Dat is toch die kale darter?quote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
juist daarom ook van gerwen ipv barney he
co mag eerste ronde wat pijltjes gooien voor de sier erna mag hij comentaar geven meer kan hij nl nietquote:Op zondag 30 december 2012 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch die kale darter?
Nog een vraagje wat voegt Co Stompe eigenlijk toe aan darten?
Heeft Co eigenlijk wel eens wat gewonnen?quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
co mag eerste ronde wat pijltjes gooien voor de sier erna mag hij comentaar geven meer kan hij nl niet![]()
Ja zeker alleen geen grote toernooien op de tv...quote:Op zondag 30 december 2012 09:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft Co eigenlijk wel eens wat gewonnen?
Omdat hij op tv altijd wel weet wat een ander fout doet, heb van de week wel even gekeken naar het commentaar na de wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2012 09:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja zeker alleen geen grote toernooien op de tv...
Co kan ook darten hoor maar ja op tv laat hij het gewoon niet zien...quote:Op zondag 30 december 2012 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Omdat hij op tv altijd wel weet wat een ander fout doet, heb van de week wel even gekeken naar het commentaar na de wedstrijd.
Toen die hele dikke darter nog speelde, keken wij nog wel naar darten.quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Co kan ook darten hoor maar ja op tv laat hij het gewoon niet zien...
maar omzover te komen moet je wel degelijk kunnen darten .;)
Heb even op google gekeken hij is behoorlijk gewicht kwijt!quote:Op zondag 30 december 2012 09:34 schreef jacqhassel het volgende:
Fordham .;) sympatieke gast mocht hem wel.
De dartsprestaties van David zijn des te opmerkelijker vanwege het feit dat hij lijdt aan een bloedziekte (hemofilie). Dit belemmert zijn dagelijks leven en carrière dusdanig dat hij een strak schema van rust dient te respecteren. Wipikediaquote:Op zondag 30 december 2012 09:40 schreef jacqhassel het volgende:
Ik was een tijd lang voor de sympathieke Tony Davids...
hoor je niets meer van trouwens...
dat klopt leed hij al aan toen hij darte maar je hoorde hem daar nooit over klaagde daar niet over wilde niet zielig gevonden worden...quote:Op zondag 30 december 2012 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De dartsprestaties van David zijn des te opmerkelijker vanwege het feit dat hij lijdt aan een bloedziekte (hemofilie). Dit belemmert zijn dagelijks leven en carrière dusdanig dat hij een strak schema van rust dient te respecteren. Wipikedia
Ik lees op fok hier hoe het gaat met darten, Ik kijk andere dingen op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 09:39 schreef Toverheks het volgende:
gisteren gekeken, snapte er niks van, van de puntentelling maar na uitleg van Jian reken je ondertussen een beetje mee.
Barney ken ik wel, en ach zal leuk zijn als een Nederlander wint.
Oh en Co Stompe ken ik ook, die had een keer wat gewonnen reed in een versierde Tram 14 rond, was daar vaste trambestuurder en toen hadden ze de tram van binnen helemaal versiert.
Goedemorgen
Zelfe als met snooker, zitten ook niet veel opvallende figuren meer in als paar jaar geleden.quote:Op zondag 30 december 2012 09:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat klopt leed hij al aan toen hij darte maar je hoorde hem daar nooit over klaagde daar niet over wilde niet zielig gevonden worden...
een zeer sociale man was het heb hem ontmoet in Utrecht
Ja T0nja is goed bezig met fotoshoppenquote:
Ik keek gisteren omdat het hier erover ging, en ik ff bij Opa zat, denk toch ff kijken wat er zo leuk aan is, vind de sfeer in zo een hal wel lekker engelsquote:Op zondag 30 december 2012 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik lees op fok hier hoe het gaat met darten, Ik kijk andere dingen op tv.
Maar darten is wel heel populair.
Nog een hobby erbijquote:Op zondag 30 december 2012 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik keek gisteren omdat het hier erover ging, en ik ff bij Opa zat, denk toch ff kijken wat er zo leuk aan is, vind de sfeer in zo een hal wel lekker engels(ook in het engelse voetbal weten die engelse sfeer te maken, vooral de liedjes die ze brullen) en vanavond ga ik ook Barney tegen Taylor kijken, misschien wordt ik wel dartfan
quote:
Opa?quote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik heb het al zo druk, geloof me, zeg wel eens, kan beter een baan zoeken hou ik tijd over
vind de dagen ook zo omvliegen zo stap je uit bed zo is het weer midden in de nacht. Maar geloof me het jaar is zo omgevlogen
zou Opa daar ook last van hebben![]()
Nog geen 1 keer Divorce gezien, al die serie`s die je bij moet houden, Penoza wel, echt een gave serie, schieten etc hahaha dat dachten ze vannacht in Amsterdam ook, die Helicopter bleef maar cirkelen boven me dak.quote:Op zondag 30 december 2012 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog een hobby erbij
Ga naar Penoza kijken en divorce![]()
Als je divorce terug wilt kijken bij rtl moet je 1,30 betalenquote:Op zondag 30 december 2012 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog geen 1 keer Divorce gezien, al die serie`s die je bij moet houden, Penoza wel, echt een gave serie, schieten etc hahaha dat dachten ze vannacht in Amsterdam ook, die Helicopter bleef maar cirkelen boven me dak.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je divorce terug wilt kijken bij rtl moet je 1,30 betalen
Preciesquote:Op zondag 30 december 2012 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik kijk wel op een andere manier terug, ga RTL niet rijker maken dan ze al zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |