mwoaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef HunterSThompson het volgende:
Jumpstyle was vanaf dag een al AIDS voor je oren.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef spierbal het volgende:
Eerst luisterde de stoere badboys naar jumpstyle,
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
Hardstyle was er al voor jumpstyle trouwens.
Zou ik ook doen hoor als ik het kon, verdien je er tenminste nog wat aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef euphoria19 het volgende:
De opmars komt door die commerciële DJ's die hardstyle meer naar dance laten klinken.
Ja als ze het kunnen moeten ze het doen. Maar ze moeten zichzelf dan gewoon geen hardstyle DJ meer noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef spierbal het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor als ik het kon, verdien je er tenminste nog wat aan.
Had eerst gewoon de naam Hardtrance/housequote:
Nee niet echt. Jump heeft veel invloeden opgepikt van het Bonzai Record label uit de begin jaren negentig, en is rond '98 bij een breder publiek bekend geworden door het duo Da Boy Tommy & Da Rick, en die rest van de mik door die 2 opgerichte label Jump Records. Rond 2005/6 is het commercieel uitgebuit geworden. Hardstyle is een afgeleide/combinatie/beïnvloeding van hardcore hardhouse met duitse acid invloeden. Ontstaan rond 2000, maar had nog niet de naam hardstyle. die is er zo rond 2003 pas opgeplakt geworden. En wat men tegenwoordig nog hardstyle noemt is eigenlijk popstyle met veel te gare kick in de bass, en niet meer te vergelijken met wat tegenwoordig early hardstyle genoemd word. Early hardstyle van ~2004 t/m '06quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
Hardstyle was er al voor jumpstyle trouwens.
Goede samenvatting wel. En sinds 2010 is hardstyle alleen nog maar pure bagger. 2006-2009 waren wel mooie jaren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee niet echt. Jump heeft veel invloeden opgepikt van het Bonzai Record label uit de begin jaren negentig, en is rond '98 bij een breder publiek bekend geworden door het duo Da Boy Tommy & Da Rick, en die rest van de mik door die 2 opgerichte label Jump Records. Rond 2005/6 is het commercieel uitgebuit geworden. Hardstyle is een afgeleide/combinatie/beïnvloeding van hardcore hardhouse met duitse acid invloeden. Ontstaan rond 2000, maar had nog niet de naam hardstyle. die is er zo rond 2003 pas opgeplakt geworden. En wat men tegenwoordig nog hardstyle noemt is eigenlijk popstyle met veel te gare kick in de bass, en niet meer te vergelijken met wat tegenwoordig early hardstyle genoemd word. Early hardstyle van ~2004 t/m '06
Er is nog genoeg bazenhardstyle. Maar voor de rest is het inderdaad veel commerciële te melodieuze hardstyle en edit's van popmuziek, met veel te veel breaks waar de hele zaal mee brult. Als er dan een keer gesnoeid kan worden staat iedereen stil om te wachten op de volgende break.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Goede samenvatting wel. En sinds 2010 is hardstyle alleen nog maar pure bagger. 2006-2009 waren wel mooie jaren.
Ik heb nooit zoveel met de early hardstyle gehad. heb het toen wel veel geluisterd, maar in 2005 meer naar de hardcore en industrial kant gegaan. Van 2007-2010 helemaal klaar geweest met de harde dance scene. Sinds 1,5 jaar weer feesten afstruinen en liefhebber geworden van de raw-hardstyle. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:01 schreef StM het volgende:
De raw tegenbeweging heeft helaas net zo min wat met de oude hardstyle te maken en vind ik persoonlijk net zo kut als de mainstream.
De echte bazenhardstyle is er nog maar zeeer beperkt
Dat is toch met alle muziekgenres? Ik geloof niet dat er ook maar 1 genre bestaat dat 10 jaar lang hetzelfde geluid had. Elke muziekstroming verandert langzaam maar zeker, en dat valt vaak bij de oude garde niet in de smaak, maar trekt wel weer niet volk aan. Doorstroom ditdat.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef StM het volgende:
Je kan er best liefhebber van zijn en mag je ook prima zijn. Het komt alleen steeds verder van de oude hardstyle af te staan.
Yup vind dat hele raw gebeuren ook helemaal niks eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:01 schreef StM het volgende:
De raw tegenbeweging heeft helaas net zo min wat met de oude hardstyle te maken en vind ik persoonlijk net zo kut als de mainstream.
De echte bazenhardstyle is er nog maar zeeer beperkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |