Toch heb ik het vermoeden dat je met dat kampioenschap al best dicht tegen het niveau van de wereldtop aanschurkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Taylor 15 x wereldkampioen zegt Oop, die is dik miljonairJa, dat is nog es wat anders dan kampioen van de bejaardensoos in Delft
Je hebt gelijk, fixed that for youquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch heb ik het vermoeden dat je met dat kampioenschap al best dicht tegen het niveau van de wereldtop die zuipschuiten op tv aanschurkt.
Zou ie dat halen, 100 meter!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet best lachen om dat pijltjesgooien. Herhalingen in slowmotion van de emotie van Van Barneveld en zo. De regie doet wel zijn best om het een sport te laten lijken. En die Barney is wel een topatleet hoor, ik denk dat als-ie een tijdje traint de 100 meter wel binnen een minuut kan lopen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je 'm een baco belooft, wel.
en een shoarmaschotelquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je 'm een baco belooft, wel.
Hij heeft echt al 5 x gezegd dat de oma's dan al op bed liggen, de hint is wel duidelijk zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, grote oma wordt weggestuurd door opa want hij wil tv kijken.
Oma had de kat gevonden die opa in een kastje had opgesloten en kwam dat vertellen, hij duwde haar gewoon weg omdat hij de tv wilde horen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft echt al 5 x gezegd dat de oma's dan al op bed liggen, de hint is wel duidelijk zou ik zeggen.
En de hond in de pot ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma had de kat gevonden die opa in een kastje had opgesloten en kwam dat vertellen, hij duwde haar gewoon weg omdat hij de tv wilde horen.
Delft of all places, dat is net zoiets als kampioen diepzeeduiken worden in Flevolandquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa was 16 keer kampioen in Delft in een sporthal
En daarna de Omaatjes ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De dooie hond is bijna op, nu moeten de katten er aan geloven
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef QuarterBack het volgende:
Niets is belangrijker dan de inhoud op dit moment begrijp ik nu
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier Seven! Douw die maar waar de zon niet komt!, aldus Oop..
[ afbeelding ]
Dat stelt me weer gerustquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna zit-ie gewoon weer met die vinger in z'n gebit te pulken, hoor.
Mag niet van opa, hij is de ster van de show.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef Ratelbandolero het volgende:
De Omaatjes moeten nu samen gaan streamen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mag niet van opa, hij is de ster van de show.
Ja, waarom niet? Groente ligt er zelden in de koelkast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of er nog bier ligt in de groentenla ???????
Alleen van Hak want dat is pas versquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Groente ligt er zelden in de koelkast.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef QuarterBack het volgende:
En nu wordt het pas gezellig denk ik
Of aan de leverancier van nieuwe organen als hij z'n huidige lever naar de tyfus heeft gezopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
Bij Unilever denkt Opa alleen aan lever worst....toch ?
Ik ben donorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of aan de leverancier van nieuwe organen als hij z'n huidige lever naar de tyfus heeft gezopen.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's maken nog steeds geluid en dat zint opa helemaal niet. Ze moeten NU gaan slapen.
Iets met een weduwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |