Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?quote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!
het is Jianquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je, Lian, je laat me nu een heel andere kant van Oop zien
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjelligquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Dat opa een Saint is, ja hoor, waarom niet, maar dat weten ze daar allang, vooral die arme Wimquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaatquote:Op zondag 30 december 2012 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjellig
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, hè, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarstenquote:
Bijnaquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Oh het is niet zo moeilijk hoor heb ik begrepen, poezewoes weet precies hoe het gaat, vraag het haar maar evenquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?quote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, hè, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarsten
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....quote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?
Hopelijk behoor ik er ergens tusseninquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar moeten hangen, maar verder ....
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Toverheks het volgende:
Jian denkt, ik ga Te Lief het oudejaar uit en sla keihard terug in 2013
Wat een gezellig berichtquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....
Waarom zeg je dit ? wat kinderachtig zegquote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is Oop hè, één brok menselijkheid als het om mede-gehandicapten gaat
Ik voel een gifje aankomen! punt gif he :pquote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oma heeft ook een portie voor Wim gebakken, mag ie met zijn handjes opeten en er gewoon een lekkere kliederboel van maken,vindt ie leuk, schaterlachen doet ie dan altijd. Oma gaat het portie straks brengen, met de lieve groeten van Oop erbij.quote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |