quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Dit was de hond
[ afbeelding ]
Dit was opa
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat van de ontmoeting
[ afbeelding ]
Is goed mogelijk. Wat TS erbij wil hebben kan onder de originele tekstquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waarom maken jullie er niet 1 OP van... Samenwerking
Alweer Holy molyquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dan zal ik die van ons ook maar ff posten.
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
wat is dat? een paardquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
Meet Roxyquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Meet Borrie.
[ afbeelding ]
Ja, ik hoorde hem zeggen dat Pb die hond wel los mocht laten op Marokkaantjes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vindt opa geen goede hond want Marokkanen zijn daar niet bang voor.
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat vanavond naar het beste van Habib Oma Ali kijken.
Teckels zijn tof.quote:
Nee, ze deed wel eens of ze 'm niet kon houden om Marokkaantjes bang te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem zeggen dat Pb die hond wel los mocht laten op Marokkaantjes.
oh wat een snoepie, van jou Pos? en die van BQquote:
Nee joh, meer een schoothondjequote:
quote:
vind hem groot en gevaarlijk eruit zienquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, meer een schoothondje
Dan had je waarschijnlijk nog wel 'ns wild konijn op tafel met kerst..quote:
Hahahahahaquote:
vooral dat zakdoekje, moet toch wel klein beetje lachen............sorry Opaquote:
Juist... Grappig wel, met deze hond bij je ben je nooit een hoerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze deed wel eens of ze 'm niet kon houden om Marokkaantjes bang te maken.
Ik moest hem in het bos idd goed in de gaten houden. Ouwe jager.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan had je waarschijnlijk nog wel 'ns wild konijn op tafel met kerst..
Dat vinden de bezorgers van post.nl ook al...quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind hem groot en gevaarlijk eruit zien
Weet ik. hoe oud ze ook zijn, het blijven hunters.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest hem in het bos idd goed in de gaten houden. Ouwe jager.
Mijn schoonmoeder fokt teckels. Die is 2 hondjes verloren, konden niet meer uit het konijnenhol komen. En maar janken vanuit dat hol.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet ik. hoe oud ze ook zijn, het blijven hunters.
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.quote:
Die ouwe iets kopen als hij het gratis kan kijken. No way.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Coos het volgende:
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.
Ja, volgens mij heeft hij een aankondiging gezien voor een hele andere dag. Daar was-ie inmiddels zelf ook achter, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat op DVD zeker. Staat niet in de gids.
Hè bahquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder fokt teckels. Die is 2 hondjes verloren, konden niet meer uit het konijnenhol komen. En maar janken vanuit dat hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |