abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2012 @ 13:18:46 #1
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120952214

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 30 december 2012 @ 14:12:53 #3
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_120954608
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
Awakenings! _O_
Ik las iets over een vechtpartij? Dat is echt te kansloos en is volgens mij niet eerder gebeurd op awake...

Ik vind het iig a-typisch voor een technofeest.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tha_Bartman op 30-12-2012 14:18:19 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_120955027
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik las iets over een vechtpartij? Dat is echt te kansloos en is volgens mij niet eerder gebeurd op awake...

Ik vind het iig a-typisch voor een technofeest.
Niks van meegekregen :)
pi_120956941
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:51 schreef slvrbld het volgende:
Overigens vinden die zuurpruimen juist dat Headhunterz degene is die de boel heeft verpest door aan te komen zetten met melodietjes enz. Wat mij betreft was dat gewoon een goede zet, want ik kan me niet voorstellen dat er met enkel de early sounds en screeches 10 jaar lang divers geproduceerd zou kunnen worden :P
melodieën vind ik juist O+ daar kun je heerlijk mee variëren ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Eens, de prima tussenweg welke er was in de jaren 2004-2008 is er haast niet meer.

Het hoeft niet allemaal snoeihard, maar al deze house remixxen en slechte vocalen ook niet.
eens met deze meneer _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 december 2012 @ 15:13:44 #6
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_120957442
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Niks van meegekregen :)
Gelukkig. Ik las verder ook prima verhalen hoor, maar vond een vechtpartij op awake gewoon erg opvallend..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_120960235
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 december 2012 @ 16:25:58 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120960739
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120960875
quote:
de plaat waar het allemaal mee begon _O_
en 1 van de beste anthems ooit O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120963594
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en 1 van de beste anthems ooit O+
Remco jonge...dat kan je toch niet menen he? Prima plaat, maar 1 vd beste Anthems ooit?

Gisteren naar DJ Thera Invites geweest en helaas houdt de tegenwoordige Hardstyle voor mij enigszins op. Meer dan de helft vind ik niet vet en het publiek ook niet meer chill. Verder was het natuurlijk wel weer erg gezellig met de vele bekenden en Theracords-fans, maar dat was het dan ook wel voor mij.
Nog wel even props voor Heatzone (ft. Thera) die heeeeeeeeel veeeeel 2004-2008 erop gooide. Unlocked klonk weer gruwelijk. Geck-o (ft. Thera) met natuurlijk weer een fraaie set en Thera's soloset was ook best aardig.

Hardclassics blijf ik voorlopig wel naartoe gaan, wat een heerlijke feesten zijn dat.
Tijdmachine gaat ik ook proberen naar toe te komen.
Af en toe een Theracords-feestje en dat was het wel :)
pi_120963689
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:25 schreef T-Force het volgende:

[..]

Remco jonge...dat kan je toch niet menen he? Prima plaat, maar 1 vd beste Anthems ooit?
in mijn ogen wel :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 december 2012 @ 20:14:11 #12
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_120972325
Ben weer eens aan het kloten in fruityloops deze dagen, met ontiegelijke stuiterkicks :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 30 december 2012 @ 22:54:31 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120984605
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120986540
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[..]

Stelletje zuurpruimen _O- Dat Scantrax en in mindere mate Fusion nou sinds 2009/2010 veel commerciële meuk produceert wil niet zeggen dat de hele scene naar de knoppen is. Er zijn ook labels die wél door zijn blijven gaan met het produceren van originele tracks zoals, AVIO, Theracords, MiM, Tillt etc. Kennelijk doen deze labels er allemaal niet toe, Scantraxx & Fusion zijn representatief voor de hele scene?
Veel reacties gehad op dat plaatje! Op zich ben ik het zeker met je eens dat er nog genoeg goede hardstyle wordt gemaakt tegenwoordig. Tóch heeft de naam hardstyle bij de grote menigte een beeld dat voldoet aan de omschrijving in dat plaatje. Helaas. ;(

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:25 schreef T-Force het volgende:
Gisteren naar DJ Thera Invites geweest en helaas houdt de tegenwoordige Hardstyle voor mij enigszins op. Meer dan de helft vind ik niet vet en het publiek ook niet meer chill. Verder was het natuurlijk wel weer erg gezellig met de vele bekenden en Theracords-fans, maar dat was het dan ook wel voor mij.
Nog wel even props voor Heatzone (ft. Thera) die heeeeeeeeel veeeeel 2004-2008 erop gooide. Unlocked klonk weer gruwelijk. Geck-o (ft. Thera) met natuurlijk weer een fraaie set en Thera's soloset was ook best aardig.

Hardclassics blijf ik voorlopig wel naartoe gaan, wat een heerlijke feesten zijn dat.
Tijdmachine gaat ik ook proberen naar toe te komen.
Af en toe een Theracords-feestje en dat was het wel :)
Ik heb me er goed vermaakt. Toch veel lekkere muziek gehoord en een leuke groep mensen gesproken. Voor mij was die eerste set met al dat oudere werk echt supervet. _O_ Zo veel platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had. Was goede reclame voor de Tijdmachine. :P
gr gr
  maandag 31 december 2012 @ 01:31:11 #15
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_120993479
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  maandag 31 december 2012 @ 10:03:21 #16
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_120999482
Zooooo!

Thera invites was echt supervet ! In mn eigen hometown zo'n feestje, ja deed me persoonlijk erg veel :) op naar de volgende (die er sowieso komt!)

Ik lees hier overigens mee (werd in 301 gevraagd) en qua negativiteit zoals op ghf daar heb ik sowieso nooit wat mee gehad, focus liever op de muziek die je wél vet vind, want aandacht geven op muziek die je niet vet vindt, daarmee komt juist die muziek ook weer meer in the picture.

Verder is er bij ons maar 1 regel: produceer wat je zelf vet vindt, niets meer niets minder.
pi_121000334
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 10:03 schreef DjThera het volgende:
Ik lees hier overigens mee (werd in 301 gevraagd) en qua negativiteit zoals op ghf daar heb ik sowieso nooit wat mee gehad, focus liever op de muziek die je wél vet vind, want aandacht geven op muziek die je niet vet vindt, daarmee komt juist die muziek ook weer meer in the picture.
helemaal mee eens oO<
  maandag 31 december 2012 @ 11:13:30 #18
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_121001435
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 10:03 schreef DjThera het volgende:
Zooooo!

Thera invites was echt supervet ! In mn eigen hometown zo'n feestje, ja deed me persoonlijk erg veel :) op naar de volgende (die er sowieso komt!)

Ik lees hier overigens mee (werd in 301 gevraagd) en qua negativiteit zoals op ghf daar heb ik sowieso nooit wat mee gehad, focus liever op de muziek die je wél vet vind, want aandacht geven op muziek die je niet vet vindt, daarmee komt juist die muziek ook weer meer in the picture.

Verder is er bij ons maar 1 regel: produceer wat je zelf vet vindt, niets meer niets minder.
Het gaat toch ook om het plezier wat je eraan beleeft. Ik bedoel ik neem aan dat jij het voor je plezier doet ;)

Dat doe ik zelf ook ookal kan ik er geen zak van maar heb wel altijd lol met wat maten wat dingen proberen te maken. Biertje erbij en dan maakt het me verder niet uit wat de rest ervan vindt.

Gisteren bijvoorbeeld wat aan het kloten geweest :')

http://www17.zippyshare.com/v/29149743/file.html
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_121001535
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren bijvoorbeeld wat aan het kloten geweest :')

http://www17.zippyshare.com/v/29149743/file.html
Stuur het op naar The Prophet, misschien wil hij het wel een remuxxxxje geven _O_
  maandag 31 december 2012 @ 11:17:08 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_121001564
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Stuur het op naar Prophet, misschien wil hij het wel een remuxxje geven _O_
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer eens aan het kloten in fruityloops deze dagen, met ontiegelijke stuiterkicks :')
Haha :D
Ik weet nog wel dat ik met een maat van me wat produceerde dat is jaren terug. En toen opgestuurd naar de Prophet en hij gaf wel serieuze feedback enzo.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 31 december 2012 @ 11:57:41 #21
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_121002957
Lang verhaal alert oO<

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 10:03 schreef DjThera het volgende:

Ik lees hier overigens mee (werd in 301 gevraagd) en qua negativiteit zoals op ghf daar heb ik sowieso nooit wat mee gehad, focus liever op de muziek die je wél vet vind, want aandacht geven op muziek die je niet vet vindt, daarmee komt juist die muziek ook weer meer in the picture.

Dat is een prima positieve instelling maar dat betekent toch niet dat dit soort filmpjes (die symbool staan voor bepaalde ontwikkelingen binnen je vakgebied) je onberoerd laten?


Ik ben ook geen GHF fan geweest maar iemand die in zijn gehele doen en laten enorm veel liefde uitstraalt voor deze muziekstroming heeft over dit soort dingen toch ook wel een mening? Of kies je er dan bewust voor, vanuit collegialiteit of professionaliteit, om je mening niet te geven?

Daar heb ik dan wel begrip voor hoor, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel jammer omdat niemand het nu doet en het daardoor lijkt alsof dit soort ontwikkelingen door iedereen -behalve de zure liefhebbers- als positief worden bestempeld. Het lijkt alsof kritiek binnen de scene verboden is want dan krijg je meteen de GHF praktijken van weleer met persoonlijke aanvallen etc.

Terwijl je in de inhoudelijke discussie je toch kan afvragen hoe zinvol het is om je zo erg te focussen op altijd meer fans (lees: de muziek zo toegankelijk mogelijk maken) als de kans groot is dat het gros van deze nieuwe fans in 2013 bij wijze van spreken toch weer liever kiezen voor het piratenfestijn met bier in plaats van qlimax met pillen.. De muziek is/lijkt voor hen vaak ondergeschikt belang aan de belevenis en de huidige kwaliteit van de hardstyle lijkt die houding alleen maar te stimuleren.

Ik overdrijf het nu een beetje maar ik denk dat mijn punt wel helder is. In mijn beleving is het gewoon zinvoller om wat te doen met de kritische feedback en collectieve intelligentie van de oudere fans die nog wel weten welke DJ's er gaan draaien op het feest waar ze zijn. Deze groep draagt de muziekstroming een warm hart toe maar begint nu af te haken. De reactie van Daniel uit dat vorige topic geeft dat prima weer:

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef ElDani het volgende:
Wat ik heel jammer vind is dat er bijna geen alternatief is zonder meteen naar de rauwere kant van het spectrum te moeten. De antireactie van de mensen die niet zo van die vocalen etc houden is dat ze dus naar de rauwe kant gaan en enorm af gaan geven op alle melodische nummers. Is dat wat je wil? Ik in ieder geval niet.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 31 december 2012 @ 12:09:17 #22
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121003362
Ik ben het ook eens met Daniel dat er iets mist tussen de kermis-hardstyle en rawstyle. In de goede oude tijd had je nog dingen als SAIFAM, Josh & Wesz, Project 1, Alphaverb, Zany, Noisecontrollers, Scope DJ, The Pitcher etc. wat melodieus/euforisch is maar dan zonder de kinderachtige teksten, meezingers en te simpele melodietjes. Een aantal zijn stilletjes verdwenen, de rest is overgestapt naar 1 van de 2 extremen (skihut/raw).
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 31 december 2012 @ 12:14:03 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121003554
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:57 schreef NLS04 het volgende:
Ik ben ook geen GHF fan geweest maar iemand die in zijn gehele doen en laten enorm veel liefde uitstraalt voor deze muziekstroming heeft over dit soort dingen toch ook wel een mening? Of kies je er dan bewust voor, vanuit collegialiteit of professionaliteit, om je mening niet te geven?
Ik denk dat het vooral dat laatste is. Kijk ook maar naar de andere users hier die actief zijn in "de scene", die zul je ook niet snel op kritiek betrappen. Niet zo gek natuurlijk, want als je kritiek hebt op bijv. een Headhunterz of Brandend Haard zal deze niet snel met jou willen samenwerken of op een feest willen draaien dat jij organiseert. Puur een geldkwestie dus, zulke namen wil je sowieso te vriend houden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121005894
*O*

quote:
The Magic Show

As the year it’s coming to an end it is time to review a wonderful hardstyleyear. Traditionally The Magic Show will help you to close down the year by presenting you the yearly The Magic Show Top 100. In this charts you can relive a year full of musical highlights.

Monday at 14:00 GMT+1 it’s time to kick off the 6 hour long marathon that takes you through the best tracks that have been played throughout the year. The Magic Show will bring memories back to life together with hardstyle lovers all over the world.

What tracks had the biggest impact, what tracks reached the top 10. Did your favourite track make it to the charts? All these questions will be answered in a massive podcast mixed by Solutio & The I’s and The Geminizers.

The timetable on Q-dance radio (GMT+1):

14:00 20:00 The Magic Show Top 100 of 2012 (Mixed by Solutio & The I’s and The Geminizers)

After the broadcast we switch directly live to the Ziggodome for the livebroadcast of the Freaqshow. Don’t miss it!

http://radio.q-dance.nl/
pi_121006440
Luister dan naar de Fear.FM Top 100 ;) De nr 1 is rond 17:00.
pi_121007334
Ik vind juist dat het hele "hardere" nu door je neus word gedouwd. E-Force die afsluit met raw hardstyle in de ephoria omdat er in de loudness met industrial moet worden afgesloten :r. Overal maar hard harder hardst. Wat is er mis met een Adaro als afsluiter.
  maandag 31 december 2012 @ 14:04:49 #27
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_121008098
Ach het is voor iedereen persoonlijk toch. Ik heb me echt niet goed vermaakt tijdens qlimax de ene meezinger na de andere maar er staan toch weer 50k mensen mee te brullen. Dan vermaak ik me wel veel meer op een feestje zoals fusion of dance.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_121009607
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef StM het volgende:
Luister dan naar de Fear.FM Top 100 ;) De nr 1 is rond 17:00.
De kans op leuke tracks is toch iets hoger bij TMS top 100 dan bij Fear.FM top 100 door het gebrek aan stemmen van het (mainstream) publiek :P
Maar meestal luister ik ze allebei wel, als ze te download staan :Y)
pi_121009940
Ik mag blij zijn als er in beide lijsten samen 10 leuke tracks staan :P
pi_121009947
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2012 12:09 schreef mstx het volgende:
Ik ben het ook eens met Daniel dat er iets mist tussen de kermis-hardstyle en rawstyle. In de goede oude tijd had je nog dingen als SAIFAM, Josh & Wesz, Project 1, Alphaverb, Zany, Noisecontrollers, Scope DJ, The Pitcher etc. wat melodieus/euforisch is maar dan zonder de kinderachtige teksten, meezingers en te simpele melodietjes. Een aantal zijn stilletjes verdwenen, de rest is overgestapt naar 1 van de 2 extremen (skihut/raw).
eens met Daniël en Bert :Y

quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef mstx het volgende:
of Brandend Haard
:D _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121009981
ik besefte me afgelopen weekend trouwens dat 2013 geen 7e DQ1 op rij gaat worden voor mij, ik kan niet :o -O- ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121010028
+ ik ga als goedmaker alles in het werk stellen om bij De Tijdmachine aanwezig te zijn en daarnaast ook wat andere feestjes mee te pakken ^O^

en ik wil iedereen alvast een kneiter van een uiteinde wensen en alle geluk voor 2013 *; :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121010048
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:49 schreef StM het volgende:
Ik mag blij zijn als er in beide lijsten samen 10 leuke tracks staan :P
My Life van zaadtoks bijvoorbeeld vrij laag bij TMS, vermoed dat die redelijk hoog zal staan bij FearFM...

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik wil iedereen alvast een kneiter van een uiteinde wensen en alle geluk voor 2013 *; :)
Thnx, van hetzelfde!
pi_121010334
quote:
11s.gif Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef eQuaL het volgende:

[..]

My Life van zaadtoks bijvoorbeeld vrij laag bij TMS, vermoed dat die redelijk hoog zal staan bij FearFM...
Jup... Maar ik betwijfel sterk of er in de TMS top 10 een track staat die ik wel leuk vind :P

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik wil iedereen alvast een kneiter van een uiteinde wensen en alle geluk voor 2013 *; :)
Hetzelfde aan iedereen hier :)
pi_121010490
Ook van mijn kant een knallend eind van het jaar gewenst!

Die top 100's ga ik later deze week lekker terugluisteren :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  maandag 31 december 2012 @ 15:13:22 #36
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121010711
Zeau de top 100 staat hier ook aan, is kijken wat 't wordt :')

Voor mij zal 2013 nog meer van de verschillende feesten zijn. Hardstyle, Techno, Industrial, Hardcore, Trance noem 't maar op. Ik ga overal heen! (als er een tof feest is natuurlijk)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 31 december 2012 @ 15:13:23 #37
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121010713
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef eQuaL het volgende:

[..]

De kans op leuke tracks is toch iets hoger bij TMS top 100 dan bij Fear.FM top 100 door het gebrek aan stemmen van het (mainstream) publiek :P
Maar meestal luister ik ze allebei wel, als ze te download staan :Y)
hier is de nummer 1 :r
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121010940
quote:
Hoe weet jij dat nou? I call bs :P

Reignite op zo'n 75, zegt wel genoeg over de smaak van de TMS luisteraars. (Overigens nog best een aardig nummer)
pi_121010990
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Zeau de top 100 staat hier ook aan, is kijken wat 't wordt :')

Voor mij zal 2013 nog meer van de verschillende feesten zijn. Hardstyle, Techno, Industrial, Hardcore, Trance noem 't maar op. Ik ga overal heen! (als er een tof feest is natuurlijk)
Ik denk dat 2013 een absoluut dieptepunt qua feestjes voor me gaat zijn. De Hardclassics en Tijdmachines sowieso. Daarnaast staat DQ en Decibel eigenlijk ook altijd wel op agenda maar voor de rest....

Misschien dat ik eens ga kijken naar classic trance feestjes, maar voor de rest denk ik dat ik me op andere dingen ga richten.
  maandag 31 december 2012 @ 15:26:45 #40
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121011266
Je gaat ook nog naar HB StM :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121011317
quote:
11s.gif Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef eQuaL het volgende:

[..]

My Life van zaadtoks bijvoorbeeld vrij laag bij TMS, vermoed dat die redelijk hoog zal staan bij FearFM...
Je zou ook de zaadtoks van My Life kunnen zeggen. :')
gr gr
pi_121011368
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef StM het volgende:
Ik denk dat 2013 een absoluut dieptepunt qua feestjes voor me gaat zijn. De Hardclassics en Tijdmachines sowieso. Daarnaast staat DQ en Decibel eigenlijk ook altijd wel op agenda maar voor de rest....

Misschien dat ik eens ga kijken naar classic trance feestjes, maar voor de rest denk ik dat ik me op andere dingen ga richten.
Technoooooooooooooooooooooo _O_
pi_121011637
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Je gaat ook nog naar HB StM :P
Klopt, maar of ik zonder GL ook was gegaan... :P

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Technoooooooooooooooooooooo _O_
Tot nu toe altijd dodelijk saai gevonden. :P
  maandag 31 december 2012 @ 15:34:31 #44
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121011661
GL ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121011680
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef Sc0tTy het volgende:
GL ?
GroenLinks? :P
pi_121011761
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef StM het volgende:

[..]

Ik denk dat 2013 een absoluut dieptepunt qua feestjes voor me gaat zijn. De Hardclassics en Tijdmachines sowieso. Daarnaast staat DQ en Decibel eigenlijk ook altijd wel op agenda maar voor de rest....

Misschien dat ik eens ga kijken naar classic trance feestjes, maar voor de rest denk ik dat ik me op andere dingen ga richten.
A State Of Trance _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121011885
Oude trance _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Nieuwe? mwua...
pi_121011951
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef StM het volgende:
Oude hardstyle _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Nieuwe? mwua...
past beter bij dit topic 8-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121011975
Zelfde geval, alleen trance is rond 2006 al verneukt :P Er zal vast nog wel toffe zijn, maar dan moet ik me er echt weer in gaan verdiepen. Die harder trance van Thera is sowieso heilig.
  maandag 31 december 2012 @ 15:41:37 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121011993
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef StM het volgende:
Oude trance _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Nieuwe? mwua...
Trance _O_
Trouse :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121011995
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef StM het volgende:
Zelfde geval, alleen trance is rond 2006 al verneukt :P
maar dat is ook eerder begonnen ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121012131
Klopt, hoewel ik toen nog veel minder met muziek bezig was. In 2006 was voor mij echt het omslagpunt. Sindsdien eigenlijk alleen maar HS geluisterd ipv een mix van allerlei dingen zoals daarvoor :)
  maandag 31 december 2012 @ 15:52:45 #53
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121012585
:o Nu al YoS ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121012617
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:52 schreef Sc0tTy het volgende:
:o Nu al YoS ?
die hoor ik pas vlak voor 6 uur :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 december 2012 @ 15:55:23 #55
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_121012729
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef StM het volgende:
Oude trance _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Nieuwe? mwua...
Zit wel goede bij maar het is in om met een melodie mooi op te bouwen en dan opeens een housebeat erin te gooien. Vind ik niet alles. Soms wel hoor.

Liever gewoon goede trance. Willem de Roo _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_121013140
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121014066
quote:
Klinkt goed!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_121014459
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:27 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Klinkt goed!
tuurlijk, 2005 hè ;) :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121017091
Year Of Summer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121017124
Ah je was me voor
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  maandag 31 december 2012 @ 17:51:58 #61
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121017313
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

die hoor ik pas vlak voor 6 uur :Y)
Huh, staat ie er twee keer in dan?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121017347
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Huh, staat ie er twee keer in dan?
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Year Of Summer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn post is toch vlak voor 6 uur? dus maar 1 keer in de lijst, op numero 3 :P

en van de Top Serious Request dus ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 december 2012 @ 17:54:02 #63
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121017379
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

mijn post is toch vlak voor 6 uur? dus maar 1 keer in de lijst, op numero 3 :P

en van de Top Serious Request dus ;)
Owh lol, dacht dat je TMS T100 bedoelde
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121017406
Ik vraag me toch af hoeveel luisteraars Q heeft :) Helaas zijn die cijfers niet openbaar (en ook niet in het roddelcircuit :P zover ik weet...)
pi_121017426
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Owh lol, dacht dat je TMS T100 bedoelde
ik dacht al dat jij dat dacht :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 december 2012 @ 17:59:46 #66
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121017573
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef StM het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel luisteraars Q heeft :) Helaas zijn die cijfers niet openbaar (en ook niet in het roddelcircuit :P zover ik weet...)
Ik luister bijna nooit, haal alles van een SC af :P

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik dacht al dat jij dat dacht :+
Oooooooooooooooooooooooooooo je brengt me expres in de war!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121018206
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]

Oooooooooooooooooooooooooooo je brengt me expres in de war!
:7 *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121018289
Frontliner - Symbols op #1 bij Fear FM. Wat mij betreft dik verdiend. Wat een heldenplaten heeft Frontliner toch uitgebracht dit jaar, waaronder Symbols :)
pi_121018774
ik rond hem af voor 2012, völle wille :) en wat ik vorig jaar zei, geld dit jaar uiteraard ook;

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
en zoals ik graag mag zeggen; catch you all on the flipside! _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121020541
Wat je ook gaat doen vanavond: Have fun! En, natuurlijk een gelukkig nieuwjaar alvast! :*
pi_121026468
Gelukkig Nieuwjaar tuig! :D :7
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121030747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef robuust89 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar tuig! :D :7
Dit c_/
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121030843
gelukkig nieuw (hardstyle)jaar! :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121031014
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef robuust89 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar tuig! :D :7
:D Dit dus!
pi_121031136
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:27 schreef Levitas het volgende:
Frontliner - Symbols op #1 bij Fear FM. Wat mij betreft dik verdiend. Wat een heldenplaten heeft Frontliner toch uitgebracht dit jaar, waaronder Symbols :)
ook het nr1 van de q-dance.
Was meteen ook het 12 uur nummer
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 07:14:36 #76
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121031188
gelukkig. jwiwjar allemal w/ :% :* :Y) ~:)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121032677
Heuj, ik leef nog! Gelukkig nieuwjaar allemaal! :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:00:21 #78
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121032704
Nachtduik was geweldig!

Gelukkig nieuwjaar iedereen :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:24:29 #79
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_121033038
happy twenty-thirteen *O*
Wat je vindt, ...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:03:12 #80
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121033592
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121036984
Beste wensen allemaal! *O*
gr gr
pi_121037510
quote:
je dacht, ik begin 2013 goed door een hardcore-track in het hardstyle-topic te plaatsen? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 januari 2013 @ 16:06:47 #83
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121037849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je dacht, ik begin 2013 goed door een hardcore-track in het hardstyle-topic te plaatsen? :+
het is een remix dus ik dacht het ken wel :@ zo "hardcore" vind ik het dan ook weer niet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:00:42 #84
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_121047444
Best wishes allemaal
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:16:22 #85
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_121048116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef T_Killer het volgende:
Best wishes allemaal
The Outside Agency
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:19:03 #86
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121048233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef T_Killer het volgende:
Best wishes allemaal
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:44:28 #87
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_121065204
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:27 schreef Levitas het volgende:
Frontliner - Symbols op #1 bij Fear FM. Wat mij betreft dik verdiend. Wat een heldenplaten heeft Frontliner toch uitgebracht dit jaar, waaronder Symbols :)
Ook bij TMS top 100. Voel helemaal niets bij deze rare track. Kan me ergens nog indenken dat het een sentimentele waarde heeft als je op Q-Base was, maar zelfs dan vind ik het eigenlijk niet eens top 20 waardig...
Frontliner heeft wel vaker van die tracks die ik of helemaal niets, of helemaal geweldig vind. Melodyman is bijvoorbeeld weer super _O_
pi_121065773
Beste wensen ja :7
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121066518
Er is slechts 1 echt Q-Base anthem:

  woensdag 2 januari 2013 @ 12:14:05 #91
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121066656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef StM het volgende:
Er is slechts 1 echt Q-Base anthem:

Ja zonde dat ze daar mee zijn opgehouden. Vond het altijd wel mooi dat er elk jaar een andere remix kwam, dat hoorde gewoon bij Q-Base.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121066766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:14 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja zonde dat ze daar mee zijn opgehouden. Vond het altijd wel mooi dat er elk jaar een andere remix kwam, dat hoorde gewoon bij Q-Base.
Precies, ben benieuwd hoe een Frontliner remix was geweest van dit anthem _O_
pi_121066775
Mwua, toen begon het gewoon al dat men van het orgineel af wilde. De eerste remix was pas in 2008.
pi_121066931
Ook vanaf hier gelukkig 2013! Eerste feestje: XQ Wildstylez. Hopen op een bak oudere klappers!

Ook interessant trouwens: Geck-o gaat een plaat maken met Headhunterz was een weekje of 2 geleden op twitter te lezen. Sowieso gaat Headhunterz ook nog met Adaro een plaat maken. Erg benieuwd wat uit die combi's gaat komen, want met name bij Geck-o zijn de producties best wel anders..
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:19:33 #95
256829 Sokz
Livin' the life
pi_121068567
Beste wensen allemaal. :)

Weet iemand hoe je bestanden >300mb kan delen? Het is te groot voor o.a. zippy.
pi_121069281
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:19 schreef Sokz het volgende:
Beste wensen allemaal. :)

Weet iemand hoe je bestanden >300mb kan delen? Het is te groot voor o.a. zippy.
wetransfer.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121071399
Iedereen een goed 2013!

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:25 schreef ElDani het volgende:
Ook vanaf hier gelukkig 2013! Eerste feestje: XQ Wildstylez. Hopen op een bak oudere klappers!

Ook interessant trouwens: Geck-o gaat een plaat maken met Headhunterz was een weekje of 2 geleden op twitter te lezen. Sowieso gaat Headhunterz ook nog met Adaro een plaat maken. Erg benieuwd wat uit die combi's gaat komen, want met name bij Geck-o zijn de producties best wel anders..
Hier kijk ik wel naar uit :) benieuwd wat daar uit gaat komen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:30:04 #98
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_121079245
Iedereen een goed 2013! :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_121079804
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:25 schreef ElDani het volgende:
Ook interessant trouwens: Geck-o gaat een plaat maken met Headhunterz was een weekje of 2 geleden op twitter te lezen. Sowieso gaat Headhunterz ook nog met Adaro een plaat maken. Erg benieuwd wat uit die combi's gaat komen, want met name bij Geck-o zijn de producties best wel anders..
Dat is inderdaad heel interessant. Denk dat dit nog wel eens een verrassende platen kunnen opleveren :)

Symbols vind ik echt een geweldige track trouwens, ook al ben ik niet op Q-Base geweest. Zit een bepaalde sfeer in die track die mij erg aanspreekt.Sowieso bij alle Frontliner platen uit 2012 wel, hoewel ik Death of a Demon niet echt geweldigste track vind.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:48:34 #100
256829 Sokz
Livin' the life
pi_121079904
Eeensch, Frontliner enige positieve 'mainstream' van 2012. ^O^
pi_121080757
Frontliner had in 2012 inderdaad een prachtjaar met mainstream met een eigen twist die kwalitatief ook gewoon goed in elkaar zat. Hopelijk trekt hij die lijn door in 2013. Verdienen doet hij het in ieder geval.
Mixes onder de naam Khadber
pi_121085926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:14 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja zonde dat ze daar mee zijn opgehouden. Vond het altijd wel mooi dat er elk jaar een andere remix kwam, dat hoorde gewoon bij Q-Base.
x2 _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:04:25 #103
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_121088939
Iedereen het beste toegewenst dit jaar enzo.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_121092428
Beste wensen aan iedereen. En ik vond frontliner dit jaar het beste draaien van alle grote mainstream artiesten
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:19:02 #105
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_121092823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef hoenselman het volgende:
Beste wensen aan iedereen. En ik vond frontliner dit jaar het beste draaien van alle grote mainstream artiesten
Das ook niet gek aangezien 2013 er pas 2 dagen is :+
pi_121102593
De keren dat ik frontliner heb horen draaien vond ik het mixtechnisch niet heel veel soeps eerlijk gezegd :P Maar misschien is dat ondertussen verbeterd.

Produceren doet ie beter :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:10:45 #107
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121105919
https://soundcloud.com/qdance/the-magic-show-week-52

Waar is de download link heen M.I. ? -O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121107910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Sc0tTy het volgende:
https://soundcloud.com/qdance/the-magic-show-week-52

Waar is de download link heen M.I. ? -O-
Al sla je me dood... geen idee...

Beste wensen nog iedereen. Hier al vanaf de 31e ziek. Geen O&N gevierd en nog steeds zo brak als wat... -O-
pi_121109910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef DjThera het volgende:

[..]

Das ook niet gek aangezien 2013 er pas 2 dagen is :+
Was nog niet helemaal bijgekomen van oud en nieuw geloof ik :) 2012 dan!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_121111542
Hey, dit topic zocht ik al een tijdje, ein-de-lijk gevonden :D
pi_121114110
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Kimberliedje het volgende:
Hey, dit topic zocht ik al een tijdje, ein-de-lijk gevonden :D
Hallo! Welke hardstylekimberliedjes vind je luek?
gr gr
pi_121114378
;
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Hallo! Welke hardstylekimberliedjes vind je luek?
Ben nog vrij onbekend binnen de scene, zet meestal qdance radio aan en ontdek zo het een en ander ;)
Kan vooral genieten van melodieuze en euforische hardstyle al kan ik hardere stijlen ook wel waarderen :)
pi_121119124
Zatox post op Facebook dit linkje. Nieuwe Italiaan met z`n eerste (free) release:

Wat een bekende kick? Of ligt dat aan mij?
pi_121121622
B-Front schijnt iets over Elements op zijn website gezet te hebben. Ik kom er alleen niet op. Zou het iets van een album worden? Ben heel benieuwd of zo'n album zou werken!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:01:22 #115
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_121122062
Misschien een mix van die oude(re) Elements plaat die ie met Digital punk maakte?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_121122301
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef Kimberliedje het volgende:
;

[..]

Ben nog vrij onbekend binnen de scene, zet meestal qdance radio aan en ontdek zo het een en ander ;)
Kan vooral genieten van melodieuze en euforische hardstyle al kan ik hardere stijlen ook wel waarderen :)
Pas maar op, hier moet het alleen maar keiharde rawwwwz zijn ;)
Nah ik overdrijf, maar de euforische hardstyle op Q-dance radio valt hier niet altijd in de smaak. Bij mij wel overigens :)

OT: ik heb een mix in de PM gegooid, maar nog geen reacties ontvangen. Niemand die wil beluisteren en opbouwende kritiek wil geven wat betreft mixwerk/platenkeuze?

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121122534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Pas maar op, hier moet het alleen maar keiharde rawwwwz zijn ;)
Nah ik overdrijf, maar de euforische hardstyle op Q-dance radio valt hier niet altijd in de smaak. Bij mij wel overigens :)

OT: ik heb een mix in de PM gegooid, maar nog geen reacties ontvangen. Niemand die wil beluisteren en opbouwende kritiek wil geven wat betreft mixwerk/platenkeuze?

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raw kan ik ook zeker wel waarderen hoor, maar het is niet iets wat ik direct zou aan zetten.
Mijn 'eerste' feestje word WiSH trouwens ;)
Afgelopen zomer naar Re-Action geweest. Was leuk maar niet echt groots.
pi_121122656
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Raw kan ik ook zeker wel waarderen hoor, maar het is niet iets wat ik direct zou aan zetten.
Mijn 'eerste' feestje word WiSH trouwens ;)
Afgelopen zomer naar Re-Action geweest. Was leuk maar niet echt groots.
Mijn favo feesten zijn Emporium, Decibel en Qlimax. Dat zijn feesten die veel dagjesvolk aantrekken, maar ik vind ze geweldig _O_
Welkom trouwens :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121123166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn favo feesten zijn Emporium, Decibel en Qlimax. Dat zijn feesten die veel dagjesvolk aantrekken, maar ik vind ze geweldig _O_
Welkom trouwens :Y
Eerst mezelf maar eens flink verdiepen in de muziek, titels etc leren onthouden en dan feesten als Qlimax e.d. aandoen. Dalijk word ik nog als dagjesvolk aangezien :9
pi_121123898
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Eerst mezelf maar eens flink verdiepen in de muziek, titels etc leren onthouden en dan feesten als Qlimax e.d. aandoen. Dalijk word ik nog als dagjesvolk aangezien :9
Qlimax is het ultieme dagjesmensen feestje dus maak je niet druk :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_121124075
welkom Kimberliedje :W

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef Levitas het volgende:
Zatox post op Facebook dit linkje. Nieuwe Italiaan met z`n eerste (free) release:

Wat een bekende kick? Of ligt dat aan mij?
komt me wel bekend voor inderdaad...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:05:55 #122
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_121124826
Zatox kick
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_121125065
Slechts tot zaterdag 5 euro korting op de hardclassicstickets, dus snel regelen allemaal! :D
https://partyflock.nl/party/228137:HardClassics.html

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
OT: ik heb een mix in de PM gegooid, maar nog geen reacties ontvangen. Niemand die wil beluisteren en opbouwende kritiek wil geven wat betreft mixwerk/platenkeuze?

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen mixje dat ik zou downloaden of helemaal beluisteren, wegens te tracklist. No offence daarover (behalve dan dat het Living for the Moment 2012 is, degene zonder 2012 is veul vetter! :P ), maar omdat het streambaar is en je de tijden van het mixen erbij hebt gezet heb ik een aantal overgangen geluisterd.

Vooral aan het begin mix je redelijk abrupt over naar de volgende tracks. Het is wel goed getimed, dus het klinkt wel goed, maar ik vind het persoonlijk fijner als ik van te voren al wat nieuwe geluidjes uit een volgende track hoor. (misschien heb ik die gemist door het seeken)
De mix naar die S&TI-plaat vind ik wel lekker, alleen ook iet wat te abrupt. Als je voor die drop nog iets van die S&TI-plaat erin kan gooien, klinkt dat nog vetter denk ik. (ik weet alleen niet of de plaat daar geschikt voor is, wel een vette plaat voor de rest! :D)

Met wat heb je de mix gemaakt?
gr gr
pi_121128076
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Slechts tot zaterdag 5 euro korting op de hardclassicstickets, dus snel regelen allemaal! :D
https://partyflock.nl/party/228137:HardClassics.html

[..]

Het is geen mixje dat ik zou downloaden of helemaal beluisteren, wegens te tracklist. No offence daarover (behalve dan dat het Living for the Moment 2012 is, degene zonder 2012 is veul vetter! :P ), maar omdat het streambaar is en je de tijden van het mixen erbij hebt gezet heb ik een aantal overgangen geluisterd.
Maakt niet uit, bedankt voor de moeite in ieder geval ^O^
quote:
Vooral aan het begin mix je redelijk abrupt over naar de volgende tracks. Het is wel goed getimed, dus het klinkt wel goed, maar ik vind het persoonlijk fijner als ik van te voren al wat nieuwe geluidjes uit een volgende track hoor. (misschien heb ik die gemist door het seeken)
Heb ik met opzet gedaan omdat ik na mijn eerste mix juist als commentaar kreeg dat ik te traag mixte :P Zodoende heb ik geprobeerd om wat sneller van het ene naar het andere nummer te mixen. Maar nu weet ik niet hoe ik moet mixen ;( snel of wat trager.
quote:
De mix naar die S&TI-plaat vind ik wel lekker, alleen ook iet wat te abrupt. Als je voor die drop nog iets van die S&TI-plaat erin kan gooien, klinkt dat nog vetter denk ik. (ik weet alleen niet of de plaat daar geschikt voor is, wel een vette plaat voor de rest! :D)
In de tweede climax van Mysterias hoor je 'm al aankomen. Of bedoel je dat niet? :P
quote:
Met wat heb je de mix gemaakt?
Virtual DJ pro 7.0 met mijn Hercules RMX midi-controller

[ Bericht 1% gewijzigd door Neo-Mullen op 03-01-2013 21:25:36 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121129706
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb ik met opzet gedaan omdat ik na mijn eerste mix juist als commentaar kreeg dat ik te traag mixte :P Zodoende heb ik geprobeerd om wat sneller van het ene naar het andere nummer te mixen. Maar nu weet ik niet hoe ik moet mixen ;( snel of wat trager.
Gaan voor de afwisseling dan. :+ Ik heb niet alles geluisterd.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
In de tweede climax van Mysterias hoor je 'm al aankomen. Of bedoel je dat niet? :P
Kweenie meer. :') Maar die overgang vind ik wel lekker.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Virtual DJ pro 7.0 met mijn Hercules RMX midi-controller
Das best een mooie unit denk ik.
gr gr
pi_121130587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

Pas maar op, hier moet het alleen maar keiharde rawwwwz zijn ;)
Nah ik overdrijf, maar de euforische hardstyle op Q-dance radio valt hier niet altijd in de smaak. Bij mij wel overigens :)
Volgens mij doen wij regelmatig aardig ons best om raw net zo hard af te zeiken als het euforische? :P

Naja vooruit dan:

Zowel de euforische als rawww tracks van de laatste 3 jaar zijn kut op enkele uitzonderingen na.
pi_121130993
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb ik met opzet gedaan omdat ik na mijn eerste mix juist als commentaar kreeg dat ik te traag mixte Zodoende heb ik geprobeerd om wat sneller van het ene naar het andere nummer te mixen. Maar nu weet ik niet hoe ik moet mixen snel of wat trager.
Dan varieer je ermee.. De ene track is wat beter voor het tragere inmixen, de andere track komt weer beter tot zijn recht als je hem vrij abrupt erin mixt. Met abrupt bedoel ik dan gewoon de break laten beginnen, zodra bij de andere track de (mix) outro begint. Eventueel daarvoor nog wat teasen d.m.v de faders. Veel tracks hebben op de laatste 2 tellen van een maat iets van een FX, dus dan ff snel de faders van beide spelers tegelijk omhoog/omlaag gooien (als voorbeeld: Wordt heel vaak gedaan bij het inmixen van Frequencerz - Bitch).

Heb overigens niet naar je mix geluisterd. Heb `m sowieso niet ontvangen, maar ik ben toch niet echt van de livesets. Zet liever m`n tracks op waar ik op dat moment zin in heb.

Of zeg ik nu iets heel stoms, m.b.t mixen? [/amateurmode]
pi_121131064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:10 schreef StM het volgende:

[..]

Volgens mij doen wij regelmatig aardig ons best om raw net zo hard af te zeiken als het euforische? :P

Naja vooruit dan:

Zowel de euforische als rawww tracks van de laatste 3 jaar zijn kut op enkele uitzonderingen na.
Klopt eigenlijk wel ja, valt me de laatste tijd wat vaker op :P
Ik hou van beide wel. De hardstyle van voor 2008 spreekt me veel minder aan, al kent het wel een aantal geniale klassiekers.
Ja, ik weet dat ik nu vloek in een kerk. Maar niet iedereen houdt van hetzelfde ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dan varieer je ermee.. De ene track is wat beter voor het tragere inmixen, de andere track komt weer beter tot zijn recht als je hem vrij abrupt erin mixt. Met abrupt bedoel ik dan gewoon de break laten beginnen, zodra bij de andere track de (mix) outro begint. Eventueel daarvoor nog wat teasen d.m.v de faders. Veel tracks hebben op de laatste 2 tellen van een maat iets van een FX, dus dan ff snel de faders van beide spelers tegelijk omhoog/omlaag gooien (als voorbeeld: Wordt heel vaak gedaan bij het inmixen van Frequencerz - Bitch).

Heb overigens niet naar je mix geluisterd. Heb `m sowieso niet ontvangen, maar ik ben toch niet echt van de livesets. Zet liever m`n tracks op waar ik op dat moment zin in heb.

Of zeg ik nu iets heel stoms, m.b.t mixen? [/amateurmode]
Het is bij de ene track sowieso gemakkelijker om abrupt te mixen dan bij de ander. Ik zal het iig in gedachte houden voor m'n derde mix :)

Thanks.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:58:39 #129
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_121134982
Zoooo ik ben ook weer hersteld van Freaqshow. Ik vond het een vette editie tot een uur of 5. Daarna begin de herrie van Crypsis, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. En de ratjetoe van deepack vs the viper vs darkraver. Ik kan echt helemaal niks met die keiharde sound van Crypsis. Vroeger had hij echt een vette sound, en ook Strike en Gangsta Shit hebben nog een bepaalde vette sound maar het nieuwe werk en het werk wat hij van anderen draaide kon me echt niet bekoren.

Frontliner wel erg vet en ook Ran-D was prima!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_121141576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Sethje het volgende:
Zoooo ik ben ook weer hersteld van Freaqshow. Ik vond het een vette editie tot een uur of 5. Daarna begin de herrie van Crypsis, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. En de ratjetoe van deepack vs the viper vs darkraver. Ik kan echt helemaal niks met die keiharde sound van Crypsis. Vroeger had hij echt een vette sound, en ook Strike en Gangsta Shit hebben nog een bepaalde vette sound maar het nieuwe werk en het werk wat hij van anderen draaide kon me echt niet bekoren.

Frontliner wel erg vet en ook Ran-D was prima!
Vond het ook wel een aardig feestje. Ik was ook in stijl dus dat maakt het een stuk leuker :Y
Was je ook in stijl als brabander? ;)


Vond ook van Crypsis redelijk eentonig ja. Vond Brennan Heart nog wel meevallen die avond. Behalve dan dat ie Running Late draaide. Toch wel een leuke set :)
We zouden eigenlijk naar Frequencerz gaan, maar er stond een aardige rij bij de lift.
Maar voor de reset goed te doen :D Het is echt net de heineken music hall maar dan in het groot. Goeie wc's, muntjes waren dus wel 2,90. Had alles opgemaakt, maar ik begreep dat je muntjes gewoon weer in kan ruilen als je overhoudt.
En water kreeg je in grote plastic bekers, dus die kon je altijd navullen bij de wc's indien daar behoefte aan was. Dus niet in die danone kuipjes waar ik eerst over hoorde.

[ Bericht 5% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-01-2013 13:27:14 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_121152799
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus niet in die danone kuipjes waar ik eerst over hoorde.
Da's de ArenA. Wat een drama is dat zeg :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:24:32 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_121154005
Ik was niet verkleed...vind het thema ook totaal niet aansprekend......

Over een klein maandje mogen we weer ;) hardstyle carnaval
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_121155407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef Sethje het volgende:
Ik was niet verkleed...vind het thema ook totaal niet aansprekend......

Over een klein maandje mogen we weer ;) hardstyle carnaval
Als in Hardbass of Xxlerator carnaval? :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:29:15 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121159568
quote:
Dat dat niet thuishoort in het hardstyletopic
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121160118
quote:
Commercieel, dit kan toch niet zomaar?! Zou me niets verbazen als dit het begin van het einde betekent voor de gabber scene :'( oh wacht...
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_121163540
Voor de mensen die zich zorgen maakten om HardBass: Rechter verbiedt Vitesse - Ajax in GelreDome
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:33:53 #138
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121164305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:18 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten om HardBass: Rechter verbiedt Vitesse - Ajax in GelreDome
Wat een drama vanuit de voetballerij er omheen. Als verhuurder zou ik sowieso Q/B2S in het gelijk stellen, daar valt veel meer mee binnen te halen dan een (beker)wedstrijd daar mijn idee.
pi_121167975
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Wat een drama vanuit de voetballerij er omheen. Als verhuurder zou ik sowieso Q/B2S in het gelijk stellen, daar valt veel meer mee binnen te halen dan een (beker)wedstrijd daar mijn idee.
Nu ik denk dat je de hoeveelheid geld die er met een voetbalwedstrijd binnengeharkt wordt een beetje onderschat, het gaat hier wel om een topper he...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:33:02 #140
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_121172459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Als in Hardbass of Xxlerator carnaval? :)
Als in 4 dagen op een discotheek op wielen rondrijden met ziek geluid en verschillende pleinfeesten met optredens van verschillende hardstyle dj's en zelf een beetje hardstyle draaien op onze wagen ;)

2007 https://partyflock.nl/albumelement/9034543:6097754.html
2008 https://partyflock.nl/alb(...)iltruck_663080b.html
2009 https://partyflock.nl/alb(...)cht_in_Udenhout.html
2010 https://partyflock.nl/albumelement/75938337:Foto_FUYL8PH8.html
2011 https://partyflock.nl/alb(...)65030599_5_ZLqM.html
2012 https://partyflock.nl/albumelement/83289528:carnaval_2012.html

Na 2007 hebben we die bult Funktion One speakers maar onder een zeildoek geplaatst omdat de politie niet zo blij was met ons ;)

Komend jaar het 10e jaar en het laatste jaar dat we mee zullen doen met een wagen. De laatste jaren hebben we hem zoals je ziet als rebirth promotie truck gebruikt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_121176051
Nieuw feest in de Ziggo Dome, Qapital!
6 april, dus tegelijk met ASOT ;(
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121177173
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:47 schreef robuust89 het volgende:
Nieuw feest in de Ziggo Dome, Qapital!
6 april, dus tegelijk met ASOT ;(
Ga maar gewoon naar ASOT. Of heb je echt vertrouwen in die grootse ziggodomefeesten? :P
gr gr
pi_121177722
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ga maar gewoon naar ASOT. Of heb je echt vertrouwen in die grootse ziggodomefeesten? :P
ga ik ook! Ben gewoon benieuwd, maar denk dat de lineup niet zo spannend wordt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:26:46 #144
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121177811
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Nu ik denk dat je de hoeveelheid geld die er met een voetbalwedstrijd binnengeharkt wordt een beetje onderschat, het gaat hier wel om een topper he...
Mowaa, denk dat dat enigzins gelijk op zal gaan. Kaartverkoop zal HardBass wel meer op leveren t.o.v. een wedstrijd omdat daar vaak prijsverschillen in zijn.
pi_121178566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:47 schreef robuust89 het volgende:
Nieuw feest in de Ziggo Dome, Qapital!
6 april, dus tegelijk met ASOT ;(
Als dit een soort van nieuwe In Qontrol wordt is het misschien wel interessant, afwachten maar :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Mowaa, denk dat dat enigzins gelijk op zal gaan. Kaartverkoop zal HardBass wel meer op leveren t.o.v. een wedstrijd omdat daar vaak prijsverschillen in zijn.
Dat wel, maar er zijn wel meer inkomsten dan alleen de kaartverkoop enz. Zal waarschijnlijk idd gelijk op gaan...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:45:43 #146
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_121185599
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Als dit een soort van nieuwe In Qontrol wordt is het misschien wel interessant, afwachten maar :P


Ik verwacht eerder een qlimax variant met een extra zaal... ziggo dome heeft toch maar 2 zalen?
Inqontrol had zeker de eerste jaren veel meer areas met zeer uiteenlopende stijlen, met in alle zalen een fantastische line-up, en het werden uiteindelijk steeds mhardstyle areas en 2 hardcore areas (oid), dus als het terugkomt in vernieuwde vorm zal dat het wel weer worden...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_121185759
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:45 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder een qlimax variant met een extra zaal... ziggo dome heeft toch maar 2 zalen?
Inqontrol had zeker de eerste jaren veel meer areas met zeer uiteenlopende stijlen, met in alle zalen een fantastische line-up, en het werden uiteindelijk steeds mhardstyle areas en 2 hardcore areas (oid), dus als het terugkomt in vernieuwde vorm zal dat het wel weer worden...
Is wel zo idd, en met maar 2 zalen schiet het sowieso niet echt op. Jammer dat ze ermee gestopt zijn! Ben er maar 1 keer geweest, maar vond het persoonlijk leuker dan bijv. een Loudness in Eindhoven...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:34:01 #148
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_121186362
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:58 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Is wel zo idd, en met maar 2 zalen schiet het sowieso niet echt op. Jammer dat ze ermee gestopt zijn! Ben er maar 1 keer geweest, maar vond het persoonlijk leuker dan bijv. een Loudness in Eindhoven...
Inqontrol was mijn favoriete feest.. 2006 was legendarisch (die techno line-up is achteraf gezien ook dik, alleen had ik daar toen nog geen interesse in :P), 2007 enige minpunt was dat ze de grote hal gesplitst hadden in 2 dmv die zwarte doeken om een jump :') zaal te maken. 2008-09-10 waren ook vet, maar het werd wel steeds minder bijzonder omdat het feest eigenlijk steeds kleiner werd (en vooral smaller qua stijlen (2x hardstyle, hardcore, en early rave).
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_121188180
qua datum zou het een nieuwe IQ kunnen zijn, maar qua commercie is een soort Qlimax een logischere keuze...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:16:01 #150
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121188760
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.

The world's new descendants are the driving force of our culture and formed a new constitution. United by the universal language of music, we stand up for the next generation, and you are part of them. Together we shall create a new code of conduct. On April 6th 2013, we set out to raise our republic and claim our landmark.

-

Ik gok dat het een Hardstylefeest wordt die focust op de nieuwe namen.

Wasted Penguinz
Adrenalize
F8trix
E-Force
Audiofreq
Arkaine
Omegatypez

Dat soort meuk. Al is dat misschien wat te tricky uitverkopen in een Ziggo Dome
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121189009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.

The world's new descendants are the driving force of our culture and formed a new constitution. United by the universal language of music, we stand up for the next generation, and you are part of them. Together we shall create a new code of conduct. On April 6th 2013, we set out to raise our republic and claim our landmark.

-

Ik gok dat het een Hardstylefeest wordt die focust op de nieuwe namen.

Wasted Penguinz
Adrenalize
F8trix
E-Force
Audiofreq
Arkaine
Omegatypez

Dat soort meuk. Al is dat misschien wat te tricky uitverkopen in een Ziggo Dome
Gooi Hhz/Ws erbij en je hebt hem uitverkocht hoor :P En E-Force past niet echt in het rijtje!
  FOK!fotograaf zaterdag 5 januari 2013 @ 15:19:17 #152
159915 -Menn0-
MNO
pi_121192556
Kockout liveup

quote:
Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block &­ S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
MC Villain
,,/
pi_121193025
Rennend Hert vs Adaro :{

Staan wel een paar leuke tussen, maar trekt mij verder niet heel erg om eerlijk te zijn... Behoorlijk standaard lijstje qua namen.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_121194965
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef slvrbld het volgende:

Staan wel een paar leuke tussen, maar trekt mij verder niet heel erg om eerlijk te zijn... Behoorlijk standaard lijstje qua namen.
Maar dan de vraag: wat wil je dan als je 10000 man wil trekken? Ik vind Radical Redemption Vs. Titan, Chris One, BH. Vs. Adaro, Ran-D vs Coone best wel aparte keuzes.

De laatste tijd zie ik mensen alle line-ups afschieten, maar dan vraag ik me echt af wat je dan wil. Want "al die andere die er niet bij staan" worden ook afgeschoten (WS, HHz, Frontliner, B-Front, TBY etc). Of zou er dan nog een theracords team bij moeten? Want dat is dan meestal "het enige wat me interesseert". Niets ten nadele van hen, maar het valt me gewoon op.
Mixes onder de naam Khadber
pi_121195092
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat er nog een moderne line-up valt op te stellen waar ik helemaal happy mee ben :')

Het feestje van Thera in de Apollo kwam denk ik de laatste tijd nog het dichtste in de buurt. Over 2 weken is er een vergelijkbaar feestje maar ik weet niet of die voor iedereen toegankelijk is.

*edit: *

Hij staat op PF dus ik neem aan van wel.

Dit is de lineup:

TumTum & De Belg
Hardeschopper
Stan-Lee
Hetezone
Bassie & De Witte
Het Verwijderde Hart

:P

[ Bericht 28% gewijzigd door StM op 05-01-2013 16:39:15 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:51:26 #156
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_121195784
Het is alleen zo verrekte ver weg! :P
pi_121195888
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef ElDani het volgende:

[..]

Maar dan de vraag: wat wil je dan als je 10000 man wil trekken? Ik vind Radical Redemption Vs. Titan, Chris One, BH. Vs. Adaro, Ran-D vs Coone best wel aparte keuzes.

De laatste tijd zie ik mensen alle line-ups afschieten, maar dan vraag ik me echt af wat je dan wil. Want "al die andere die er niet bij staan" worden ook afgeschoten (WS, HHz, Frontliner, B-Front, TBY etc). Of zou er dan nog een theracords team bij moeten? Want dat is dan meestal "het enige wat me interesseert". Niets ten nadele van hen, maar het valt me gewoon op.
Zonder de boel meer of minder "raw" te maken valt er nog genoeg te veranderen wat de variëteit ten goede komt denk ik. Er zitten aparte keuzes tussen, maar zoals het er nu staat is het voor mijn gevoel wel erg veel van hetzelde. Voor de paar leuke setjes eerst door alle minder leuke heen moeten bijten is het niet waard.

Vervang Atmozfears met Geck-O, Brennan Heart met Headhunterz en switch Ran-D en NC en je hebt een naar mijn mening minstens zo aantrekkelijke lineup met een stuk meer variatie qua sounds. Qua budget zal het geen verschil maken en je spreekt er denk ik een groter publiek mee aan.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_121199381
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef StM het volgende:
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat er nog een moderne line-up valt op te stellen waar ik helemaal happy mee ben :')

Het feestje van Thera in de Apollo kwam denk ik de laatste tijd nog het dichtste in de buurt. Over 2 weken is er een vergelijkbaar feestje maar ik weet niet of die voor iedereen toegankelijk is.

*edit: *

Hij staat op PF dus ik neem aan van wel.

Dit is de lineup:

TumTum & De Belg
Hardeschopper
Stan-Lee
Hetezone
Bassie & De Witte
Het Verwijderde Hart

:P
Wtf :D

Even wat kwaliteit posten 8-)

Genieten om half 7 in de ochtend in de maassilo O+
pi_121202466
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:53:32 #161
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121203330
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 6 januari 2013 @ 00:38:02 #162
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_121215860
quote:
Omomom :9~

Damn ik zit met een dilema... Heb een kaartje voor HB maar de lineup van Qult5 is ook gruwelijk, eerste optreden van Geck-E O+
What to do, what to do?!?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_121216518
HB :P Hoewel Geck-E me wel gruwelijk vet lijkt :o
pi_121217051
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Sc0tTy het volgende:
Damn ik zit met een dilema... Heb een kaartje voor HB maar de lineup van Qult5 is ook gruwelijk, eerste optreden van Geck-E O+
What to do, what to do?!?
Ik mis dus ACTI in de line-up, maar ik zie wel dit bij Geck-e staan:
quote:
Een mix van hard dance, subground en techno, dat zal Geck-e door de speakers van ons lab pompen tijdens zijn eerste optreden bij QULT. Geck-e is het alter ego van Geck-o, die niet gebonden is aan gevestigde stijlen. De E is van experiment!
:D

Ik zou mijn eigen subgroundmixjes nog posten trouwens, met mijn dj controller gemaakt. Staan gewoon op YT, want ze zijn slechts 20 min.


Vette shit man. _O_
gr gr
  zondag 6 januari 2013 @ 09:44:59 #165
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_121221092

Check 2:05.
Dat zie je in NL niet meer _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef slvrbld het volgende:
Rennend Hert vs Adaro :{

Staan wel een paar leuke tussen, maar trekt mij verder niet heel erg om eerlijk te zijn... Behoorlijk standaard lijstje qua namen.
Ik vind het wel een leuke combo BH en Adaro. Ik zou niet weten wat daaruit gaat komen. Denk dat het wel een gevarieerde set kan worden :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-01-2013 09:53:49 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_121225465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef mstx het volgende:

[..]

De A-kant blijft een dikke plaat _O_
Style Dropping vind ik persoonlijk vetter, maar dat komt denk ik omdat ik Upgrade The Noize destijds te vaak heb gehoord :P

Random kwaliteitsplaatje:
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_121226593
quote:
Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaas :(.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_121226911
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaas :(.
Inderdaad ja. Lijkt me vet om dat weer eens in Nederland te zien :P
pi_121228200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.
Ik gok dat het een Hardstylefeest wordt die focust op de nieuwe namen.

Wasted Penguinz
Adrenalize
F8trix
E-Force
Audiofreq
Arkaine
Omegatypez

Dat soort meuk. Al is dat misschien wat te tricky uitverkopen in een Ziggo Dome
net wat je zegt; meuk -O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef mstx het volgende:

[..]

De A-kant blijft een dikke plaat _O_
zeker _O_ :9

quote:
dat je echt ie-der-een los ziet gaan bedoel je? heerlijk om te zien O+ *O*
en hoe tof is het om tijdens een feest in een mensen-massa te staan en overal waar je kijkt om je heen, mensen los ziet gaan *; *;

maar dat lijkt er tegenwoordig inderdaad niet meer voor te komen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 januari 2013 @ 17:01:59 #170
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121230558
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je echt ie-der-een los ziet gaan bedoel je? heerlijk om te zien O+ *O*
en hoe tof is het om tijdens een feest in een mensen-massa te staan en overal waar je kijkt om je heen, mensen los ziet gaan *; *;
Ik kan me zo maar 1 set bedenken waar dat een uur lang zo was........
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Sindsdien nooit meer zoiets meegemaakt :N
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121230719
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaas :(.
Niet te vergelijken natuurlijk. Dat is hun eerste feest ooit waarschijnlijk. Bovendien zijn het er geen 40.000 zoals bij Defqon.1 maar hooguit enkele 1000en.
Waarschijnlijk is zo'n feest daar in verhouding veel duurder dan hier en kunnen dus alleen de mensen gaan die écht het geld ervoor over hebben. Ja, dan is de kans ook groter dat je echte liefhebbers aantrekt ipv dagjesvolk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121235184
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Niet te vergelijken natuurlijk. Dat is hun eerste feest ooit waarschijnlijk. Bovendien zijn het er geen 40.000 zoals bij Defqon.1 maar hooguit enkele 1000en.
Waarschijnlijk is zo'n feest daar in verhouding veel duurder dan hier en kunnen dus alleen de mensen gaan die écht het geld ervoor over hebben. Ja, dan is de kans ook groter dat je echte liefhebbers aantrekt ipv dagjesvolk.
Yep, zo werkt dat in alle landen buiten Europa volgens mij. Uit ervaring weet ik dat er in Australië ook veel meer echte liefhebbers op dit soort feesten zijn dan "dagjesmensen". Ten eerste omdat zo`n kaartje al ¤120 is, maar ook omdat hardstyle daar helemaal niet zo groot is. Dubstep en Australische hip hop zijn veel, maar dan ook veel populairder dan hardstyle. En tja, als je dan een hardstyle feest organiseerd, komt er dus veel volk op af wat écht voor de muziek komt. Zo zal het in Chili ook wel zijn, neem ik aan.

Mocht het daar ooit zo populair worden als hier, dan ga je ook hetzelfde maken daarzo...
pi_121263029
Gister die reacties ook op mijn reactie dat Nederlanders nog wat kunnen leren van dat moment :

quote:
krijg eerder het gevoel dat het een stel leeghoofden zijn die maar springen omdat ze niet weten wat anders;)
quote:
Ach, zolang iedereen maar geniet, daar gaat het toch om? Iedereen op zijn eigen manier. Ik ook niet ,maar dat hoeven ze toch ook niet op internet ofzo te zetten? Begrijp sowieso niet waarom je zo reageerd.
Niveau Henk en Ingrid.... :P


[ Bericht 13% gewijzigd door Boy_Snakeye op 07-01-2013 11:15:52 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_121269470
Line-up en anthem van IQON in Australië. Lekker commercieel, maar zal het daar ongetwijfeld goed doen.

Anthem heeft trouwens wel echt ziekelijk kutte kicks, totaal niet gewend van Noisecontrollers!


http://q-dance.com.au/IQON/

//Edit
Anthem heeft verdacht veel weg van een bestaand NC nummer. Kom wederom even niet op de naam :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Levitas op 07-01-2013 14:48:42 ]
pi_121269914
lessons in love hhz rmx op 3fm *O* *O* *O*
  maandag 7 januari 2013 @ 15:03:30 #177
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121270289
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
//Edit
Anthem heeft verdacht veel weg van een bestaand NC nummer. Kom wederom even niet op de naam :')
Gimme love?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 7 januari 2013 @ 15:09:57 #178
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121270510
Die kicks in dat nieuwe NC nummer :')
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121271132
Blend tussen (lichte) hardstyle en pop:


Ben geen fan van het eerste, maar dit kan ik goed verdragen :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_121271196
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
Blend tussen (lichte) hardstyle en pop:


Ben geen fan van het eerste, maar dit kan ik goed verdragen :P
En waar is hier de hardstyle?
pi_121271209
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef Levitas het volgende:

[..]

En waar is hier de hardstyle?
Ik leg uit dat het een blend is. Je kan niet alles in hokjes stoppen he :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_121271348
Ik hoor alleen geen HS elementen? :P
pi_121271422
Ik hoor vieze huis, geen hardstyle.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121271493
Ben niet zo goed in de benamingen in deze hoek van de muziek. Ik zat inderdaad behoorlijk fout :P Mijn excuses :)

Hier zitten dirty house elementen in dus? (vanaf 0:40)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_121271597
Het heeft iig geen zak met HS te maken :P (Helaas proberen ze HS ook te overspoelen met DH invloeden :( Dus misschien dat je dat herkent)
pi_121271812
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef StM het volgende:
Het heeft iig geen zak met HS te maken :P (Helaas proberen ze HS ook te overspoelen met DH invloeden :( Dus misschien dat je dat herkent)
Denk het.

Er is trouwens niets mis om wat stijlen te mengen toch? Of houd je enkel en alleen van hard style? Zal toch wel niet.... Als er in de muziekgeschiedenis geen stijlen gemengd mochten worden, zouden we niet verder gekomen zijn dan klassieke muziek a la Mozart en Bach :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_121271928
Helaas is het mengen binnen de HS (op 1 relatief klein label na) slechts 1 kant op, die van de commercie ;)

Ik heb opzich niks tegen mengen, wel tegen de zoveelste pop bootleg van lage kwaliteit, een HS intro en outro en een house mid en dat soort dingen. Het HS genre staat al een aantal jaar onder druk door dit soort invloeden en inmiddels is het hierdoor ook veel softer geworden gecombineerd met een instroom van publiek die de harde sound niet trekt.
pi_121273628
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
Line-up en anthem van IQON in Australië. Lekker commercieel, maar zal het daar ongetwijfeld goed doen.

Anthem heeft trouwens wel echt ziekelijk kutte kicks, totaal niet gewend van Noisecontrollers!


http://q-dance.com.au/IQON/

//Edit
Anthem heeft verdacht veel weg van een bestaand NC nummer. Kom wederom even niet op de naam :')
Noisecontrollers - Escape
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121273722
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Noisecontrollers - Escape
Idd! Kon er ook maar niet op komen :P
pi_121279459
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Noisecontrollers - Escape
JA! Dat is 'm!
pi_121281858
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister die reacties ook op mijn reactie dat Nederlanders nog wat kunnen leren van dat moment :

[..]

[..]

Niveau Henk en Ingrid.... :P
die waren te verwachten, heel veel mensen zullen er anders tegen aankijken dan de meeste hier...

de meeste hier gaan loessoe!! en hopen dat zoveel mogelijk mensen dat ook doen :7 8-) O+

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
Anthem heeft trouwens wel echt ziekelijk kutte kicks, totaal niet gewend van Noisecontrollers!

alsof er een fout zit in dat laatste deel van de kick, alsof hij niet helemaal "af" is -O- :r
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121283104
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof er een fout zit in dat laatste deel van de kick, alsof hij niet helemaal "af" is
Bij dat stukje op 1:05 ongeveer? Vreemd inderdaad. Wellicht weer een poging om te innoveren, maar ik vind het zelf niet zo goed gelukt. Helaas.

Geloof dat dit echt de allereerste track van NC is die ik niks vind.
pi_121283288
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Bij dat stukje op 1:05 ongeveer? Vreemd inderdaad. Wellicht weer een poging om te innoveren, maar ik vind het zelf niet zo goed gelukt. Helaas.

Geloof dat dit echt de allereerste track van NC is die ik niks vind.
die vanaf 01:05 gaat nog wel, doelde op die vanaf 02:36

lijkt wel een (erg zwakke) poging om de kicks iets van dubstep ofzo mee te geven :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 20:26:38 #194
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121284339
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
  maandag 7 januari 2013 @ 20:34:59 #195
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121284859
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
geen
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121284876
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
De Tijdmachine
Freshtival

niet zeker maar wel optioneel;
Fantasy Island
Dangerouzmind (één of meerdere edities)
Superbash (één of meerdere edities)
Dreamfields

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121284906
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef mstx het volgende:

[..]

geen
Bert, kerel... leuke nieuwe UI :D :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121284936
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
Geen zekerheidjes, maar ik probeer Emporium, Defqon.1, Decibel, Q-base en Qlimax mee te pakken. En nog wat lokale stampfeestjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121285228
De enige die vaststaan zijn loudness, beat the bridge, decibel en q-base. De rest moet rekening houden met m'n bankrekening.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 7 januari 2013 @ 20:43:41 #200
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121285380
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geen zekerheidjes, maar ik probeer Emporium, Defqon.1, Decibel, Q-base en Qlimax mee te pakken. En nog wat lokale stampfeestjes.
Wellicht tref ik je dan op Qlimax, die hoop ik zeker aan te doen dit jaar.

WiSH is sowieso al een zekerheid net als Re-Action.
Qlimax en Decibel hoop ik aan te doen.
Eventueel nog Last Word omdat dat heel dichtbij is.

Verder ook de lokale feestjes en dat zijn er ook een boel. Verschillende malen in het jaar staat hier een DJ in de kroegen, altijd leuke meepikkertjes.
pi_121285476
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Wellicht tref ik je dan op Qlimax, die hoop ik zeker aan te doen dit jaar.

WiSH is sowieso al een zekerheid net als Re-Action.
Qlimax en Decibel hoop ik aan te doen.
Eventueel nog Last Word omdat dat heel dichtbij is.

Verder ook de lokale feestjes en dat zijn er ook een boel. Verschillende malen in het jaar staat hier een DJ in de kroegen, altijd leuke meepikkertjes.
Van de 3 beste feesten waar ik ooit geweest ben, zijn 2 Qlimax edities
Bazenfeest _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121285583
ook al worden Emporium / Decibel / Q-base vette feesten qua lijn, dan krijg ik vast niemand van m'n groep mee en is de kans dat ik ga niet echt groot zeg maar ;( -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 20:48:25 #203
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121285658
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al worden Emporium / Decibel / Q-base vette feesten qua lijn, dan krijg ik vast niemand van m'n groep mee en is de kans dat ik ga niet echt groot zeg maar ;( -O-
Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..
pi_121285706
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al worden Emporium / Decibel / Q-base vette feesten qua lijn, dan krijg ik vast niemand van m'n groep mee en is de kans dat ik ga niet echt groot zeg maar ;( -O-
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..
Sounds too familiar ;(
We moeten samen gaan :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121285710
Emporium is anders dan alle andere feesten vooral qua sfeer en het is echt super dichtbij :)
Dit jaar begint met Hardbass ik wil denk ik ook naar beat the bridge. Emporium ga ik zeker heen. Ook Qbase kan ik niet missen en deze zomer wil ik eindelijk eens naar Defqon het komt er ieder jaar maar niet van :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  maandag 7 januari 2013 @ 20:49:57 #206
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121285759
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Sounds too familiar ;(
We moeten samen gaan :D
Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!
Ik ben namelijk best wel klein zegmaar.
pi_121285790
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..
dat roepen ze bij mij de laatste jaren niet meer, tenzij er een (grote) area met house/dubstep is...

quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!
Ik ben namelijk best wel klein zegmaar.
zolang je linksvoor blijft staan vinden we je wel terug ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121285839
Q-base moet _O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121285858
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!
Ik ben namelijk best wel klein zegmaar.
Je bent dan ook een liedJE :P

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Q-base moet _O_
Eén keer geweest, geniaal! Totaal uniek in z'n soort
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 7 januari 2013 @ 20:51:39 #210
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121285865
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat roepen ze bij mij de laatste jaren niet meer, tenzij er een (grote) area met house/dubstep is...

[..]

zolang je linksvoor blijft staan vinden we je wel terug ;)
Omdat? :@
  maandag 7 januari 2013 @ 20:52:03 #211
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121285889
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je bent dan ook een liedJE :P
No shit Sherlock :o
pi_121285940
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
Hier ook nog niets zeker eigenlijk
pi_121286184
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Omdat? :@
omdat linksvoor zo'n beetje de standaard "meet" plek van "hardstyle @ FOK" is bij feestjes *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 20:59:16 #214
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121286290
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

omdat linksvoor zo'n beetje de standaard "meet" plek van "hardstyle @ FOK" is bij feestjes *)
Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?
pi_121286368
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?
geen idee, maar dat is in ieder geval hier het 'gebruik'; er is altijd wel iemand te vinden ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 21:03:51 #216
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121286494
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

geen idee, maar dat is in ieder geval hier het 'gebruik'; er is altijd wel iemand te vinden ;)
Tof, weet ik dat ook weer :)
Al vind ik eerder iemand dan andersom _O-
pi_121286637
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Tof, weet ik dat ook weer :)
Al vind ik eerder iemand dan andersom _O-
gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKker :+ er uitziet en de gok wagen door iemand linksvoor aan te spreken, bij bovengenoemde feestjes is de kans groot dat het er 1 is ;)

mits niet bij een set van Rennend Paard >:O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121286671
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKker :+ er uitziet en de gok wagen door iemand linksvoor aan te spreken, bij bovengenoemde feestjes is de kans groot dat het er 1 is ;)

mits niet bij een set van Rennend Paard >:O

Godverdomme :') _O-
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121286746
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?
Yup, op partyflock is dat ook een beetje de standaard meet plek :P
  maandag 7 januari 2013 @ 21:11:18 #220
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121286830
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKker :+ er uitziet en de gok wagen door iemand linksvoor aan te spreken, bij bovengenoemde feestjes is de kans groot dat het er 1 is ;)

mits niet bij een set van Rennend Paard >:O
Nehh daar zou ik sowieso niet heen gaan. Ik hou niet van paarden :')
pi_121286903
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godverdomme :') _O-
volgens mij zijn er vele, vele mogelijkheden :+

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Nehh daar zou ik sowieso niet heen gaan. Ik hou niet van paarden :')
_O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121287019
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Levitas het volgende:
Yup, op partyflock is dat ook een beetje de standaard meet plek
Linksvoor is volgens mij zo'n beetje de standaard meetplek voor alle meets ooit :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121287136
Voor mij tot nu toe zeker:

Xq Wildy
ASOT 600

Kaarten halen:
Knock Out
Rebirth _O_
Intents

Op het lijstje:
Defqon 1 (zaterdag's)
Tomorrowland
Mysteryland

Dit jaar laat ik Decibel gaan denk ik, of het moet een bizar vette line-up hebben. Verder zie ik nog wel even. Misschien Grotesque in februari, Reverze en een Awake... Al met al alweer een druk jaartje dus.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:18:57 #224
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121287223
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

volgens mij zijn er vele, vele mogelijkheden :+

[..]

_O_
Twee jaar terug was 't Hert hier in een kroeg volgensmij. Wat wast verdomme gezellig op t terras!
pi_121287333
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Twee jaar terug was 't Hert hier in een kroeg volgensmij. Wat wast verdomme gezellig op t terras!
gokje; hij stond niet op het terras te draaien? _O-

al moeten we hier, allemaal, toegeven dat hij ook best een aantal vette tracks heeft!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 21:22:11 #226
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121287382
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gokje; hij stond niet op het terras te draaien? _O-

al moeten we hier, allemaal, toegeven dat hij ook best een aantal vette tracks heeft!!
Je gaat door voor de magnetron ;)
pi_121287522
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Je gaat door voor de magnetron ;)
*O* :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 21:27:48 #228
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_121287672
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Voltreffer het volgende:
en een Awake...
Liefhebber, of gewoon om een keer te kijken *kuch* dagjesmens *kuch* :+
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_121287702
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Liefhebber, of gewoon om een keer te kijken *kuch* dagjesmens *kuch* :+
Zo ben jij ook begonnen, etter :6
  maandag 7 januari 2013 @ 21:29:21 #230
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121287749
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Voltreffer het volgende:
Voor mij tot nu toe zeker:

Xq Wildy
ASOT 600

Kaarten halen:
Knock Out
Rebirth _O_
Intents

Op het lijstje:
Defqon 1 (zaterdag's)
Tomorrowland
Mysteryland

Dit jaar laat ik Decibel gaan denk ik, of het moet een bizar vette line-up hebben. Verder zie ik nog wel even. Misschien Grotesque in februari, Reverze en een Awake... Al met al alweer een druk jaartje dus.
Tomorrowland staat vast op mijn lijstje, waarschijnlijk volgend jaar :)
pi_121287764
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Liefhebber, of gewoon om een keer te kijken *kuch* dagjesmens *kuch* :+
Met ADE naar de Drumcode avond geweest, beviel opzich wel. Plus een deel van de vriendengroep is techno gek. Maar ik kan geen track id'en dus ja, dagjesmens.
pi_121287836
Ik zag net deze weer voorbij komen, en aangezien het hier gister ging over sfeer.
_O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 7 januari 2013 @ 21:33:18 #233
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121287947
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zag net deze weer voorbij komen, en aangezien het hier gister ging over sfeer.
_O_
Dat blijft zo'n ge-nie-ten anthem O+
pi_121287979
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Zo ben jij ook begonnen, etter :6
en jij vast ook oO<

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zag net deze weer voorbij komen, en aangezien het gister ging over sfeer.
_O_
:D _O_ _O_

godverdomme, als ik een hardstylemelodie en/of -kicks hoor geniet ik met elke vezel in m'n lichaam :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121287997
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat blijft zo'n ge-nie-ten anthem
Qft! Één van de laatste anthems die ik nog anthem waardig vind :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 7 januari 2013 @ 21:35:15 #236
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121288024
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Qft! Één van de laatste anthems die ik nog anthem waardig vind :P
Dat jaar kon ik er nog gewoon heen, had zo een kaartje kunnen krijgen en heb t verdomme afgeslagen |:(
pi_121288072
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zag net deze weer voorbij komen, en aangezien het hier gister ging over sfeer.
_O_
Dat was wel heel vet inderdaad :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
en jij vast ook oO<
Natuurlijk! Dat is toch ook logisch? Ik ben nog altijd een technodagjesmens hoor. Ik ken nog maar hooguit 20 platen op een avond _O-
Heb veel Hardstyle-feesten meegemaakt waar ik iedere plaat kende. Verveelde wel op een gegeven moment -O-
  maandag 7 januari 2013 @ 21:38:12 #238
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121288172
Dikke sfeer komt in NL helaas nog maar weinig voor, en als het al helemaal loos gaat vaak in de wat kleinere area's. Sets die me qua dikke sfeer goed zijn bijgebleven:

Mondello @ Decibel Remember area dit jaar

Activator @ Decibel Loudness area 2010

Heel X-Qlusive Holland

Sets van Tatanka en Activator op Q-Base 2007

AVIO op In Qontrol 2009
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121288388
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121288542
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zag net deze weer voorbij komen, en aangezien het hier gister ging over sfeer.
_O_
Dat was heel erg vet inderdaad. Toen knalde de hele tent!
pi_121288713
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef T-Force het volgende:
Heb veel Hardstyle-feesten meegemaakt waar ik iedere plaat kende. Verveelde wel op een gegeven moment -O-
tenzij je op een feest bent met DJ´s die bekend staan om hun vette sets, dat zit je al half los te gaan omdat je 3 toontjes van een nieuwe plaat hoort in de outro van een plaat :D :9~

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heel X-Qlusive Holland
AVIO op In Qontrol 2009 (waar hij inviel voor Zatox?)
ik kan me niet veel specifieke sets herinneren, maar weet wel dat deze ont-zet-tend bruut waren O+ *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121288861
quote:
Ik heb heel hard mn best gedaan om mezelf te zoeken, maar t shaked allemaal zo erg dat t niet lukt :P Ik stond toen namelijk ook daar, zo ongeveer op dezelfde hoogte.
pi_121288866
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Tomorrowland staat vast op mijn lijstje, waarschijnlijk volgend jaar :)
Hier ook, een heel weekend maar kaartjes halen schijnt echt heel moeilijk te gaan.
pi_121288869
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Dat was heel erg vet inderdaad. Toen knalde de hele tent!
Dat gaat hard daar :o
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

tenzij je op een feest bent met DJ´s die bekend staan om hun vette sets, dat zit je al half los te gaan omdat je 3 toontjes van een nieuwe plaat hoort in de outro van een plaat :D :9~
Dit had ik bij B-front op Qlimax afgelopen jaar :D als je dat tijdens een set hebt, dan weet je wel dat je de tijd van je leven hebt *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121288956
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
als je dat tijdens een set hebt, dan weet je wel dat je de tijd van je leven hebt *O*
en wat een tijden heb ik gehad de afgelopen jaren O+ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 21:52:36 #246
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121288979
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Hier ook, een heel weekend maar kaartjes halen schijnt echt heel moeilijk te gaan.
Hmm, daar heb ik nog nooit iets van gehoord. Ik ga dan ook voor het hele weekend, do t/m zo ;)
pi_121288983
Wat is jullie top 5 qua feesten van het afgelopen jaar? (Of is dat al keer voorbij gekomen? :@ )
pi_121289050
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Hmm, daar heb ik nog nooit iets van gehoord. Ik ga dan ook voor het hele weekend, do t/m zo ;)
Ik zou met een stel vrienden allemaal tegleijk proberen kaarten te halen. Maakt niets uit als je ze dubbel koopt want je raakt het toch zo weer kwijt. Ik greep afgelopen jaar mis ;(
pi_121289117
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is jullie top 5 qua feesten van het afgelopen jaar? (Of is dat al keer voorbij gekomen? :@ )
Mijn top 3 allertijden:
Qlimax 2009
Emporium 2012
Qlimax 2012
Volgorde maakt niet uit.

En ik bezoek jaarlijks niet dusdanig veel feesten dat ik daar even een top5 van kan maken :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121289135
Wat posten jullie opeens snel! :|

Op dit moment heb ik geen enkel feest als zekerheidje. Januari ga ik ook niks bezoeken, februari ben ik in principe zo flexibel als maar kan, dus daar wil ik eigenlijk toch wel minimaal 2 feesten invullen. Suggesties? ;)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_121289136
het gevoel dat ik tegnwoordig heb op hardstylefeesten is wel anders dan een paar jaar terug, dat komt omdat ik de (meeste) platen niet meer ken tegenwoordig...

maar doordat de meeste platen nog wel de essentie van de hardstyle uitdragen, blijf ik bijna 100% genieten O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121289161
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn top 3 allertijden:
Qlimax 2009
Emporium 2012
Qlimax 2012
Volgorde maakt niet uit.

En ik bezoek jaarlijks niet dusdanig veel feesten dat ik daar even een top5 van kan maken :P
niet op XQ Holland geweest zo te lezen? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121289180
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

niet op XQ Holland geweest zo te lezen? :+
Nog nooit op een XQ geweest eerlijk gezegd :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121289223
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nog nooit op een XQ geweest eerlijk gezegd :@
:o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 januari 2013 @ 21:57:22 #255
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121289258
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef slvrbld het volgende:
Wat posten jullie opeens snel! :|

Op dit moment heb ik geen enkel feest als zekerheidje. Januari ga ik ook niks bezoeken, februari ben ik in principe zo flexibel als maar kan, dus daar wil ik eigenlijk toch wel minimaal 2 feesten invullen. Suggesties? ;)
WiSH, haha! En tijdens de Carnaval zijn ook de meest toffe feestjes!
Misschien komt die snelheid opeens door mijn vrouwelijke invloed? :D
pi_121289285
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

:o
In 2009 begon ik hardstyle pas te waarderen. Qlimax 2009 was mijn eerste hardstyle feest.
Daarvoor was ik zo'n echtehardcoreenandersniets-figuur :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121289371
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Misschien komt die snelheid opeens door mijn vrouwelijke invloed? :D
wie weet ;)

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

In 2009 begon ik hardstyle pas te waarderen. Qlimax 2009 was mijn eerste hardstyle feest.
dan had je eventueel XQ NC, XQ DBSTF of XQ HH kunnen bezoeken :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121289434
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wie weet ;)

[..]

dan had je eventueel XQ NC, XQ DBSTF of XQ HH kunnen bezoeken :P
Ja, ik was stom om dat niet te doen. NC en DBSTF _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121289457
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, ik was stom om dat niet te doen. NC en DBSTF _O_
het had gekund, niet gemoeten :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121289459
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is jullie top 5 qua feesten van het afgelopen jaar? (Of is dat al keer voorbij gekomen? :@ )
Voor mij waren dat beide edities van loudness, harddefinition, ground zero en q-base :)
Maar de beste feestjes die ik dit jaar heb meegemaakt waren geen hardstyle fissa's.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121289520
top 5 van beste feestjes van 2012 is niet zo moeilijk, zoveel hardstylefeestjes heb ik net bezocht denk ik :P

top 5 allertijden is niet te doen in mijn geval...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121289949
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
top 5 van beste feestjes van 2012 is niet zo moeilijk, zoveel hardstylefeestjes heb ik net bezocht denk ik :P

top 5 allertijden is niet te doen in mijn geval...
Ik draai pas 1 jaartje mee qua feesten bezoeken dus mijn top allertijden staat gelijk aan mijn top 5 4 :9
1.Hard with Style ( _O_ )
2.Q-base
3.Hardbass
4.Loudness

Ben laatst ook nog naar de Hardtechno van Awake geweest. Totaal onwetend of ik de muziek kon waarderen, maar ik wilde er geen een keer heen ( ja dagjesmens etc). Het duurde ff maar uiteindelijk ging ik toch wel aardig uit m'n plaat daar :)
  maandag 7 januari 2013 @ 22:09:18 #263
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121289952
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wie weet ;)

[..]

dan had je eventueel XQ NC, XQ DBSTF of XQ HH kunnen bezoeken :P
*O*
pi_121289986
Beste feestje voor mij van het afgelopen jaar was Nachtduik met oud en nieuw. Maar dat was dus grotendeels dit jaar :+

Voor de rest Harddefinition en Sziget natuurlijk geweldig omdat ik zelf mocht draaien :D

Loudness in het Klokgebouw was onwijs lekker en Rebirth ook maar de Tijdmachine stak er met kop en schouders bovenuit.

Hard Classics on the Beach _O_ Gucci models jwt

Voor de rest ASOT 550 was echt briljant.

Een aantal edities van Djax It Up meegepakt, ook altijd vet!

En Techno...ja techno O+ Mijn nieuwe liefde: Awakenings Klokgebouw, Awakenings Maassilo, Kindergarten, Free Your Mind, Elements Festival, Warung Tour, Olivier Schories in de Poema, Doomsday Festival _O_

Als ik echt een keuze zou moeten maken van afgelopen jaar:
1. Nachtduik (6 uur lang Ame vs. Dixon O+ )
2. Tijdmachine
3. Hard Classics On The Beach
4. Free Your Mind
5. Olivier Schories @ Poema
  maandag 7 januari 2013 @ 22:14:05 #265
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121290250
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
top 5 van beste feestjes van 2012 is niet zo moeilijk, zoveel hardstylefeestjes heb ik net bezocht denk ik :P

top 5 allertijden is niet te doen in mijn geval...
Ik ben alleen naar Beat The Bridge (kut) en Hardclassics (wel vet) geweest :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 7 januari 2013 @ 22:25:53 #266
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121290926
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef T-Force het volgende:

Hard Classics on the Beach _O_ Gucci models jwt

_O_

Hadden jullie nou nog gebeld met mijn agent? Komen een hoop mooie klussen aan!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 7 januari 2013 @ 22:27:01 #267
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_121290985
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Met ADE naar de Drumcode avond geweest, beviel opzich wel. Plus een deel van de vriendengroep is techno gek. Maar ik kan geen track id'en dus ja, dagjesmens.
Niet kunnen ID'en maakt je in mijn ogen geen dagjesmens, ergens heen gaan omdat iets populair is dat maakt je een dagjesmens :P

Ik heb maar 5 legale feestjes gehad afgelopen jaar :O, dat gaan we komend jaar toch eens anders aanpakken.

Volgorde van tofheid:

Awakenings Festival
Awakenings · Rotterdam
Pitch Festival
8 years of Decompression · with Jeff Mills
Dekmantel NYE

Maar geen echte hele geniale feesten meegemaakt, hopelijk dit jaar wel weer wat meer spektakel. De agenda is voorlopig alweer goed bezet:

Awakenings za 26 jan 2013
5 Days Off · Border Community & Notown za 9 mrt 2013
Awakenings · Easter Special nr 3 30 mrt 2013
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 22:28:37 #268
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121291065
Beste fissa's afgelopen jaar. Volgorde doe ik niet aan :P

Nachtduik
Loudness Klokgebouw
Decibel
Hardclassics on the Beach
Defqon
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121291157
HCotB _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
De Tijdmachine _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (Ik denk de beste van dit jaar wel)

Maar er is maar 1 feest dat waarschijnlijk nooit overtroffen gaat worden... Het was ook nog eens mijn eerste grote feest....

Q-Base 2007 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :9~ *;
  maandag 7 januari 2013 @ 22:32:39 #270
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121291285
Q-Base 2007 was inderdaad heldig, helemaal nuchter (ja echt!) 16 uur keihard lopen stampen. Was mn 2e grote feest na Defqon 2007
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121291349
2008 was pas mijn eerste Q-Base :o ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121291372
Ik leerde er stampen, was rond 04:00 TOTAAL gesloopt, de vriend waarmee ik was al eerder en zijn toen weggegaan :'( :'( :'( :'( :'( :'(

DQ 2007 heb ik geskipped (wedstrijd voor laten gaan) |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
  maandag 7 januari 2013 @ 22:34:47 #273
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121291395
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
2008 was pas mijn eerste Q-Base :o ;(
Helaas, toen was het al een commercieel pauperfeest

Q-Base 2007 _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121291502
Met '08 had je die losse tent, die veel te klein was :P
  maandag 7 januari 2013 @ 22:38:58 #275
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121291604
Q-Base 2007 :7

Gefilmd door een FOK!kert ja 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121291958
Hehe ik zie ook gelijk een filmpje van Qlimax 2008 met Project One. Sure, dat zal echt live geweest zijn met die blinddoeken.... En het onafgebroken in de lucht zwaaien.

  maandag 7 januari 2013 @ 22:50:11 #277
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121292103
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 7 januari 2013 @ 22:52:16 #278
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121292187
Project 1... die goeie ouwe tijd dat Heady en WS nog dikke platen maakten :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121292233
True, ook al vond ik rond die tijd dat album heel zo speciaal niet... Er was toen zoveel kwaliteit :)
  maandag 7 januari 2013 @ 22:53:48 #280
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_121292255
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Zo ben jij ook begonnen, etter :6
Haha :9 't blijft fok he ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 22:54:13 #281
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121292275
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:53 schreef StM het volgende:
True, ook al vond ik rond die tijd dat album heel zo speciaal niet... Er was toen zoveel kwaliteit :)
Dit dus :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 7 januari 2013 @ 22:56:38 #282
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_121292385
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef mstx het volgende:
Project 1... die goeie ouwe tijd dat Heady en WS nog dikke platen maakten :)
Wildstylez maakt zat vette platen eigenlijk.
There is no rehab for stupidity.
pi_121292407
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Wildstylez maakt zat vette platen eigenlijk.
Hij moet nog boeten doen voor YOS
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_121292427
Ik zou me er na Huh?! geen meer kunnen herinneren...
  maandag 7 januari 2013 @ 22:59:04 #285
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121292497
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:53 schreef StM het volgende:
True, ook al vond ik rond die tijd dat album heel zo speciaal niet... Er was toen zoveel kwaliteit :)
The Story Unfolds was veruit de beste plaat van het album waarbij ik vanaf de eerste seconde dat ik hem hoorde al kippevel kreeg _O_ (en nu nog steeds)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121292529
Trouwens nog wat kwaliteit voor het topic:


LANG niet meer gehoord :)
  maandag 7 januari 2013 @ 23:01:39 #287
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_121292619
Posten gaat in 1x weer rap hier. Nice, alleen moet ik wel veel nalezen :P

Top 5 feestjes afgelopen jaar, willekeurige volgorde, maar deze 5 vond ik wel mijn beste afgelopen jaar:
1. Thrillogy
2. Loudness
3. Dominator
4. Rebirth
5. Decibel

Rebirth was de opener voor het buiten seizoen en idd leuk sfeertje, maar ook zoals de Crypsis zaal los ging bij Thrillogy was geweldig. Grootste tegenvaller van het afgelopen jaar is voor mij Hard Bass geweest. Toen begon ik het pas vanaf Frontliner live leuk te vinden en die draaide om half 5 volgens mij pas.

Voor de rest dit jaar wat meer kleinere feesten mee gepakt, Euphoria, KoH, Last World en me daar ook wel goed vermaakt. Voor het komend jaar alleen HB nog op het programma staan. Hopelijk is deze weer beter. Daarna is het afwachten wat er in mijn portemonnee zit en op het moment zijn de vooruitzichten nog niet zo bijsterend. Zou zomaar eens een heel partyloos jaar kunnen worden
  maandag 7 januari 2013 @ 23:03:06 #288
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121292702
Een van de laatste vette WS tracks voor mij:

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 7 januari 2013 @ 23:07:12 #289
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121292902
Ik ben afgelopen jaar niet verder gekomen dan Re-Action en Frontliner & Tatanka in lokale kroegen :9
  FOK!fotograaf maandag 7 januari 2013 @ 23:12:49 #290
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_121293167
Mijn grotere feesten van afgelopen jaar:

Gruwelijk
- Loudness - Klokgebouw
- Decibel - Beekse bergen
- Loudness - Maassilo
- Trillogy (Crypsis zaal) - Jaarbeurs
- Daylight Festival - Roosendaal

Zeer goed
- Pussy Lounge at the park - Breda
- Dream Village - Oosterhout

Tegenvaller
- Pussy Lounge - Central Studio's
- Summerfestival - Antwerpen
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_121293889
Nog een vette track:


:D

Schande dat die volgens mij (bijna) nooit op een feest gedraaid is...?
pi_121302923
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef StM het volgende:
Nog een vette track:


:D

Schande dat die volgens mij (bijna) nooit op een feest gedraaid is...?
Echt een schande idd _O-
En Da Tweekaz vind je weer niets zeker?
pi_121306576
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer :)
Awakefest
Soenda
Open Air
Free Your Mind
pi_121306866
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Echt een schande idd _O-
En Da Tweekaz vind je weer niets zeker?
De oude Da Tweekaz zijn geniaal, hun recente tracks vind ik wat minder :)
pi_121307420
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef StM het volgende:

[..]

De oude Da Tweekaz zijn geniaal, hun recente tracks vind ik wat minder :)
Na Nothingness is er weinig boeiends meer uitgekomen idd...
pi_121307524
Daarna is volgens mij enkel nog het album gekomen en die vond ik niet echt boeiend :)

Desondanks als ik moet kiezen tussen Da Tweekaz of Wildstylez op een festival weet ik wel dat ik niet bij Wildstylez sta :P

Eigenlijk zijn de meeste albums niet boeiend helaas. Vrijwel altijd te veel van hetzelfde...
pi_121309208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef StM het volgende:
Daarna is volgens mij enkel nog het album gekomen en die vond ik niet echt boeiend :)

Desondanks als ik moet kiezen tussen Da Tweekaz of Wildstylez op een festival weet ik wel dat ik niet bij Wildstylez sta :P

Eigenlijk zijn de meeste albums niet boeiend helaas. Vrijwel altijd te veel van hetzelfde...
Dat is meestal wel zo. Dan vind ik die van Crypsis nog de beste sinds tijden, en daar vind ik er maar 3 of 4 leuk van...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:22:42 #298
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121310422
Album van Activator is bazig :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:30:10 #299
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121310753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Album van Activator is bazig :Y
Fusion Of Sound ook :Y
En Substream :Y
En Statement Of Intent :Y
En die van Project 1 :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:33:16 #300
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121310897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef mstx het volgende:

[..]

Fusion Of Sound ook :Y
En Substream :Y
En Statement Of Intent :Y
En die van Project 1 :Y
En dan hebben we ze ook allemaal gehad :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:59:20 #301
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121311919
Slotteke
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')