Als ik haar was deed ik een BamBam met mijn pootjequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Pebbles eist ook haar moment of fame op
[ afbeelding ]
When hell freezes over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Ratelbandolero het volgende:
Kom op Oma's zeg eens een keer NEE
Zou hij al weten dat er eentje van gestorven is ? Dan jankt ie misschien wat minderquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
Hij heeft ook gejankt bij Brokeback Mountain, wedden
Ja, in zijn poot, nou en, je hoeft alleen die domme pijltjes naar dat bord te gooien, dat lukt je nog zonder benen ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Iemand heeft een gescheurde spier van Gerwen ofzo
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gertquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Een gespierde scheur bleekquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Dat is om te jankenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gerten toen ging hij dus enorm forceren in zijn werppositie waardoor zijn achillespees nu zwaar gehavend is of zo.
Wat heb je nu weer misdaan dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ah, ik laat mijn neus zien en bingo.
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ze geven geen cent voor mij....ondertekend: huppelkut.quote:
Er zit geen druk op volgens De Oopquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
De omas constateren dat het publiek in de kroeg waar die darters spelen allemaal omgedraaid staat en met hele andere dingen bezig is.
Een feest van herkenning voor ze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
De omas constateren dat het publiek in de kroeg waar die darters spelen allemaal omgedraaid staat en met hele andere dingen bezig is.
quote:
Opa begreep de hint nietquote:
Die ouwe lacht alleen om zijn eigen grappen. Hij is drukker met het verkennen van de gaten waar dan ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
Opa zit naar reclame voor Rennie Deflatine te kijken hoorde ik
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. Ik duik mijn mand in.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. Ik duik mijn mand in.
Alle goede dingen komen in 3en toch ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zevende keer deze avond komt daar het eerste en tweede flesje
De zuiplapquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef pullup het volgende:
Een mooi detail is dat hij eerst gaat bellen en vervolgens snel zijn laatste halve flesje leegdrinkt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat die Taylor die Barney helemaal zoek gooit zijn we van dat gezeik ook weer af
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
Oop lacht pullup uit, het is helemaal niet de zevende keer dat oma 2 biertjes brengt.
shit, hebben we er dan 1 gemist? nou ja, voor de achtste keer dan maar, hè
Pas op hoor want Hop is er nuquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]Dat heb ik gemist dan maar hij zat eerder op de avond behoorlijk te liegen over het aantal flesjes dat hij al op had dus nu kan hij niet terugkrabbelen
Die heeft er nog veel meer op dan opa gewoonlijk en beperkt zich tot wat dommig lallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Pas op hoor want Hop is er nu
Okeeeeeeeeeeeeeeeeejjjquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft er nog veel meer op dan opa gewoonlijk en beperkt zich tot wat dommig lallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |