Pantera vinnik fijner dan Slayerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je na je Vera Lynn periode ook nog je Pantera-periode had, he?
vooral kobain, nooit zien lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
Ik kwam net dit plaatje tegen.... bijzonder om te zien:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:50 schreef laxus13 het volgende:
Het grappige aan ZZ top is dat diegene die geen Baard heeft Beard met de achternaam heet
De overig 18% is lesbischquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:50 schreef Gehenna het volgende:
versassend dat 82% man is, die hier op gestemd heeft
Father Beard Manquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:50 schreef tong80 het volgende:
De producer van dit nummer :
[ afbeelding ]
Grap met een baardquote:
Frank Beard heet iequote:
Compensatiequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:50 schreef laxus13 het volgende:
Het grappige aan ZZ top is dat diegene die geen Baard heeft Beard met de achternaam heet
Je douchet gewoon te lang.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef Gehenna het volgende:
Moordend tempo dit topicnet even gedouched en heb een heel topic overgeslagen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Cee het volgende:
En toen kwam er een olifant met een grote snuit en die blies dit uurtje uit.
feit: je doucht te langquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef Gehenna het volgende:
Moordend tempo dit topicnet even gedouched en heb een heel topic overgeslagen
De Heer eruit gooienquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan jij volgend jaar niet presenteren?
Die is oudquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee ik heb een grappig feitje jongens!!!!
Die van ZZ Top zonder baard he, die heet Beard van achteren. Xd xD iksdee hihi
HAHAHAHA, hoe kom je eropquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wow, 1337!!!!1111one!!! dat zei laxus al eerderquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed manquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet maandag werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, 2 uurtjes in de tuin bezig geweest.
Ik doe nu écht niets meer in 2012.
Omgroflcoptereinzzweidreioneoneshifteleven11!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Such A Shamequote:
Goed planquote:
quote:
Noooo niet held Bertquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:54 schreef glittertje39 het volgende:
[..]neeee die is grappig doe die Haandrikman maar deleten
Ik moet dan altijd aan Jody Bernal denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
686 Non Non Rien N'A Changé - Poppys - 1971
Die is leuk.
Niet doen Ceequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Jody Bernal denken.
Maandag!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet maandag werkenNOu ja zal niet echt veel te doen zijn.
Are you tokking to me?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef cafca het volgende:
Ah, deze draaiden ze ook op dierendag: Tok tok!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet doen CeeNiemand zou aan hem moeten denken.
Ja fuck, dan moet ik aan Patty Brard denkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Jody Bernal denken.
M'n muts hangt omlaag, m'n kraag hangt omlaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Guus moeten ze ondersteboven aan een boom hangen voor die versie van dat nummer
Hou opquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n muts hangt omlaag, m'n kraag hangt omlaag
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Kermit de Kikker
die danst als een flikker
Nee jouw broekquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n muts hangt omlaag, m'n kraag hangt omlaag
Ja, ik moet maandag ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:59 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 heeft vrij tot 8 januari
Ik vind het origineel van Chris Brown beterquote:681 Mijn Vlakke Hand - Jacques Brel - 1965
Geluksvogel ik moet vandaag nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:59 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 heeft vrij tot 8 januari
Van Rihanna tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Chris Brown beter
logeetjes verzorgen... schrijf je dat zo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Nog leuke plannen in het verschiet?
Ik vind hem wel een erg toffe gastquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:00 schreef Fred_B het volgende:
Erik van Muiswinkel als Oudejaarsconference. Dat sla ik maar even over
Zijn typetjes vind ik wel leuk, geen idee hoe hij is als conferencier eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een erg toffe gastmaar ik ken zijn shows eigenlijk nauwelijks...
Geen ideequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
logeetjes verzorgen... schrijf je dat zo?
en verder hopelijk rustig aan mijn scriptie afsluitenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
logeetjes verzorgen... schrijf je dat zo?
Ik vind hem altijd erg leuk. Alleen dat van Zon op zaterdag heb ik nooit gekeken, dat leek me niet zoveel aan. Maar die oudejaarsshow van een jaar of wat terug was best leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een erg toffe gastmaar ik ken zijn shows eigenlijk nauwelijks...
Als Harry van Raay of Willem van Hanegem is het geweldig, maar als zichzelf is het een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn typetjes vind ik wel leuk, geen idee hoe hij is als conferencier eigenlijk.
O ja, scriptie.. moet hier ook nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en verder hopelijk rustig aan mijn scriptie afsluiten
Ik ben naar z'n laatste show geweest en ik vond het hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Harry van Raay of Willem van Hanegem is het geweldig, maar als zichzelf is het een heel stuk minder.
18 januari deadlinequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O ja, scriptie.. moet hier ook nogJanuari is daar een mooie maand voor
ik ook, was superquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben naar z'n laatste show geweest en ik vond het hartstikke leuk.
ligt aan mijn mentor...daar ligt het nu ter beoordeling maar komt geheid nog een paar keer retour voor wijzigingenquote:
haha ik hoor direct Roosbeef die dit zingt, beste cover ooitquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef Tijn het volgende:
Mensen praten, maar ze weten geen ene kaaaaaaanker watskeburt.
Goed zo! Positief benaderen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:02 schreef Tijn het volgende:
Wat een uurtje
The Eagles
Michael Jackson
Elvis
Les Poppys
The Police
CCR
Jacques Brel
Mike Oldfield
Oh, dan hoop ik dat hij een beetje adequaat en snel is met dat soort spul. Vaak wil dat nog wel eens de mist in gaan. Niet op z'n beloop laten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ligt aan mijn mentor...daar ligt het nu ter beoordeling maar komt geheid nog een paar keer retour voor wijzigingen
Tja ik vind het gewoon saai en eentonig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]hoe kun je dit nu niet leuk vinden?
Ik ken wel een paar mensen die dit niks vindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef glittertje39 het volgende:
Een mentor? Bij het schrijven van een scriptie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ligt aan mijn mentor...daar ligt het nu ter beoordeling maar komt geheid nog een paar keer retour voor wijzigingen
goed pap...quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat hij een beetje adequaat en snel is met dat soort spul. Vaak wil dat nog wel eens de mist in gaan. Niet op z'n beloop laten.
Zulke mooie harmonieën in de zang. Niks eentonigs aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik vind het gewoon saai en eentonig.
Saaie, eentonige, lamme band hoor. De nummer 2 uit de lijst vind ik ook vreselijk..quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef glittertje39 het volgende:
quote:
het hoeft maar een naam te hebben...en die verandert elk jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Een mentor? Bij het schrijven van een scriptie?
Heet zoiets niet gewoon een promotor?
Mwoah, vind ik allebei ook niet geweldig maar wel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beter dan Dire Straits en Supertramp
Die hoort op nummer 1quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie, eentonige, lamme band hoor. De nummer 2 uit de lijst vind ik ook vreselijk..
Precies. Desperado is dan wel fantastischquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:07 schreef FritsFlits het volgende:
Je moet dit niet te vaak horen, dan blijft het leuk
Nee tong, dat kwam door de Genesissen, Pink Floyds en Yessen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
Hulde aan the eagles.
Door dit soort zeikmuziek kregen we punk.
Cover van Papa Roachquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef laxus13 het volgende:
Beste Eagles nummer is The Last Resort
Volgens mij welquote:
Ik ook en dat zeg ik als die-hard Queenfan. Innuendo vind ik vele malen beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die hoort op nummer 1![]()
Ik krijg juist het schurft van Bohemian Rapsody
Ik heb op Innuendo gestemdquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ook en dat zeg ik als die-hard Queenfan. Innuendo vind ik vele malen beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
Hulde aan the eagles.
Door dit soort zeikmuziek kregen we punk.
Nah, wat mij betreft kan alles van Queen en de Beatles direct de prullenbak in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ook en dat zeg ik als die-hard Queenfan. Innuendo vind ik vele malen beter.
Genesissenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee tong, dat kwam door de Genesissen, Pink Floyds en Yessen.
Coolquote:
Begrafenismuziek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
Waarom staat die Meeuwis er zo vaak in? Ik heb dit nummer zelfs nog nooit gehoord.
Kijk, Het Is Een Nacht, Kedeng Kedeng, prima, snap ik... maar dit?
Best knap. Er zwerven her-en-der losse sporen van Bohemian Rhapsody. Ik heb ze ook. Freddie gaat toch af en toe de mist in daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
CoolEigenlijk vind ik The Show Must Go On het beste wat Freddie ooit gedaan heeft. Zeker als je nagaat dat hij doodziek was in die periode. Hij schijnt het ook in een take te hebben opgenomen.
GEEN blof vandaag!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb vandaag nog geen Blöf gehoord, maar Guus is minstens zo erg
Kedeng Kedeng(heet eigenlijk per spoor) is juist een kutnummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
Waarom staat die Meeuwis er zo vaak in? Ik heb dit nummer zelfs nog nooit gehoord.
Dit nummer is best wel bekend hoor. Ken je het origineel trouwens ook niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
Klopt. Hij was toch een mensquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Best knap. Er zwerven her-en-der losse sporen van Bohemian Rhapsody. Ik heb ze ook. Freddie gaat toch af en toe de mist in daar
de originele is dan ook met eeen heftige emotie gezongen....zo mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de versie van Herbert moet ik gewoon oprecht huilen, van de versie van Guus word ik agressief
Daaaaaaamn.quote:
Hetzelfde verhaal met Geef Mij Je Angst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
de originele is dan ook met eeen heftige emotie gezongen....zo mooi
Overjarige bakvisjes stemmen, bellen en SMS-en heel veel en heel trouw. Zie je ook bij alle talentenjachten op TV.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Tijn het volgende:
Toch chapeau voor de Guus Meeuwis fanclub, die hebben echt hun best gedaan.
Maar wel een nummer dat iedereen kent. Dan is het niet zo raar dat het in de top 2000 belandt. Maar ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kedeng Kedeng(heet eigenlijk per spoor) is juist een kutnummer
Ik heb schijt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef tong80 het volgende:
Deze tekst verzin je toch niet ?
De dans gedanst op een zilveren tapijt. Want dat rijmt op tijd.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon op die koffer blijven zitten
We hebben de slechtste post van een geweldige mod te pakkenquote:
Herbert Grönemeyerquote:
Screenshotquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben de slechtste post van een geweldige mod te pakken![]()
Hij ging Matt Damon naar de kroeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand waar Guus Meeuwis?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij ging Matt Damon naar de kroeg.
Das waar, dat Call me maybe van Carly Repsen staat ook ergens in de top 200.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wel een nummer dat iedereen kent. Dan is het niet zo raar dat het in de top 2000 belandt. Maar ditEcht nog nooit gehoord in m'n leven.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Net op tijd voordat Michael voorbij schreidquote:
Komt hierna tochquote:
schrijdt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net op tijd voordat Michael voorbij schreid
Ik snap de Clooneyquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb het weer even samengevat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:15 schreef Terreros85 het volgende:
Dat intro is zo mooi. Verder een zeikplaat.
Disco is ook leuk, maar aan het eind van de avond moet er geslepen worden hequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer, zijn disconummers vind ik leuker.
Hij levert nu een bijdrage als composthoop. Ook goed voor de Aarde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:15 schreef Jane het volgende:
Hier is gelukkig Michael Jackson om alles beter te maken.
Kom op, heal the world, Michael
Kut Elvis zonder baard in de keelquote:
Daar hadden "wij" andere nummers voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Disco is ook leuk, maar aan het eind van de avond moet er geslepen worden he
Ga je hem inlijsten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben de slechtste post van een geweldige mod te pakken![]()
De man zit al in spanje, vast beter weer dan hier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef Fred_B het volgende:
Hier wordt Sinterklaas ook niet vrolijk van.
Hij klinkt als een meisjequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat had die kerel toch een fantastische stem
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ga je hem inlijsten?
[ afbeelding ]
Dan zal die zo wel een e-mail sturen dat die zit te luisterenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De man zit al in spanje, vast beter weer dan hier.
Beste idee uit zijn gehele carrière.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij levert nu een bijdrage als composthoop. Ook goed voor de Aarde.
Dacht dat ie al langs was geweest op twitter #top2000quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal die zo wel een e-mail sturen dat die zit te luisteren
Ik zie je liever normaal lopenquote:
De Sint krijgt last van zijn zak als ie coldplay hoortin zijn villa in Spanje #top2000quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht dat ie al langs was geweest op twitter #top2000
Dat had ie dan ook willen zijn. Diana Ross-like.quote:
Och zijn wel meer zangers met een hoge stem. Het is gewoon een feit dat MJ een fantastische zanger was.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een held, die Roodbeen..voortaan eerder
twitter:FritsFlits twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 14:42:36Roodbeen en Schiffers zijn de Top2000-koningen #top2000 #radio2 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog wat ik deed toen Elvis dood ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
De Bee Gees, maar die klinken niet als meisjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och zijn wel meer zangers met een hoge stem. Het is gewoon een feit dat MJ een fantastische zanger was.
Dat wordt steeds erger de komende dagen. De beste nummers zijn te lang voor het programma. Daarom zijn die eerste dagen ook het leukst.quote:
+ Stasse, Kranenbarg en Haandrikmanquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]twitter:FritsFlits twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 14:42:36Roodbeen en Schiffers zijn de Top2000-koningen #top2000 #radio2 reageer retweet
Ook geweldig de BeeGees.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Bee Gees, maar die klinken niet als meisjes
Mja al hebben ze wel wat meer tijd richtig de top. Komt wel goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat wordt steeds erger de komende dagen. De beste nummers zijn te lang voor het programma. Daarom zijn die eerste dagen ook het leukst.
En na de O komt de Paling?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
Nog 20x die grappen en we zijn weer bijna een topic verder
Kranenbarg? Die man is conservatiever dan de paus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
+ Stasse, Kranenbarg en Haandrikman
En De Heerquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
+ Stasse, Kranenbarg en Haandrikman
Ja deze was niet zo goedquote:
Fijne stem wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kranenbarg? Die man is conservatiever dan de paus.
Elvecchio?quote:
Maar de hits worden beterquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
De grappen worden met de minuut slechter
Werkze en tot morgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef laxus13 het volgende:
Na deze plaat ga ik maar eens richting het werk![]()
Morgen ben ik er wel de hele dag om jullie te vervelen![]()
![]()
Werkze laxusquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Heb je geen radio / internet op je werk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Dag laxus!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Ach, dat is normaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
De grappen worden met de minuut slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |