Gooi Hhz/Ws erbij en je hebt hem uitverkocht hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.
The world's new descendants are the driving force of our culture and formed a new constitution. United by the universal language of music, we stand up for the next generation, and you are part of them. Together we shall create a new code of conduct. On April 6th 2013, we set out to raise our republic and claim our landmark.
-
Ik gok dat het een Hardstylefeest wordt die focust op de nieuwe namen.
Wasted Penguinz
Adrenalize
F8trix
E-Force
Audiofreq
Arkaine
Omegatypez
Dat soort meuk. Al is dat misschien wat te tricky uitverkopen in een Ziggo Dome
quote:Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block & S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
MC Villain
Maar dan de vraag: wat wil je dan als je 10000 man wil trekken? Ik vind Radical Redemption Vs. Titan, Chris One, BH. Vs. Adaro, Ran-D vs Coone best wel aparte keuzes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef slvrbld het volgende:
Staan wel een paar leuke tussen, maar trekt mij verder niet heel erg om eerlijk te zijn... Behoorlijk standaard lijstje qua namen.
Zonder de boel meer of minder "raw" te maken valt er nog genoeg te veranderen wat de variėteit ten goede komt denk ik. Er zitten aparte keuzes tussen, maar zoals het er nu staat is het voor mijn gevoel wel erg veel van hetzelde. Voor de paar leuke setjes eerst door alle minder leuke heen moeten bijten is het niet waard.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Maar dan de vraag: wat wil je dan als je 10000 man wil trekken? Ik vind Radical Redemption Vs. Titan, Chris One, BH. Vs. Adaro, Ran-D vs Coone best wel aparte keuzes.
De laatste tijd zie ik mensen alle line-ups afschieten, maar dan vraag ik me echt af wat je dan wil. Want "al die andere die er niet bij staan" worden ook afgeschoten (WS, HHz, Frontliner, B-Front, TBY etc). Of zou er dan nog een theracords team bij moeten? Want dat is dan meestal "het enige wat me interesseert". Niets ten nadele van hen, maar het valt me gewoon op.
Wtfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef StM het volgende:
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat er nog een moderne line-up valt op te stellen waar ik helemaal happy mee ben![]()
Het feestje van Thera in de Apollo kwam denk ik de laatste tijd nog het dichtste in de buurt. Over 2 weken is er een vergelijkbaar feestje maar ik weet niet of die voor iedereen toegankelijk is.
*edit: *
Hij staat op PF dus ik neem aan van wel.
Dit is de lineup:
TumTum & De Belg
Hardeschopper
Stan-Lee
Hetezone
Bassie & De Witte
Het Verwijderde Hart
![]()
De A-kant blijft een dikke plaatquote:
Omomomquote:
Ik mis dus ACTI in de line-up, maar ik zie wel dit bij Geck-e staan:quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Sc0tTy het volgende:
Damn ik zit met een dilema... Heb een kaartje voor HB maar de lineup van Qult5 is ook gruwelijk, eerste optreden van Geck-E![]()
What to do, what to do?!?
quote:Een mix van hard dance, subground en techno, dat zal Geck-e door de speakers van ons lab pompen tijdens zijn eerste optreden bij QULT. Geck-e is het alter ego van Geck-o, die niet gebonden is aan gevestigde stijlen. De E is van experiment!
Ik vind het wel een leuke combo BH en Adaro. Ik zou niet weten wat daaruit gaat komen. Denk dat het wel een gevarieerde set kan wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef slvrbld het volgende:
Rennend Hert vs Adaro![]()
Staan wel een paar leuke tussen, maar trekt mij verder niet heel erg om eerlijk te zijn... Behoorlijk standaard lijstje qua namen.
Style Dropping vind ik persoonlijk vetter, maar dat komt denk ik omdat ik Upgrade The Noize destijds te vaak heb gehoordquote:
Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaasquote:Op zondag 6 januari 2013 09:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check 2:05.
Dat zie je in NL niet meer
Inderdaad ja. Lijkt me vet om dat weer eens in Nederland te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaas.
net wat je zegt; meukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.
Ik gok dat het een Hardstylefeest wordt die focust op de nieuwe namen.
Wasted Penguinz
Adrenalize
F8trix
E-Force
Audiofreq
Arkaine
Omegatypez
Dat soort meuk. Al is dat misschien wat te tricky uitverkopen in een Ziggo Dome
zekerquote:
dat je echt ie-der-een los ziet gaan bedoel je? heerlijk om te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 09:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check 2:05.
Dat zie je in NL niet meer
Ik kan me zo maar 1 set bedenken waar dat een uur lang zo was........quote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je echt ie-der-een los ziet gaan bedoel je? heerlijk om te zien![]()
en hoe tof is het om tijdens een feest in een mensen-massa te staan en overal waar je kijkt om je heen, mensen los ziet gaan![]()
Niet te vergelijken natuurlijk. Dat is hun eerste feest ooit waarschijnlijk. Bovendien zijn het er geen 40.000 zoals bij Defqon.1 maar hooguit enkele 1000en.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Damn dat gaat los, in Nederland zie je nog wel eens een groep uit zijn plaat gaan maar 30.000 man nee helaas.
you couldn't be more rightquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kan me zo maar 1 set bedenken waar dat een uur lang zo was........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, zo werkt dat in alle landen buiten Europa volgens mij. Uit ervaring weet ik dat er in Australiė ook veel meer echte liefhebbers op dit soort feesten zijn dan "dagjesmensen". Ten eerste omdat zo`n kaartje al ¤120 is, maar ook omdat hardstyle daar helemaal niet zo groot is. Dubstep en Australische hip hop zijn veel, maar dan ook veel populairder dan hardstyle. En tja, als je dan een hardstyle feest organiseerd, komt er dus veel volk op af wat écht voor de muziek komt. Zo zal het in Chili ook wel zijn, neem ik aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet te vergelijken natuurlijk. Dat is hun eerste feest ooit waarschijnlijk. Bovendien zijn het er geen 40.000 zoals bij Defqon.1 maar hooguit enkele 1000en.
Waarschijnlijk is zo'n feest daar in verhouding veel duurder dan hier en kunnen dus alleen de mensen gaan die écht het geld ervoor over hebben. Ja, dan is de kans ook groter dat je echte liefhebbers aantrekt ipv dagjesvolk.
quote:krijg eerder het gevoel dat het een stel leeghoofden zijn die maar springen omdat ze niet weten wat anders;)
Niveau Henk en Ingrid....quote:Ach, zolang iedereen maar geniet, daar gaat het toch om? Iedereen op zijn eigen manier. Ik ook niet ,maar dat hoeven ze toch ook niet op internet ofzo te zetten? Begrijp sowieso niet waarom je zo reageerd.
Gimme love?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
//Edit
Anthem heeft verdacht veel weg van een bestaand NC nummer. Kom wederom even niet op de naam
En waar is hier de hardstyle?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
Blend tussen (lichte) hardstyle en pop:
Ben geen fan van het eerste, maar dit kan ik goed verdragen
Denk het.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef StM het volgende:
Het heeft iig geen zak met HS te maken(Helaas proberen ze HS ook te overspoelen met DH invloeden
Dus misschien dat je dat herkent)
Noisecontrollers - Escapequote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
Line-up en anthem van IQON in Australiė. Lekker commercieel, maar zal het daar ongetwijfeld goed doen.
Anthem heeft trouwens wel echt ziekelijk kutte kicks, totaal niet gewend van Noisecontrollers!
http://q-dance.com.au/IQON/
//Edit
Anthem heeft verdacht veel weg van een bestaand NC nummer. Kom wederom even niet op de naam
die waren te verwachten, heel veel mensen zullen er anders tegen aankijken dan de meeste hier...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister die reacties ook op mijn reactie dat Nederlanders nog wat kunnen leren van dat moment :
[..]
[..]
Niveau Henk en Ingrid....
alsof er een fout zit in dat laatste deel van de kick, alsof hij niet helemaal "af" isquote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Levitas het volgende:
Anthem heeft trouwens wel echt ziekelijk kutte kicks, totaal niet gewend van Noisecontrollers!
Bij dat stukje op 1:05 ongeveer? Vreemd inderdaad. Wellicht weer een poging om te innoveren, maar ik vind het zelf niet zo goed gelukt. Helaas.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof er een fout zit in dat laatste deel van de kick, alsof hij niet helemaal "af" is
die vanaf 01:05 gaat nog wel, doelde op die vanaf 02:36quote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bij dat stukje op 1:05 ongeveer? Vreemd inderdaad. Wellicht weer een poging om te innoveren, maar ik vind het zelf niet zo goed gelukt. Helaas.
Geloof dat dit echt de allereerste track van NC is die ik niks vind.
geenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer
De Tijdmachinequote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke feesten zijn al zekerheidjes voor jullie? Benieuwd of ik wat FOK!ers kan spotten deze zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Geen zekerheidjes, maar ik probeer Emporium, Defqon.1, Decibel, Q-base en Qlimax mee te pakken. En nog wat lokale stampfeestjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Wellicht tref ik je dan op Qlimax, die hoop ik zeker aan te doen dit jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen zekerheidjes, maar ik probeer Emporium, Defqon.1, Decibel, Q-base en Qlimax mee te pakken. En nog wat lokale stampfeestjes.
Van de 3 beste feesten waar ik ooit geweest ben, zijn 2 Qlimax editiesquote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wellicht tref ik je dan op Qlimax, die hoop ik zeker aan te doen dit jaar.
WiSH is sowieso al een zekerheid net als Re-Action.
Qlimax en Decibel hoop ik aan te doen.
Eventueel nog Last Word omdat dat heel dichtbij is.
Verder ook de lokale feestjes en dat zijn er ook een boel. Verschillende malen in het jaar staat hier een DJ in de kroegen, altijd leuke meepikkertjes.
Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al worden Emporium / Decibel / Q-base vette feesten qua lijn, dan krijg ik vast niemand van m'n groep mee en is de kans dat ik ga niet echt groot zeg maar![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al worden Emporium / Decibel / Q-base vette feesten qua lijn, dan krijg ik vast niemand van m'n groep mee en is de kans dat ik ga niet echt groot zeg maar![]()
Sounds too familiarquote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..
Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Sounds too familiar
We moeten samen gaan
dat roepen ze bij mij de laatste jaren niet meer, tenzij er een (grote) area met house/dubstep is...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, meestal roepen ze wel dat ze mee willen maar uiteindelijk haakt iedereen af..
zolang je linksvoor blijft staan vinden we je wel terugquote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!
Ik ben namelijk best wel klein zegmaar.
Je bent dan ook een liedJEquote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Woee, dan zijn jullie me zo kwijt, haha!
Ik ben namelijk best wel klein zegmaar.
Eén keer geweest, geniaal! Totaal uniek in z'n soortquote:
Omdat?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat roepen ze bij mij de laatste jaren niet meer, tenzij er een (grote) area met house/dubstep is...
[..]
zolang je linksvoor blijft staan vinden we je wel terug
Hier ook nog niets zeker eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Kimberliedje het volgende:
omdat linksvoor zo'n beetje de standaard "meet" plek van "hardstyle @ FOK" is bij feestjesquote:
Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat linksvoor zo'n beetje de standaard "meet" plek van "hardstyle @ FOK" is bij feestjes
geen idee, maar dat is in ieder geval hier het 'gebruik'; er is altijd wel iemand te vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?
Tof, weet ik dat ook weerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, maar dat is in ieder geval hier het 'gebruik'; er is altijd wel iemand te vinden
gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKkerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tof, weet ik dat ook weer
Al vind ik eerder iemand dan andersom
Godverdommequote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKkerer uitziet en de gok wagen door iemand linksvoor aan te spreken, bij bovengenoemde feestjes is de kans groot dat het er 1 is
mits niet bij een set van Rennend Paard
Yup, op partyflock is dat ook een beetje de standaard meet plekquote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh zo, is dat niet over het algemeen een standaard plaats?
Nehh daar zou ik sowieso niet heen gaan. Ik hou niet van paardenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon ff zoeken hoe een hardstyle-FOKkerer uitziet en de gok wagen door iemand linksvoor aan te spreken, bij bovengenoemde feestjes is de kans groot dat het er 1 is
mits niet bij een set van Rennend Paard
volgens mij zijn er vele, vele mogelijkhedenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nehh daar zou ik sowieso niet heen gaan. Ik hou niet van paarden
Linksvoor is volgens mij zo'n beetje de standaard meetplek voor alle meets ooitquote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Levitas het volgende:
Yup, op partyflock is dat ook een beetje de standaard meet plek
Twee jaar terug was 't Hert hier in een kroeg volgensmij. Wat wast verdomme gezellig op t terras!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij zijn er vele, vele mogelijkheden
[..]
gokje; hij stond niet op het terras te draaien?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Twee jaar terug was 't Hert hier in een kroeg volgensmij. Wat wast verdomme gezellig op t terras!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |