Ik ben fan van RIchard Fishquote:
Denk het wel, extra nieuwsuitzending net op lokale TV AT5 en er is flink geschoten her en der. De vlak hierbij gevonden vluchtauto zat ook vol kogelgaten, dus het is geen eenrichtingsverkeer geweest.quote:
Eerst wat eten zoquote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef glittertje39 het volgende:
en dan moet meneer Frits er ook nog onder
Ja, die speelt ook wel grandioos. Nina Ricci was in deze serie ook wel leuk trouwensquote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben fan van RIchard Fish
Nu het toch reclame is
Idd!quote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef Sfeermaker het volgende:
417 What it is van Mark Knopfler is heerlijk
De douche is 'in high demand', ik ga mijn bad vol laten lopenquote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef Pino112 het volgende:
Mooi moment om te douchen.
Zonder Knopfler.
I am, I said.quote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef Jane het volgende:
Het volgende uur begint met een heeeeele mooie van Neil Diamond.
Maar ik zie dat ik tijdens 412, 411 en 410 wel even tijd heb om te douchen.
Ik red al dat gekeutel hier niet meer zo, heb besloten ook wat andee dingen aan het eind van het jaar te doen. Ben hier dus minder dan voorheen...quote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had trouwens nog opgezocht. Dit is het 200ste topic van de Top2000 (sinds #26 2010) dat ik onafgebroken mee maak
Normaal had ik eind december altijd projecten lopen. Vorig jaar en dit jaar toevallig nietquote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik red al dat gekeutel hier niet meer zo, heb besloten ook wat andee dingen aan het eind van het jaar te doen. Ben hier dus minder dan voorheen...
Voor welk liedje?quote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet morgen gewoon echt om 06.00 uur op. Het is niet anders
Alle Duitsers zijn homoquote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Seven nation army vannacht.
[ afbeelding ]
ututututututututtu
Mooi jubileum, gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had trouwens nog opgezocht. Dit is het 200ste topic van de Top2000 (sinds #26 2010) dat ik onafgebroken mee maak
Ik slaap lekker uit morgen, al zal dat toch niet lukken door het geknal buiten. Want vannacht wordt ook weer laat.quote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tja, ik voel 'm ook aankomen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Killing In The Name Of. En daarvoor ook The Show Must Go On. Slayer sla ik wel over.quote:
Luister je het toch terug via youtube.quote:Op zondag 30 december 2012 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Killing In The Name Of. En daarvoor ook The Show Must Go On. Slayer sla ik wel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister je het toch terug via youtube.Nein. Iets met Top 2000 gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik slaap toch pas rond half 2 vannacht, dartenquote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nein. Iets met Top 2000 gevoel
Ik heb mijn jankmomentjes ook wel gehad de afgelopen dagenquote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik merk wel dat ik zo aan 't eind van het jaar met dit soort nummers een beetje labielig word.
Ik merk wel dat ik mooie nummers nog mooier lijk te vindenquote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik merk wel dat ik zo aan 't eind van het jaar met dit soort nummers een beetje labielig word.
Heb ik ook, maar ik vind het wel een goede zanger.quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Molurus het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hiermee voor het hoofd stoot, maar Neil Diamond is nou zo'n algemeen gewaardeerde artiest waar ik zelf niets mee kan. Ik vind er gewoon niks aan.
Da's je goed recht, toch?quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Molurus het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hiermee voor het hoofd stoot, maar Neil Diamond is nou zo'n algemeen gewaardeerde artiest waar ik zelf niets mee kan. Ik vind er gewoon niks aan.
Ohja, dat ga ik ook kijken! Hoop wel dat het voor half 2 is afgelopen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap toch pas rond half 2 vannacht, darten
Ken ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, die speelt ook wel grandioos. Nina Ricci was in deze serie ook wel leuk trouwens.
Weet je zeker dat niet op mannen valt?quote:Op zondag 30 december 2012 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ken ik nietBen zelf groot fan van Calista Flockhart en Portia de Rossi
Ik ben weken verdrietig geweest toen ik er achter kwam dat 'Nelle' lesbisch is
Me too, maar dan de hele dag. Niet echt een straf though, met de Top 2000 erbij.quote:Op zondag 30 december 2012 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja, ik moet morgen nog thuiswerken tot 12.00 uur
Lekker gezellig in het livetopic. Ik en j0rdiiii zijn de voorzitters van de Van Gerwen fanclubquote:Op zondag 30 december 2012 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja, dat ga ik ook kijken! Hoop wel dat het voor half 2 is afgelopen.
Gaat het mogelijk zo laat worden met darten?quote:Op zondag 30 december 2012 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja, dat ga ik ook kijken! Hoop wel dat het voor half 2 is afgelopen.
Ik vanochtend nog met 'kleine jongen', hoe erg!quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn jankmomentjes ook wel gehad de afgelopen dagen
Vannacht waren we ook pas rond 00:15 klaar.quote:Op zondag 30 december 2012 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het mogelijk zo laat worden met darten?
de wekker gaat hier ook om 6:50u weer
Me too. Hoop niet dat ze bellen en al helemaal niet dat ik langs moet komenquote:Op zondag 30 december 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me too, maar dan de hele dag. Niet echt een straf though, met de Top 2000 erbij.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
goed veel eitjes eten..is goed voor je
Ik zal met je mee hopen!quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Hoop niet dat ze bellen en al helemaal niet dat ik langs moet komen
Vrij veel nummers, maar in elk geval het vaste rijtje:quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer komt eigenlijk het vaakst voor in de top 2000, in verschillende versies?
Hee Henk kom uit je bed ik heb koffie klaar staan gr grquote:Op zondag 30 december 2012 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha ik ben op tv zie je dat dropje groetjes en pootje van de hond en tante ida gr gr
Daar staan niet meerdere versies van in de lijst hoorquote:Op zondag 30 december 2012 12:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vrij veel nummers, maar in elk geval het vaste rijtje:
bohemian rhapsody,
child in time,
hotel california
Daar verdien je geen rimshot voorquote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Cee het volgende:
Druk eens op die Mark Knopfler.
http://instantrimshot.com/
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Molurus het volgende:
Dat Avond van Boudewijn de Groot tegenwoordig vast in de top 10 staat vind ik overigens wel bizar. Zo'n goed nummer is dat niet, en het is ook bij lange na niet zijn beste nummer.
Is dat het gelovige deel van de stemmers?
Was dat niet de een of andere fanclub ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Molurus het volgende:
Dat Avond van Boudewijn de Groot tegenwoordig vast in de top 10 staat vind ik overigens wel bizar. Zo'n goed nummer is dat niet, en het is ook bij lange na niet zijn beste nummer.
Nee, gewoon zijn fanclub.quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Molurus het volgende:
Oh zo... dacht even dat het ging over meerdere jaren van de top 100-1000-2000.quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staan niet meerdere versies van in de lijst hoor
Oh zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel welke nummers het vaakst in deze top 2000 voorkomen in verschillende versies van dat nummer (covers ed)quote:Op zondag 30 december 2012 12:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vrij veel nummers, maar in elk geval het vaste rijtje:
bohemian rhapsody,
child in time,
hotel california
quote:Op zondag 30 december 2012 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ken ik nietBen zelf groot fan van Calista Flockhart en Portia de Rossi
Ik ben weken verdrietig geweest toen ik er achter kwam dat 'Nelle' lesbisch is
Who where what why?quote:Op zondag 30 december 2012 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niet op mannen valt?
Die opmerking van jouw vader heeft je bang gemaakt?
Nee gozer, dat het een kutnummer is is een feit. Verschil tussen subjectief en objectief nog even leren?quote:
Sommige mensen lijken liever op iets Nederlands te stemmen dan op iets goedsquote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Molurus het volgende:
Skinny lovequote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Nouk het volgende:
[..]wat schattig. Nelle was ook een leuk personage! Toch was Ally wel erg mager, maar goed
.
Same goes for Stairway to heaven, overrated zeikplaat en al;les behalve het beste werk van Led Zeppelin wat mij betreft.quote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Molurus het volgende:
Er staat iig een excel lijstje in de OPquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Cee het volgende:
Hoe kan ik zien hoe laat een bepaald nummer komt? Ik kan er geen wijs uit op de site.
Eens kijken of ik dat snel kan uitvogelen. Zo terug!quote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel welke nummers het vaakst in deze top 2000 voorkomen in verschillende versies van dat nummer (covers ed)
De pdf pakkenquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Cee het volgende:
Hoe kan ik zien hoe laat een bepaald nummer komt? Ik kan er geen wijs uit op de site.
Moet even kijken. Ben dan met mijn examenfilm bezig denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ziggo Dome (Amsterdam). Volgens mij zijn er nog kaarten, dus je kunt er nog heen.
Indeedquote:
Het is geen feit lul. Hij vindt het een matig nummer, misschien anderen niet.quote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee gozer, dat het een kutnummer is is een feit. Verschil tussen subjectief en objectief nog even leren?
quote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat iig een excel lijstje in de OP
Je kunt het hele vierde album erop gooien, ieder nummer is beter dan Stairwayquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same goes for Stairway to heaven, overrated zeikplaat en al;les behalve het beste werk van Led Zeppelin wat mij betreft.
Lekker man, dag beginnen met een biertjequote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn ook mensen die al om 9 uur in dat top2000 café zitten
Er zijn ook mensen die vrijwillig in de Amsterdam ArenA gaan zittenquote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dank u!quote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt het hele vierde album erop gooien, ieder nummer is beter dan Stairway
Stijn niet hoorquote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in de Amsterdam ArenA gaan zitten
quote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Dven het volgende:
whooooooooohooooooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
nohomo
quote:
Dat is niet om 9 uur 's ochtends, pik.quote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in de Amsterdam ArenA gaan zitten
Hadden Tijn en ik ook kunnen doen, aangezien we er toch vroeg uit waren voor Psy en dichtbij wonen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha behoorlijkquote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen die Superman tattoo is wel een beetje sneu.
Ga je mond spoelen, vioolhorkquote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef cafca het volgende:
Weer zo'n zaadnummer van Bryan Adams....
Ach, ze klagen ook nog steeds om half 1 s'middags.quote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet om 9 uur 's ochtends, pik.
examenfilmquote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moet even kijken. Ben dan met mijn examenfilm bezig denk ik
Toto.quote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef cafca het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef cafca het volgende:
Battle of Evermorequote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt het hele vierde album erop gooien, ieder nummer is beter dan Stairway
Mensen die mij kennen weten wel beterquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef cafca het volgende:
+1 voor Timquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten wel beter
Speciaal voor Pino?quote:
Sonic knowsquote:
Als Fokker is het wel fascinerend dat er nog grotere autisten bestaan die hele nachten doorhalen bij de radio.quote:Op zondag 30 december 2012 12:17 schreef Saind het volgende:
Ik vind de muziek de laatste paar dagen best geinig, maar die kutverhalen steeds daar haak ik echt van af
Ok.... hier zijn de dubbele titels van nummers in de lijst:quote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel welke nummers het vaakst in deze top 2000 voorkomen in verschillende versies van dat nummer (covers ed)
Het origineel van Leen alleen was eigenlijk wel genoeg geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ok.... hier zijn de dubbele titels van nummers in de lijst:
2 You'll Never Walk Alone
Alleen Hallelujah is 3x hetzelfde nummer toch? One is U2, U2/Mary J. en Metallica. Power of Love is Frankie en Jennifer. Lost is oa eentje van Anouk. Die staan er dus sowieso met compleet andere nummers met dezelfde titel in.quote:Op zondag 30 december 2012 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Expr1000 Nummer
3 One
3 Somebody To Love
3 Home
3 Summertime
3 Hallelujah
3 Lost
3 The Power Of Love
2 Knocking On Heaven's Door
2 Beast Of Burden
2 Girl
2 The Pretender
2 MacArthur Park
2 After Midnight
2 Ik Heb Je Lief
2 Another Day
2 Wonderful World
2 Use Somebody
2 Drive
2 Une Belle Histoire
2 I Will Always Love You
2 She
2 Woman
2 Proud Mary
2 As Tears Go By
2 Always On My Mind
2 Heaven
2 Jealous Guy
2 Crazy
2 He'll Have To Go
2 Ruby Tuesday
2 Sailing
2 Domino
2 Sunrise
2 Why
2 Suzanne
2 Don't Let Me Be Misunderstood
2 It's My Life
2 Next To Me
2 Candy
2 As
2 Happiness
2 Bad
2 Hurt
2 Layla
2 Hurricane
2 You've Got A Friend
2 I Want You
2 Fields Of Gold
2 Afscheid
Koos Alberts cover is beterquote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het origineel van Leen alleen was eigenlijk wel genoeg geweest.
Ja, waar een '3' voor staat komt 3 keer voor.quote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hallelujah is 3x hetzelfde nummer toch?
Power of love ook, dacht ik. Hoewel daar meer variatie is.quote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hallelujah is 3x hetzelfde nummer toch?
Kennen ze hier nietquote:
maar dit is alleen op titelquote:Op zondag 30 december 2012 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Expr1000 Nummer
3 One
3 Somebody To Love
3 Home
3 Summertime
3 Hallelujah
3 Lost
3 The Power Of Love
2 Knocking On Heaven's Door
2 Beast Of Burden
2 Girl
2 The Pretender
2 MacArthur Park
2 After Midnight
2 Ik Heb Je Lief
2 Another Day
2 Wonderful World
2 Use Somebody
2 Drive
2 Une Belle Histoire
2 I Will Always Love You
2 She
2 Woman
2 Proud Mary
2 As Tears Go By
2 Always On My Mind
2 Heaven
2 Jealous Guy
2 Crazy
2 He'll Have To Go
2 Ruby Tuesday
2 Sailing
2 Domino
2 Sunrise
2 Why
2 Suzanne
2 Don't Let Me Be Misunderstood
2 It's My Life
2 Next To Me
2 Candy
2 As
2 Happiness
2 Bad
2 Hurt
2 Layla
2 Hurricane
2 You've Got A Friend
2 I Want You
2 Fields Of Gold
2 Afscheid
Nee, is 1 keer een heel ander nummerquote:Op zondag 30 december 2012 12:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Power of love ook, dacht ik. Hoewel daar meer variatie is.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 30 december 2012 12:22 schreef Sfeermaker het volgende:
En alweer een lied dat ik nog nooit eerder had gehoord maar waarvan ik toch welgeniet
ah ik was een beetje te laat al dusquote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hallelujah is 3x hetzelfde nummer toch? One is U2, U2/Mary J. en Metallica. Power of Love is Frankie en Jennifer. Lost is oa eentje van Anouk. Die staan er dus sowieso met compleet andere nummers met dezelfde titel in.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dit is alleen op titel
die 2 versies van the pretender zijn compleet andere nummers, geen covers of zo
toch?
Ja, dit was even quick en dirty... select op titels die meer dan 1 keer voorkomen. Kan best zijn dat er verschillende nummers met dezelfde titel tussen zitten.quote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hallelujah is 3x hetzelfde nummer toch? One is U2, U2/Mary J. en Metallica. Power of Love is Frankie en Jennifer. Lost is oa eentje van Anouk. Die staan er dus sowieso met compleet andere nummers met dezelfde titel in.
Zondequote:Op zondag 30 december 2012 12:22 schreef glittertje39 het volgende:
echt waar...bijna mijn haar afgeknipt...
Kennen ze hier ook nietquote:
Ja die van Frankie is wel een bewerking van het origineel.quote:Op zondag 30 december 2012 12:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Power of love ook, dacht ik. Hoewel daar meer variatie is.
doei doeiquote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Karina het volgende:
Ik moet helaas weg, tot vanmiddag/vanavond
Veel succes, tot laterquote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Karina het volgende:
fapzequote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen ook nog Birdy![]()
Denk dat ik maar even wat voor mezelf ga doen.
Penne met kip in de ovenquote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Dven het volgende:
Ik ga voor de
Пене с пиле на пещ
макарони, пилешко филе, чесън, босилек, риган, доматен сос, сметана, пармезан
In ieder geval geen dingen die je slechts in Nederland en suriname tegenkomtquote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Je jezus de vraag is dan eerder "Wat kan ik bestellen"
Later!quote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Karina het volgende:
Dat is de shitquote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Penne met kip in de oven
Pasta, kip, knoflook, basilicum, oregano, tomatensaus, room, parmezaanse kaas
Dit is op eerste gehoor duidelijk een ouwe lullen lied, dus ik begrijp je welquote:
Nog maar een eitje en een croissant dusquote:
Mja, snapte ik.quote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dit was even quick en dirty... select op titels die meer dan 1 keer voorkomen. Kan best zijn dat er verschillende nummers met dezelfde titel tussen zitten.
Wel prijzig. Omgerekend een kleine vier euro en dat voor maar zeshonderd gramquote:
Liever een ouwelullenlied, dan een lied uit de oude doos.quote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dit is op eerste gehoor duidelijk een ouwe lullen lied, dus ik begrijp je wel
jepquote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog maar een eitje en een croissant dus
Staat hier nog warmquote:Op zondag 30 december 2012 12:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jep![]()
* glittertje39 nog ff een kopje thee maken
Dat ook, deze doos bijv.quote:Op zondag 30 december 2012 12:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Liever een ouwelullenlied, dan een lied uit de oude doos.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef Karina het volgende:
Mja, niet poppy genoeg.quote:Op zondag 30 december 2012 12:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Dat dit niet hoger staat begrijp ik eigenlijk niet, dit ademt de nummer 1 positie uit
quote:Op zondag 30 december 2012 12:27 schreef Pedroso het volgende:
Edith Piaff, de vrouw die met heel bekend Frankrijk in bed gelegen heeft![]()
Zeg maar de vrouwelijke Xander de Bousongie
Dat kan en mag. Ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 12:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik luister hier toch liever naar dan naar Piaf.
Prettige info.quote:Op zondag 30 december 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er moeten een paar momentjes zijn om rustig te kunnen poepen.
Het origineel van Bon Iverquote:
Sinds wanneer poepen vrouwen?quote:Op zondag 30 december 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er moeten een paar momentjes zijn om rustig te kunnen poepen.
Die poepen toch niet? hebben we t een paar dagen geleden over gehadquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 12:30 schreef FritsFlits het volgende:
Wel mooi met die krakende kruk er doorheen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |