word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoorquote:Op zondag 30 december 2012 17:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks wordt Margo boos
Jij bent over Wim begonnen hoor, ik zou daar nooit zelf over beginnenquote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow je ruikt een nieuwe verhaallijn?
Daarom zeg ik het ook....quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoor
Ja dat Opa daar geweest is en niet meer slaapt!quote:Op zondag 30 december 2012 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent over Wim begonnen hoor, ik zou daar nooit zelf over beginnen
Ja en jij bent over hem begonnen en dat ie een beetje .... nou ja laten we zeggen een beetje achter is daar kan die jongen niets aan doen toch.quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
word jij niet boos als het over je eigen partner zou gaan, denk het wel hoor
Is dat zo, kan me niet herinneren.quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij bent over hem begonnen en dat ie een beetje .... nou ja laten we zeggen een beetje achter is daar kan die jongen niets aan doen toch.
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat Opa daar geweest is en niet meer slaapt!
oh gister kon je me opvegen die vissen in het aquariumquote:
Weet je, Lian, je laat me nu een heel andere kant van Oop zienquote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?quote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Opa trekt zich dat soort toestanden altijd heel erg aan en dan wordt ie emotioneel, de heilige, Saint Oop!
het is Jianquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je, Lian, je laat me nu een heel andere kant van Oop zien
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjelligquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Dat opa een Saint is, ja hoor, waarom niet, maar dat weten ze daar allang, vooral die arme Wimquote:Op zondag 30 december 2012 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf je het ook op zijn chat te zeggen, bij Wim?
http://members.ziggo.nl/gaua36jf/mijnchats/index.htm
Klikken op Wiem 65
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaatquote:Op zondag 30 december 2012 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Jian log eens ff in, kom op doe nou eens voor een keertje gesjellig
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, hè, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarstenquote:
Bijnaquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Oh het is niet zo moeilijk hoor heb ik begrepen, poezewoes weet precies hoe het gaat, vraag het haar maar evenquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou bijna ook inloggen om te zien hoe dat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |