Volgens mij is Gert Wilders een rechtse pootquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Steekt ie ook zo'n rechterpootje in de lucht?
Dat nummer is nog wel te pruimenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Hij had het over een film, ik dacht Against all Odds komt nu.
ja, jammer...die is wel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Hij had het over een film, ik dacht Against all Odds komt nu.
Die Phil Collins Playbacktquote:
In je buik? Of gejatquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef D. het volgende:
He verdorie, de helft van mijn stokbrood is al (bijna) verdwenen
Prima nummer idd!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon een top nummertje dit![]()
Snap de afkeer nooit van sommige mensen jegens Phil Collins
er hangt een zure zweem van incontinentieluiers en sky radio omheenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Hij wilde ooit zelfmoord plegen las ik laatst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Er zit een kruimel bij je mondhoekquote:
Geen whiskey gekocht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaDat heb ik nou met die wijn he? Fles is leeg, maar wie dat gedaan heeft? Geen idee.
Verdamping. Duh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaDat heb ik nou met die wijn he? Fles is leeg, maar wie dat gedaan heeft? Geen idee.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zit een kruimel bij je mondhoek
Ja, want da's bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles wijn, ik haal maandag een fles whiskey OF wodka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |