Ja en het is ook Chinees en ook eten en als je het opwarmt ook warm en er zitten ook vetten en koolhydraten in en ..... wat was je punt?quote:Op zondag 30 december 2012 17:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, is het in ieder geval wel betaald toch?
In opa's woorden zou dat: Treitah Mehmet zijnquote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de maaltijd vandaag van traiteur Mehmet komt
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chatquote:
Wat moet ie daar nou, die saaie zooi, hij heeft toch een eigen chat, met een stream, nah ja, dat is ook niet echt je dat, maar hij heeft wel een eigen topic op FOK, vol met de leukste Fokkers die er bestaanquote:Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chat
Zijn stream is niet on en wie is Wim?quote:Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor hij was net nog bij Wim zijn chat
quote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ie daar nou, die saaie zooi, hij heeft toch een eigen chat, met een stream, nah ja, dat is ook niet echt je dat, maar hij heeft wel een eigen topic op FOK, vol met de leukste Fokkers die er bestaan
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat adviesquote:
O wat liefffquote:Op zondag 30 december 2012 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat advies
Post Wim hier niet?quote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is Oop hè, één brok menselijkheid als het om mede-gehandicapten gaat
quote:Op zondag 30 december 2012 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim is een jongen die niet helemaal goed is en Oop brengt hem dan zo nu en dan wat eten en geeft hem wat advies
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresaquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresa
ER is hier een topic over Wim!quote:
Ik zeg toch niet dat ie niet aardig is, alleen ......... nou jaquote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jian niet doen, Wim is helemaal oke en nu bezig met de top tig nog wat, we mochten allemaal onze 10 beste nummers insturen en hij heeft een hele lijst gemaakt, en op zijn sjat is het altijd gesjellig
![]()
Is dat een stukje uit je nieuwe show?quote:Op zondag 30 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wim kan niet zo goed schrijven en praten, maar ook daar helpt oop hem mee geloof ik, ze noemen hem niet voor niets ook wel Oop Theresa
Doe nou niet, straks wordt Margo boosquote:Op zondag 30 december 2012 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie niet aardig is, alleen ......... nou ja
Ow je ruikt een nieuwe verhaallijn?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat daar ook in hoe ie zo geworden is, want dat is natuurlijk best een triest verhaal
Waarom? zit die in dezelfde inrichting club ?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks wordt Margo boos
Tegen een tram aangelopen?quote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat daar ook in hoe ie zo geworden is, want dat is natuurlijk best een triest verhaal
quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? zit die in dezelfde inrichting club ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |