quote:
Ben benieuwd.quote:
Straks komen ze met Jurk ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd.
Vond Jeroen v/d Boom beter dan Marco. Angela beter dan Trijntje. Dus ze zijn niet zo goed in het kiezen van een nieuwe jury.
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeroen v Koningsbrugge en Dennis vd Ven
Dan zijn ze mij kwijt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!
Voor de zogenaamde komische noot
was een spontane ingevingquote:
Hij is echt superleukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vandaag de dvd gekocht.. tot afschuw van lief
Ik heb ook de hele serie op dvd
Die alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven vormen samen JURK!
Voor de zogenaamde komische noot
Mijn adoptiekindje:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is zeker het lievste meisje tot nu toe in dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje:okee, jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Vind ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is echt superleukik heb hem een paar keer voorbij zien komen op film 1
Eens, maar zie John er best voor aanquote:
Anouk en Trijntje wordt nog lachen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef ato het volgende:
Geen jeroen in de jury, ben hem een beetje zat aan het worden. Ja Anouk!
dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is best goed. Jammer van het ouwelijke uiterlijk...
Niks wat een makeover niet op kan lossen en daarnaast gaat het om de stem, dikkerdjes en tattooschapen die winnen trekt kijkcijfers!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef iFok. het volgende:
Mooi hoor. Alleen heeft ze niet de uitstraling om dit te winnen.
Ik denk dat een schattig meisje met een leuke stem meer stemmen trekt dan dit meisje (wat al volwassener is) met een prachtige stem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks wat een makeover niet op kan lossen en daarnaast gaat het om de stem, dikkerdjes en tattooschapen die winnen trekt kijkcijfers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |