SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeeland op 30-12-2012 12:48:00 (Update) ]Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
1037 kmquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij dan gelopen dan dit jaar?
Challenge gehaald dus
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oh het is dus de hoogste tijd om die op te geven![]()
mkay ik zet 'm op 450 km
En dat is best pittig maar ik ga mijn best doen om 'm te halen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik zie dat de 2013 challenge nog niet gemaakt is.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat redt je welquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oh het is dus de hoogste tijd om die op te geven![]()
mkay ik zet 'm op 450 km
En dat is best pittig maar ik ga mijn best doen om 'm te halenik heb hem op 600 gezet, dat redt ik wel, dus jij redt dat ook wel
![]()
![]()
![]()
Jawel moet je ff terugzoeken maar hij is er al wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zie dat de 2013 challenge nog niet gemaakt is.![]()
Even 'quick & dirty' het linkje voor de challenge:
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ingevuld. Het is me dit jaar niet gelukt om 500km (dat was m'n doel) te lopen. Verhuizing, overspannenheid, blessures e.d. hebben het dit jaar voor mij verpest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef kwoth het volgende:
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=Ik zit nu op 293km, ik ga morgen het jaar afsluiten met een loop van 7 á 8km om boven de 300 uit te komen.
Volgend jaar ga ik voor de 750km. Dat gaat mij gewoon lukken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow pardon hoormaar voor mij is tzelfde hoor
![]()
![]()
Cooper heeft iig een bekertje op de 5km![]()
de 9km boredom buster was een groot succes, vooral de drinkpauzes in modderige beekjes.
Dus nu ligt hij, gedouched en wel, en weer wit, voor Pampus in de schaduw.
Hij liet het wel afweten toen het zonnetje er bij kwam, z'n tempo ging meteen omlaag dus de Badwater zal er voorlopig nog niet inzitten voor hem.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Staat gewoon in de OPquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zie dat de 2013 challenge nog niet gemaakt is.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
wat is cooper een geweldig mooie hond!
yuno had vanmorgen bij die tempo`s zoiets van ehh ja hallo daar zijn we toch al geweest.
vrouwtje alles wel goed? ehhh vrouwtje?
tempo`s heen en weer lopen haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
1000km ingevuld. Twijfelde nog om 1250 te doen, maar eerst de 1000 maar eens halen. Da's het dubbele van m'n challenge van dit jaar, en zit nu op 650moet te doen zijn met de afstanden die ik nu ren
Ja doei.![]()
Mijn doelstelling voor 2012 gezet op 1000 km.
- Dit jaar gelopen 526 (+20 km op 31 januari).Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
mooie challenges hier allemaal!!
we gaan weer een mooi loopjaar tegenmoet,ik kan alle leuke dingen die op het programma staan haast niet afwachten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Cooper is ook niet van de sprints... en dat kwam mij wel lekker uit vandaag, gewoon lekker hobbel de bobbel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef winterstorm666 het volgende:
wat is cooper een geweldig mooie hond!
yuno had vanmorgen bij die tempo`s zoiets van ehh ja hallo daar zijn we toch al geweest.
vrouwtje alles wel goed? ehhh vrouwtje?
tempo`s heen en weer lopen haha!
De bruine labrador/weimararer van mijn zoon was echt, go, go, go maar niet onze Cooper...hij is echt een ultra maar dan wel onder zijn voorwaarden dus ik denk dat ik hem hier maar voor ga opgeven.... is tenslotte in de buurt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanksquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef kwoth het volgende:
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
oooopppsss., sorry Cooper maar een inschrijving van 10,000 euro voor de Antarctic Marathon is toch wat te veel van het goede.
misschien kan ik wat van de prijs afkrijgen door wat te regelen "with friends in high places" en hem vanaf Christchurch op het vliegtuig te zetten naar Scott Base aan boord van een bevoorradingsvliegtuig naar het NZ'se poolstation.
Grote voordeel is wel dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet voor het donker binnen bent
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inschrijven danquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn Sam is meer een Mudmaster-type ben ik bang
ja yuno heeft ook wel interesse in de mudmaster. hij heeft er zeer veel talent voor!
RD ik kan Cooper ook meesmokkelen met de vasaloppet. lekker koud en lange afstand hahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef winterstorm666 het volgende:
ja yuno heeft ook wel interesse in de mudmaster. hij heeft er zeer veel talent voor!
RD ik kan Cooper ook meesmokkelen met de vasaloppet. lekker koud en lange afstand haha![]()
dat zal hij leuk vinden!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hier ga ik 14 januari heen trouwens voor een uitgebreide sportkeuring.
al krijg ik het al benauwd van die foto met dat mondmasker op.
http://www.orbissport.nl/index.htmlhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
is dat verplicht voor de vasaloppet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef winterstorm666 het volgende:
hier ga ik 14 januari heen trouwens voor een uitgebreide sportkeuring.
al krijg ik het al benauwd van die foto met dat mondmasker op.
http://www.orbissport.nl/index.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee maar dat is meer voor mezelf. kijken waar ik ben qua conditie en of mijn motor in orde is en de inspanning aan kan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
al hoewel het prijzig is lijkt het mij wel een keer interessant om te laten doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef winterstorm666 het volgende:
nee maar dat is meer voor mezelf. kijken waar ik ben qua conditie en of mijn motor in orde is en de inspanning aan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja het is prijzig inderdaad maar voor mij word het volledig vergoed door de zorgverzekering. anders had ik het ook niet zo kunnen doen.
tarieven verschillen natuurlijk ook sterk per arts.
dit medisch centrum is een van de beste van nederland.
ik vind het wel een fijne gedachten om een keer alles te checken.
je kunt natuurlijk niet alles checken, maar het geeft toch wel een goed plaatje.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik durf nog geen challenge in te vullen..
Net gezellig uit eten+borrelen geweest met HAAG collega's. Erg leuk!Vind dat nog wel het leukste van hardlopen: Sociale contacten
![]()
![]()
Alleen jammer dat je er dronken van wordt...maar dat deert niet, morgenochtend om 11.15 gewoon aan de start bij de oliebollencross in Delft on Quoi dr verjaardag te vieren!quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef GotC het volgende:
Net gezellig uit eten+borrelen geweest met HAAG collega's. Erg leuk!Vind dat nog wel het leukste van hardlopen: Sociale contacten
F means you're fucked![]()
QFTquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er dronken van wordt...maar dat deert niet, morgenochtend om 11.15 gewoon aan de start bij de oliebollencross in Delft on Quoi dr verjaardag te vieren!
Rode wijn.. *zucht*![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er dronken van wordt...maar dat deert niet, morgenochtend om 11.15 gewoon aan de start bij de oliebollencross in Delft on Quoi dr verjaardag te vieren!![]()
Ben ik niet de enige met een suboptimale voorbereiding...
![]()
Tot straks![]()
![]()
Vind het leukste van hardlopen: Geen sociale contactenquote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef GotC het volgende:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Succes bij de oliebollenrace..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het leukste van hardlopen: Geen sociale contacten![]()
Ja doei.![]()
sociale contacten zijn af en toe wel leuk maar het leukste vind ik dat "hardlopen altijd open is, 24/7"!quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het leukste van hardlopen: Geen sociale contacten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor o.a. YUR, Semmie,TWC en toch ook mijzef... een advies wat ik kan geven voor het nieuwe jaar.
Jaa dat!!quote:Op zondag 30 december 2012 01:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sociale contacten zijn af en toe wel leuk maar het leukste vind ik dat "hardlopen altijd open is, 24/7"!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoals op zondagochtend om half 8.quote:Op zondag 30 december 2012 01:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sociale contacten zijn af en toe wel leuk maar het leukste vind ik dat "hardlopen altijd open is, 24/7"!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Beste tijdstip.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zit net ff de foto's van de oliebollencross van vorig jaar terug te kijken...maar dat gaat een flink modderige onderneming worden zometeen
Zo, ik heb uitgeslapen en ga zo maar voor m'n loopje. 3 keer over de stadswal voor wat kleine heuveltjes, en dan rustig via de polder weer terug. 9.63km. Moet te doen zijn, maar ik kan altijd besluiten iets eerder te beginnen met uitlopen. M'n rondje inkorten is geen optie, volgens mij snapt Garmin het dan niet meer![]()
![]()
Griep en kerst hebben het schema voor de HM in Venlo aardig verstoord. Van het 16-weken schema zijn de eerste 5 weken inmiddels voorbij en in die tijd heb ik veel te weinig kilometers gemaakt. Nu zijn de eerste weken zijn er vooral voor het duurvermogen, en de basis is goed, dus ik maak me nog niet echt zorgen. Vandaag stroom ik het schema in met de laatste duurloop van week 5. Daarna nog een week duurvermogen en dan 20 trainingen in 5 weken, met wat meer nadruk op snelheid. Dan nog vier weken intensief en een week relatieve rust en dan hopelijk knallen !![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het leukste van hardlopen: Geen sociale contacten![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 09:10 schreef Quoi het volgende:
Vriendinnetje van me is vorig jaar haar schoen verloren tijdens de oliebollencross![]()
Dat is mij alleen gelukt tijdens een concert en tijdens het werk
Mijn persoonlijke challenge;
100000 kcal verbranden met hardlopen in 2013 mooi rond getal![]()
Resultaat 2012 48125 kcal[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh, dan zal ik ze maar strakker vastmaken dan normaalquote:Op zondag 30 december 2012 09:10 schreef Quoi het volgende:
Vriendinnetje van me is vorig jaar haar schoen verloren tijdens de oliebollencross
Zometeen lekker kijken naar de Oliebollencrossers![]()
Ook voor een toeschouwer was gisteravond een suboptimale voorbereiding.
![]()
Mogguh!
Succes suboptimaal voorbereide oliebollencrossers en toeschouwers
Ik heb besloten dit jaar niet meer te lopen maar 2013 gewoon op 1 januari te beginnen. Alles voor de challenge![]()
![]()
I did itik heb 600 km gelopen dit jaar.... echt helemaal top. Zo fier op mezelf.
Wat een lekker hardloop jaar was het. Nooit geweten dat ik het zou kunnen![]()
Leuke, maar ook enge wedstrijden in het vooruitzicht. Laat 2013 maar komen![]()
Mijn plan is ook om 1 januari weer te beginnen. Zou eigenlijk oudejaarsavond moeten, maar dat zie ik niet zittenquote:Op zondag 30 december 2012 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!
Succes suboptimaal voorbereide oliebollencrossers en toeschouwers
Ik heb besloten dit jaar niet meer te lopen maar 2013 gewoon op 1 januari te beginnen. Alles voor de challenge[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zouden deze runs voor mij in het lijstje gezet kunnen worden:
- 10 maart CPC halve marathon
- 29 september Marathon van Berlijn![]()
Hee, heb je een startnummer weten te krijgen?quote:Op zondag 30 december 2012 10:29 schreef linebear het volgende:
- 29 september Marathon van Berlijn![]()
![]()
Ik heb afgelopen jaar 570 km gelopen, en 2x geblesseerd geweest. Denk dat ik voor een doel van 750 km ga aankomend jaar.
Ben er wel trots op. 570km, voor het afgelopen jaar 15 jaar niet gesport.![]()
De heuveltjes op de stadswal vielen nog best tegen, maar ik heb m'n rondje maar iets uitgerekt naar 10KMooi laatste rondje van het jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop af en toe met een groep en die liepen me in oktober al gek te maken. Dus 25 oktober zat ik klaar om me voor in te schrijven voor de marathon. En nog gelukt ook. Was in 2 uur uitverkocht.quote:Op zondag 30 december 2012 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, heb je een startnummer weten te krijgen?
Week later de echte inschrijving gedaan en alles is in kannen en kruiken![]()
Nu beginnen met gezonder te eten etc. Maart de eerste halve marathon en dan vanaf april focussen op Berlijn.
Heel grappig... ik had vorige week een sollicitatie. Bleek dat degene die tegenover me zat ook hard liep en ja ook Berlijn gaat lopenVandaar mag ik waarschijnlijk op 2de gesprek komen volgende week
[ Bericht 28% gewijzigd door linebear op 30-12-2012 10:49:17 ]![]()
Wat spannend!! Heel veel succes met de voorbereiding!!quote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik loop af en toe met een groep en die liepen me in oktober al gek te maken. Dus 25 oktober zat ik klaar om me voor in te schrijven voor de marathon. En nog gelukt ook. Was in 2 uur uitverkocht.
Week later de echte inschrijving gedaan en alles is in kannen en kruiken![]()
Nu beginnen met gezonder te eten etc. Maart de eerste halve marathon en dan vanaf april focussen op Berlijn.
Heel grappig... ik had vorige week een sollicitatie. Bleek dat degene die tegenover me zat ook hard liep en ja ook Berlijn gaat lopenVandaar mag ik waarschijnlijk op 2de gesprek komen volgende week
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker gelopen. Iets te hard, maar niet zo hard dat ik me zorgen maak. Het schema toont 12,4km/1:15 uur. Het is 13km/1:12 uur geworden.![]()
Ik ben jaloers, heb geen startnummer kunnen krijgen. Georganiseerde reis heb ik geen zin in, dus nu op zoek naar een alternatief. De marathon van Loch Ness is op dezelfde dag, die lijkt me ook erg mooi. En als de marathon van Hyderabad in 2013 doorgaat lijkt dat me ook erg gaaf en kan ik het wellicht combineren met mijn werk.quote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef linebear het volgende:
Dus 25 oktober zat ik klaar om me voor in te schrijven voor de marathon. En nog gelukt ook. Was in 2 uur uitverkocht.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2012 11:06:32 ]![]()
*lurker meld zich! eindelijk een account aangemaakt
altijd als het regent check ik buienradar om de minuut om te kijken wanneer ik kan gaan rennen![]()
ga me zo aanmelden voor de 2013 challenge![]()
gister paar keer sprintje getrokken doe ik normaal nooit en nu last van mijn buikspieren haha![]()
Gewoon in de regen gaan joh! Superlekker is dat![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hyderabad? Wow.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik moest het googlen
Die van loch ness lijkt mij ook erg mooi. Als ik die van rotterdam een beetje fatsoenlijk loop is de kans erg groot dat ik me er voor ga inschrijven.quote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, heb geen startnummer kunnen krijgen. Georganiseerde reis heb ik geen zin in, dus nu op zoek naar een alternatief. De marathon van Loch Ness is op dezelfde dag, die lijkt me ook erg mooi. En als de marathon van Hyderabad in 2013 doorgaat lijkt dat me ook erg gaaf en kan ik het wellicht combineren met mijn werk.![]()
Net terug van een rondje wat ongeveer 14 km moest zijn.
Na het ophalen van nog een meeloper vanmorgen met een maatje meegereden naar het startpunt in Wijk aan Zee. We waren dus met zijn 3tjes, waarvan er 2 ongeveer 7 a 8km wilden lopen, en ik had bedacht dat een langer duurloopje goed in mijn schema zou passen.
We begonnen met een warming-up rondje van ongeveer 2km rondom de dorpsweide. Lekker vlak en verhard. Veel mensen met hondjes. Rustig aan beginnen, met ongeveer 6:00 per km. Daarna het duin in voor de volgende 5,5km. Dwars door het bos, heuveltjes op en af, mul zand langs een vennetje en veel mountainbikers.Helaas geen fietsers ingehaald dit keer, ze waren ons te snel af.
Hardloopmaatje 1 had er zin in en heeft lekker vooruit gerend. Ik bleef bij maatje 2 omdat ik nog langer moest en hij ging niet zo snel vanwege slaaptekort en een oude blessure. Dat liep dus prima. Na 7,5km waren we weer bij het startpunt na 45 minuten en hebben maatje 1 en 2 gedag gezegd.![]()
Ik ben nog een klein blokje om geweest, lekker eerst nog een stukje onverhard en daarna 4,5 km naar huis. De laatste 8km konden in een sneller tempo dan het eerste deel, dus dat was wel lekker opgebouwd. Uiteindelijk 15,6km gelopen.Op naar de 21km!
http://www.endomondo.com/workouts/115646460Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Lol, ik stiekem ookquote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het leukste van hardlopen: Geen sociale contactenLekker mijn eigen dingetjes doen..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Moet ik deze als TS in de OP zetten?quote:Op zondag 30 december 2012 10:29 schreef linebear het volgende:
- 29 september Marathon van BerlijnNou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Zo, dat was het laatste loopje van 2012.
Hoogtepunten dit jaar:
* begonnen met hardlopen in maart
* het trainen met de vereniging
* eerste 10k wedstrijd
Dieptepunt was 3 weken niet kunnen lopen i.v.m. een blessure.
Doel voor komend jaar; in juni mijn eerste halve marathon lopen.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ja, je kunt ze toevoegen onder de spoiler "wie loopt waar en wanneer". Wijst zich vanzelfquote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Moet ik deze als TS in de OP zetten?en dan kun je gelijk de loopjes die al geweest zijn verwijderen
Check!!quote:Op zondag 30 december 2012 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze toevoegen onder de spoiler "wie loopt waar en wanneer". Wijst zich vanzelfen dan kun je gelijk de loopjes die al geweest zijn verwijderen
Ik kende alleen de rolverdeling nog niet.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Nu welquote:Op zondag 30 december 2012 12:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Check!!
Ik kende alleen de rolverdeling nog niet.en zo te zien mag jij morgen aan de bak! Stoer, op oudejaarsdag!
Mooie vuurdoop.
Ik heb de challenge op 1000km gezet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thnx ik ben gewoon gegaan en het klaarde opeens op!quote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Gewoon in de regen gaan joh! Superlekker is dat!
Brrr wat was het koud, had alleen mn knalroze t-shirt aan zodat mn jasje niet nat werd.. Maar wel heerlijk gelopen![]()
![]()
2012 afsluiten met een lange afstand. 2013 staat in het teken van de korte afstand (5km-10EM)!quote:Op zondag 30 december 2012 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nu welen zo te zien mag jij morgen aan de bak! Stoer, op oudejaarsdag!
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Zodat je jasje niet nat werd? Shun!quote:Op zondag 30 december 2012 12:51 schreef acalaca het volgende:
[..]
Thnx ik ben gewoon gegaan en het klaarde opeens op!
Brrr wat was het koud, had alleen mn knalroze t-shirt aan zodat mn jasje niet nat werd.. Maar wel heerlijk gelopen
En welkom
Ja doei.![]()
Kijk dit nou: http://arnhem.run2day.nl/(...)arnhem-nijmegen.html
Misschien toch eens vragen wat het niveau iswellicht is het nu nog een stap te ver, maar in de loop van het jaar, wie weet!!
Leuk!!quote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien toch eens vragen wat het niveau iswellicht is het nu nog een stap te ver, maar in de loop van het jaar, wie weet!!
Ja doei.![]()
Huh, is je jasje juist niet bedoeld om jou droog te houden...?quote:Op zondag 30 december 2012 12:51 schreef acalaca het volgende:
[..]
Thnx ik ben gewoon gegaan en het klaarde opeens op!
Brrr wat was het koud, had alleen mn knalroze t-shirt aan zodat mn jasje niet nat werd.. Maar wel heerlijk gelopenEcht he!! Lijkt me wel leuk om het ernaast te doen. En om de week een zaterdag is wel te doen. Misschien dat ik donderdag even bij de Run2day binnenwip om te vragen hoe of wat, want dat stukje op de site vertelt niet zoveelquote:
[ Bericht 28% gewijzigd door Guppy op 30-12-2012 12:58:47 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben gisteren gewoon in korte broek gaan lopen. Het is hier al dagen geweldig weer om hard te lopen.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Ben weer een beetje nerveus voor de oudjaarscross in Almelo morgen. Is weer bij een atletiekvereniging en ik vermoed dat ik weer ergens achteraan hobbel. Gaat weer zwaar worden en ik heb een beetje last van mijn scheen na gistermeh.. maar heb al afgesproken mijn schoonpa en zijn broer op te halen dus afhaken kan niet meer
![]()
![]()
Ken je gevoelquote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben weer een beetje nerveus voor de oudjaarscross in Almelo morgen. Is weer bij een atletiekvereniging en ik vermoed dat ik weer ergens achteraan hobbel. Gaat weer zwaar worden en ik heb een beetje last van mijn scheen na gistermeh.. maar heb al afgesproken mijn schoonpa en zijn broer op te halen dus afhaken kan niet meer
6 januari de Genneper parken loop en mijn rechtervoet is nog steeds aan het nazeuren van die vage voetzool pijn. Maar ik moet en zal hem lopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nja ik merk gewoon dat ik vind dat ik veel te langzaam loop ook. Maar veel sneller kan ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ken je gevoel6 januari de Genneper parken loop en mijn rechtervoet is nog steeds aan het nazeuren van die vage voetzool pijn. Maar ik moet en zal hem lopen
Hoog tijd me aan te sluiten bij een groep, misschien dat het dan beter gaat.
![]()
Doe je al interval trainingen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik merk gewoon dat ik vind dat ik veel te langzaam loop ook. Maar veel sneller kan ik nietHoog tijd me aan te sluiten bij een groep, misschien dat het dan beter gaat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, dat lukt me niet zo goed op eigen kracht. Ik wilde met Renate aan de slag gaan maar aangezien ze in februari met de clinics op het Lageveld beginnen wacht ik er nog even mee. Even horen wat ze daar gaan doen.quote:![]()
Gaat vast goedkomen Sunny! En met jou ook SEMTEX
M'n moeder wil die Genneper loop ook gaan doen, misschien[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah. Ik doe gewoon af en toe wat interval tijdens het lopen. Of aan t eind paar x versnellen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat lukt me niet zo goed op eigen kracht. Ik wilde met Renate aan de slag gaan maar aangezien ze in februari met de clinics op het Lageveld beginnen wacht ik er nog even mee. Even horen wat ze daar gaan doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De oliebollencross, wat een modderpoel! Ik kan nog iets op mijn lijstje bijschrijven van 2012: eerste wedstrijd ooit waar ik uit ben gestapt. Op de helft dacht ik: toedeliedokies! Je moet echt heel sterk zijn, of op je tandvlees doorgaan. Genoeg tandvlees gebruikt dit jaar..... was wel goed zo
@Yur en Mr Q hebben geweldig gelopen![]()
Mr Q is nu met een schuursponsje aan het douchen......![]()
![]()
Was wel een feest om naar te kijken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow wat een bende! Leuke fotos
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het was tof! Vlak voor de start vroeg onze vriend van de Hardloopwinkel ineens: He Yur, wil je anders mijn spikes ff lenen? We hebben toch dezelfde maat!
Dus ik heb voor het eerst van mn leven op crossspikes mogen lopenIn de diepe bagger haalde het dan wel niet zoveel uit, maar op heel veel andere plaatsen had ik er toch profijt van
Kicke hoor! Maar wel zwaar parcours zo te zien!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Loeizwaar inderdaad. Sommige lopers verloren een schoen in de diepe bagger, anderen zijn onderuit gegleden...Maar dat maakt het allemaal mooi. Heerlijk door de natuur (snelweg lag 100meter verderopquote:Op zondag 30 december 2012 14:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Kicke hoor! Maar wel zwaar parcours zo te zien!)
Ja lijkt mij ook leuk, beetje baggeren en ploeteren, eens wat anders dan asfalt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je merkt op een gegeven moment dat je coördinatie gaat lijden onder de vermoeidheid...dan is het geen kwestie meer van de meest gunstige stukje bagger uitkiezen, maar er gewoon dwars doorheen stampenquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ja lijkt mij ook leuk, beetje baggeren en ploeteren, eens wat anders dan asfaltF means you're fucked![]()
Net een 2in1 short en oranje(!!) hardloopshirt gekocht bij Zalando.
Kreeg een kortingscode voor een tientje, die moest ik dan maar gaan gebruiken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
.. en hopen dat je rechtop blijft staan!quote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Je merkt op een gegeven moment dat je coördinatie gaat lijden onder de vermoeidheid...dan is het geen kwestie meer van de meest gunstige stukje bagger uitkiezen, maar er gewoon dwars doorheen stampen
Ga dit jaar niet meer lopen, nieuwjaarsochtend weer, de kater en oliebollen eruit lopen, lijkt mij een beter plan. Daarna kan ik sowieso 3 dagen niet lopen dus qua rustdagen komt het ook beter uit.
Weet niet of ik zin heb om een challenge te doen
Er is vooruitgang.
Vorige keer 2km
Dit keer 2km - minuutje lopen - 600m.
De kerstdagen zitten me nog dwars
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wilde het jaar afsluiten met een PB, besloot ik toen ik ging rennenDat zou moeten lukken als ik de eerste 7km gewoon rustig zou lopen en daarna aan zou zetten.
En dat is gelukt
10km in 58.33 (5.51min/km)
Mooie afsluiter. 1 januari beginnen met een LDL van 15km als het goed is!
Ja doei.![]()
5.51 min/km is niet gelijk aan 10 km in 28.33'quote:Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde het jaar afsluiten met een PB, besloot ik toen ik ging rennenDat zou moeten lukken als ik de eerste 7km gewoon rustig zou lopen en daarna aan zou zetten.
En dat is gelukt
10km in 28.33 (5.51min/km)
Mooie afsluiter. 1 januari beginnen met een LDL van 15km als het goed is!
Gefeliciteerd met je nieuwe PR!!Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
10 km in 28.33quote:Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
En dat is gelukt
10km in 28.33 (5.51min/km)
Mooie afsluiter. 1 januari beginnen met een LDL van 15km als het goed is!![]()
![]()
![]()
Dat kan gebeuren als je zo snel gaat (met typen).quote:
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Ik heb net mijn laatste loopje voor dit jaar gedaan: 10,5km in iets minder dan een uur.
Veel wind, maar ik heb heerlijk gelopen tussen de weilanden![]()
![]()
Ja, ben er blij mee! Denk dat ik het met training via de loopgroep straks ook zeker nog wel wat sneller ga kunnen55 minuten vind ik een mooi streven om eind december 2013 te lopen. Wát een verbetering ten opzichte van 1 januari 2012, dit tempo, die afstand(en)
Boh!Ja doei.![]()
Mijn doelstelling voor morgen:
• 20 km met gelijkmatig tempo 5:08min/km.
• Gehoopte eindtijd: 1:40:00
Klein beetje verkouden, dus geen idee of het me gaat lukken. Ik ga er in ieder geval wel voor, maar wordt niet boos als het het lukt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef GotC het volgende:
Was wel een feest om naar te kijken zegDie modderfoto's zijn zooo epic dat ze die spoiler niet verdienen!! Met name die laatste met het afspoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagje aan alle nieuwjaarsdaglopers: Hebben jullie dan geen last van de vuurwerksmog die er nog hangt? (Al zal dat dit jaar wel meevallen met de stevige wind die er morgennacht voorspeld wordt....)![]()
Mijn 2012 in het kort:
- Mijn eerste halve marathon gelopen (CPC, maart, 2u09)
- Mijn tweede halve marathon gelopen (A'dam, oktober, 1u44)
- In juni in een opwelling lid geworden bij HAAG Atletiek
- GotC even later ook meegekregen naar HAAG
- Heel erg veel hele leuke mensen leren kennen dmv hardlopen. Zowel bij HAAG als bij wedstrijdjes.
- IRL kennis gemaakt met veeeeeel leuke en lieve mensen uit dit topic
- Heel veel PR's gelopen
- Kilo's afgevallen
- Veel te veel geld uitgegeven aan hardloopkleding
- In de derde poging ook eindelijk een loopje uitgelopen waaraan Quoi en mr Quoi meededen (vandaag dus...)
In totaal 1335 kilometer hardgelopen
Vooruitzicht voor 2013:
- Nog veel meer leuke mensen leren kennen
- Mijn eerste marathon
- Challenge gezet op 1750 kilometerF means you're fucked![]()
Ik vind ze ook hilarischquote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die modderfoto's zijn zooo epic dat ze die spoiler niet verdienen!! Met name die laatste met het afspoelen![]()
Echt genoten van de sfeer daar! Wel een pleurisend lopen naar de start vanaf de sporthal, maargoed
.
Oh EN! Erwtensoep en oliebollen na afloop![]()
![]()
Nou ja, je geeft eigenlijk het antwoord alquote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef GlenHighland het volgende:
Vraagje aan alle nieuwjaarsdaglopers: Hebben jullie dan geen last van de vuurwerksmog die er nog hangt? (Al zal dat dit jaar wel meevallen met de stevige wind die er morgennacht voorspeld wordt....)Mocht het windstil zijn, dan zou ik het niet doen, maar nu gaat het gerust, denk ik
Hier wordt amper vuurwerk afgestoken met oud en nieuwquote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef GlenHighland het volgende:
Vraagje aan alle nieuwjaarsdaglopers: Hebben jullie dan geen last van de vuurwerksmog die er nog hangt? (Al zal dat dit jaar wel meevallen met de stevige wind die er morgennacht voorspeld wordt....)
Ja doei.![]()
Vorig jaar weinig/geen last vanquote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef GlenHighland het volgende:
Vraagje aan alle nieuwjaarsdaglopers: Hebben jullie dan geen last van de vuurwerksmog die er nog hangt? (Al zal dat dit jaar wel meevallen met de stevige wind die er morgennacht voorspeld wordt....)![]()
![]()
Nu moeten jullie er alledrie nog een samen uitlopenquote:Op zondag 30 december 2012 15:14 schreef YUR het volgende:
Mijn 2012 in het kort:
- Mijn eerste halve marathon gelopen (CPC, maart, 2u09)
- Mijn tweede halve marathon gelopen (A'dam, oktober, 1u44)
- In juni in een opwelling lid geworden bij HAAG Atletiek
- GotC even later ook meegekregen naar HAAG
- Heel erg veel hele leuke mensen leren kennen dmv hardlopen. Zowel bij HAAG als bij wedstrijdjes.
- IRL kennis gemaakt met veeeeeel leuke en lieve mensen uit dit topic
- Heel veel PR's gelopen
- Kilo's afgevallen
- Veel te veel geld uitgegeven aan hardloopkleding
- In de derde poging ook eindelijk een loopje uitgelopen waaraan Quoi en mr Quoi meededen (vandaag dus...)
In totaal 1335 kilometer hardgelopen
Vooruitzicht voor 2013:
- Nog veel meer leuke mensen leren kennen
- Mijn eerste marathon
- Challenge gezet op 1750 kilometerI see a challenge
Ook zo'n race meegemaakt deze maand.quote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die modderfoto's zijn zooo epic dat ze die spoiler niet verdienen!! Met name die laatste met het afspoelen![]()
zie 5:00 voor veel modder ;P
Ooh nom!! Snertquote:Op zondag 30 december 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind ze ook hilarischEcht genoten van de sfeer daar! Wel een pleurisend lopen naar de start vanaf de sporthal, maargoed
.
Oh EN! Erwtensoep en oliebollen na afloop
Jij woont in een coole provinciequote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ook zo'n race meegemaakt deze maand.
zie 5:00 voor veel modder ;P
/justsayin'Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wonen wij in dezelfde provincie mosselmossel?quote:Op zondag 30 december 2012 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij woont in een coole provincie
/justsayin'
JustaskingNou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Zeker.quote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef mosselmossel het volgende:
Als jij woont in de provincie die in je nick staat wel ja
Kan ik uit jouw keuze voor de naam mosselmossel je woonplaats afleiden?
• Yerseke of Bruinisse![]()
Niet dat je het antwoord hoeft geven hoorNou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Nee, woon in Goes. Maar mijn vrienden komen doorgaans van buiten Zeeland. En dus ben ik voor hen nog steeds mossel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk is dat, dat iedereen hier overal en nergens woont..
Ik woon nergensStomme groningen, als Fries zijnde
![]()
Mooi gelopen Mo!
Mooi jaar YurNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Aha, binnenkort is het er weer de Wallenloop.quote:Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef mosselmossel het volgende:
Nee, woon in Goes. Maar mijn vrienden komen doorgaans van buiten Zeeland. En dus ben ik voor hen nog steeds mossel.![]()
Zonder mij overigens.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Ook zonder mij helaas, had die wel willen lopen. Maar blessure gehad en nu net sinds een week weer begonnen met opnieuw opbouwen. Volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Aha, binnenkort is het er weer de Wallenloop.![]()
Zonder mij overigens.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doet de Garmin site het bij anderen ook niet? Is al sinds vrijdag
Garmin connect bedoel ik. Zodra je op activities klikt is de site unavailable.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Deed het net bij mij nog welquote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Garmin connect bedoel ik. Zodra je op activities klikt is de site unavailable.Feyenoord!!! * Barça![]()
Werkt prima hierquote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Garmin connect bedoel ik. Zodra je op activities klikt is de site unavailable.
Hear hear!!quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef GotC het volgende:
Wij (voormalig) geblesseerden gaan 2013 ons jaar makenHier geen problemen?quote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Garmin connect bedoel ik. Zodra je op activities klikt is de site unavailable.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zie wel dit:quote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Garmin connect bedoel ik. Zodra je op activities klikt is de site unavailable.Misschien heeft het daar iets mee te maken?quote:We have resolved the issues that some of you were experiencing when trying to upload data via the ANT Stick. We’re sorry for any inconvenience this caused, and please email social.support@garmin.com if problems persist. Thank you!![]()
Oh wat gek. Dan ga ik maar even mailen.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Moblo, goed gelopen hoor!
Yur, wauw wat een hoogtepuntenvooral die gelopen km's.
Ik heb les 9 afgerond, het einde is in zicht![]()
Maar jeetje wat waaide het hard! Moest moeite doen om rechtdoor te blijven lopen...
http://www.endomondo.com/workouts/115753846![]()
Pff vandaag dacht ik nog lekker 10km te lopen als laatste loopje dit jaar. Werd enorm beroerd wakker dus in plaat van meteen hardlopen eerst maar eens ontbijten en kijken of ik daarna nog zou gaan. Wel geprobeerd maar na 3km gestopt, dit had ik beter niet kunnen doen. Longen en keel doen nu zeer! nja straks nog wel even uploaden maar garmin ligt nog in de badkamer *lui*
Nu alle hoop op 1 januari, dan het jaar goed beginnen met een lekkere duurloop!![]()
Wij gaan in november samen over de streep GotC! In Nijmegen. Na die paar bergjesquote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef GotC het volgende:
Wij (voormalig) geblesseerden gaan 2013 ons jaar maken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb net de kalender helemaal ingevuld met trainingen die me naar de CPC moeten brengenen nieuwjaarsdag ga ik beginnen
zin in!
Cool! Welke afstand ga je lopen?quote:Op zondag 30 december 2012 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de kalender helemaal ingevuld met trainingen die me naar de CPC moeten brengenen nieuwjaarsdag ga ik beginnen
zin in!
10kmquote:Op zondag 30 december 2012 17:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Welke afstand ga je lopen?vorig jaar 5km gedaan, dit jaar een stapje verder
Als ik dan niet in China ben doe ik meequote:Op zondag 30 december 2012 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wij gaan in november samen over de streep GotC! In Nijmegen. Na die paar bergjes
Ja doei.![]()
Bikkel. Doe je goed. Gaat je ook zeker lukken. Zekers te weten!quote:Op zondag 30 december 2012 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
10kmvorig jaar 5km gedaan, dit jaar een stapje verder
Op de site zag ik het verschil tussen de bruto- en nettotijd bij de 7-heuvelenloop soms meer dan 5 minuten is. Evenement is wat mij betreft te massaal.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Zo! Op de valreep toch nog een loopje gedaan na bijna drie weken rust. En geen pijn
Jaartotaal vanaf eind september toen ik ben begonnen tot nu (met onderbrekingen dus) is 99.99km
know'm sayin?
word? word.![]()
Hoeveel lopers zijn er eigenlijk bij de zevenheuvelenloop? Want bij de bruggenloop zat er bij mij maar iets van een minuutje tussen bruto en netto en daar doen toch ook 7K lopers aan mee.![]()
In Tilburg bij de 10km van de Ten Miles zat er bij mij zelfs 9 minuten tussen.quote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel lopers zijn er eigenlijk bij de zevenheuvelenloop? Want bij de bruggenloop zat er bij mij maar iets van een minuutje tussen bruto en netto en daar doen toch ook 7K lopers aan mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is dat inclusief wachttijd of ben je dan 1,5 km extra aan het hardlopen?quote:Op zondag 30 december 2012 17:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
In Tilburg bij de 10km van de Ten Miles zat er bij mij zelfs 9 minuten tussen.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Dat is gewoon wachten en richting de startstreep schuifelen.quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is dat inclusief wachttijd of ben je dan 1,5 km extra aan het hardlopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ho ho, dit is een deal tussen hossel en mij.quote:Op zondag 30 december 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik dan niet in China ben doe ik mee![]()
ach, zij loopt toch veel sneller dan wij.quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ho ho, dit is een deal tussen hossel en mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De grootte van evenementen boeit me echt niets. Kleine evenementen vindt ik enorm tof, maar CPC/A'dam marathon geeft me ook kippenvel.![]()
![]()
45.000 toch? Dacht ik?quote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel lopers zijn er eigenlijk bij de zevenheuvelenloop? Want bij de bruggenloop zat er bij mij maar iets van een minuutje tussen bruto en netto en daar doen toch ook 7K lopers aan mee.Maar uiteindelijk gaat het om je netto tijd tochquote:Op zondag 30 december 2012 17:23 schreef Zeeland het volgende:
Op de site zag ik het verschil tussen de bruto- en nettotijd bij de 7-heuvelenloop soms meer dan 5 minuten is. Evenement is wat mij betreft te massaal.tenminste, daar kijk ik altijd naar
26.440 deelnemers dit jaarquote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
45.000 toch? Dacht ik?
[..]
Maar uiteindelijk gaat het om je netto tijd tochtenminste, daar kijk ik altijd naar
Het voelde voor ons toeschouwers wel als 50.000
![]()
![]()
Nou, dan finish ik wel zonder jullequote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ho ho, dit is een deal tussen hossel en mij.
Ja doei.![]()
Je bent toch sneller, dus dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2012 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan finish ik wel zonder julle![]()
![]()
Kwam omdat we ze langs twee kanten zagen komenquote:Op zondag 30 december 2012 17:42 schreef GotC het volgende:
[..]
26.440 deelnemers dit jaarHet voelde voor ons toeschouwers wel als 50.000
Het leken er echt veel meer!!
Ja, en dan proberen mensen van HAAG te vindenquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kwam omdat we ze langs twee kanten zagen komen
Het leken er echt veel meer!!Stonden als ratten in de val
![]()
![]()
Wel grappig overigens. M'n hardlopende neef was er ook met kerst, dus ik gezegd dat het me wel tof lijkt om een keer de CPC HM te doen. 'Maar dat we dan natuurlijk verre van samen zouden finishen'. Hij is bijna 2 meter en loopt al heel lang, beklimt bergen en wat dies meer zij, dus ik dacht dat hij echt supersnel zou lopen. Maar hij blijkt ongeveer even snel/langzaam te lopen als ik!Dus er is een kans dat we hem in 2014 samen gaan lopen!
![]()
Ja doei.![]()
Kansloos waren we!! Achteraf nog knap wat we YUR, je vader èn SEMTEX zagen!! Ook al is je vader op de terugweg langs ons gesneakt zonder dat we hem zagenquote:Op zondag 30 december 2012 17:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, en dan proberen mensen van HAAG te vindenStonden als ratten in de val
Oe, da's wel cool moblo. Ennuh, we geven je heus wel een knuffel in Nijmegen hoor
Dat blijft me verbazen.. Sneaky bastard dat het is!quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kansloos waren we!! Achteraf nog knap wat we YUR, je vader èn SEMTEX zagen!! Ook al is je vader op de terugweg langs ons gesneakt zonder dat we hem zagen![]()
Volgende keer dat sinterklaasmijtertje voor je vader!quote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat blijft me verbazen.. Sneaky bastard dat het is![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, nou, nu hoeft het al niet meerquote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Oe, da's wel cool moblo. Ennuh, we geven je heus wel een knuffel in Nijmegen hoor*kras*
ergens hoop ik dat we dan in China zitten, maar de Zevenheuvelenloop overdoen en dan beter, sneller en zonder enorme spierpijn de dagen erna lijkt me ook wel tof.Ja doei.![]()
Ik mag toch zeker hopen dat China je leuker lijkt dan een jaarlijks terugkerend hardloopevenement??quote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nou, nu hoeft het al niet meer*kras*
ergens hoop ik dat we dan in China zitten, maar de Zevenheuvelenloop overdoen en dan beter, sneller en zonder enorme spierpijn de dagen erna lijkt me ook wel tof.![]()
Bij mij zijn die verschillen nooit groter dan 30 sec. geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar uiteindelijk gaat het om je netto tijd tochtenminste, daar kijk ik altijd naar
Ook omdat ik in startvak 3.30 ging staan
Ligt aan de financienquote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker hopen dat China je leuker lijkt dan een jaarlijks terugkerend hardloopevenement??en natuurlijk vind ik China wel toffer, máár als we onverhoopt niet of korter gaan dan vind ik de ZevenHeuvelen wel een prima bijkomstigheid.
Ja doei.![]()
Als je bij de 7H in dat startvak gaat staan, weet je iig zeker dat het niet massaal wordt...quote:Op zondag 30 december 2012 17:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bij mij zijn die verschillen nooit groter dan 30 sec. geweest.
Ook omdat ik in startvak 3.30 ging staanF means you're fucked![]()
Nja, 7HL is voor mij niet Het Doel wb wedstrijden volgend jaar. Bruggenloop lijkt me stiekem nog wat vetter, in de schemer enzo![]()
![]()
Ik concentreer me nu nog eerst op de CPC en Berlijn. Ik zal eens beginnen met plannen.
Heb me al wel opgegeven voor 10 km van Rotterdam. Verder kijk ik wat in mijn schema past![]()
Spannend jaar voor velenDe marathons vliegen in het rond!
Oh en ik heb de afspraak met m'n fysio afgezegd. Toen YUR (en ik) bij HAAG vertelden wat ze heeft geadviseerd (zooltjes) en heeft gedaan, adviseerde iedereen om haar advies absoluut niet op te volgen.
Terug naar de fysio op m'n werk denk ik, of 1 via HAAG![]()
![]()
Vind het leuk om het T-Rex blog te lezenmisschien áls ik ooit nog eens de marathonkoorts krijg dat ik iets soortgelijks ga doen, maar dan met de counties in het VK of het alfabet ofzo. Amsterdam, Berlijn, Chicago, Dublin, Edinburgh, Fort Lauderdale..etc. Vind het erg leuk iig! Zeker in combinatie met het reizen en het zien van verschillende delen van de wereld. Maar moet dan ook een fatsoenlijke baan hebben om dat te realiseren. Misschien dat ik het ook wel met HM's kan doen als de marathon te veel voor me blijkt.
Ja doei.![]()
Die Annette nogiets met haar marathons in Endomondo kaapt echt alle nummer 1 posities weg in alle challengesniet dat ik de illusie heb ooit zo'n challenge te winnen, maar soit
Ja doei.![]()
Ze heeft er dan ook wel wat voor gedaan hequote:Op zondag 30 december 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Die Annette nogiets met haar marathons in Endomondo kaapt echt alle nummer 1 posities weg in alle challengesniet dat ik de illusie heb ooit zo'n challenge te winnen, maar soit
Iedere dag 1quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
Die loopt acht marathons per maand?F means you're fucked![]()
Dat zeg ik nergens, dat het niet 'verdiend' is, maar ik vind 't sneu voor de 'normale sterveling' die het echt al heel goed doet met een baan ernaast en zonder elke dag een marathon te lopen en dan echt mega hoog scoort maar vervolgens alsnog ruim achter het net vistquote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze heeft er dan ook wel wat voor gedaan he
Ja doei.![]()
Ergens denk ik dat dat geen slecht idee is. Hoe minder hulpmiddeltjes, hoe beter. Je deed het eerder ook prima zonder, en behalve een verstuiking is er niets veranderd nu het botje ook weer goed zit, toch?quote:Op zondag 30 december 2012 18:08 schreef GotC het volgende:
Spannend jaar voor velenDe marathons vliegen in het rond!
Oh en ik heb de afspraak met m'n fysio afgezegd. Toen YUR (en ik) bij HAAG vertelden wat ze heeft geadviseerd (zooltjes) en heeft gedaan, adviseerde iedereen om haar advies absoluut niet op te volgen.
Terug naar de fysio op m'n werk denk ik, of 1 via HAAG[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoop 't iddquote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat geen slecht idee is. Hoe minder hulpmiddeltjes, hoe beter. Je deed het eerder ook prima zonder, en behalve een verstuiking is er niets veranderd nu het botje ook weer goed zit, toch?Toch fijn, zo'n club achter je met advies
Sowieso, want heb me 3 weken lang niet gestoord aan het niet kunnen lopen..maar sinds vandaag wil ik weer. NU.![]()
/geduld![]()
Kan me voorstellen dat dat goed is voor je vertrouwen. En ach, soms is kritisch naar advies kijken ook niet erg. Ik bedoel, het is voor die fysio ook lucratief, zo'n paar zooltjes. Maar het lichaam een beetje de tijd geven om te herstellen kan ook geen kwaad. Zooltjes kunnen altijd nogquote:Op zondag 30 december 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop 't iddToch fijn, zo'n club achter je met advies
50 shades of grey gelezen?quote:Op zondag 30 december 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
* YUR bindt GotC nog maar ff een poosje vast...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Da's mooi klotequote:Op zondag 30 december 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop 't iddToch fijn, zo'n club achter je met advies
Sowieso, want heb me 3 weken lang niet gestoord aan het niet kunnen lopen..maar sinds vandaag wil ik weer. NU.![]()
/geduldmaar je zult zien dat dat de eerste keer lopen weer awesome is als je genoeg rust houdt!
Ja doei.![]()
Precies. Stelletje mietjesquote:Op zondag 30 december 2012 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij had die softe shit niet nodig?F means you're fucked![]()
Eeh weet ik niet eigenlijk, want als er water op komt neemt hij het op en wordt de kleur donkerderquote:Op zondag 30 december 2012 12:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh, is je jasje juist niet bedoeld om jou droog te houden...?Volgens mij is het niet waterafstotend.
@moterbloempje thnx!![]()
Maar..wat heeft het jasje voor nut als je 'm uitdoet als het gaat regenen?quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef acalaca het volgende:
[..]
Eeh weet ik niet eigenlijk, want als er water op komt neemt hij het op en wordt de kleur donkerderVolgens mij is het niet waterafstotend.
@moterbloempje thnx!![]()
![]()
Tegen de wind en kou denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar..wat heeft het jasje voor nut als je 'm uitdoet als het gaat regenen?![]()
![]()
Ik zou hem gewoon aanhouden als het gaat regenenquote:het duurt wel even voor ie echt nat is, en nu vast de regen gewoon op je armen. Dat is net zo nat of nog natter!
En bovendien best koud als je je jasje uitdoetquote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon aanhouden als het gaat regenenhet duurt wel even voor ie echt nat is, en nu vast de regen gewoon op je armen. Dat is net zo nat of nog natter!
![]()
![]()
Dat ook. Gisteren voor het eerst pas gedaan, maar toen was het echt te warm voor lange mouwen. Na het rennen wel meteen weer aangedaan though, want toen was het meteen koudquote:Op zondag 30 december 2012 18:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En bovendien best koud als je je jasje uitdoet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@Guppyfriend en @GotC, daar zit wel wat in! De volgende keer als het regent doe ik wel gewoon mijn jasje aan om te kijken hoe dat is
edit: hoe doen jullie dat trouwens met ipod en telefoon in de regen?! Meestal doe ik het in mn broekzak, maar ik ren niet zo vaak in de regen.![]()
als ik dit zie verlang ik nu al weer naar de herfstquote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ook zo'n race meegemaakt deze maand.
zie 5:00 voor veel modder ;P'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kan je dan niet samen met Uniekhoorn lopen?.... o' wacht...quote:Op zondag 30 december 2012 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, ik stiekem ookLekker mijn eigen dingetjes doen..
super Gup, lijkt me in ieder geval het informeren waard!quote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Merk dat ik mijn muzieklijst steeds langer moet makenKomend weekend staat er een loop van 16 km op het programma. Nu al zin in
![]()
![]()
Haha, leuke dingen zijn dat! Dat je ineens het eerste liedje weer hoort en je denkt: hé! Ik moet langere lijsten makenquote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef linebear het volgende:
Merk dat ik mijn muzieklijst steeds langer moet makenKomend weekend staat er een loop van 16 km op het programma. Nu al zin in
![]()
Ja doei.![]()
Ik ga op dit moment helemaal los op 'Hall of Fame' van Will.i.am & The ScriptHeerlijk om de laatste meters mee te rennen
Ja doei.![]()
Vandaag een heuse hagelbui waargenomen. Lopen ging helaas niet zo geweldig vandaag vanwege kramp. Met de feestdagen enzo even niet geweest en dan krijg je dat he. Misschien de laatste twee weken nog maar eens met mijn Vlaamse vriendin gaan trainen.![]()
16! Spannendquote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef linebear het volgende:
Wat is je verste afstand tot nu toe geweest?
![]()
Ja toch! Kan in ieder geval eens vragen wat het niveau is. Als ik daar dan weer ben, kan ik sowieso twee keer meedoen. Lijkt me heerlijk!quote:Op zondag 30 december 2012 19:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
super Gup, lijkt me in ieder geval het informeren waard![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me een mooie uitdaging voor je!quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja toch! Kan in ieder geval eens vragen wat het niveau is. Als ik daar dan weer ben, kan ik sowieso twee keer meedoen. Lijkt me heerlijk!![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef linebear het volgende:
12,5
Mag de 16 km in een rustig tempo doen (6.50 - 7.15). Dus dat moet lukken.Ga je in een groep lopen of..? En de marathontraining, alleen ook?
Edit: Dat ik benieuwd ben neemt niet weg dat ik het een flinke stap vind, van 12,5 naar 16![]()
![]()
Ah, dat komt helemaal goed!quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef linebear het volgende:
12,5
Mag de 16 km in een rustig tempo doen (6.50 - 7.15). Dus dat moet lukken.
Ja doei.![]()
Ik denk dat ik donderdag na het werk even langsfiets, om te vragenquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie uitdaging voor je!altijd makkelijker dan mailen
Dit is voor de CPC in maart. Ik ga in april beginnen met de marathontraining. Die doe ik gedeeltelijk alleen. Ga met een grote groep naar Berlijn. We zullen elke dinsdag en zondag waarschijnlijk gaan trainenquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwdGa je in een groep lopen of..? En de marathontraining, alleen ook?
![]()
Ah dus je loopt wel in een groep van hetzelfde niveau en tempo, dat scheelt welquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit is voor de CPC in maart. Ik ga in april beginnen met de marathontraining. Die doe ik gedeeltelijk alleen. Ga met een grote groep naar Berlijn. We zullen elke dinsdag en zondag waarschijnlijk gaan trainen![]()
![]()
CPC is alleen halve marathonquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef acalaca het volgende:
Ga je een hele of halve lopen @linebear tijdens de CPC??geen hele
Deze info staat ook in de OP hequote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef acalaca het volgende:
Ga je een hele of halve lopen @linebear tijdens de CPC??
Oeps twee foutjes! Sorry, helemaal vergeten![]()
Succes linebear! Van 12/16 naar 21 km in drie maanden moet te doen zijn lijkt mij![]()
![]()
Tuurlijk gaat het lukken. Ik hoef geen Keniaanse tijden neer te zetten. Net als in Berlijn. Uitlopen is mijn goal
[ Bericht 3% gewijzigd door linebear op 30-12-2012 19:41:10 ]![]()
Heb zo het idee dat het hier mee te maken heeft: http://www.trailtours.nl/ Daar staat ook iets over de niveaus! De groep klinkt wel heel leuk. Ben benieuwd naar wat je te weten komt.quote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik donderdag na het werk even langsfiets, om te vragenaltijd makkelijker dan mailen
Hoe dan ook, de Posbank/Veluwezoom is geweldig. Ik mtb/wielren daar regelmatig en kan niet wachten om daar te rennen. Ga er alleen voor 5k niet naar toe. Sonsbeek/Zijpendaal is ook leuk!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ik heb dit jaar de Posbankloop gedaan. De 6km, maar tochquote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef kwoth het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat het hier mee te maken heeft: http://www.trailtours.nl/ Daar staat ook iets over de niveaus! De groep klinkt wel heel leuk. Ben benieuwd naar wat je te weten komt.
Hoe dan ook, de Posbank/Veluwezoom is geweldig. Ik mtb/wielren daar regelmatig en kan niet wachten om daar te rennen. Ga er alleen voor 5k niet naar toe. Sonsbeek/Zijpendaal is ook leuk!erg leuk! Voor herhaling vatbaar, sowieso.
Trailtours ziet er leuk uit! Alleen jammer dat het in Rheden is... Net wat lastiger te bereiken met de fiets en het OV... Soms baal ik dat ik m'n auto verkocht heb!
Ik laat even weten wat ik te weten kom als ik donderdag langs de Run2Day kan.
In welk deel van Arnhem train jij? Altijd in de omgeving van Sonsbeek?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij is het tempo behoorlijk verschillend, al hebben ze nu twee groepen, een snelle en een langzame.quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah dus je loopt wel in een groep van hetzelfde niveau en tempo, dat scheelt wel
BTW, heb jij nog de 1/4 marathon van egmond in de aanbieding? Ik zag net een post van iemand die een startbewijs zoekt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel apart, lijkt me toch het beste om te trainen in een groep die gelijk aan je isquote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het tempo behoorlijk verschillend, al hebben ze nu twee groepen, een snelle en een langzame.
BTW, heb jij nog de 1/4 marathon van egmond in de aanbieding? Ik zag net een post van iemand die een startbewijs zoekt.
Nee sorry, heb 'm beloofd aan Frsh hier op Fok![]()
![]()
Lees nou nog eens wat ze heeft geschreven over het startbewijsquote:Op zondag 30 december 2012 20:14 schreef linebear het volgende:
oh als je hem nog niet kwijt bent, wil ik je startbewijs wel overnemen
Ben benieuwd!quote:Op zondag 30 december 2012 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik laat even weten wat ik te weten kom als ik donderdag langs de Run2Day kan.
In welk deel van Arnhem train jij? Altijd in de omgeving van Sonsbeek?
Probeer sowieso één keer per week in Sonsbeek te lopen. Het is geen Veluwezoom, maar er zijn leuke (explosieve) klimmetjes te vinden daar.
Verder heb ik een vlak rondje dat rond de Velperpoort start en door Presikhaaf gaat.
Zou nog wel een leuk rondje asfalt i.c.m. heuvels willen uitzetten. Moet lukken, Hommelseweg/Sonsbeekweg/Apeldoornse zijn wel aardig pukkeltjes!
En jij?Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Bedoelde ook meer in de trant van .... mocht diegene niet meer willenquote:Op zondag 30 december 2012 20:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Lees nou nog eens wat ze heeft geschreven over het startbewijs![]()
![]()
Ok, dan houd het op.quote:Op zondag 30 december 2012 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel apart, lijkt me toch het beste om te trainen in een groep die gelijk aan je is
Nee sorry, heb 'm beloofd aan Frsh hier op FokIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Inderdaad.... maar mocht iemand nog een startbewijs weten voor de 1/4 marathon van Egmond, ik hou me aanbevolen![]()
eerlijk zullen we alles delenquote:Op zondag 30 december 2012 20:20 schreef YUR het volgende:
Misschien kan ik mijn startbewijs voor de halve in 2-en delen![]()
![]()
Moet ik nog meer mensen aanmoedigenquote:Op zondag 30 december 2012 20:20 schreef YUR het volgende:
Misschien kan ik mijn startbewijs voor de halve in 2-en delenHeb het al zo druk
![]()
![]()
oke oke het is op wieltjes maar toch even deze workout.
hele langzame rol skies en alleen op de armen.
http://www.sportypal.com/Workouts/Details/2849343
hoogtepunten dit jaar.
challenge gehaald 500 km dit jaar ruim.
de marike loop 5km
de trailrondjes die ik heb ontdekt in mijn buurt.
heerlijk rennen samen met mijn maatje Yuno
de uitnodiging en uitdaging voor 2013 vasaloppet 90 km.
het trainen ervoor.
de zevenheuvelenloop samen met mijn moeke en zus. en mijn pa als begeleiding.
dieptepunt.
knieblessure
miskraam
zo weinig tijd hebben om te trainen.
volgende jaar 2013 challenge
750 km challenge met hardlopen
canicross wedstrijd
marikeloop 10 km
vasaloppet 90 km in zweden
zevenheuvelen loop 2013 15km
hopenlijk zonder al teveel blessures.
maar vooral gewoon veel fun hebben en mezelf blijven uitdagen...
[ Bericht 2% gewijzigd door winterstorm666 op 30-12-2012 20:33:54 ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik dit zie verlang ik nu al weer naar de herfstWellicht, maar qua weer is het echt herfst. Ook zijn er heel veel crossjes op de hardloopkalender.quote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik dit zie verlang ik nu al weer naar de herfstNou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Pssst...bij hem is het nu zomerquote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
[..]
Wellicht, maar qua weer is het echt herfst. Ook zijn er heel veel crossjes op de hardloopkalender.![]()
![]()
Mijn favoriete nummers zijn 'You're the Voice van John Farnham' en 'Euphoria van Loreen'. Ook voor de laatste meters inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga op dit moment helemaal los op 'Hall of Fame' van Will.i.am & The ScriptHeerlijk om de laatste meters mee te rennen
Oké, de pechvogel.quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door Zeeland op 30-12-2012 20:43:37 ]Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Ik zie ook wat flinke tegenslagen voorbij komen... maar die worden allemaal overwonnenquote:Op zondag 30 december 2012 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Echt hè? allemaal goednieuwslijstjes.
Oh! Nogmaals een huishoudelijke mededeling:
*dingdong*
Ik heb nu 3 verzoeken voor het Endomondo Fok! team open staan. Echter heb ik geen PM/DM gekregen van deze mensen. Dus, wederom: Als je geaccepteerd wil worden in het team, stuur mij dan een PM/DM. Anders voeg ik je niet toe.
*dingdong*![]()
Ik ga in 2013 vanaf de zomer voor 10EM/15 km wedstrijden. En in april 2014 een HM sowieso, maar hopelijk bij de CPC 2014 ook al.
*droomt*![]()
*dingdong*
GotC heeft nu 3 verzoeken voor het Endomondo Fok! team open staan. Echter heeft ze geen PM/DM gekregen van deze mensen. Dus, wederom: Als je geaccepteerd wil worden in het team, stuur GotC dan een PM/DM. Anders voegt ze je niet toe.
*dingdong*Ja doei.![]()
Ook ongeveer mijn doel. Misschien ietsje langzamer.quote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
Ik ga in 2013 vanaf de zomer voor 10EM/15 km wedstrijden. En in april 2014 een HM sowieso, maar hopelijk bij de CPC 2014 ook al.
*droomt*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eigenlijk moet ik dit jaar nog 2 kilometer hardlopen...om mijn totaal een extra computernerd-tintje te gevenF means you're fucked![]()
* GotC schopt YUR morgen naar buitenquote:Op zondag 30 december 2012 21:01 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk moet ik dit jaar nog 2 kilometer hardlopen...om mijn totaal een extra computernerd-tintje te geven
Rondje Zuiderpark: Where it all began
MoBlo![]()
![]()
Ik moet nog even zien wat ik in 2013 allemaal wil lopen. Eind maart loop ik 12 in Zandvoort, maar ik denk dat ik daarna wel verder wil gaan lopen. Ook even kijken wat de atletiekvereniging hier me gaat brengen.![]()
Want? Dan heb je een mooi binair getal gelopen? 1111 ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 21:01 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk moet ik dit jaar nog 2 kilometer hardlopen...om mijn totaal een extra computernerd-tintje te geven![]()
1337quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? Dan heb je een mooi binair getal gelopen? 1111 ofzo?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel goeds, denk ik zomaarquote:Op zondag 30 december 2012 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet nog even zien wat ik in 2013 allemaal wil lopen. Eind maart loop ik 12 in Zandvoort, maar ik denk dat ik daarna wel verder wil gaan lopen. Ook even kijken wat de atletiekvereniging hier me gaat brengen.![]()
![]()
Iets in mij wilde volgend jaar 1337 invullen in de challenge.quote:
Iets.
Ook, 'that awkward moment' toen ik achter de kassa werkte en iemand een bedrag van 13,37 af moest rekenen en ik moest giechelen en m'n best moest doen om niet om '1337' te vragen![]()
Ja doei.![]()
Hoi hardlopers,
Ik ben in mei begonnen met hardlopen en vindt het steeds leuker worden.
Ik lees al wat langer mee en ben nu ook lid om met jullie mee te praten en wat tips te krijgen.
Ook ben ik lid geworden van het Endomondo team.![]()
Welkom!quote:Op zondag 30 december 2012 21:18 schreef boom85 het volgende:
Hoi hardlopers,
Ik ben in mei begonnen met hardlopen en vindt het steeds leuker worden.
Ik lees al wat langer mee en ben nu ook lid om met jullie mee te praten en wat tips te krijgen.
Ook ben ik lid geworden van het Endomondo team.![]()
![]()
Mag ik ook met jullie meekletsen??![]()
In maart ook al eens een poging tot hardlopen gedaan, toen met een startcursus. Maar die ging alsnog te snel voor me dus zat binnen 3 weken bij de fysio...
Nu een paar weekjes terug begonnen met Evy(2011) en ben nu bij les 6. En het gaat best goed! Joepie. (expres half dec. begonnen, dan is het niet zomaar een "goed voornemen" haha)
M'n plan is om nu eerst voor mezelf die Evy-lessen af te maken en een beetje ausdauer te kweken, en dan tegen begin maart op zoek naar een gezellige loopgroep.
En dan hoop ik volgend jaar ook zo'n mooi hoogtepuntenlijstje te kunnen maken, zoals die van jullie allemaal!![]()
Ook welkom! Zet 'm op, dit keer gaat het je vast lukken
Grappig: Het NK barefootrunningquote:Toegestane schoenen
Alle hier genoemde minimalistische schoenen zijn door de organisatie beoordeeld als voldoende barefoot-style. Deelnemers die meedoen op deze schoenen of blootsvoets lopen tellen dus mee in het Open EK & NK-Barefoot klassement.
Virbram FiveFingers alle modellen
Terra Plana Vivo Barefoot alle modellen
Merrel Barefoot alle modellen
Kigo alle modelen
Luna Sandals alle modellen
Invisible Shoes alle modellen
Feelmax alle modellen
ZEM alle modellen
New Balance Minimus Trail
Altra Adam & Eve
Innov-8 Evoskin, Bare series
Bloten voeten alle maten, geuren en kleuren![]()
![]()
That's my girlquote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
*droomt*
Hoe tof!!quote:Op zondag 30 december 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
En het bewijs dat YUR echt door de bagger heeft gelopen vandaag:
[ afbeelding ]
Hahaha, die Oliebollencross lijkt me echt leuk! Dat is er sowieso een voor op mijn verlanglijstje volgend jaarZag foto's van vrienden die tot aan hun knieën onder de blubber zaten haha
![]()
nice! top!quote:Op zondag 30 december 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
En het bewijs dat YUR echt door de bagger heeft gelopen vandaag:
[ afbeelding ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Woon je in de buurt?quote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef mjk86 het volgende:
Hahaha, die Oliebollencross lijkt me echt leuk! Dat is er sowieso een voor op mijn verlanglijstje volgend jaarZag foto's van vrienden die tot aan hun knieën onder de blubber zaten haha
Da's te doen inderdaadquote:
Misschien ga ik komend weekend nog een crossje doen....dit keer weer bij HAAG. Dit zijn de beelden van afgelopen jaar:
Misschien een gekke vraag.. Maar had je vandaag je goeie hardloopschoenen aan in die blubber?? Lijkt me zo zonde!![]()
Ik was van plan om op mn oudste paar te gaan lopen. Totdat een vriend zijn spikes aanbood...dat kon ik niet weigeren natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef mjk86 het volgende:
Misschien een gekke vraag.. Maar had je vandaag je goeie hardloopschoenen aan in die blubber?? Lijkt me zo zonde!
Maar ook die zijn weer mooi schoon geworden na een boenbeurt in de sloot...zie foto's eerder in dit topicF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef mjk86 het volgende:
Misschien een gekke vraag.. Maar had je vandaag je goeie hardloopschoenen aan in die blubber?? Lijkt me zo zonde!Wat is er zonde aan? Dan zien ze er wat minder glimmend uit, /care, het zijn gebruiksvoorwerpenquote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef mjk86 het volgende:
Misschien een gekke vraag.. Maar had je vandaag je goeie hardloopschoenen aan in die blubber?? Lijkt me zo zonde!Mijn schoenen zitten ook nog onder de blubber/zand en vandaag is er weer her en der wat bijgekomen
_!
Ja doei.![]()
Dat is iets anders dan de modderpoelen van vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zonde aan? Dan zien ze er wat minder glimmend uit, /care, het zijn gebruiksvoorwerpenMijn schoenen zitten ook nog onder de blubber/zand en vandaag is er weer her en der wat bijgekomen
_!
Niet alleen die schoenen waren pure modder, maar ook de sokken en zelfs op de voeten. Oftewel: Het is overal doorheen gegaan.![]()
Heb de schoenen na mijn modderpoeltrailrun ook niet schoongemaakt.quote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan de modderpoelen van vandaag
Niet alleen die schoenen waren pure modder, maar ook de sokken en zelfs op de voeten. Oftewel: Het is overal doorheen gegaan.maargoed, ieder z'n ding denk ik. Heb m'n motor ook nog nooit schoongemaakt. Auto ook niet.
_!
Ja doei.![]()
Meid, schoenen waren niet meer aan te doen na vandaag. Ik weet dat je stoer bent enzo, maar geloof me maar, dit was anders.quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb de schoenen na mijn modderpoeltrailrun ook niet schoongemaakt.maargoed, ieder z'n ding denk ik. Heb m'n motor ook nog nooit schoongemaakt. Auto ook niet.
_!
![]()
Heb toen ook nog wel een flink deel eraf kunnen rennen natuurlijk. Meh. Glimmende schoenenvoel me altijd bijna beschaamd met nieuwe dingen, dan denken ze dat ik een n00b ben
Ja doei.![]()
Als je die megablubberschoenen niet gelijk schoonmaakt worden ze bijzonder stijf. Echt niet fijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
modderklompen. Loopt ook lekker zwaarquote:
nou ja, daar zou ik wel even een borsteltje langshalen om het ergste weg te krijgen
Ja doei.![]()
Ging me ook niet om dat ze er dan minder mooi uitzien ofzo. Maar ik weet niet of ze er stugger van gaan lopen, als al die blubber er in is getrokken. Maar ja, even goed de tuinslang erop zetten zal wel al veel helpen natuurlijk.quote:Meh. Glimmende schoenen voel me altijd bijna beschaamd met nieuwe dingen, dan denken ze dat ik een n00b ben![]()
![]()
Ik heb onderweg wel een paar keer gedacht:
"OK, als ik nu onderuit glij....hou koste wat het kost je linkerarm OMHOOG! Ik wil best een ander hardloophorloge, maar nu nog even niet"
*mental image van vallende YURquote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef YUR het volgende:
Ik heb onderweg wel een paar keer gedacht:
"OK, als ik nu onderuit glij....hou koste wat het kost je linkerarm OMHOOG! Ik wil best een ander hardloophorloge, maar nu nog even niet"*
Ja doei.![]()
Er gingen er wel wat onderuit in de bagger. Clubgenoot kwam over de finish met zn gezicht vol onder de zooi. Alsof ie op oorlogspad was
Dat dan weer nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Toch maar een mudmasters dan de volgende keer?![]()
![]()
![]()
Zijn er hier echt heel veel van. Dan zoek ik op 'multiterrain om te zoeken naar deels offroad, en dan krijg ik best veel van die 'hippe dingen', jammer
Ja doei.![]()
Bizar he, maar het is een dagelijks fenomeen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Bij rd is het al oudjaarsdag! Zo raar!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iedere dag oudjaar in NZ?quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bizar he, maar het is een dagelijks fenomeen.
Het is bij hem elke dag oudjaarsdag?quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bizar he, maar het is een dagelijks fenomeen.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: