiss, te boeken bij Ebookers.nl.
Heen een vlucht vanaf Amsterdam van United met een tussenstop in Houston, en terug een vlucht van Swiss met een tussenstop in Zurich.
Thanks maar voor 20 euro verschil vlieg ik liever rechstreeks.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Via Arke.nl. Zij kopen goedkoop in.
Daarmee kom ik op 879 euro (1 juni - 22 juni).
pi_124128897
Meer een praktische vraag:
Ik ga voor een weekend weg vanaf Rotterdam airport.
OV is geen optie omdat ik laat land op Koninginnedag.
Is er een goedkope optie om de auto in de buurt te parkeren?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_124159745
1. NL/Duitsland/België
2. Goedkoopste periode. Buiten schoolvakanties
3. Huwelijksreis :) met het liefst een 2 daagse stop op las Vegas!
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop(?) mogelijk zoverre dit kan überhaupt haha
6. Geen alleen rechtstreekse vluchten richting Hawaii voor ong 1000 p.p maar het leek me erg leuk met een tussenstop op Vegas!

Iemand ook maar een idee waar ik moet zoeken? Heb via skyscanner geprobeerd en cheaptickets. Dank jullie wel!
pi_124165248
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef MatthijsDvD het volgende:
1. NL/Duitsland/België
2. Goedkoopste periode. Buiten schoolvakanties
3. Huwelijksreis :) met het liefst een 2 daagse stop op las Vegas!
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop(?) mogelijk zoverre dit kan überhaupt haha
6. Geen alleen rechtstreekse vluchten richting Hawaii voor ong 1000 p.p maar het leek me erg leuk met een tussenstop op Vegas!

Iemand ook maar een idee waar ik moet zoeken? Heb via skyscanner geprobeerd en cheaptickets. Dank jullie wel!
2 Apparte boekingen maken.

Amsterdam - Las Vegas -> Alleen Arkefly vliegt rechtstreeks.
Las Vegas - Hononolulu -> Alleen Hawaiian Airlines vliegt rechtstreeks.
Als je dit zou kiezen zal je wel enkele uren/een hele nacht op het vliegveld van Las Vegas moeten wachten.
Je zal dan ongeveer op 1150 Euro uitkomen als deze vluchten wilt.

Je kunt ook vluchten kiezen met een paar tussenstoppen.
Maar beide reizen zullen best veel stress opleveren.
pi_124171668
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef MatthijsDvD het volgende:

3. Huwelijksreis :) met het liefst een 2 daagse stop op las Vegas!

zeer verstandig om niet een hele week te gaan. 2-3 dagen is voldoende
voor de rest tip hier boven, volgens mij perfecte vlucht
pi_124209313
Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb nu al veel meer overzicht op de reis. Ik wil dit denk ik rond volgend jaar plannen, maar helaas kan je bij arkefly niet zo ver plannen. Ik heb ook een goedkope autohuurbedrijf (hawaiidrive-o) gevonden! Zo krijgt de reis al meer kleur ! Het liefst zou ik willen overnachten, zoals op de plaatjes in een hutje in het water, maar dat gaat kwa budget niet lukken denk ik! (Max 3000pp) de stress van het overstappen vinden we niet zo erg, maar dat is wel even goed opletten. Bedankt voor de tip.
pi_124219449
1. Nederland
2. Op 19 of 20 augustus
3. Bali
4. Vliegtuig
5. De juiste combi tussen goedkoop en niet te lange reistijd ;)
6. Rond de 890 euro met een overstap in Kuala Lumpur, heen en terug ong 20 uur vliegen.
pi_124221593
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef Zocalo het volgende:
1. Nederland
2. Op 19 of 20 augustus
3. Bali
4. Vliegtuig
5. De juiste combi tussen goedkoop en niet te lange reistijd ;)
6. Rond de 890 euro met een overstap in Kuala Lumpur, heen en terug ong 20 uur vliegen.
En wanneer wil je weer terug vliegen?
pi_124222020
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef lokpokken het volgende:

[..]

En wanneer wil je weer terug vliegen?
Vrijdag/zaterdag 6/7 september
pi_124222090
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef MatthijsDvD het volgende:
Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb nu al veel meer overzicht op de reis. Ik wil dit denk ik rond volgend jaar plannen, maar helaas kan je bij arkefly niet zo ver plannen. Ik heb ook een goedkope autohuurbedrijf (hawaiidrive-o) gevonden! Zo krijgt de reis al meer kleur ! Het liefst zou ik willen overnachten, zoals op de plaatjes in een hutje in het water, maar dat gaat kwa budget niet lukken denk ik! (Max 3000pp) de stress van het overstappen vinden we niet zo erg, maar dat is wel even goed opletten. Bedankt voor de tip.
Nog even ter info, Los Angles is bij Arkefly een zomerbestemming.
Je kunt beter met Lufthansa met een tussenstop in Munchen van 1,5 uur naar Los Angeles gaan.
Op dit moment, willekeurige data in februari kost een retourtje Amsterdam - Munchen - Los Angeles 613 Euro p.p.
(Als je deze reis boekt zorg wel dat je een tussenstop in Munchen hebt want met een tussenstop in de VS moet je, je koffer weer opnieuw inchecken)
En een retourtje los Angeles - Hononolulu 450 Dollar -> 347 Euro
Dus dan ben je rond de 970 Euro p.p kwijt
pi_124293202
Hoi,

Ik ben op zoek naar een vlucht vanaf Buenos Aires naar Athene en weer terug.
De datum van vertrek is de 16e van Augustus en de return is de 7e van September.
Maar mijn vertrekdagen zijn wel redelijk flexibel.

Overstappen is geen probleem als dat goedkoper is.
Zelf kom ik op zijn goedkoopst op ¤1500 uit. Dat is echter veel te duur.

Alvast bedankt voor de hulp :D
pi_124299268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef alf89 het volgende:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een vlucht vanaf Buenos Aires naar Athene en weer terug.
De datum van vertrek is de 16e van Augustus en de return is de 7e van September.
Maar mijn vertrekdagen zijn wel redelijk flexibel.

Overstappen is geen probleem als dat goedkoper is.
Zelf kom ik op zijn goedkoopst op ¤1500 uit. Dat is echter veel te duur.

Alvast bedankt voor de hulp :D
http://www.kayak.com/flig(...)6/BUE-ATH/2013-09-07

1000 euro
pi_124299489
quote:
Als ik op de link klik, kom ik op 1295.
Wel goedkoper maar niet die 1000 euro.

Edit: Ik zie dat het in Dollars is.
pi_124299657


[ Bericht 100% gewijzigd door ehouse op 20-03-2013 17:21:10 ]
pi_124299914
Ontzettend bedankt. De vlucht wordt geboekt :D
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 21:33:35 #217
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124312021
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 3a4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
quote:
Voor$1225 = E946- American Airlines
American Airlines 6443 - AMS (amsterdam) Wed Jul 10 11:40 AM to PHX (phoenix) Wed Jul 10 5:10 PM
American Airlines 2004 - LAX (los angeles) Mon Jul 29 8:05 AM to DUS (dusseldorf) Tue Jul 30 7:00 AM
hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_124312482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Geckoo het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 3a4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

[..]

hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
Check deze even: http://www.holidaypirates(...)-taxes-marchdecember

Kon op de sample dates die er stonden niet direct dit tarief meer terugvinden, maar misschien als je nog een beetje met de data speelt.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_124315524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Geckoo het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 3a4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

[..]

hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
heb je goeie prijs te pakken;
vind zo 123 niets goedkopers
http://www.chaser.nl/#uq=(...)e&servleturl=ion-741
pi_124317823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Geckoo het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 3a4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

[..]

hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
Dusseldorf - Las Vegas -> 606 Euro, te boeken via Travelgenio/Govolo (27 juni - 24 juli)
Nadeel : Je moet van Heatrow (London) naar Gatiwick (London) kost 25 pond. (75minuten), en met 2 verschillende airlines, dus je moet je koffer opnieuw inchecken
Je vliegt met British Airways en Virgin Atlantic.

Amsterdam - Las Vegas 27 juni - 23 juli met Arkefly -> 970 Euro, boeken bij Arkefly.
Amsterdam - Las Vegas 27 juni - 24 Juli met US Airways -> 974 Euro met een tussenstop in Philadelphia, boeken bij US Airways.

Amsterdam - Sky Harbor (Phoenix) 27 juni - 27 juli -> United -> 800 Euro, Nadeel : 2 keer overstappen dus ook waarschijnlijk 2 keer opnieuw je koffer inchecken, te boeken bij United

Amsterdm - Los Angeles 25 juni - 25 juli -> British Airways met een tussenstop in Heatrow -> Te boeken bij Kilroy -> 967 Euro

Amsterdam - Los Angeles 25 juni - 25 Juli -> Heen : Lufthansa, United Terug: Air Canada, Lufthansa-> Op de heenweg 1 keer overstappen (Houston) op de terugweg 2 keer (Toronto, Frankfurt) -> 722,66 -> Te boeken bij Kilroy.

Travelgenio.nl
Govolo.nl
Arkefly.nl
Usairways.com
United.com
travels.kilroyworld.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door lokpokken op 20-03-2013 23:15:43 ]
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:28:18 #221
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124318958
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Check deze even: http://www.holidaypirates(...)-taxes-marchdecember

Kon op de sample dates die er stonden niet direct dit tarief meer terugvinden, maar misschien als je nog een beetje met de data speelt.
wow 459 euro is erg netjes, helaas niks op te vinden in juli...
hoe kwam je op deze site?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:55:58 #222
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124320076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Dusseldorf - Las Vegas -> 606 Euro, te boeken via Travelgenio/Govolo (27 juni - 24 juli)
Nadeel : Je moet van Heatrow (London) naar Gatiwick (London) kost 25 pond. (75minuten), en met 2 verschillende airlines, dus je moet je koffer opnieuw inchecken
Je vliegt met British Airways en Virgin Atlantic.
wow
die staat erin, even regelen dat de misses iets eerder weg kan met school. :D
en voordeel is ook dat hij het doet van 27 juni tot 17 juli (ivm vakantie dagen)

thanks voor je hulp!!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_124324260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Geckoo het volgende:

[..]

wow 459 euro is erg netjes, helaas niks op te vinden in juli...
hoe kwam je op deze site?
Holidaypirates is een toffe site die altijd goedkope fares publiceert. Als je perse op een bepaalde dag ergens heen wilt kan je beter zelf zoeken, maar als je nog geen idee hebt waarheen te gaan hebben ze weleens leuke posts (Frankfurt - Lima - Londen voor +/- ¤150 laatst bijvoorbeeld)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_124324353
Google introduceert een nieuwe vergelijkingssite: https://www.google.nl/flights/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 09:01:34 #225
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124324772
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:31 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Holidaypirates is een toffe site die altijd goedkope fares publiceert. Als je perse op een bepaalde dag ergens heen wilt kan je beter zelf zoeken, maar als je nog geen idee hebt waarheen te gaan hebben ze weleens leuke posts (Frankfurt - Lima - Londen voor +/- ¤150 laatst bijvoorbeeld)
hij staat in mijn facebook stream, thanks!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_124337199
Goedkoop naar Londen?!
pi_124338027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef handige_har het volgende:
Goedkoop naar Londen?!
Voor een paar pond zit je al met de bus in Londen vanuit een stad buiten de M25.

Maw. waarvandaan, wanneer, hoe ;)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_124338554
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:06 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Voor een paar pond zit je al met de bus in Londen vanuit een stad buiten de M25.

Maw. waarvandaan, wanneer, hoe ;)
Haha, ja sorry!

Vanuit Nederland, voor een lang weekend rond april :)
pi_124342044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Geckoo het volgende:

[..]

wow
die staat erin, even regelen dat de misses iets eerder weg kan met school. :D
en voordeel is ook dat hij het doet van 27 juni tot 17 juli (ivm vakantie dagen)

thanks voor je hulp!!
Let op ! Amsterdam - Heatrow , Gatwick - Las Vegas, zorg voor een overstap van minstens 3,5 uur!
Vertrek 4/5 keer per uur prijs 20 pond per enkeltje zie nationalexpress.com.
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 21:44:21 #230
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124352704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Let op ! Amsterdam - Heatrow , Gatwick - Las Vegas, zorg voor een overstap van minstens 3,5 uur!
Vertrek 4/5 keer per uur prijs 20 pond per enkeltje zie nationalexpress.com.
had ik gezien, thanks voor de tip.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_124445906
1. waarvandaan
Nederland of Belgie
2. wanneer je wilt reizen,
Heen: 11 mei
Terug 12 mei
3. waarnaartoe
Londen
4. hoe je wilt reizen
Zo goedkoop mogelijk
5. op welke manier je wilt reizen
Niet echt van belang, zolang het maar zaterdagochtend heen is en zondag middag terug
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Heen vliegen zaterdagochtend met Ryanair voor 17 euro
Terug ben ik nog niet achter
Overige
ik zoek iets voor 13 man
pi_124450538
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef Gutz het volgende:
1. waarvandaan
Nederland of Belgie
2. wanneer je wilt reizen,
Heen: 11 mei
Terug 12 mei
3. waarnaartoe
Londen
4. hoe je wilt reizen
Zo goedkoop mogelijk
5. op welke manier je wilt reizen
Niet echt van belang, zolang het maar zaterdagochtend heen is en zondag middag terug
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Heen vliegen zaterdagochtend met Ryanair voor 17 euro
Terug ben ik nog niet achter
Overige
ik zoek iets voor 13 man
Vliegen met Ryanair op zondag vanaf London is meestal best duur,

Eindhoven - Stansted -> Ryanair (Locale Tijden!)
Heen : 09:05-09:10
Terug : 08:55-11:00
Prijs : 62,98 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)

Heen : 09:05-09:10
Terug : 17:15-19:20
Prijs : 100,02 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)

Maastricht - Stansted -> Ryanair (Locale Tijden!)
Heen : 08:00-08:05
Terug : 07:50-09:55
Prijs : 20,00 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)
Er zijn geen andere vluchten op de terug reis.


Amsterdam - Southend -> Easyjet
Heen : 09:30-09:35
Terug : 13:00-15:05
Prijs : 116 Euro

Zoals je ziet is het best wel prijzig, de tickets van de KLM beginnen rond de 189 Euro, op de uw aangegeven data.
En de trein vanaf London Stansted kost ook nog ongeveer 25 Euro voor een retourtje.

Je kunt ook met de bus gaan (Eurolines) vertrekt vanaf de grote plaatsen in Nederland, maar dan zal je Vrijdagavond moeten vertrekken, dan kom je Zaterdagochtend aan, en zondagavond vertrekken dan kom je maandagochtend aan (06:15). Dit kost 84 Euro maar je mag wel 2 stukken bagage meenemen, en je komt in London aan.

Goedkoopste oplossing, als je heen een ochtendvlucht wilt en terug een middagvlucht is toch met Ryanair vanaf Eindhoven. (100,02 Euro)

Let op bij het boeken van tickets, vul de paspoort namen in, dit kan verschillen met de roepnamen!
Als je op de luchthaven bent kan je dit niet wijzigen en zal je nieuwe tickets moeten kopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door lokpokken op 24-03-2013 18:43:25 ]
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 18:05:58 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124450730
Ik wil in mei/juni een paar dagen naar Oekraïne. Iemand nog leuke deals?

Waarvandaan: Nederland. Liefst Amsterdam maar mag ook Eindhoven zijn
Wanneer:Eind mei/begin juni. Liefst van donderdag 30 mei tot zondag 2 juni.
Waarnaartoe: Het liefst naar Simferopol (Krym) maar Odessa of Kiev zijn ook een optie
Hoe: Met vliegtuig
Welke manier: Het liefst zonder overstap en zo snel mogelijk, we hebben niet veel tijd

Naar Simferopol zie ik tickets voor rond de 500 euro en naar Kiev 300 euro. Dit moet stukken goedkoper kunnen hoop ik? Liefst rond de 150 euro p.p. :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_124452426
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:05 schreef MaJo het volgende:
Ik wil in mei/juni een paar dagen naar Oekraïne. Iemand nog leuke deals?

Waarvandaan: Nederland. Liefst Amsterdam maar mag ook Eindhoven zijn
Wanneer:Eind mei/begin juni. Liefst van donderdag 30 mei tot zondag 2 juni.
Waarnaartoe: Het liefst naar Simferopol (Krym) maar Odessa of Kiev zijn ook een optie
Hoe: Met vliegtuig
Welke manier: Het liefst zonder overstap en zo snel mogelijk, we hebben niet veel tijd

Naar Simferopol zie ik tickets voor rond de 500 euro en naar Kiev 300 euro. Dit moet stukken goedkoper kunnen hoop ik? Liefst rond de 150 euro p.p. :)
Je wilt een vlucht hebben, waarbij je zo snel mogelijk op je bestemming bent.
Ik heb een vlucht gevonden met Austrian, vanaf Amsterdam, met een Tussenstop in Wenen naar Kiev. Voor 224 Euro

Heen 30 Mei
Amsterdam - Wenen 07:00-08:55
Wenen - Kiev 09:45-12:40
Terug 2 Juni
Kiev - Wenen 13:30-14:35
Wenen - Amsterdam 15:05-17:00

Te boeken op de website van Austrian (www.austrian.nl)

[ Bericht 0% gewijzigd door lokpokken op 24-03-2013 21:04:24 ]
pi_124452468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef handige_har het volgende:

[..]

Haha, ja sorry!

Vanuit Nederland, voor een lang weekend rond april :)
Hoeveel wil je ongeveer besteden, wil je bagage meenemen, en wat is bij u een lang weekend? Vrijdag t/m Zondag?
pi_124452503
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Vliegen met Ryanair op zondag vanaf London is meestal best duur,

Eindhoven - Stansted -> Ryanair (Locale Tijden!)
Heen : 09:05-09:10
Terug : 08:55-11:00
Prijs : 62,98 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)

Heen : 09:05-09:10
Terug : 17:15-19:20
Prijs : 100,02 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)

Maastricht - Stansted -> Ryanair (Locale Tijden!)
Heen : 08:00-08:05
Terug : 07:50-09:55
Prijs : 20,00 (Exclusief Creditcard kosten en eventuele bagage)
Er zijn geen andere vluchten op de terug reis.


Amsterdam - Southend -> Easyjet
Heen : 09:30-09:35
Terug : 13:00-15:05
Prijs : 116 Euro

Zoals je ziet is het best wel prijzig, de tickets van de KLM beginnen rond de 189 Euro, op de uw aangegeven data.
En de trein vanaf London Stansted kost ook nog ongeveer 25 Euro voor een retourtje.

Je kunt ook met de bus gaan (Eurolines) vertrekt vanaf de grote plaatsen in Nederland, maar dan zal je Vrijdagavond moeten vertrekken, dan kom je Zaterdagochtend aan, en zondagavond vertrekken dan kom je maandagochtend aan (06:15). Dit kost 84 Euro maar je mag wel 2 stukken bagage meenemen, en je komt in London aan.

Goedkoopste oplossing, als je heen een ochtendvlucht wilt en terug een middagvlucht is toch met Ryanair vanaf Eindhoven. (100,02 Euro)

Let op bij het boeken van tickets, vul de paspoort namen in, dit kan verschillen met de roepnamen!
Als je op de luchthaven bent kan je dit niet wijzigen en zal je nieuwe tickets moeten kopen.

Thnx, deze prijzen had ik zelf ook al gevonden, het ligt dus voornamelijk inderdaad aan de terugreis wat het nog redelijk prijzig maakt.

Ik ga eens kijken wat personenbusjes kosten om te huren. Volgens mij kom ik dan voor 13 personen veel voordeliger uit.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:52:10 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124458401
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Je wilt een vlucht hebben, waarbij je zo snel mogelijk op je bestemming bent.
Ik heb een vlucht gevonden met Austrian, vanaf Amsterdam, met een Tussenstop in Wenen naar Kiev. Voor 224 Euro

Heen 30 April
Amsterdam - Wenen 07:00-08:55
Wenen - Kiev 09:45-12:40
Terug 2 Mei
Kiev - Wenen 13:30-14:35
Wenen - Amsterdam 15:05-17:00

Te boeken op de website van Austrian (www.austrian.nl)
Hoewel het een maandje te vroeg is ga ik het checken. Ken die maatschappij niet dus bedankt voor de tip ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_124459187
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef MaJo het volgende:
dje te vroeg is ga ik het checken. Ken die maatschappij niet dus bedankt voor de tip
Oeps ik bedoelde 30 Mei - 2 Juni, Austrian is een Oostenrijkse luchtvaartmaatschappij die sinds een paar jaar in handen is van Lufthansa.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:05:58 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124459290
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Oeps ik bedoelde 30 Mei - 2 Juni, Austrian is een Oostenrijkse luchtvaartmaatschappij die sinds een paar jaar in handen is van Lufthansa.
Ik zag al dat de prijs hetzelfde was, denk dat dit wel een goeie deal is!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_124513084
Van - Brisbane
Naar - Amsterdam of een ander vliegveld in Belgie, Frankrijk of Duitsland
Wanneer - ergens tussen half en eind augustus
Hoe? Vliegtuig. Enkele reis.
Zo goedkoop mogelijk. Al moet ik 5 keer overstappen en doe ik er 50 uur over, dat maakt niet uit. Of een paar dagen ergens een tussenstop is ook prima.
Gevonden? Minimaal 800 euro
Pain is temporary, pride is forever
pi_124513096
Probeer eens met Jetstar naar Singapore te vliegen. Kost op 23 Aug bijvoorbeeld maar 202 euro via Darwin. Vervolgens een los ticket met Air Berlin van Singapore naar Dusseldorf voor 505 euro?

Scheelt alweer bijna 100 euro, en met wat mazzel heb je een paar dagen Singapore erbij *O*
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_124534364
in welke maanden zijn de tickets naar Mexico het goedkoopst?
pi_124578668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef pazara het volgende:
in welke maanden zijn de tickets naar Mexico het goedkoopst?
Naar Cancun: buiten de seizoenen (schoolvakanties) om met ArkeFly kan je voor ¤499 (soms zelfs lager) heen en terug.
Naar Mexico City: Iets minder seizoensafhankelijk, maar zorg dat je een beetje ruim op tijd boekt, niet een weekje vooraf.

Ervan uitgaande dat je vanuit Nederland wilt vertrekken.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:43:11 #244
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_124588486
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag al dat de prijs hetzelfde was, denk dat dit wel een goeie deal is!
Ik heb een retourtje kiev voor 100 euro gedaan via Wizz air, vanaf Hamburg Lubeck. Vanaf Dortmund kan je ook met Wizz Air naar Kiev...
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:44:14 #245
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_124588548
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef Gutz het volgende:
1. waarvandaan
Nederland of Belgie
2. wanneer je wilt reizen,
Heen: 11 mei
Terug 12 mei
3. waarnaartoe
Londen
4. hoe je wilt reizen
Zo goedkoop mogelijk
5. op welke manier je wilt reizen
Niet echt van belang, zolang het maar zaterdagochtend heen is en zondag middag terug
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Heen vliegen zaterdagochtend met Ryanair voor 17 euro
Terug ben ik nog niet achter
Overige
ik zoek iets voor 13 man
Als je goedkoop wil kan je ook kijken bij Eurolines, ipv zaterdag ochtend, vrijdagavond weg. Ben je er ook zaterdag ochtend en sta je direct in het centrum. Daarnaast enkeltjes vanaf 9 euro. Op jou datum weet ik zo niet direct
pi_124712459
Mocht je dit topic lezen en denken..ahhhh het maakt niet zoveel uit om te vergelijken...ik help wel even:

Zojuist vlucht geboekt in mei:

Amsterdam > Montreal > (auto) > Toronto > Miami > Amsterdam

Zoals je ziet..een leuke trip :-)

Voor het zoeken heb ik niet alle sites kunnen gebruiken omdat ze niet allemaal multiple destinations supporten. Je kan dan of alleen kiezen voor enkel/retour of hooguit 1 bestemming meer. Overigens verbaast dit me wel heel erg omdat een aantal sites gebruikmaken van exact dezelfde engine en daar deze mogelijkheid dus wel wordt aangeboden. Gemiste kans :-)

Rechtstreekse vluchten van en naar Amsterdam/Canada waren een NO GO vanwege prijs en beschikbaarheid. Uiteindelijk kwam er onder de 800 euro pp telkens 1 type vlucht uit uitgevoerd door British Airways!

Toch, wordt deze vlucht door 4 verschillende maatschappijen aangeboden onder compleet verschillende prijzen. Daarnaast is er weer een verschil in prijs op verschillende websites voor deze 4 varianten.

Uiteindelijk totaal en inclusief alle blabla reserveringskosten bij WTC 670 euro betaald pp voor deze vluchten via American Airlines maar gewoon uitgevoerd door British Airways. Tussenstop op Heathrow van 2 uur heen en terug maar dat is goed te doen.

Ter vergelijking: Iberia 760 euro en British Airways zelf 790 euro voor exact dezelfde vlucht. Overigens was WTC de enige dit zo laag in de prijs zat, zelfs inclusief de belachelijke 40 euro aan extra kosten

Het is dus ZEKER de moeite waard om een uur te puzzelen!
  zondag 31 maart 2013 @ 11:27:56 #247
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124712603
Leuk, maar je zit wel 4 uur extra te wachten voor die 90 euro....
!!! Go 49-ers !!!
pi_124712823
quote:
2s.gif Op zondag 31 maart 2013 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Leuk, maar je zit wel 4 uur extra te wachten voor die 90 euro....
waar lees je dat?

Alle vluchten zijn EXACT hetzelfde zoals ik zei. Rechtstreekse vluchten zitten boven de 900 euro en kunnen alleen retour.
pi_124738626
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 11:17 schreef kloink het volgende:
Mocht je dit topic lezen en denken..ahhhh het maakt niet zoveel uit om te vergelijken...ik help wel even:

Zojuist vlucht geboekt in mei:

Amsterdam > Montreal > (auto) > Toronto > Miami > Amsterdam

Zoals je ziet..een leuke trip :-)

Voor het zoeken heb ik niet alle sites kunnen gebruiken omdat ze niet allemaal multiple destinations supporten. Je kan dan of alleen kiezen voor enkel/retour of hooguit 1 bestemming meer. Overigens verbaast dit me wel heel erg omdat een aantal sites gebruikmaken van exact dezelfde engine en daar deze mogelijkheid dus wel wordt aangeboden. Gemiste kans :-)

Rechtstreekse vluchten van en naar Amsterdam/Canada waren een NO GO vanwege prijs en beschikbaarheid. Uiteindelijk kwam er onder de 800 euro pp telkens 1 type vlucht uit uitgevoerd door British Airways!

Toch, wordt deze vlucht door 4 verschillende maatschappijen aangeboden onder compleet verschillende prijzen. Daarnaast is er weer een verschil in prijs op verschillende websites voor deze 4 varianten.

Uiteindelijk totaal en inclusief alle blabla reserveringskosten bij WTC 670 euro betaald pp voor deze vluchten via American Airlines maar gewoon uitgevoerd door British Airways. Tussenstop op Heathrow van 2 uur heen en terug maar dat is goed te doen.

Ter vergelijking: Iberia 760 euro en British Airways zelf 790 euro voor exact dezelfde vlucht. Overigens was WTC de enige dit zo laag in de prijs zat, zelfs inclusief de belachelijke 40 euro aan extra kosten

Het is dus ZEKER de moeite waard om een uur te puzzelen!
Hmm wanneer vertrek je en ga je weer terug?
Dus je hebt een vlucht geboekt Amsterdam - Montreal, Miami - Amsterdam? of Amsterdam - Montreal, Toronto - Miami, Miami, Amsterdam ;p
pi_124751829
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Hmm wanneer vertrek je en ga je weer terug?
Dus je hebt een vlucht geboekt Amsterdam - Montreal, Miami - Amsterdam? of Amsterdam - Montreal, Toronto - Miami, Miami, Amsterdam ;p
De laatste

Amsterdam (via london) naar Montreal dan anderhalve week door Canada heen en uiteindelijk uitkomen in Toronto. Vanaf Toronto rechtstreeks naar Miami en vanaf Miami naar Amsterdam via London weer.

Bij dit soort vluchten zie ik echt een groot voordeel in alle samenwerkingen die de maatschappijen met elkaar afsluiten.
pi_124863074
Ik heb zelf al een ticket geboekt voor mijn oma deze zomer AMS-LHR-PHL van 9-6 t/m 18-8 voor 590 euro met BA, alleen nu wilt mijn zus waarschijnlijk ook mee en zit ik na te denken over de ticketprijzen. Vorig jaar lag de ticketprijs anderhalve maand voor de reis zelf op 690 en dat vindt mijn zus een goeie prijs. Hij staat nu ook aangeboden voor 680, maar denken jullie dat de prijs nog flink gaat stijgen icm de dollarprijs?
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 10:14:34 #252
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124867248
Argh!!!
ik had al eerder deze post gemaakt en daaruit een flink aantal opties terug gekregen alleen door het uit stellen van het boeken zijn de prijzen omhoog gegaan (ja ik heb ook via een incognito tab de data gecheckt.) Dus mochten jullie nog mogelijkheden hebben. dan graag!
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, (mag ook londen zijn) we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles) (elke locatie mag, we gana rond trekken, het kunnen dus ook open end tickets zijn.)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

quote:
Via killroy
EUR 963,17 p.p. (Totaal EUR 1926,34)
Los Angeles, California Air France
Vertrek 06:25 Dusseldorf (DUS) do 27.06.2013 Vluchtnummer: AF5455 AF7641 AF72
Aankomst 16:05 Los Angeles, California (LAX) Reistijd 18:40 2 stops
Overstaptijd in: Lyon (2:55), Parijs (1:35)
Dusseldorf Delta Air Lines
Vertrek 06:45 Los Angeles, California (LAX) di 23.07.2013 Vluchtnummer: DL1969 AF3615
Aankomst 07:45 Dusseldorf (DUS) +1 dag Reistijd 16:00 1 Stops
Overstaptijd in: Atlanta, Georgia (2:45)
hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:12:29 #253
186676 Melro
Regelneef
pi_124868889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:14 schreef Geckoo het volgende:
Argh!!!
ik had al eerder deze post gemaakt en daaruit een flink aantal opties terug gekregen alleen door het uit stellen van het boeken zijn de prijzen omhoog gegaan (ja ik heb ook via een incognito tab de data gecheckt.) Dus mochten jullie nog mogelijkheden hebben. dan graag!
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, (mag ook londen zijn) we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles) (elke locatie mag, we gana rond trekken, het kunnen dus ook open end tickets zijn.)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

[..]

hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van regio zuid :X )
27 juni heen
27 juli terug

Dusseldorf - LA - Dusseldorf. Overstap in Atlanta.
¤ 809,-

Met KLM (Via Kilroy)
pi_124869895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:14 schreef Geckoo het volgende:
Argh!!!
ik had al eerder deze post gemaakt en daaruit een flink aantal opties terug gekregen alleen door het uit stellen van het boeken zijn de prijzen omhoog gegaan (ja ik heb ook via een incognito tab de data gecheckt.) Dus mochten jullie nog mogelijkheden hebben. dan graag!
1. waarvandaan Amsterdam, brussels, dusseldorf, (mag ook londen zijn) we zijn flexibel
2. wanneer Juli, vertrek mag ook eind juni zijn, terugkomst mag ook begin augustus zijn, ongeveer 4 weken
3. waarnaartoe West amerika (flagstaff, phoenix,las vegas, san fransico, los angeles) (elke locatie mag, we gana rond trekken, het kunnen dus ook open end tickets zijn.)
4. hoe met het vliegtuig
5. manier maakt ons niks uit, zijn wel wat gewend, eventueel ergens een nachtje blijven mag ook :Y
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

[..]

hebben jullie nog andere suggesties? let op dat we erg flexibel zijn (zolang het maar in de zomervakantie is van re
gio zuid :X )

688 euro: DUsseldorf-LA (28juni-26juli)
http://www.kayak.com/flig(...)/2013-07-26-flexible
pi_124978860
1. waarvandaan Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven. Het liefst alleen Nederlandse airports.
2. wanneer Ergens in mei of begin juni. Tussen 1 en 2 weken.
3. waarnaartoe Sarajevo, Bosnië.
4. hoe Vliegtuig.
5. manier De reis hoeft wat mij betreft niet langer dan 7 uur te duren, tenzij het echt veel in de kosten scheelt. De rest is mij om het even, als het maar goedkoop is.
6. prijzen Via sites als SkyScanner en Budgetair ongeveer tussen de 220 en 300 euro. Afgelopen maart nog geweest; toen een maand van tevoren geboekt en kostte zo'n 150 euro.

Ik zoek een zo goedkoop mogelijke vliegticket. Ik wil tussen een week en twee daar kunnen zijn, mij compleet om het even als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Ik reis alleen.
pi_124980176
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 04:26 schreef 5-Euro het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven. Het liefst alleen Nederlandse airports.
2. wanneer Ergens in mei of begin juni. Tussen 1 en 2 weken.
3. waarnaartoe Sarajevo, Bosnië.
4. hoe Vliegtuig.
5. manier De reis hoeft wat mij betreft niet langer dan 7 uur te duren, tenzij het echt veel in de kosten scheelt. De rest is mij om het even, als het maar goedkoop is.
6. prijzen Via sites als SkyScanner en Budgetair ongeveer tussen de 220 en 300 euro. Afgelopen maart nog geweest; toen een maand van tevoren geboekt en kostte zo'n 150 euro.

Ik zoek een zo goedkoop mogelijke vliegticket. Ik wil tussen een week en twee daar kunnen zijn, mij compleet om het even als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Ik reis alleen.
Misschien een idee om naar Belgrado(Wizzair 65,-) en van daar met de bus?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_124980352
Vanuit Belgrado kan je idd met de bus of de trein. Ik ben toen met de trein naar Sarajevo gegaan, duurde wel lang (10h) bus is dacht ik 8uur. Je kan ook een nachtbus nemen, dus dat spaart al tijd en kosten.
pi_124983986
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:33 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Misschien een idee om naar Belgrado(Wizzair 65,-) en van daar met de bus?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef ehouse het volgende:
Vanuit Belgrado kan je idd met de bus of de trein. Ik ben toen met de trein naar Sarajevo gegaan, duurde wel lang (10h) bus is dacht ik 8uur. Je kan ook een nachtbus nemen, dus dat spaart al tijd en kosten.
Inderdaad misschien geen slecht idee om het via Beograd te doen, via Wizzair kom ik out op 71 euro. Beetje spijtig van de lange busreis; heenreis vind ik prima, maar om op de weg terug eerst nog 8 uur in de bus te zitten trekt me niet echt...
Direct naar Sarajevo zijn momenteel geen goedkope opties voor he?
pi_124985059
Germanwings heeft een rechtstreekse vlucht vanuit Keulen naar Sarajevo, misschien is dat een optie.
Anders zou je misschien op Kroatie kunnen vliegen (zadar, Split, Dubrovnik misschien en dan de bus nemen) al gaat dat niet sneller zijn dan Belgrado.
pi_124986839
Nu in Bangkok afgelopen vrijdag geboekt, tijdje geleden aangekomen.

Heenreis : Jetairfly 100 euro ;) BRU-BKK (25KG bagage)
Terugreis : Srilankan Airlines 285 euro BKK-FRA (30KG bagage)

2 enkeltjes geboekt, dus bij elkaar maar 385 euro.
pi_124987209
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 04:26 schreef 5-Euro het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven. Het liefst alleen Nederlandse airports.
2. wanneer Ergens in mei of begin juni. Tussen 1 en 2 weken.
3. waarnaartoe Sarajevo, Bosnië.
4. hoe Vliegtuig.
5. manier De reis hoeft wat mij betreft niet langer dan 7 uur te duren, tenzij het echt veel in de kosten scheelt. De rest is mij om het even, als het maar goedkoop is.
6. prijzen Via sites als SkyScanner en Budgetair ongeveer tussen de 220 en 300 euro. Afgelopen maart nog geweest; toen een maand van tevoren geboekt en kostte zo'n 150 euro.

Ik zoek een zo goedkoop mogelijke vliegticket. Ik wil tussen een week en twee daar kunnen zijn, mij compleet om het even als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Ik reis alleen.
Wat hierboven al staat met Wizzair, alle vluchten met Wizzair zijn op dit moment te boeken met een korting van 20%
pi_125030283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef _Loki het volgende:
1. waarvandaan: Melbourne, Australie.
2. wanneer: vertrek ergens tussen 15 juli en 15 augustus.
3. waar naartoe: Amsterdam of Dusseldorf, enkele reis, met een multi-stopover in Zuidoost Azië. Land maakt niet erg veel uit, maar ik denk dat ik sowieos Thailand + laos of cambodja wil zien.
4. hoe: Vliegtuig, evt bus/trein in Azië.
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, de rest maakt niet uit.
6. Zelf gevonden: Vlucht met korte/geen stopovers voor 1000-1500. Lange stopover 2500.

Ik wil graag goedkoop naar huis via zuidoost Azië, met het liefst 2 landen met beide een week daar. Met losse vluchten komen al gauw uit op 2500 euro, en goedkopere bieden geen interessante stop aan.
Even een aanvulling hierop :)

Het is geworden:
Melbourne - Bangkok ergens half juli, Bangkok-Nederland en omstreken begin augustus, met 2-3 weken in Thailand. Prijzen blijven zo ongeveer hetzelfde.
Het liefst vlieg ik niet met Asia air aangezien de vluchten vrij lang zijn, dus die zou ik wel een beetje relax door willen brengen.
pi_125064314
Ik wil 20 en 21 april aanstaande een goedkoop weekendje weg met mijn vriendin.
budget - max 250 euro of vrijdag na 2300 uur weg of zaterdagmorgen.
Liefst naar parijs of polen (andere ideetjes zijn welkom)
pi_125150634
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer vertrek in augustus. Vertrek op zaterdag of eventueel vrijdag. Na 3 weken weer thuis op zaterdag of zondag
3. waarnaartoe Colombia-Bogota
4. hoe: met het vliegtuig
5. Een totale vluchttijd incl; overstap van 18 uur is wel de max
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: zaterdag 10 augustus vertek uit Adam en zaterdag 31 augustus vertrek Bogota voor EUR 1.091. Heen met Lufthansa en terug met United airlines
pi_125159869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:47 schreef TN-FR het volgende:
Ik heb zelf al een ticket geboekt voor mijn oma deze zomer AMS-LHR-PHL van 9-6 t/m 18-8 voor 590 euro met BA, alleen nu wilt mijn zus waarschijnlijk ook mee en zit ik na te denken over de ticketprijzen. Vorig jaar lag de ticketprijs anderhalve maand voor de reis zelf op 690 en dat vindt mijn zus een goeie prijs. Hij staat nu ook aangeboden voor 680, maar denken jullie dat de prijs nog flink gaat stijgen icm de dollarprijs?
Ik zou 'm boeken. Het is de zomerperiode waardoor het in ieder geval niet goedkoper gaat worden, en bovendien wil je zus (neem ik aan) op dezelfde vlucht als je oma.
pi_125199370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef sportgek_1985 het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer vertrek in augustus. Vertrek op zaterdag of eventueel vrijdag. Na 3 weken weer thuis op zaterdag of zondag
3. waarnaartoe Colombia-Bogota
4. hoe: met het vliegtuig
5. Een totale vluchttijd incl; overstap van 18 uur is wel de max
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: zaterdag 10 augustus vertek uit Adam en zaterdag 31 augustus vertrek Bogota voor EUR 1.091. Heen met Lufthansa en terug met United airlines
budget air: Retour klm amsterdam madrid 9 aug 25 aug 141 euro
www.ebookers.nl retour iberia madrid bogota 9 aug 25 aug 685 eur

826 euro
pi_125200035
[quote]0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef fvc het volgende:

[..]

budget air: Retour klm amsterdam madrid 9 aug 1 sep 155 euro
www.ebookers.nl retour iberia madrid bogota 9 aug 31 aug vertrek 1 sep aankomt 685 eur

826 euro
pi_125229980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef fvc het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef fvc het volgende:

[..]

budget air: Retour klm amsterdam madrid 9 aug 1 sep 155 euro
www.ebookers.nl retour iberia madrid bogota 9 aug 31 aug vertrek 1 sep aankomt 685 eur

826 euro
Dit was echt een mooie tip! Vanmorgen om 9.00 uur was ie er nog en toen ik - na overleg vriendin - om 11.00 uur wilde boeken, was ie 250 eur duurder. Evengoed bedankt!
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:00:46 #269
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_125230054
Vanaf: London (om het even welk vliegveld)
Naar: Mexico City (enkele reis)
Wanneer: 29 of 30 juni

Wat heb ik al gevonden:
American Airlines met 1 transfer, rond 850 pond.

Ik gok dat het niet veel goedkoper kan, maar wie weet. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:37:33 #270
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_125230908
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Vanaf: London (om het even welk vliegveld)
Naar: Mexico City (enkele reis)
Wanneer: 29 of 30 juni

Wat heb ik al gevonden:
American Airlines met 1 transfer, rond 850 pond.

Ik gok dat het niet veel goedkoper kan, maar wie weet. :)
alleen als je de tijd hebt:

Economy Class
Sat, 29/Jun 2013
07:15 London Heathrow LH
via Frankfurt Int. DE
via San Juan (Puerto Rico) CM
via Panama City CM
01:03+ Mexico City
Ticket price 631.99 ¤
Taxes and charges 40.00 ¤
Service charge 3.00 ¤
674.99 ¤
Total price per adult

via condor.com :)
pi_125233640
1. waarvandaan Nederland of in de buurt van Nederland (bijvoorbeeld BRU of DUS)
2. wanneer 8 tot 10 weken vanaf het begin van de kerstvakantie; dus bijv. heen tussen 21 december en 30 december, terug tussen 24 februari en 2 maart
3. waarnaartoe Zuidoostazië. Voorkeur voor begin in Singapore en terug vanaf een andere luchthaven, maar als het veel scheelt willen we bijv. ook wel naar Bangkok vliegen. We willen waarschijnlijk Singapore, Thailand, Vietnam, Laos en Cambodia bezoeken.
4. hoe vliegtuig lijkt me het meest praktisch.
5. manier Balans van goedkoop en niet al te lang / veel overstappen. 1 overstap is prima. Wel graag binnen 24 uur op bestemming en zo goedkoop mogelijk is natuurlijk altijd leuk. Ik ben tevreden als het lukt voor ¤600.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
• ¤753 voor heen op 31 december (AMS - Singapore), terug op 1 maart (Ho Chi Minh city - Amsterdam)
• ¤657 voor retour AMS-BKK heen op 27 december, terug op 27 februari; ¤632 bij heenvlucht op 30 december

Alvast bedankt!! Heeft iemand trouwens enig vermoeden op welk moment ik het beste de tickets kan boeken?
pi_125258307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Vanaf: London (om het even welk vliegveld)
Naar: Mexico City (enkele reis)
Wanneer: 29 of 30 juni

Wat heb ik al gevonden:
American Airlines met 1 transfer, rond 850 pond.

Ik gok dat het niet veel goedkoper kan, maar wie weet. :)
Niet vanaf Londen maar ; 418 euro van Manchester een directevlucht naar Cancun ( Thomascook) + rond de 76 euro Cancun-Mexico city met viva aerobus. Sluit nog goed aan mits geen vertraging.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 15 april 2013 @ 13:16:07 #273
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_125307617
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 09:51 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Niet vanaf Londen maar ; 418 euro van Manchester een directevlucht naar Cancun ( Thomascook) + rond de 76 euro Cancun-Mexico city met viva aerobus. Sluit nog goed aan mits geen vertraging.
Dat is misschien wel interessant, waar heb je deze gevonden? Ik zie het niet...

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

alleen als je de tijd hebt:

Economy Class
Sat, 29/Jun 2013
07:15 London Heathrow LH
via Frankfurt Int. DE
via San Juan (Puerto Rico) CM
via Panama City CM
01:03+ Mexico City
Ticket price 631.99 ¤
Taxes and charges 40.00 ¤
Service charge 3.00 ¤
674.99 ¤
Total price per adult

via condor.com :)
Hmm, dat is me iets te omslachtig. Toch bedankt, goede vondst. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_125309096
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:16 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dat is misschien wel interessant, waar heb je deze gevonden? Ik zie het niet...

[..]

Thomas Cook vluchten: www.thomascook.co.uk/flights Enkele reis Manchester - Cancun 356 GBP dus ~418 euro
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_125315367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:02 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Thomas Cook vluchten: www.thomascook.co.uk/flights Enkele reis Manchester - Cancun 356 GBP dus ~418 euro
Dit en is ook te vinden via bv skyscanner of kayak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 15-04-2013 19:00:01 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_125317262
1. waarvandaan
Nederland
2. wanneer
1 mei heen, 2 mei terug
3. waarnaartoe
Engeland, Birmingham
4. hoe
Vliegtuig of trein, trein zal wellicht iets qua tijd schelen en als dat een tientje duurder is is dat het me wel waard.
5. manier
Zo goedkoop mogelijk

[ Bericht 43% gewijzigd door Xa1pt op 15-04-2013 19:25:16 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 00:31:18 #277
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_125426071
Mensen, weten jullie prijsvechters die vliegen tussen AMS/LON en Munchen? Wil er volgende week dinsdagavond heen voor een bliksembezoek maar is erg prijzig met BA/Lufthansa/etc. Ik kom zelf op Easyjet uit, 100 pond van LON, maar dan moet ik vanaf dat vermaledijde Stansted.
pi_125428686
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Omnifacer het volgende:
Mensen, weten jullie prijsvechters die vliegen tussen AMS/LON en Munchen? Wil er volgende week dinsdagavond heen voor een bliksembezoek maar is erg prijzig met BA/Lufthansa/etc. Ik kom zelf op Easyjet uit, 100 pond van LON, maar dan moet ik vanaf dat vermaledijde Stansted.
Die zijn er niet.
  donderdag 18 april 2013 @ 11:22:52 #279
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_125433751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 06:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Die zijn er niet.
Duidelijk, thanks ^O^
pi_125649930
1. waarvandaan
Guatamala City (GUA)
2. wanneer
22 juni, enkel
3. waarnaartoe
Cancun (CUN)
4. hoe
Vliegtuig
5. manier
Zo goedkoop mogelijk

Krijg niets goedkoops gevonden (en zonder overstop). Goedkoopste wat ik gevonden heb is via Mexico Stad voor 320 euro.
pi_125650475
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:30 schreef marshall het volgende:
1. waarvandaan
Guatamala City (GUA)
2. wanneer
22 juni, enkel
3. waarnaartoe
Cancun (CUN)
4. hoe
Vliegtuig
5. manier
Zo goedkoop mogelijk

Krijg niets goedkoops gevonden (en zonder overstop). Goedkoopste wat ik gevonden heb is via Mexico Stad voor 320 euro.
Goedkoop vliegen binnen Midden Amerika wordt lastig. Je zou kunnen bussen (1.5 dag gok ik?), dat kost je een paar tientjes...
pi_125660866
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef Knakker het volgende:

[..]

Goedkoop vliegen binnen Midden Amerika wordt lastig. Je zou kunnen bussen (1.5 dag gok ik?), dat kost je een paar tientjes...
Het gaat me meer om de besparing van tijd, had gehoopt op een ticket voor 100-150 euro... :(
pi_125911307
Edit: Verkeerde topic, even ergens anders geplaatst. :)
pi_125984229
1. waarvandaan
Nederland, Belgie of Duitsland zijn allemaal prima
2. wanneer
Eind mei tot midden juni
3. waarnaartoe
Singapore
4. hoe
Vliegtuig :)
5. manier
Liefst rechtstreeks omdat ik daarna nog wil doorvliegen naar Bali
6. prijzen
Bij SkyScanner ongeveer 800 euro. Hoop dat iemand nog iets goedkopers weet
pi_125984987
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
1. waarvandaan
Nederland, Belgie of Duitsland zijn allemaal prima
2. wanneer
Eind mei tot midden juni
3. waarnaartoe
Singapore
4. hoe
Vliegtuig :)
5. manier
Liefst rechtstreeks omdat ik daarna nog wil doorvliegen naar Bali
6. prijzen
Bij SkyScanner ongeveer 800 euro. Hoop dat iemand nog iets goedkopers weet
http://ticketspy.nl/deals/etihad-update-nu-nog-meer-deals/
Op diverse data in mei/juni voor ¤498 :)

(lees al paar jaar mee hier, nu toch maar een account aangemaakt :P )
pi_125985072
De goedkope tickets zijn helaas weg ;)
pi_125985431
Weet niet precies wanneer je wilt reizen maar zie nog wel een aantal goedkope ertussen, bijvoorbeeld:
weg: 30/05 vanaf AMS naar SIN
terug 13/06 vanaf SIN naar DUS

¤491

edit: via http://www.etihad.com/nl-(...)/multi-city-booking/
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:47:35 #288
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_125995039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef M90 het volgende:
Weet niet precies wanneer je wilt reizen maar zie nog wel een aantal goedkope ertussen, bijvoorbeeld:
weg: 30/05 vanaf AMS naar SIN
terug 13/06 vanaf SIN naar DUS

¤491

edit: via http://www.etihad.com/nl-(...)/multi-city-booking/
Dit is inderdaad mogelijk, ook voor vertrekdata wat verder weg in bijvoorbeeld oktober of november, niet tegen het superlage tarief, maar toch wel tegen een schappelijk tarief. Interessant.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_126062340
Hoi Fokkers,

Ik weet niet of ik hier goed zit met de vraag maar hier is de situatie:
Volgend jaar ga ik in Taiwan een paar maanden studeren (jan 2014 - jun 2014). Ik zoek dus eigenlijk een vlucht, zo goedkoop mogelijk naar Taiwan vanaf Amsterdam (liever niet Frankfurt ofzo).

Ik heb al een beetje gezocht, en dan kom ik uit op een ticketprijs van tussen de 750 en 800 euro gebaseerd op een terugvlucht in april (juni 2014 kent ie nog niet). De vraag is nu of ik uit kan gaan van die prijs of dat er toch veel verschil zal zijn? En wanneer zou de beste periode zijn om te boeken? 3 maanden van tevoren?

Daarnaast wil ik eigenlijk na Taiwan nog een rondreisje maken in Japan (als ik toch in de buurt ben...). Dus dat maakt het iets complexer. Wat zouden jullie dan doen?

Allemaal enkeltjes: AMS > Taipei > Tokyo > AMS
of retourtjes: AMS-Taipei en Taipei-Tokyo

Wat is wijsheid? Reden dat ik dit nu al vraag is vanwege de voorpret die ik nu al heb met dingen uitzoeken voor deze reis. :D

Ik keek trouwens ook nog naar een RTW ticket, en dan AMS>Dubai>Taiwan>Tokyo>LA>Miami>NY>AMS, maar dat wordt toch wel prijzig dan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_126495300
Over een weekje of 8 wil ik richting Vietnam (juli tot augustus), ben nu aan het kijken voor tickets (houd de prijzen & aanbiedingen al een tijdje in de gaten). Recentelijk veel goedkope tickets gezien voor de maanden juni/mei, last seats. Ik twijfel een beetje over wat wijsheid is, want ik ben bang dat als ik het risico neem te wachten op stuntprijzen ik straks alleen maar meer moet betalen. Kan iemand me van advies voorzien? :)
pi_126570583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef M90 het volgende:
Over een weekje of 8 wil ik richting Vietnam (juli tot augustus), ben nu aan het kijken voor tickets (houd de prijzen & aanbiedingen al een tijdje in de gaten). Recentelijk veel goedkope tickets gezien voor de maanden juni/mei, last seats. Ik twijfel een beetje over wat wijsheid is, want ik ben bang dat als ik het risico neem te wachten op stuntprijzen ik straks alleen maar meer moet betalen. Kan iemand me van advies voorzien? :)
Wat zijn die stuntprijzen dan? Met China Southern en Aeroflot vind je redelijk vlot prijzen tegen ¤800. Duurder dan het laagseizoen van ¤600, als je die prijs zoveel mogelijk benadert kan je best boeken.
pi_126684521
Inderdaad rond de ¤600 (595 AMS - SGN). Bedankt voor het advies, heb geloof ik wel een mooi ticket gevonden :) (775 AMS-BKK en HAN-AMS)
pi_126755574
-

[ Bericht 48% gewijzigd door Thas op 20-05-2013 04:25:18 ]
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_126965608
Iemand die dit ticket ergens te boeken kan vinden? Kan de vlucht niet vinden voor onder de 740.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_126966026


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 23:41:13 (Gevonden) ]
pi_126976072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:35 schreef Thas het volgende:
Iemand die dit ticket ergens te boeken kan vinden? Kan de vlucht niet vinden voor onder de 740. [ afbeelding ]
742 is toch ook best prima? anders via abu dhabi voor 620 of zo met langere vluchten.
pi_126976327
Waarom niet direct met Korean Air voor 731 euro? Lijkt me een stuk relaxter. En anders inderdaad Etihad voor 635 euro, maar dat kost je meer tijd met een overstap in Abu Dhabi. Dit is even op de data die je zelf gaf, heb niet gekeken of anders data goedkoper zijn. Als via kayak.com.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_127005564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 03:26 schreef Bajskorv het volgende:
Waarom niet direct met Korean Air voor 731 euro? Lijkt me een stuk relaxter. En anders inderdaad Etihad voor 635 euro, maar dat kost je meer tijd met een overstap in Abu Dhabi. Dit is even op de data die je zelf gaf, heb niet gekeken of anders data goedkoper zijn. Als via kayak.com.
Daar ben ik uiteindelijk voor gegaan, Korean Air voor 731.

Ik dacht dat alle vluchten op ITA Matrix stonden, maar Korean Air stond daar niet tussen, ook op echt elke andere website van skyscanner/kayak/etc. stond die Korean Air vlucht er niet, uiteindelijk bij D-Reizen wel. Ja, had ook via Korean Air website zelf gekund maar die deden moeilijk over dat de creditcard owner de ticket owner moest zijn ofzo en de 5 euro die D-Reizen rekent is nou ook geen struikelblok.

Etihad had idd ook gekund voor 635 maar scheelt in totaal wel 9 uur met Korean ofzo.

Bedankt allen :)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_127026281
Vreemd, ik had Korean gewoon via Kayak...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 27 mei 2013 @ 18:41:51 #300
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127074835
Ik wil rond 22 juni naar Engeland toe met de motor. Wat is dan het voordeligst? :o Met de Stena Line is het 120 euro voor een retourtje, wat volgens mij nog goedkoper kan. :D Anyone?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 27 mei 2013 @ 18:42:01 #301
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127074844
lapo
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')