quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Dit was de hond
[ afbeelding ]
Dit was opa
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat van de ontmoeting
[ afbeelding ]
Is goed mogelijk. Wat TS erbij wil hebben kan onder de originele tekstquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waarom maken jullie er niet 1 OP van... Samenwerking
Alweer Holy molyquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dan zal ik die van ons ook maar ff posten.
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
wat is dat? een paardquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
Meet Roxyquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
Ja, ik hoorde hem zeggen dat Pb die hond wel los mocht laten op Marokkaantjes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vindt opa geen goede hond want Marokkanen zijn daar niet bang voor.
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat vanavond naar het beste van Habib Oma Ali kijken.
Teckels zijn tof.quote:
Nee, ze deed wel eens of ze 'm niet kon houden om Marokkaantjes bang te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem zeggen dat Pb die hond wel los mocht laten op Marokkaantjes.
oh wat een snoepie, van jou Pos? en die van BQquote:
Nee joh, meer een schoothondjequote:
quote:
vind hem groot en gevaarlijk eruit zienquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, meer een schoothondje
Dan had je waarschijnlijk nog wel 'ns wild konijn op tafel met kerst..quote:
Hahahahahaquote:
vooral dat zakdoekje, moet toch wel klein beetje lachen............sorry Opaquote:
Juist... Grappig wel, met deze hond bij je ben je nooit een hoerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze deed wel eens of ze 'm niet kon houden om Marokkaantjes bang te maken.
Ik moest hem in het bos idd goed in de gaten houden. Ouwe jager.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan had je waarschijnlijk nog wel 'ns wild konijn op tafel met kerst..
Dat vinden de bezorgers van post.nl ook al...quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind hem groot en gevaarlijk eruit zien
Weet ik. hoe oud ze ook zijn, het blijven hunters.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest hem in het bos idd goed in de gaten houden. Ouwe jager.
Mijn schoonmoeder fokt teckels. Die is 2 hondjes verloren, konden niet meer uit het konijnenhol komen. En maar janken vanuit dat hol.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet ik. hoe oud ze ook zijn, het blijven hunters.
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.quote:
Die ouwe iets kopen als hij het gratis kan kijken. No way.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Coos het volgende:
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.
Ja, volgens mij heeft hij een aankondiging gezien voor een hele andere dag. Daar was-ie inmiddels zelf ook achter, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.
Hè bahquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder fokt teckels. Die is 2 hondjes verloren, konden niet meer uit het konijnenhol komen. En maar janken vanuit dat hol.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zit weer pijltjesgooien te kijken en wisselt als vanouds om de drie pijlen van mening.
Ik ga wat anders doen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft hij een aankondiging gezien voor een hele andere dag. Daar was-ie inmiddels zelf ook achter, geloof ik.
Ik heb bij ons in het park een keer gezien dat de brandweer er eentje uitgroef, die leefde nog!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder fokt teckels. Die is 2 hondjes verloren, konden niet meer uit het konijnenhol komen. En maar janken vanuit dat hol.
Yep, mn eerste hond, wordt 13 jan 2quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een snoepie, van jou Pos? en die van BQheb ook een teckel gehad 14 jaar was ook zo een schatje
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef QuarterBack het volgende:
Aha, BeeBee heeft de "direct link" met Opa hoor ik, wat voor voordeel dit topic er aan heeft laat even op zich wachten
[edit]
PeeBee schijnt die insider te heten dus
Ah, fijn dat je dat voor ons hebt uitgeplozen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef QuarterBack het volgende:
Aha, BeeBee heeft de "direct link" met Opa hoor ik, wat voor voordeel dit topic er aan heeft laat even op zich wachten
[edit]
Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef QuarterBack het volgende:
[edit]
Eet ze over 1 minuutje!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden!![]()
nog 2 minuten en dan is mijn eten klaar.
Ik wist het...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Oh even voor de statistiek, Oop had gelijk, toen de laatste dart was gegooid was de partij afgelopen
We leren nog wat van die man, educatief streamenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Oh even voor de statistiek, Oop had gelijk, toen de laatste dart was gegooid was de partij afgelopen
watte?......quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef jacqhassel het volgende:
laat aub tayler tegenstander worden van Barney en dat tayler gehakt maakt van barney
Ja zeg, hij heeft continue telepathisch contact met Barney hè, als zijn aandacht verslapt zijn de gevolgen niet te overzien.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, die jankbui zojuist, geweldig, wat een kracht, wat een betrokkenheid, .......wat een megool
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zeg, hij heeft continue telepathisch contact met Barney hè, als zijn aandacht verslapt zijn de gevolgen niet te overzien.
Man, man, die jankbui zojuist, geweldig, wat een kracht, wat een betrokkenheid, .......wat een megool
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
heb Opa gehuild? alweer.............bij die Robert ten B toch ook van de week, Opa jankt meer dan mij
in de week,maand en jaar.
caps?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
heb Opa gehuild? alweer.............bij die Robert ten B toch ook van de week, Opa jankt meer dan mij
in de week,maand en jaar.
vind het ook beetje overdreven, kijk als AJAX nou landsKampioen wordt, of Nederlands elftal wint het WK kan ik me iets bij voorstellen, maar puntjes in een dartbord gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoor
Caps van Opa die huilt?? ik maak geen caps, weet niet eens hoe dat moet en kijk TV net Reporter gezien, en straks AbFabquote:
Sport is emotie, zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoor
Oop kent Barney persoonlijk, dus de emoties zijn wat heftigerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook beetje overdreven, kijk als AJAX nou landsKampioen wordt, of Nederlands elftal wint het WK kan ik me iets bij voorstellen, maar puntjes in een dartbord gooien![]()
![]()
Sorry Opa
pijltjes gooien is geen sport PBquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sport is emotie, zeggen ze toch altijd?
En hij is er ook niet vies van om dat uitgebreid te exploiterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef tonja het volgende:
Die ouwe is een emotionele dweil. Die jankt om alles wat ie 'mooi' vindt
Dan is handelen op de beurs ook ineens een sport geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef tonja het volgende:
Elk spelletje waar je geld mee kan verdienen is een sport.
Ook Bingoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef tonja het volgende:
Elk spelletje waar je geld mee kan verdienen is een sport.
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kent Barney persoonlijk, dus de emoties zijn wat heftiger
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Ja, maar niet met tegenzin. Ze juichten zowat nog harder dan Oop toen Barney speeldequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef beequeen het volgende:
Liggen de dames al op bed?
Edit: nee dus, verplicht darts kijken .![]()
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Had jij zoiets ook alquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.
Als ik haar was deed ik een BamBam met mijn pootjequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Pebbles eist ook haar moment of fame op
[ afbeelding ]
When hell freezes over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Ratelbandolero het volgende:
Kom op Oma's zeg eens een keer NEE
Zou hij al weten dat er eentje van gestorven is ? Dan jankt ie misschien wat minderquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
Hij heeft ook gejankt bij Brokeback Mountain, wedden
Ja, in zijn poot, nou en, je hoeft alleen die domme pijltjes naar dat bord te gooien, dat lukt je nog zonder benen ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Iemand heeft een gescheurde spier van Gerwen ofzo
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gertquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Een gespierde scheur bleekquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Dat is om te jankenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gerten toen ging hij dus enorm forceren in zijn werppositie waardoor zijn achillespees nu zwaar gehavend is of zo.
Wat heb je nu weer misdaan dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ah, ik laat mijn neus zien en bingo.
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ze geven geen cent voor mij....ondertekend: huppelkut.quote:
Er zit geen druk op volgens De Oopquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
De omas constateren dat het publiek in de kroeg waar die darters spelen allemaal omgedraaid staat en met hele andere dingen bezig is.
Een feest van herkenning voor ze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
De omas constateren dat het publiek in de kroeg waar die darters spelen allemaal omgedraaid staat en met hele andere dingen bezig is.
quote:
Opa begreep de hint nietquote:
Die ouwe lacht alleen om zijn eigen grappen. Hij is drukker met het verkennen van de gaten waar dan ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
Opa zit naar reclame voor Rennie Deflatine te kijken hoorde ik
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. Ik duik mijn mand in.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. Ik duik mijn mand in.
Alle goede dingen komen in 3en toch ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zevende keer deze avond komt daar het eerste en tweede flesje
De zuiplapquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef pullup het volgende:
Een mooi detail is dat hij eerst gaat bellen en vervolgens snel zijn laatste halve flesje leegdrinkt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat die Taylor die Barney helemaal zoek gooit zijn we van dat gezeik ook weer af
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
Oop lacht pullup uit, het is helemaal niet de zevende keer dat oma 2 biertjes brengt.
shit, hebben we er dan 1 gemist? nou ja, voor de achtste keer dan maar, hè
Pas op hoor want Hop is er nuquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]Dat heb ik gemist dan maar hij zat eerder op de avond behoorlijk te liegen over het aantal flesjes dat hij al op had dus nu kan hij niet terugkrabbelen
Die heeft er nog veel meer op dan opa gewoonlijk en beperkt zich tot wat dommig lallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Pas op hoor want Hop is er nu
Okeeeeeeeeeeeeeeeeejjjquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft er nog veel meer op dan opa gewoonlijk en beperkt zich tot wat dommig lallen
Toch heb ik het vermoeden dat je met dat kampioenschap al best dicht tegen het niveau van de wereldtop aanschurkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Taylor 15 x wereldkampioen zegt Oop, die is dik miljonairJa, dat is nog es wat anders dan kampioen van de bejaardensoos in Delft
Je hebt gelijk, fixed that for youquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch heb ik het vermoeden dat je met dat kampioenschap al best dicht tegen het niveau van de wereldtop die zuipschuiten op tv aanschurkt.
Zou ie dat halen, 100 meter!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet best lachen om dat pijltjesgooien. Herhalingen in slowmotion van de emotie van Van Barneveld en zo. De regie doet wel zijn best om het een sport te laten lijken. En die Barney is wel een topatleet hoor, ik denk dat als-ie een tijdje traint de 100 meter wel binnen een minuut kan lopen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je 'm een baco belooft, wel.
en een shoarmaschotelquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je 'm een baco belooft, wel.
Hij heeft echt al 5 x gezegd dat de oma's dan al op bed liggen, de hint is wel duidelijk zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, grote oma wordt weggestuurd door opa want hij wil tv kijken.
Oma had de kat gevonden die opa in een kastje had opgesloten en kwam dat vertellen, hij duwde haar gewoon weg omdat hij de tv wilde horen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft echt al 5 x gezegd dat de oma's dan al op bed liggen, de hint is wel duidelijk zou ik zeggen.
En de hond in de pot ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma had de kat gevonden die opa in een kastje had opgesloten en kwam dat vertellen, hij duwde haar gewoon weg omdat hij de tv wilde horen.
Delft of all places, dat is net zoiets als kampioen diepzeeduiken worden in Flevolandquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa was 16 keer kampioen in Delft in een sporthal
En daarna de Omaatjes ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De dooie hond is bijna op, nu moeten de katten er aan geloven
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef QuarterBack het volgende:
Niets is belangrijker dan de inhoud op dit moment begrijp ik nu
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier Seven! Douw die maar waar de zon niet komt!, aldus Oop..
[ afbeelding ]
Dat stelt me weer gerustquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna zit-ie gewoon weer met die vinger in z'n gebit te pulken, hoor.
Mag niet van opa, hij is de ster van de show.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef Ratelbandolero het volgende:
De Omaatjes moeten nu samen gaan streamen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mag niet van opa, hij is de ster van de show.
Ja, waarom niet? Groente ligt er zelden in de koelkast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of er nog bier ligt in de groentenla ???????
Alleen van Hak want dat is pas versquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Groente ligt er zelden in de koelkast.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef QuarterBack het volgende:
En nu wordt het pas gezellig denk ik
Of aan de leverancier van nieuwe organen als hij z'n huidige lever naar de tyfus heeft gezopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
Bij Unilever denkt Opa alleen aan lever worst....toch ?
Ik ben donorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of aan de leverancier van nieuwe organen als hij z'n huidige lever naar de tyfus heeft gezopen.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's maken nog steeds geluid en dat zint opa helemaal niet. Ze moeten NU gaan slapen.
Iets met een weduwequote:
Jawel op je beeldscherm, een witte waarschijnlijk. Goed, naar links, naar links, naar links, op het windowssymbool klikken, iets naar rechts, op afsluiten klikken, ..... en welterusten Coos.quote:
Morguh Jian, werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 08:06 schreef Jian het volgende:
Goedemorguh![]()
Zijn Opa en ik weer de enigen die al wakker zijn?
Nou ja, de arbeid roept, werk ze Opa
Geweldig!! Een verademing als je de hele dag met Poulenc in je hoofd rondloopt.quote:
quote:
Cultuurbarbaren!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig!! Een verademing als je de hele dag met Poulenc in je hoofd rondloopt.
Mijn vriendin is dit aan het oefenen op de piano
22.00 uur morgenavond tegen Phil 'The Power' Taylor .... die op dezelfde wijze aangekondigt wordt als 1 van de Klitschko's bij een WK gevecht boksenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Wanneer speelt Barney de halve finale?
En wat denkt onze kenner van zijn kansen?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:49 schreef ZOA het volgende:
22.00 uur morgenavond tegen Phil 'The Power' Taylor
volg haar ook na jou tip, maar die spoort niet helemaal hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef Coos het volgende:
Dat is nog eens wakker worden!![]()
STOP WEED SMOKING!!@ConcernedMom420
Me and the neighbors are dressing up as ghosts tonight to try and scare the Muslims in our street to leave our suburb.
[ afbeelding ]
It's nothing personal and I'm not racist, I just don't like the smell of their unsavory terrorist cooking.
@Ilikeweed Oma ook trouwens......quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volg haar ook na jou tip, maar die spoort niet helemaal hoor
Sterkte, je zal wel hoofdpijn krijgen dan ......quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin is dit aan het oefenen op de piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Onze kenner heeft gisteren zitten janken toen Barney de kwartfinale won en is er van overtuigd dat de partij morgenavond pas is gespeeld wanneer de laatste dart is gegooid. Ik denk dat ie in dit geval gelijk krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Wanneer speelt Barney de halve finale?
En wat denkt onze kenner van zijn kansen?
Ik hoorde hem gisteren al zeggen dat als van Gerwen de 2e partij is, hij dan mooi op tijd thuis kon zijn. Het zou me overigens niks verbazen als ie vanavond tegen die Chinees zegt, pak maar in, we eten het thuis voor de TV wel op!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond de kwartfinales tussen Van Gerwen en Lewis. Normaal krijg je Oop dan met geen tien paarden de deur uit. Maar het noodlot wil dat vandaag zijn schoonmoeder jarig is en dus wordt er vanavond gegeten bij de chinees.![]()
Als Wing Wah over wifi beschikt, kan Oop tijdens de maaltijd kijken en kunnen de fans hem live zien chinezen vanavond!!
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef Coos het volgende:
Dat is nog eens wakker worden!![]()
Me and the neighbors are dressing up as ghosts tonight to try and scare the Muslims in our street to leave our suburb.
[ afbeelding ]
It's nothing personal and I'm not racist, I just don't like the smell of their unsavory terrorist cooking.
Dropcoke, dubbelzoutquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
En opa gaat dus chinezen. Ik heb weleens van vrienden gehoord dat het roken van heroïne ook zo genoemd wordt. Maar opa zal het wel bij coke houden, eventueel met een dropje.
DE KKK, staat voor blanke, christelijke overheersing en patriottisme en is niet specifiek "anti negers" maar bijvoorbeeld ook niet gecharmeerd van Joden.quote:En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
Wat weet jij toch veel! En ik maar denken dat het gewoon een gezellig menneke was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
DE KKK, staat voor blanke, christelijke overheersing en patriottisme en is niet specifiek "anti negers" maar bijvoorbeeld ook niet gecharmeerd van Joden.
Het hoeft ons overigens niet te verbazen dat de kern van de "Nederlandse Klan" zich bevindt in het gebied Tiel, Rotterdam .........![]()
Volgens mij is de eerste alinea voor nogal wat mensen gewoon algemene kennis, alhoewel er natuurlijk ende blijkbaar ook mensen zijn die denken dat de KKK gewoon alleen een anti-neger-organisatie is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veel! En ik maar denken dat het gewoon een gezellig menneke was.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha.. valt reuze mee hoor. Het is mooie muziek en mijn vriendin leert snel, dus het is geen martelgang als in de Gouden Kooi, waar Huub zes maanden op een stuk van Satie oefende en het eindresultaat nog klonk als ware het gespeeld door een leprose orang-oetan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:21 schreef Jian het volgende:
Sterkte, je zal wel hoofdpijn krijgen dan ......
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef Coos het volgende:
Nog even een van vorige week voor PBeetje.![]()
Two faithful Christian girls. One puff of weed and they become Islamic lesbians. My Christmas has been ruined.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee, dat is net een stapje te ver, ook voor Oop. Maar ik zie wel gebeuren dat hij daar via wifi gaat kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren al zeggen dat als van Gerwen de 2e partij is, hij dan mooi op tijd thuis kon zijn. Het zou me overigens niks verbazen als ie vanavond tegen die Chinees zegt, pak maar in, we eten het thuis voor de TV wel op!
Randdebielen, stuk voor stukquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
De tak Rotterdam steunt overigens juist wèl moslims, volgens mij. Tenminste, vanuit hun clubhuis klinken regelmatig liederen die duiden op sympathie voor de organisatie Hamas.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
De tak Rotterdam steunt overigens juist wèl moslims, volgens mij. Tenminste, vanuit hun clubhuis klinken regelmatig liederen die duiden op sympathie voor de organisatie Hamas.
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste alinea voor nogal wat mensen gewoon algemene kennis, alhoewel er natuurlijk ende blijkbaar ook mensen zijn die denken dat de KKK gewoon alleen een anti-neger-organisatie is.
Het Tiel-verhaal heb ik ooit opgepikt uit een documentaire over de Europese Klan. Rotterdam heb ik er zelf maar bijgetrokken, omdat het in de buurt ligt en toch een kutstad is
Heb je een tablet dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.
Anyway: wie heeft er zin om vanavond uit eten te gaan bij restaurant Wing Wah te 's Gravenhage?
Maar Tiel ligt dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam en Rotterdam is, zoals ik al zei, een kutstad en Amsterdam niet, Mr Klokklepelquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.
Anyway: wie heeft er zin om vanavond uit eten te gaan bij restaurant Wing Wah te 's Gravenhage?
Ik hou wel van een goed stukje piano hoor, .... niet van het geplink-ploink dat onze van Ballegooy produceerde inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. valt reuze mee hoor. Het is mooie muziek en mijn vriendin leert snel, dus het is geen martelgang als in de Gouden Kooi, waar Huub zes maanden op een stuk van Satie oefende en het eindresultaat nog klonk als ware het gespeeld door een leprose orang-oetan.
Voor Europeese begrippen dik aangezet ja. Voor Redneck begrippen vrij mild. Een aantal van haar duizenden volgers hebben dat account gechecked en het schijnt echt te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
quote:
Zie je wel, zo moeilijk is het niet, achteruit inparkerenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, het is me gelukt! En ik ben helemaal trots op mezelf!
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn jullie al wakker zeg... bah
Nou dat zou voor mij nog best lastig zijn, zo zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je wel, zo moeilijk is het niet, achteruit inparkeren
Ja hoor mop. Den Haag ligt in de buurt van IJmuiden en Amsterdam in de buurt van Harderwijk. Het is maar net hoe je "in de buurt" definieert hè.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar Tiel ligt dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam en Rotterdam is, zoals ik al zei, een kutstad en Amsterdam niet, Mr Klokklepel![]()
Ga jij ook? Nee dan!
Denk je ...., ik voorspel je dat hij vanavond van Gerwen thuis vanuit zijn stoel kijkt, wat er ook gebeurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat is net een stapje te ver, ook voor Oop. Maar ik zie wel gebeuren dat hij daar via wifi gaat kijken
Wat goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, het is me gelukt! En ik ben helemaal trots op mezelf!
Je hebt mazzel knul, als iemand me normaal mop noemt dan tong ik 'r ook, minimaal!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor mop. Den Haag ligt in de buurt van IJmuiden en Amsterdam in de buurt van Harderwijk. Het is maar net hoe je "in de buurt" definieert hè.![]()
Nou wat let je, Oop ziet je waarschijnlijk graag komen, jullie kunnen het tenslotte goed met elkaar vinden, "Dank je Gert, Bedankt hoor Gert, Top Gert, Nee, Gert heeft het al weggehaald" kleffiebeffie hoorquote:Ik heb op zich wel trek in chinees!
We zijn trots op je! Zelfs opa!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nou eh, die bleek ik nog te hebben want die was mee uit de muur gekomen maar ik had eerst niet geizien dat ij er nog aan zat, dus het hielp dat ik nu eerst geduldig alles uit elkaar heb gehaald en goed bekeken enzo. Volgens mij zit hij nu zelfs beter vast dan hoe mijn vader het had gedaan.
Heb alleen een snee in mijn vinger want een gipsplug is te scherp om met mijn vingers erin te draaien.:')
Maar hoera!
Wat een mooi bruggetje naar die oude.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn trots op je! Zelfs opa!
[ afbeelding ]
Breng Jian nou niet op ideëen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een mooi bruggetje naar die oude.Maar je hebt gelijk, ontopic maar weer.:W
PS: die beloofde fles wijn kan je natuurlijk ook een keer komen opdrinken zonder dat je ervoor je boormachine moet meeslepen.
Ik hoor mensen, wie is er op visite, Ome Cor ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Grote Oma is jarig. En bij een verjaardag hoort natuurlijk een overheerlijke verjaardagstaart!!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoel jij het Willem Royaardsplein, dat is in Benoordenhout. Da's een eind uit de buurt hoor..quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef Gert het volgende:
Wing Wah... da's toch die chinees bij dat winkelcentrumpje waar je struikelt over de bejaarden?
Ze hebben echt geen wifi bij die toko hoor.
Tante Cor is er al. De kinderen komen ook zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor mensen, wie is er op visite, Ome Cor ?
Ik hoop 't, alhoewel de kans dat oop's irritatie tot het kookpunt komt wel weer wat is afgenomen nu hij vanavond van Gerwen kan zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Blijft Grote Oma nog een paar daagjes logeren?
Dat maakt bij hem echt alle verschil he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop 't, alhoewel de kans dat oop's irritatie tot het kookpunt komt wel weer wat is afgenomen nu hij vanavond van Gerwen kan zien
Dat zat er inquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef Jian het volgende:
Oop constateert dat van Gerwen als eerste speelt. Hij kan de herhaling dan nog wel zien zegt hij sip. Grote Oma zegt dat de spanning er dan af is. Oop zegt sip dat het niet anders is .....
Maar kijk, kijk hij komt tot de conclusie dat van Gerwen om 22.15 speelt. Dan ben ik thuis zegt hij!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Blijft Grote Oma nog een paar daagjes logeren?
Goh, wat gek zegquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Zeker t/m nieuwjaarsdag.
Mijn idee om van de tuin een serre-uitbouw te maken als appartement voor G.O., zodat ze daar permanent zou kunnen gaan wonen, viel overigens niet helemaal in goede aarde...
Hij komt er maar een paar keer per jaar maar als een eckte baas heeft hij daar een eigen tafel. De Chinees zet hem graag een beetje uit zicht van de andere gasten aan een tafel in de buurt van de toiletten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zat er inik geloof echt dat hij anders gewoon die Wing Wah Chinezen de televisie had laten aanzetten.
Ben je nu aan het slijmen of laat die ban je gewoon maar niet losquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk draag ik Oop geen kwaad hart toe, geniet van zijn familie en dat gun ik hem van harte...![]()
[ afbeelding ]
En namens Seven, ook de groete Oop!![]()
[ link | afbeelding ]
Nu nog een manier vinden om die babbelzieke wijven achter te laten bij de Chinees zodat hij in alle rust naar de wedstrijd kan kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef Jian het volgende:
Stream uit? Laat me raden hij heeft gebeld en gevraagd of het allemaal een uurtje eerder kan, dan weet ie zeker dat ie op tijd weer in z'n stoel zit met een flesje bier
Als ik nou zeg oplazeren, doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je nu aan het slijmen of laat die ban je gewoon maar niet los
Echt hè, als het te lang duurt dat loopt ie om een uur of kwart voor tien gewoon naar huis dat heeft ie al gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu nog een manier vinden om die babbelzieke wijven achter te laten bij de Chinees zodat hij in alle rust naar de wedstrijd kan kijken.
Ik vermoed dat hij zijn zoon ook zover probeert te krijgen. Hij durft sowieso niet in z'n eentje over straat in het donker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt hè, als het te lang duurt dat loopt ie om een uur of kwart voor tien gewoon naar huis dat heeft ie al gezegd
Make me,quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik nou zeg oplazeren, doe je dat dan ook?
Is ditl wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu nog een manier vinden om die babbelzieke wijven achter te laten bij de Chinees zodat hij in alle rust naar de wedstrijd kan kijken.
Ja dat en het is maar een klein stukje, maar oop en lopen hè, "That's one small step for a man, but one giant leap for Oop."quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zijn zoon ook zover probeert te krijgen. Hij durft sowieso niet in z'n eentje over straat in het donker.
Dat doet PB al en met liefde, quarterpounderquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga es een nieuw topic aanmaken grootkop, doe es wat nuttigs!
Lafjes aan de wijven overlaten hé? en nog schelden ook...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doet PB al en met liefde, quarterpounder
Bhut Jolokia wellicht, ik hou van pittig maar die durf ik echt niet aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had het ook al gelezen. Opa houdt meer van zout dan van scherp.
Hij zal het wel timen tijdens de heenreis op dat achterlijk grote horloge van hem, zodat hij op de seconde precies met een biertje in zijn stoel zit als de wedstrijd begint.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat en het is maar een klein stukje, maar oop en lopen hè, "That's one small step for a man, but one giant leap for Oop."
Noem jij PB nu een wijf ...... tut, tut, tutquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lafjes aan de wijven overlaten hé? en nog schelden ook...
Ik zei het vanmiddag al, wat er ook gebeurt, kost wat kost, hij ziet die wedstrijd vanavondquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal het wel timen tijdens de heenreis op dat achterlijk grote horloge van hem, zodat hij op de seconde precies met een biertje in zijn stoel zit als de wedstrijd begint.
Hmmja, wijf is idd wat sterk uitgedrukt... Mevrouw Pb klinkt wat meer Bloemetjesjurk geheel in jou smaak!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem jij PB nu een wijf ...... tut, tut, tut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |