Ben je ook al door de drie heen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
wat leuk, een duo, ik heb weer te vroeg geadopteerd
quote:
Leeft Henny Huisman nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
Nou, terecht ook wel toch? Liever Henny dan Winston-ik-kan-mijn-eigen-achternaam-niet-eens-fatsoenlijk-uitsprekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je echt gedrochten de eerste dagen
wie staat er op 1 in de top 4000 ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezen
geen idee en ik wil het niet weten ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie staat er op 1 in de top 4000 ?
QFTquote:
3 kledingmaten als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef ato het volgende:
Die Iris is echt veel afgevallen he? Ziet er best goed uit...
Kilootje of 15 denk..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
3 kledingmaten als ik me niet vergis..
Aan de botox er mee en doe dan ook meteen borst implantatenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rimpels, voor zo'n jong meiske
Dat is niet schattig.. dat is geen kind meer zijn.. dat noemde wij altijd verkering.. met die leuke briefjes met ja en nee! Hahaquote:
Ik heb er vertrouwen in. Het komt goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie het maar niet verneukt ajb dankjewel.
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehadquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |