quote:
Ben benieuwd.quote:
Straks komen ze met Jurk ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd.
Vond Jeroen v/d Boom beter dan Marco. Angela beter dan Trijntje. Dus ze zijn niet zo goed in het kiezen van een nieuwe jury.
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeroen v Koningsbrugge en Dennis vd Ven
Dan zijn ze mij kwijt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!
Voor de zogenaamde komische noot
was een spontane ingevingquote:
Hij is echt superleukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vandaag de dvd gekocht.. tot afschuw van lief
Ik heb ook de hele serie op dvd
Die alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!
Voor de zogenaamde komische noot
Mijn adoptiekindje:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is zeker het lievste meisje tot nu toe in dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje:okee, jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Vind ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is echt superleukik heb hem een paar keer voorbij zien komen op film 1
Eens, maar zie John er best voor aanquote:
Anouk en Trijntje wordt nog lachen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef ato het volgende:
Geen jeroen in de jury, ben hem een beetje zat aan het worden. Ja Anouk!
dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is best goed. Jammer van het ouwelijke uiterlijk...
Niks wat een makeover niet op kan lossen en daarnaast gaat het om de stem, dikkerdjes en tattooschapen die winnen trekt kijkcijfers!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef iFok. het volgende:
Mooi hoor. Alleen heeft ze niet de uitstraling om dit te winnen.
Ik denk dat een schattig meisje met een leuke stem meer stemmen trekt dan dit meisje (wat al volwassener is) met een prachtige stem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks wat een makeover niet op kan lossen en daarnaast gaat het om de stem, dikkerdjes en tattooschapen die winnen trekt kijkcijfers!
niet lelijk, maar ook niet skattigquote:
Een DILF?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef MissJ het volgende:
Mooi meisje dit. En haar pa is bestgeloof ik
hihi ja geloof het welquote:
Ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Silke, die naam heb ik nog nooit gehoord
als ze nog kan zingen is zij een potentiele kandidaat om dit te winnenquote:
Is Friesquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Silke, die naam heb ik nog nooit gehoord
hahahahhahaa zij vind zichzelf al heel wat he..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Stickertje het volgende:
' ik doe mee omdat ik van zingen hou '
' ik doe mee omdat ik beroemd wil worden '
kan je een drink spelletje van maken. voor 22.00 lig je in een coma
ja, echt hequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel zo'n type die het weet van zichzelf..
vinden ze allemaal.. daarom doen ze ook meequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef ato het volgende:
[..]
hahahahhahaa zij vind zichzelf al heel wat he..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
mooie stem, maar wel een kinderstemmetje
Het is echt een gruwelijk moeilijk lied. Geen idee waarom kinderen zo stom zijn om zoiets te zingenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
wat een nare toonsoort.... dit klinkt echt niet en het is nog vals ook
Volgens mij toch niet helemaal..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi ja geloof het welEven goed kijken nog als hij nog een keer in beeld komt!
dit dus, ze heeft wat, maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef iFok. het volgende:
Probeer het over drie jaar nog een keer, met een ander liedje
oh.. terug naar amersffffeeeeeeuuuuurrtt danquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kereltje kwam uit Friesland, toch? Zij kwam uit Amersfeuuuuurrrrrrt
Hahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
12 jaar en dan al zingen voor je vriendje? Serieus? Ik word oud
Dat.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef MissJ het volgende:
Ze kan echt wel zingen, maar dit liedje was gewoon te hoog gegrepen voor haar. Jammer.
Sneu........quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef ato het volgende:
Wat zijn N& S ook oude wijven tegenwoordig.. Vooral Nick.
ik mis Roel wel een beetje..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
hou opik zit gewoon mee te huilen hier
Zo'n gevoelig typjequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Omdat hun Shaienna dat makkelijk kan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Serieus, waarom vertellen ouders niet tegen hun kind dat ze een simpeler, toegankelijker lied moeten zingen
Dit was echte kak, geen Shaiennaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat hun Shaienna dat makkelijk kan!
Jamai 2.0quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Stickertje het volgende:
is dat een jongen of een lesbienne?
Mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Gatver, het ettertje kan zingen
Maar z'n kop staat me echt voor geen meter aan
een lesbische jongenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Stickertje het volgende:
is dat een jongen of een lesbienne?
quote:
Marco denkt: 'Hij lijkt wel wat op Babs'....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Injetta het volgende:
Dit is toch een jongen???
Wat kijkt Marco verbijsterd...
nee dat was een andere winnaar die dit zong, kan even niet op zijn naam komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef ato het volgende:
Hahahaha lesbienne?
Nah klinkt wel goed hoor, zong Jaap of een 1 of ander pop/ x factor talent ster dit niet eens?
Ben je ook al door de drie heen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
wat leuk, een duo, ik heb weer te vroeg geadopteerd
quote:
Leeft Henny Huisman nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
Nou, terecht ook wel toch? Liever Henny dan Winston-ik-kan-mijn-eigen-achternaam-niet-eens-fatsoenlijk-uitsprekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je echt gedrochten de eerste dagen
wie staat er op 1 in de top 4000 ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezen
geen idee en ik wil het niet weten ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie staat er op 1 in de top 4000 ?
QFTquote:
3 kledingmaten als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef ato het volgende:
Die Iris is echt veel afgevallen he? Ziet er best goed uit...
Kilootje of 15 denk..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
3 kledingmaten als ik me niet vergis..
Aan de botox er mee en doe dan ook meteen borst implantatenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rimpels, voor zo'n jong meiske
Dat is niet schattig.. dat is geen kind meer zijn.. dat noemde wij altijd verkering.. met die leuke briefjes met ja en nee! Hahaquote:
Ik heb er vertrouwen in. Het komt goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie het maar niet verneukt ajb dankjewel.
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehadquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehad
Leer, Limburgquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
Wacht wacht wacht.. heeft iemand gehoord waar hij vandaan komt?
limboquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
Wacht wacht wacht.. heeft iemand gehoord waar hij vandaan komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
hij kan zeker zingen!
En zijn vriendinnetje heeft meer rimpels dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
hij kan zeker zingen!
Ja, zie, het ligt niet aan mij, ik vond het echt shockingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij kan zeker zingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
hij kan zeker zingen!
Dat krijg je met die foundationlagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij kan zeker zingen!
Geen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van haar neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je met die foundationlagen
Hahahahaha, ik niet wel aardig ingehaald later klassen:-)quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehad
Een 38 jarige die jaloers is op een 12 jarige?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
De dames die negatief op zijn vriendin reageren zijn jaloersch
Het kind is 13....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
nou onwijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Een 38 jarige die jaloers is op een 12 jarige?
Het moet niet gekker worden.
Ja, ik geef het toe, ik ben ontzettend jaloers op een 13-jarige met 1000x meer rimpels dan ikzelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Zij heeft rimpels, jij nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
van haar neem ik aan?
Ik gebruik nauwelijks foundation namelijk
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft rimpels, jij nietFoundation accentueert dat echt
Als je dan fronst trek je alle smeer mee, waardoor het zich ophoopt en lijkt of je een alpenlandschap op je hoofd hebt.
ja ik stem ook voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
Ik zou ook voor Nick en Simon kiezen als ik door was bij The Voice Kids.
En voor Ilse de Lange bij TVOH.
als ik een meisje was koos ik voor Angelaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
ah ok hihi. Ja das waar ja, je kop wordt alleen maar ouder door al die lagen plamuur op je bek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft rimpels, jij nietFoundation accentueert dat echt
Als je dan fronst trek je alle smeer mee, waardoor het zich ophoopt en lijkt of je een alpenlandschap op je hoofd hebt.
Waar zie jij Ilse de Lange?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
een vriend van hemquote:
Deze man weetttt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog nergens, maar die zou ik wel graag ipv Trijntje zien
Angela en Ilse in. Trijntje en N&S out.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog nergens, maar die zou ik wel graag ipv Trijntje zien
Ah zo.. nou hoop eerder dat ze trijntje vervangt.. dt vind ik echt een akelig mensquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben helderziend. Zij vervangt N&S.
Hoop ik.
ook goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Angela en Ilse in. Trijntje en N&S out.
dat zijn Turkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de meeste hebben een unibrow en een snor
ze heeft haar veterstrikdiploma cadeau gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom heeft ze een veter om haar kop?
Neeee, het is van oma. Emoverhaal om een veterquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft haar veterstrikdiploma cadeau gehad
beter een gelukshaarbandje dan een kopvodquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is haar gelukshaarbandje jongens!
Whahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeee, het is van oma. Emoverhaal om een veter
Dat was ook bij die stijn.. de 2e van vandag.. klonk ook lekker, maar snapt nog niet hoe hij zijn stem moet gebruiken..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
ze moet een goede zangcoach zoeken. het zit er wel in
Kijk es ff naar de titel van het programma.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
echt heel mooi, jammer dat het een blinde auditie is, anders was ze zeker door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |