quote:
Zie je wel, zo moeilijk is het niet, achteruit inparkerenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, het is me gelukt! En ik ben helemaal trots op mezelf!
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn jullie al wakker zeg... bah
Nou dat zou voor mij nog best lastig zijn, zo zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je wel, zo moeilijk is het niet, achteruit inparkeren
Ja hoor mop. Den Haag ligt in de buurt van IJmuiden en Amsterdam in de buurt van Harderwijk. Het is maar net hoe je "in de buurt" definieert hè.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar Tiel ligt dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam en Rotterdam is, zoals ik al zei, een kutstad en Amsterdam niet, Mr Klokklepel![]()
Ga jij ook? Nee dan!
Denk je ...., ik voorspel je dat hij vanavond van Gerwen thuis vanuit zijn stoel kijkt, wat er ook gebeurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat is net een stapje te ver, ook voor Oop. Maar ik zie wel gebeuren dat hij daar via wifi gaat kijken
Wat goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, het is me gelukt! En ik ben helemaal trots op mezelf!
Je hebt mazzel knul, als iemand me normaal mop noemt dan tong ik 'r ook, minimaal!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor mop. Den Haag ligt in de buurt van IJmuiden en Amsterdam in de buurt van Harderwijk. Het is maar net hoe je "in de buurt" definieert hè.![]()
Nou wat let je, Oop ziet je waarschijnlijk graag komen, jullie kunnen het tenslotte goed met elkaar vinden, "Dank je Gert, Bedankt hoor Gert, Top Gert, Nee, Gert heeft het al weggehaald" kleffiebeffie hoorquote:Ik heb op zich wel trek in chinees!
We zijn trots op je! Zelfs opa!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nou eh, die bleek ik nog te hebben want die was mee uit de muur gekomen maar ik had eerst niet geizien dat ij er nog aan zat, dus het hielp dat ik nu eerst geduldig alles uit elkaar heb gehaald en goed bekeken enzo. Volgens mij zit hij nu zelfs beter vast dan hoe mijn vader het had gedaan.
Heb alleen een snee in mijn vinger want een gipsplug is te scherp om met mijn vingers erin te draaien.:')
Maar hoera!
Wat een mooi bruggetje naar die oude.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn trots op je! Zelfs opa!
[ afbeelding ]
Breng Jian nou niet op ideëen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een mooi bruggetje naar die oude.Maar je hebt gelijk, ontopic maar weer.:W
PS: die beloofde fles wijn kan je natuurlijk ook een keer komen opdrinken zonder dat je ervoor je boormachine moet meeslepen.
Ik hoor mensen, wie is er op visite, Ome Cor ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Grote Oma is jarig. En bij een verjaardag hoort natuurlijk een overheerlijke verjaardagstaart!!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoel jij het Willem Royaardsplein, dat is in Benoordenhout. Da's een eind uit de buurt hoor..quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef Gert het volgende:
Wing Wah... da's toch die chinees bij dat winkelcentrumpje waar je struikelt over de bejaarden?
Ze hebben echt geen wifi bij die toko hoor.
Tante Cor is er al. De kinderen komen ook zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor mensen, wie is er op visite, Ome Cor ?
Ik hoop 't, alhoewel de kans dat oop's irritatie tot het kookpunt komt wel weer wat is afgenomen nu hij vanavond van Gerwen kan zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Blijft Grote Oma nog een paar daagjes logeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |