Hoeheeeeeetut? Het duuuuuurt allemaaaaal zo laaaaaaaang als oma wat wil, hoeheeeeeeetut, zeggen, zeg maaaaaaaaar.quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef pos het volgende:
Grote Oma dr stem is een stuk plesanter dan die van Oma.....
als er maar een Nederlander wint, ben sofinistich he ( echt kan het woord niet eens spellen laat staan terug te vinden met google)quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
We gaan kijken, Heks, spanennnnnnnnnd
Het eten daar is vergif, daar ga je heel langzaam aan dood.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef pos het volgende:
Grote Oma is bang dat er vergif in het eten zit......
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinismequote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
whaaaaa ga je niet menenquote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.quote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
natuurlijk..duhh....quote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa hebben schansspringers geen hoogtevrees. Van schansspringen weet hij dus ook al alles.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Alcohol laat de traantjes makkelijke rollen zegt men altijd!!!!!quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet voor de tweede keer een interview met een schaatster die moet huilen en die jankzak zit zelf ook weer te huilen
Jij was het dus van die DMquote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.
De man is een emotioneel wrak. (en een alcoholist natuurlijk)quote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alcohol laat de traantjes makkelijke rollen zegt men altijd!!!!!
Dit staat radicaal tegenover de souvinistische principes van een echte Antwerpenaar,... We zullen eens zien wat die Gentenaren van Feesten bakken ! Tsjaaw !quote:
Scrutquote:Op zondag 30 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De man is een emotioneel wrak. (en een alcoholist natuurlijk)
quote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat grote oma teveel medicijnen slikt en daarom voorzichtig met alcohol moet zijn.
Ik denk dat hij die wijsheid van ons heeft overgenomen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat grote oma teveel medicijnen slikt en daarom voorzichtig met alcohol moet zijn.
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit staat radicaal tegenover de souvinistische principes van een echte Antwerpenaar,... We zullen eens zien wat die Gentenaren van Feesten bakken ! Tsjaaw !
Vorige week is hij met één van zijn stieren kampioen van Frankrijk geworden, een schok voor de souvinistische Fransen. Hij selecteert op ...
Waar regelvast protestantse Duitstaligen, katholieke Italiaans en Franstalige souvinisten ieder met hun politieke verlangens en economische
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.
Gewoon de Dikke van Dale even raadplegen.
Maar het leuke is, jij was het dus
Ja dibbeldopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, ja op google kan je alles vinden, verkeerd geschreven of gespeld of grammaticale dramatiek, alles.
Gewoon de Dikke van Dale even raadplegen.
Maar het leuke is, jij was het dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |