Nee, ik was een whiskey aan het inschenken. Normaal zit PB er bovenop of pullup????quote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat duurde dat lang. Zat je ook te janken?
Dat was dan wel een groot glasquote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik was een whiskey aan het inschenken. Normaal zit PB er bovenop of pullup????
quote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Die nabeschouwing is ook grappig met die taalkundig uitgedaagden.
Zozo...Een Topic...quote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Opa thuis
[ afbeelding ]
Opa uit eten
[ afbeelding ]
Lekkàhquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was dan wel een groot glas
Bij Barney jankt ie harder, dat is meer z'n type denk ik, hij houdt van vadsig met een snorquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zit er nu helemaal doorheen. Hij kan niet meer, hij moet aan de zuurstof.
Doe dan deze bij Opa uit etenquote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Opa thuis
[ afbeelding ]
Opa uit eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, chef, geregeldquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan deze bij Opa uit etenhttp://i.imgur.com/95N4C.jpg
Ik vind die aanpassing van dat plaatje uit Southpark nog steeds geweldig gedaanquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan deze bij Opa uit etenhttp://i.imgur.com/95N4C.jpg
tnx, ik was er ook bijzonder tevreden mee. t was ook heel simpel om te doen, glazen kleuren, snorretje/baardje tekenen, haar eraf halen en toen was het inene opa.quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind die aanpassing van dat plaatje uit Southpark nog steeds geweldig gedaan![]()
Je beste, wat mij betreft.
De jukbenen die je getekend hebt maken het opa.quote:Op zondag 30 december 2012 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
tnx, ik was er ook bijzonder tevreden mee. t was ook heel simpel om te doen, glazen kleuren, snorretje/baardje tekenen, haar eraf halen en toen was het inene opa.
oh ja, die ook nog, en stekeltjesquote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De jukbenen die je getekend hebt maken het opa.
Het zijn net twee kerels.quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gadver, tis weekend zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm.. misschien kan-ie zich juist wel meer vereenzelvigen met Van Gerwen..quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij Barney jankt ie harder, dat is meer z'n type denk ik, hij houdt van vadsig met een snor
Te laat en een te kwaaie attitude Toverkut...quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Toverheks het volgende:
Ik mis Kung FU Opa in de OP, mag die erbij
Ik mis Kung FU Opa in de OP, mag die erbijquote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis Kung FU Opa in de OP, mag die erbij
Tsss... wat leer jij snel zeg...quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik mis Kung FU Opa in de OP, mag die erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik volgde gelijk jou bevel opquote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss... wat leer jij snel zeg...
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik mis Kung FU Opa in de OP, mag die erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Logisch toch, na zo'n emotionele avond!quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa neemt nog één biertje en gaat dan slapen. Nadat hij er weer 24 koud heeft gezet komt hij weer met twee flesjes in handen aanzwalken.
Deze verjaardag van Grote Oma zal-ie zich de rest van zijn leven heugen als de verjaardag die toch nog leuk werd.quote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef Gert het volgende:
Logisch toch, na zo'n emotionele avond!
We staan godverdomme wel met TWEE pijltjesgooiers in de halve finale!
Iemand met een beetje netwerk krijgt die in triljo aangeleverd via DM/PMmail..quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af hoe iemand die post vindt.
jah ... k ga ut niet uitleggenquote:
Smooth.quote:Op zondag 30 december 2012 05:15 schreef ZOA het volgende:
Trouwens als je het perse wil weten, je hebt me nummer
Wordt duur telefoontje naar oekrainequote:Op zondag 30 december 2012 05:15 schreef ZOA het volgende:
Trouwens als je het perse wil weten, je hebt me nummer
Vraagje vind je het het leuk als Barney eruit gegooit wordt, omdat het de held van Opa is?quote:Op zondag 30 december 2012 09:03 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok![]()
Zo nu wachten op De held tayler die Barney eruit gooid
Ik vind het leuk als Barney eruit gegooid wordt jaquote:Op zondag 30 december 2012 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vraagje vind je het het leuk als Barney eruit gegooit wordt, omdat het de held van Opa is?
Mijn maakt het niks uit ik kijk geen darten!
Ok Maar als steeds dezelfde darter wint , dan is het ook niet spannend meer!quote:Op zondag 30 december 2012 09:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als Barney eruit gegooid wordt ja
heeft niets met opa te maken zo ver ga ik nl niet in dingen mee.
Ik vind Barney een arrogante speler. Dus heeft alleen met Barney zelf te maken dan gun ik het Van gerwen meer als nederlander...
Ik kijk al jaren darten ben ook vaak er live bij geweest in Utrecht...
Dus opa heeft er geen reet mee te maken als was opa voor Van gerwen dan had ik ook bij mijn mening gebleven...
Barney is een over het paard getilde darter.
Maak opa aub niet belangrijker als hij denkt te zijn![]()
Want ben ook nog steeds voor Ajax al jaren nl en blijft zo![]()
juist daarom ook van gerwen ipv barney hequote:Op zondag 30 december 2012 09:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok Maar als steeds dezelfde darter wint , dan is het ook niet spannend meer!
Dat is toch die kale darter?quote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
juist daarom ook van gerwen ipv barney he
co mag eerste ronde wat pijltjes gooien voor de sier erna mag hij comentaar geven meer kan hij nl nietquote:Op zondag 30 december 2012 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch die kale darter?
Nog een vraagje wat voegt Co Stompe eigenlijk toe aan darten?
Heeft Co eigenlijk wel eens wat gewonnen?quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
co mag eerste ronde wat pijltjes gooien voor de sier erna mag hij comentaar geven meer kan hij nl niet![]()
Ja zeker alleen geen grote toernooien op de tv...quote:Op zondag 30 december 2012 09:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft Co eigenlijk wel eens wat gewonnen?
Omdat hij op tv altijd wel weet wat een ander fout doet, heb van de week wel even gekeken naar het commentaar na de wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2012 09:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja zeker alleen geen grote toernooien op de tv...
Co kan ook darten hoor maar ja op tv laat hij het gewoon niet zien...quote:Op zondag 30 december 2012 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Omdat hij op tv altijd wel weet wat een ander fout doet, heb van de week wel even gekeken naar het commentaar na de wedstrijd.
Toen die hele dikke darter nog speelde, keken wij nog wel naar darten.quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Co kan ook darten hoor maar ja op tv laat hij het gewoon niet zien...
maar omzover te komen moet je wel degelijk kunnen darten .;)
Heb even op google gekeken hij is behoorlijk gewicht kwijt!quote:Op zondag 30 december 2012 09:34 schreef jacqhassel het volgende:
Fordham .;) sympatieke gast mocht hem wel.
De dartsprestaties van David zijn des te opmerkelijker vanwege het feit dat hij lijdt aan een bloedziekte (hemofilie). Dit belemmert zijn dagelijks leven en carrière dusdanig dat hij een strak schema van rust dient te respecteren. Wipikediaquote:Op zondag 30 december 2012 09:40 schreef jacqhassel het volgende:
Ik was een tijd lang voor de sympathieke Tony Davids...
hoor je niets meer van trouwens...
dat klopt leed hij al aan toen hij darte maar je hoorde hem daar nooit over klaagde daar niet over wilde niet zielig gevonden worden...quote:Op zondag 30 december 2012 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De dartsprestaties van David zijn des te opmerkelijker vanwege het feit dat hij lijdt aan een bloedziekte (hemofilie). Dit belemmert zijn dagelijks leven en carrière dusdanig dat hij een strak schema van rust dient te respecteren. Wipikedia
Ik lees op fok hier hoe het gaat met darten, Ik kijk andere dingen op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 09:39 schreef Toverheks het volgende:
gisteren gekeken, snapte er niks van, van de puntentelling maar na uitleg van Jian reken je ondertussen een beetje mee.
Barney ken ik wel, en ach zal leuk zijn als een Nederlander wint.
Oh en Co Stompe ken ik ook, die had een keer wat gewonnen reed in een versierde Tram 14 rond, was daar vaste trambestuurder en toen hadden ze de tram van binnen helemaal versiert.
Goedemorgen
Zelfe als met snooker, zitten ook niet veel opvallende figuren meer in als paar jaar geleden.quote:Op zondag 30 december 2012 09:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat klopt leed hij al aan toen hij darte maar je hoorde hem daar nooit over klaagde daar niet over wilde niet zielig gevonden worden...
een zeer sociale man was het heb hem ontmoet in Utrecht
Ja T0nja is goed bezig met fotoshoppenquote:
Ik keek gisteren omdat het hier erover ging, en ik ff bij Opa zat, denk toch ff kijken wat er zo leuk aan is, vind de sfeer in zo een hal wel lekker engelsquote:Op zondag 30 december 2012 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik lees op fok hier hoe het gaat met darten, Ik kijk andere dingen op tv.
Maar darten is wel heel populair.
Nog een hobby erbijquote:Op zondag 30 december 2012 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik keek gisteren omdat het hier erover ging, en ik ff bij Opa zat, denk toch ff kijken wat er zo leuk aan is, vind de sfeer in zo een hal wel lekker engels(ook in het engelse voetbal weten die engelse sfeer te maken, vooral de liedjes die ze brullen) en vanavond ga ik ook Barney tegen Taylor kijken, misschien wordt ik wel dartfan
quote:
Opa?quote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik heb het al zo druk, geloof me, zeg wel eens, kan beter een baan zoeken hou ik tijd over
vind de dagen ook zo omvliegen zo stap je uit bed zo is het weer midden in de nacht. Maar geloof me het jaar is zo omgevlogen
zou Opa daar ook last van hebben![]()
Nog geen 1 keer Divorce gezien, al die serie`s die je bij moet houden, Penoza wel, echt een gave serie, schieten etc hahaha dat dachten ze vannacht in Amsterdam ook, die Helicopter bleef maar cirkelen boven me dak.quote:Op zondag 30 december 2012 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een hobby erbij
Ga naar Penoza kijken en divorce![]()
Als je divorce terug wilt kijken bij rtl moet je 1,30 betalenquote:Op zondag 30 december 2012 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog geen 1 keer Divorce gezien, al die serie`s die je bij moet houden, Penoza wel, echt een gave serie, schieten etc hahaha dat dachten ze vannacht in Amsterdam ook, die Helicopter bleef maar cirkelen boven me dak.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je divorce terug wilt kijken bij rtl moet je 1,30 betalen
Preciesquote:Op zondag 30 december 2012 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik kijk wel op een andere manier terug, ga RTL niet rijker maken dan ze al zijn
Onze eigen Shrekje, ik ben trots op m...quote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. misschien kan-ie zich juist wel meer vereenzelvigen met Van Gerwen..
[ afbeelding ]
Voor politieserie-liefhebbers, dinsdag begint op ned.3 een goeie Deense serie genaamd : Those who kill....ik heb hem op Canvas gezien en vond hem top.Met verassende laatste aflevering...quote:Op zondag 30 december 2012 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een hobby erbij
Ga naar Penoza kijken en divorce![]()
There can only be onequote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
juist daarom ook van gerwen ipv barney he
Die verveel?quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
There can only be one
[ afbeelding ]
or 2 ....
[ afbeelding ]
Niet veel, Co kan er eigenlijk helemaal niks van, hij is zeg maar, maar een klasse of 6 beter dan Oop, dus da's gewoon nog steeds niveautje hopeloos en dramatisch, maar hij babbelt wel leukquote:Op zondag 30 december 2012 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een vraagje wat voegt Co Stompe eigenlijk toe aan darten?
Co is net als jij op Fok zeg maarquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet veel, Co kan er eigenlijk helemaal niks van, hij is zeg maar, maar een klasse of 6 beter dan Oop, dus da's gewoon nog steeds niveautje hopeloos en dramatisch, maar hij babbelt wel leuk
fixed that for youquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
There can be only be one
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat Oop hier fan van is..quote:
wedden?quote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Oop hier fan van is..
Hahaha iets moeilijker zo darten!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet veel, Co kan er eigenlijk helemaal niks van, hij is zeg maar, maar een klasse of 6 beter dan Oop, dus da's gewoon nog steeds niveautje hopeloos en dramatisch, maar hij babbelt wel leuk
quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit bij Wim die draait verzoekjes die we in konden sturen!quote:
En deze moet nog komen, staat natuurlijk op nummertje 1 bij mij..............quote:Op zondag 30 december 2012 16:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit bij Wim die draait verzoekjes die we in konden sturen!
Ik denk dat de maaltijd vandaag van traiteur Mehmet komtquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef pullup het volgende:
Na die Chinees van gisteren gaat opa vandaag echt super Hollandse pot eten denk ik
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef pullup het volgende:
Na die Chinees van gisteren gaat opa vandaag echt super Hollandse pot eten denk ik
je bedoelt zo een doggy bagquote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.
Als dat zo zou zijn, is het in ieder geval wel betaald toch?quote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.
Ja en het is ook Chinees en ook eten en als je het opwarmt ook warm en er zitten ook vetten en koolhydraten in en ..... wat was je punt?quote:Op zondag 30 december 2012 17:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, is het in ieder geval wel betaald toch?
In opa's woorden zou dat: Treitah Mehmet zijnquote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de maaltijd vandaag van traiteur Mehmet komt
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chatquote:
Wat moet ie daar nou, die saaie zooi, hij heeft toch een eigen chat, met een stream, nah ja, dat is ook niet echt je dat, maar hij heeft wel een eigen topic op FOK, vol met de leukste Fokkers die er bestaanquote:Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chat
Zijn stream is niet on en wie is Wim?quote:Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chat
quote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ie daar nou, die saaie zooi, hij heeft toch een eigen chat, met een stream, nah ja, dat is ook niet echt je dat, maar hij heeft wel een eigen topic op FOK, vol met de leukste Fokkers die er bestaan
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat adviesquote:
O wat liefffquote:Op zondag 30 december 2012 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat advies
Post Wim hier niet?quote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is Oop hè, één brok menselijkheid als het om mede-gehandicapten gaat
quote:Op zondag 30 december 2012 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat advies
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresaquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresa
ER is hier een topic over Wim!quote:
Ik zeg toch niet dat ie niet aardig is, alleen ......... nou jaquote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jian niet doen, Wim is helemaal oke en nu bezig met de top tig nog wat, we mochten allemaal onze 10 beste nummers insturen en hij heeft een hele lijst gemaakt, en op zijn sjat is het altijd gesjellig
![]()
Is dat een stukje uit je nieuwe show?quote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresa
Doe nou niet, straks wordt Margo boosquote:Op zondag 30 december 2012 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie niet aardig is, alleen ......... nou ja
Ow je ruikt een nieuwe verhaallijn?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat daar ook in hoe ie zo geworden is, want dat is natuurlijk best een triest verhaal
Waarom? zit die in dezelfde inrichting club ?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks wordt Margo boos
Tegen een tram aangelopen?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat daar ook in hoe ie zo geworden is, want dat is natuurlijk best een triest verhaal
quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? zit die in dezelfde inrichting club ?
word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoorquote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks wordt Margo boos
Jij bent over Wim begonnen hoor, ik zou daar nooit zelf over beginnenquote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow je ruikt een nieuwe verhaallijn?
Daarom zeg ik het ook....quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoor
Ja dat Opa daar geweest is en niet meer slaapt!quote:Op zondag 30 december 2012 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent over Wim begonnen hoor, ik zou daar nooit zelf over beginnen
Ja en jij bent over hem begonnen en dat ie een beetje .... nou ja laten we zeggen een beetje achter is daar kan die jongen niets aan doen toch.quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoor
Is dat zo, kan me niet herinneren.quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij bent over hem begonnen en dat ie een beetje .... nou ja laten we zeggen een beetje achter is daar kan die jongen niets aan doen toch.
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat Opa daar geweest is en niet meer slaapt!
oh gister kon je me opvegen die vissen in het aquariumquote:
Weet je, Lian, je laat me nu een heel andere kant van Oop zienquote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?quote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!
het is Jianquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je, Lian, je laat me nu een heel andere kant van Oop zien
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjelligquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Dat opa een Saint is, ja hoor, waarom niet, maar dat weten ze daar allang, vooral die arme Wimquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaatquote:Op zondag 30 december 2012 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjellig
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, hè, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarstenquote:
Bijnaquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Oh het is niet zo moeilijk hoor heb ik begrepen, poezewoes weet precies hoe het gaat, vraag het haar maar evenquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?quote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, hè, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarsten
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....quote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?
Hopelijk behoor ik er ergens tusseninquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar moeten hangen, maar verder ....
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Toverheks het volgende:
Jian denkt, ik ga Te Lief het oudejaar uit en sla keihard terug in 2013
Wat een gezellig berichtquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....
Waarom zeg je dit ? wat kinderachtig zegquote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is Oop hè, één brok menselijkheid als het om mede-gehandicapten gaat
Ik voel een gifje aankomen! punt gif he :pquote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oma heeft ook een portie voor Wim gebakken, mag ie met zijn handjes opeten en er gewoon een lekkere kliederboel van maken,vindt ie leuk, schaterlachen doet ie dan altijd. Oma gaat het portie straks brengen, met de lieve groeten van Oop erbij.quote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat het eigenlijk wel goed met je, vraag het uit bezorgdheid hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Oma heeft ook een portie voor Wim gebakken, mag ie met zijn handjes opeten en er gewoon een lekkere kliederboel van maken,vindt ie leuk, schaterlachen doet ie dan altijd. Oma gaat het portie straks brengen, met de lieve groeten van Oop erbij.
Lekker en nog gezon ........ Lekker dusquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
De schijf van 3. Patat, zout en mayonaise.
Lief van je, dank je, het gaat lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat het eigenlijk wel goed met je, vraag het uit bezorgdheid hoor.
kijk in het aquarium, er doet een vis Kiekeboequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk in het aquarium, er doet een vis Kiekeboe
O laat me raden, je hebt een tante die een nicht heeft die een zoon heeft die een vriend heeft en die zijn buurman is ook gehandicapt en daarom is dit pijnlijk, sorryquote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef selam het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit ? wat kinderachtig zeg
Het is een vrolijk mannetje, "Opa's kleine kneusje" zegt Oop wel eens liefkozendquote:Op zondag 30 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wim zal ook wel erg moeten lachen om het aquarium.
Kleine dibbeldopje van Fokquote:Op zondag 30 december 2012 18:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een vrolijk mannetje, "Opa's kleine kneusje" zegt Oop wel eens liefkozend
We gaan kijken, Heks, spanennnnnnnnndquote:Op zondag 30 december 2012 18:00 schreef Toverheks het volgende:
LONDEN -
Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan zondagavond om 22.00 uur tegenover elkaar in de halve finale van het WK darts. Het tweetal trof elkaar twee keer eerder bij het belangrijkste toernooi van de PDC.
Van Barneveld won in 2007 een bloedstollende finale van Taylor met 7-6. In de eindstrijd van 2009 nam de beste darter aller tijden revanche door de Hagenaar met duidelijke cijfers (7-1) terug te wijzen.
Een compleet Nederlands finale behoort zeker nog tot de mogelijkheden. Michael van Gerwen, die gisteren in een geweldige kwartfinale Adrian Lewis terugwees, stuit op James Wade. Het treffen begint om 20.00 uur.
jokkebrok....quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
We gaan kijken, Heks, spanennnnnnnnnd
K vind Taylor niet symphatiek, Barney trouwens ook niet meer. Dussss moet het Mighty Mike maar worden....quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Top...dan ga je toch lekker kijkenquote:
Hoeheeeeeetut? Het duuuuuurt allemaaaaal zo laaaaaaaang als oma wat wil, hoeheeeeeeetut, zeggen, zeg maaaaaaaaar.quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef pos het volgende:
Grote Oma dr stem is een stuk plesanter dan die van Oma.....
als er maar een Nederlander wint, ben sofinistich he ( echt kan het woord niet eens spellen laat staan terug te vinden met google)quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het eten daar is vergif, daar ga je heel langzaam aan dood.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef pos het volgende:
Grote Oma is bang dat er vergif in het eten zit......
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinismequote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
whaaaaa ga je niet menenquote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.quote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
natuurlijk..duhh....quote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa hebben schansspringers geen hoogtevrees. Van schansspringen weet hij dus ook al alles.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Alcohol laat de traantjes makkelijke rollen zegt men altijd!!!!!quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet voor de tweede keer een interview met een schaatster die moet huilen en die jankzak zit zelf ook weer te huilen
Jij was het dus van die DMquote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.
De man is een emotioneel wrak. (en een alcoholist natuurlijk)quote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alcohol laat de traantjes makkelijke rollen zegt men altijd!!!!!
Dit staat radicaal tegenover de souvinistische principes van een echte Antwerpenaar,... We zullen eens zien wat die Gentenaren van Feesten bakken ! Tsjaaw !quote:
Scrutquote:Op zondag 30 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De man is een emotioneel wrak. (en een alcoholist natuurlijk)
quote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat grote oma teveel medicijnen slikt en daarom voorzichtig met alcohol moet zijn.
Ik denk dat hij die wijsheid van ons heeft overgenomen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat grote oma teveel medicijnen slikt en daarom voorzichtig met alcohol moet zijn.
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit staat radicaal tegenover de souvinistische principes van een echte Antwerpenaar,... We zullen eens zien wat die Gentenaren van Feesten bakken ! Tsjaaw !
Vorige week is hij met één van zijn stieren kampioen van Frankrijk geworden, een schok voor de souvinistische Fransen. Hij selecteert op ...
Waar regelvast protestantse Duitstaligen, katholieke Italiaans en Franstalige souvinisten ieder met hun politieke verlangens en economische
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.
Gewoon de Dikke van Dale even raadplegen.
Maar het leuke is, jij was het dus
Ja dibbeldopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.
Gewoon de Dikke van Dale even raadplegen.
Maar het leuke is, jij was het dus
quote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.
Ja, als 7 schriftgeleerden het zeggen, wie ben ik danquote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.
Hahahah staat ook in de Dikke...quote:Op zondag 30 december 2012 18:37 schreef Toverheks het volgende:
dippeldopjewat betekent dat nu weer
Vooral de eerste vind ik erg overtuigend, die schrijft immers Tjaaw ipv Ciao.quote:Op zondag 30 december 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als 7 schriftgeleerden het zeggen, wie ben ik dan
Annie, die hou ik erin, bekt lekker, dibbeldopje, klinkt wel heel lief.quote:
Jian, jij bent voortaan Opa`s DippelDopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat niet in de Dikke van Dale! verzonnen baby-woordje
Dat is nieuwe spelling, m'n drubbelplopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral de eerste vind ik erg overtuigend, die schrijft immers Tjaaw ipv Ciao.
Wie noem jij drubbelplopje, pliebelplapje?quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nieuwe spelling, m'n drubbelplopje
Ik vind t wel een lief woordje voor Jian...quote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, jij bent voortaan Opa`s DippelDopje
Het is pulleplapje en het is de bijnaam van pullupquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie noem jij drubbelplopje, pliebelplapje?
Hij kan het wetenquote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij gaat heel hard huilen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef jacqhassel het volgende:
Als Tayler vanavond wint gooi opa dan zijn tv uit het raam
Alweer tranen, zijn die nog niet een keertje op!!!!quote:
boring...back to music.......quote:
Die Soulafontische Amsterdammer?quote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Hopselflipsel is ook weer de chat opgesneakeld
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannachtquote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Soulafontische Amsterdammer?
ik ook, en Jian is best liefquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind t wel een lief woordje voor Jian...
Ik zal me even verplaatsen in de logica: het waren Marokkanen want Hop woont in Amsterdam. Zaak opgelost.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannacht
quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannacht
Anaarganische Marokkanenquote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal me even verplaatsen in de logica: het waren Marokkanen want Hop woont in Amsterdam. Zaak opgelost.
Dat heb ik PeterR nog nooit horen zeggen. Oh wacht, die heeft het alleen maar over zichzelf.quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Uiteraard. Sorry dat ik zo abusyphelijk was.
Bij dit soort zaken zijn bijna altijd Audi's betrokken. Alle Audi's terug naar Duitslandquote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef jacqhassel het volgende:
Altijd maar die marokanen heof altijd wijzen naar de marokanen dat kan natuurlijk ook)
Ik doe met je mee. Wie ook weer?quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef Coos het volgende:
Ze moeten ze allemaal de tyfus slaan.![]()
Dus er is vanavond weer pijltjes gooien.
Wat was Peter blij dat hij met z'n programma gestopt is toen hij hoorde dat z'n voice-over overleden was.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik PeterR nog nooit horen zeggen. Oh wacht, die heeft het alleen maar over zichzelf.
Dat de tyfus slaan dan he, want pijltjes zijn saai.quote:
Barney gaat 50 % zeker de winnaar zijn en het is pas over als de laatste dart geworpen is.quote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Wie ook weer?![]()
Ja, die ene vette gooit tegen die andere vette. Fun time.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat de tyfus slaan dan he, want pijltjes zijn saai.
Ja, Peter weet zelfs het overlijden van een ander zo te draaien dat het over Peter R gaat.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat was Peter blij dat hij met z'n programma gestopt is toen hij hoorde dat z'n voice-over overleden was.
Of het is voorbij als de laatste set gewonnen is door de één en verloren door de ander. Of andersom, dan wint die ander zoals opa al zei.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Barney gaat 50 % zeker de winnaar zijn en het is pas over als de laatste dart geworpen is.
Barney is op zeker de favoriet van opa omdat die het meeste carasmalytisch is.quote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of het is voorbij als de laatste set gewonnen is door de één en verloren door de ander. Of andersom, dan wint die ander zoals opa al zei.
Maar opa zal het ook zeker niet ontgaan dat Taylor de neemmeezus van Barney is.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Barney is op zeker de favoriet van opa omdat die het meeste carasmalytisch is.
Grotere narcist bestaat er niet. Oh wacht......quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat was Peter blij dat hij met z'n programma gestopt is toen hij hoorde dat z'n voice-over overleden was.
Opaquote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of het is voorbij als de laatste set gewonnen is door de één en verloren door de ander. Of andersom, dan wint die ander zoals opa al zei.
Het gaat om de dubbels.quote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was Scrutinizer die deze belangrijke informatie aan opa heeft ontfutseld.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Opa kon toch persoonlijk Barney??? dacht dat ik dat van de week hier las.
Eigenlijk is het heel simpel, als je de laatste dubbel van de wedstrijd gooit heb je gewonnen. Opa begrijpt dat nog niet helemaal.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef beequeen het volgende:
Oh lord.
Ik ga in de pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Opa kon toch persoonlijk Barney??? dacht dat ik dat van de week hier las.
Mehmetquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was Scrutinizer die deze belangrijke informatie aan opa heeft ontfutseld.
Het schijnt dat opa en Barney dezelfde snackbar bezochten.
Ze komen er net achter dat dat best een vreemde naam is. Dat was ze nog niet eerder opgevallen. Troumalontisch, zegquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
Oh hij heeft het weer over die Marokkaanse krommejojo
Het was best aandoedelijk hoe hij zijn best deed die naam goed voor te lezen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen er net achter dat dat best een vreemde naam is. Dat was ze nog niet eerder opgevallen. Troumalontisch, zeg
Volgens mij wist PB waar Barney zijn shoarmaschotels naar binnen kieperde en die heeft toen Oop meegenomen omdat die zo graag een handtekening van Barney op zijn pijltje wilde, ..... nee, nee, zijn dartpijltje .. en zo is het begonnenquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin het maar niet horen!quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken zijn bijna altijd Audi's betrokken. Alle Audi's terug naar Duitsland
quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tante Nel schijnt ook lesbisch te zijn en niet op dikke negerinnen te vallen, volgens oma.
Dat was Oop niet, dat was ik. en geen snackbar, maar shoarmatent.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ontzettend belangrijk ook allemaal.
]quote:
Ook in het land der darters is eenoog koning dus.quote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
Tony David was een soort van lopend lijk die eigenlijk aan paradarten had moeten doen ....
Pullup, ontcijfer je zin eens, wat en wie en hoe en waar bedoel jequote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef pullup het volgende:
Hij wil nu iemand lever gaan sturen voor candy
Ok, het bleek een leven te zijn i.p.v. lever maar dan nog kan ik geen kaas maken van wat hij wildequote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pullup, ontcijfer je zin eens, wat en wie en hoe en waar bedoel je
ja maar wie is Candy, toch niet dat bejaarde pornoblaadje?? bestaat dat eigenlijk nog?quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, het bleek een leven te zijn i.p.v. lever maar dan nog kan ik geen kaas maken van wat hij wilde
Vraag het opaquote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar wie is Candy, toch niet dat bejaarde pornoblaadje?? bestaat dat eigenlijk nog?
Voorlopig wil hij niet laden dus hij zal wel vergeten zijn de stekker er in te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Jian het volgende:
Hij doet het niet,maar Oop gaat nu zijn befaamde talenten op het gebied van de informatica aanwenden en dan is het leed zo geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |