Jawel op je beeldscherm, een witte waarschijnlijk. Goed, naar links, naar links, naar links, op het windowssymbool klikken, iets naar rechts, op afsluiten klikken, ..... en welterusten Coos.quote:
Morguh Jian, werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 08:06 schreef Jian het volgende:
Goedemorguh![]()
Zijn Opa en ik weer de enigen die al wakker zijn?
Nou ja, de arbeid roept, werk ze Opa
Geweldig!! Een verademing als je de hele dag met Poulenc in je hoofd rondloopt.quote:
quote:
Cultuurbarbaren!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig!! Een verademing als je de hele dag met Poulenc in je hoofd rondloopt.
Mijn vriendin is dit aan het oefenen op de piano
22.00 uur morgenavond tegen Phil 'The Power' Taylor .... die op dezelfde wijze aangekondigt wordt als 1 van de Klitschko's bij een WK gevecht boksenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Wanneer speelt Barney de halve finale?
En wat denkt onze kenner van zijn kansen?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:49 schreef ZOA het volgende:
22.00 uur morgenavond tegen Phil 'The Power' Taylor
volg haar ook na jou tip, maar die spoort niet helemaal hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef Coos het volgende:
Dat is nog eens wakker worden!![]()
STOP WEED SMOKING!!@ConcernedMom420
Me and the neighbors are dressing up as ghosts tonight to try and scare the Muslims in our street to leave our suburb.
[ afbeelding ]
It's nothing personal and I'm not racist, I just don't like the smell of their unsavory terrorist cooking.
@Ilikeweed Oma ook trouwens......quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volg haar ook na jou tip, maar die spoort niet helemaal hoor
Sterkte, je zal wel hoofdpijn krijgen dan ......quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin is dit aan het oefenen op de piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Onze kenner heeft gisteren zitten janken toen Barney de kwartfinale won en is er van overtuigd dat de partij morgenavond pas is gespeeld wanneer de laatste dart is gegooid. Ik denk dat ie in dit geval gelijk krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Wanneer speelt Barney de halve finale?
En wat denkt onze kenner van zijn kansen?
Ik hoorde hem gisteren al zeggen dat als van Gerwen de 2e partij is, hij dan mooi op tijd thuis kon zijn. Het zou me overigens niks verbazen als ie vanavond tegen die Chinees zegt, pak maar in, we eten het thuis voor de TV wel op!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond de kwartfinales tussen Van Gerwen en Lewis. Normaal krijg je Oop dan met geen tien paarden de deur uit. Maar het noodlot wil dat vandaag zijn schoonmoeder jarig is en dus wordt er vanavond gegeten bij de chinees.![]()
Als Wing Wah over wifi beschikt, kan Oop tijdens de maaltijd kijken en kunnen de fans hem live zien chinezen vanavond!!
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef Coos het volgende:
Dat is nog eens wakker worden!![]()
Me and the neighbors are dressing up as ghosts tonight to try and scare the Muslims in our street to leave our suburb.
[ afbeelding ]
It's nothing personal and I'm not racist, I just don't like the smell of their unsavory terrorist cooking.
Dropcoke, dubbelzoutquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
En opa gaat dus chinezen. Ik heb weleens van vrienden gehoord dat het roken van heroïne ook zo genoemd wordt. Maar opa zal het wel bij coke houden, eventueel met een dropje.
DE KKK, staat voor blanke, christelijke overheersing en patriottisme en is niet specifiek "anti negers" maar bijvoorbeeld ook niet gecharmeerd van Joden.quote:En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
Wat weet jij toch veel! En ik maar denken dat het gewoon een gezellig menneke was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
DE KKK, staat voor blanke, christelijke overheersing en patriottisme en is niet specifiek "anti negers" maar bijvoorbeeld ook niet gecharmeerd van Joden.
Het hoeft ons overigens niet te verbazen dat de kern van de "Nederlandse Klan" zich bevindt in het gebied Tiel, Rotterdam .........![]()
Volgens mij is de eerste alinea voor nogal wat mensen gewoon algemene kennis, alhoewel er natuurlijk ende blijkbaar ook mensen zijn die denken dat de KKK gewoon alleen een anti-neger-organisatie is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veel! En ik maar denken dat het gewoon een gezellig menneke was.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha.. valt reuze mee hoor. Het is mooie muziek en mijn vriendin leert snel, dus het is geen martelgang als in de Gouden Kooi, waar Huub zes maanden op een stuk van Satie oefende en het eindresultaat nog klonk als ware het gespeeld door een leprose orang-oetan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:21 schreef Jian het volgende:
Sterkte, je zal wel hoofdpijn krijgen dan ......
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef Coos het volgende:
Nog even een van vorige week voor PBeetje.![]()
Two faithful Christian girls. One puff of weed and they become Islamic lesbians. My Christmas has been ruined.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee, dat is net een stapje te ver, ook voor Oop. Maar ik zie wel gebeuren dat hij daar via wifi gaat kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren al zeggen dat als van Gerwen de 2e partij is, hij dan mooi op tijd thuis kon zijn. Het zou me overigens niks verbazen als ie vanavond tegen die Chinees zegt, pak maar in, we eten het thuis voor de TV wel op!
Randdebielen, stuk voor stukquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
De tak Rotterdam steunt overigens juist wèl moslims, volgens mij. Tenminste, vanuit hun clubhuis klinken regelmatig liederen die duiden op sympathie voor de organisatie Hamas.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
De tak Rotterdam steunt overigens juist wèl moslims, volgens mij. Tenminste, vanuit hun clubhuis klinken regelmatig liederen die duiden op sympathie voor de organisatie Hamas.
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste alinea voor nogal wat mensen gewoon algemene kennis, alhoewel er natuurlijk ende blijkbaar ook mensen zijn die denken dat de KKK gewoon alleen een anti-neger-organisatie is.
Het Tiel-verhaal heb ik ooit opgepikt uit een documentaire over de Europese Klan. Rotterdam heb ik er zelf maar bijgetrokken, omdat het in de buurt ligt en toch een kutstad is
Heb je een tablet dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.
Anyway: wie heeft er zin om vanavond uit eten te gaan bij restaurant Wing Wah te 's Gravenhage?
Maar Tiel ligt dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam en Rotterdam is, zoals ik al zei, een kutstad en Amsterdam niet, Mr Klokklepelquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Amsterdam ligt dichter in de buurt van Rotterdam dan Tiel hoor, Mr. Knowitall.
Anyway: wie heeft er zin om vanavond uit eten te gaan bij restaurant Wing Wah te 's Gravenhage?
Ik hou wel van een goed stukje piano hoor, .... niet van het geplink-ploink dat onze van Ballegooy produceerde inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. valt reuze mee hoor. Het is mooie muziek en mijn vriendin leert snel, dus het is geen martelgang als in de Gouden Kooi, waar Huub zes maanden op een stuk van Satie oefende en het eindresultaat nog klonk als ware het gespeeld door een leprose orang-oetan.
Voor Europeese begrippen dik aangezet ja. Voor Redneck begrippen vrij mild. Een aantal van haar duizenden volgers hebben dat account gechecked en het schijnt echt te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd achter te komen of dit serieus is? Ik geloof er geen flikker van. Veel te dik aangezet. En de KKK is toch anti negers? Of hebben ze hun werkterrein verlegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |